Californa Vacation.. synthslingan låter som fan som den gamla dängan som kommer i början på Menace 2 Society. Fett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
racapp den släpptes på cdon igår iaf, hade förhands bokat den och fick den idag.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
MazTheHustler I sverige =)
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
hahha ja det va det jag trodde ni snackade om.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Hur mkt har Game salt nu da? ar ganska nyfiken
Shuu
jag med, men hittar inte nåsntans, så det är int officellt än antagligen
aight, men det kommer nog ga bra for han.
Shuu
skivan e galet TIGHT men vilken låt kommer bli nästa singel? Svåårt skivan e inte direkt radio klubb shitt
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
I'm From Compton feat Will I Am tror jag
Shuu
det laten kors pa radio hela tiden
Shuu
jag har svårt at välja singel Compton, Remedy, Scream on em, Too much, Wouldnt get far, All around the world, Ol English, California Vacation, Why you hate the game, kan alal bli singlar, detta är vad han har för val Compton = visa han är compton, med will.i.am lockande killen (enligt will.i.am är denna videon inspelad för längesne, så den komemr) Remedy = Public enemy touchen, och han rappar riktit old school, men ser den mer som en en-minutare efter en singel Scream on em = denna skulle mörda, man bara får den i huvudet Too much = lite klubbish, beatet är tungt, men dock har jag svårt att se folk shejka till detta, men om han vill nå en högre mainstream nivå, grab this one! Woulndt get far - Garanterad seller, Kanye west är en av de hetaste ute just nu, allt han rör vid blir diamant!, speciellt en låt om tjejjer, klockren!, borde han lätt ta All around the world - samma som ovan Ol english = ny variant av Gin And Juice, lätt om han vill ha sin ghetto touch på singlarna California vacation = snoop har album, Xzibit har album, då får båda dom lite gratis reklam och båda dom är stora namn och låten är tung som fan! Why you hate the game =, bara allmänt tung!, nas och marsha of floetry är feta plus på låten! men , Woulndt get far, Compton, California vacation, är nog dom som kommer , mest trolit,
California Vacation, Comton eller Scream on Em, speciellt scream on em vill jag att ska bli nasta singel, undrar hur videon skulle se ut i en san har street banger
Shuu
wouldnt eget far också
vad kommer game gora nu efter sin tour?
Shuu
han har själv sagt att tredje albummet är skriven och planerat klart, så han kommer antagligen, göra lite med juice, mixtape, bws, och sen kanske i januari elle feb börja att spela in igen, och släppa tredje albummet om ett år elle nått :P
later nice, jag diggar vissa up comming artist, ska bli intressant att folja dom. Hoppas Ya Boy, Juice och Bishop Lamont slapper deras debut album nasta ar. Bishop har talang, ser verkligen fram emot hans skiva och det ar rykten som sager att han ska gasta Detox. Som snoop gjorde i Chronic, och Hitman i 2001
Shuu
Det finns en bonus track albummet "Im Chillin " produced by Neptunes. Nan som har hort den?
Shuu
Det ar en blandad sampling mellan
Funky Drummer - James Brown och
You Gots To Chill - Erick Sermon
Shuu
California Vacation var tuuuuuuung!... vid första lyssningen gillar jag documentary bättre, men får se..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Fattar inte vad dom tänker med när dom tjafsar om hur mycket dom sålt.. om game säljer 1 miljon så inkluderar det även en jävla massa icke hiphop-kunniga och barn.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Inte så att han har dåligt med pengar direkt...
www.projectedwin.blogg.se
jag vet precis hur han skykller ifrån "jag menade World-wide!" så kommer han säga! utan hans tjöt om att han ville nå 1 miljon och hans tävlign att den som köper mest skivor får chilla med han elle va de var så hade han la sålt kanske, 200.000
sjukt bra platta... mkt bättre än väntat
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
Doctor's Advocate + Hiphop is Dead = HEAT! Jag ar fett nojd med the Game och med hans skivan, nu lutar jag mig tillbaka och ser fram emot Nas
Shuu
Sjukt jävla bra skiva alltså! bland dom bästa ja lyssnat på...
Skivan är inte westcoast för fem öre, han anstränger sig för mycket. Ingen känsla alls.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
styGGE P16 Den ar mer westcoast an hans debut platta. Det ar meningen, da marks det att han lagger ner energi och tid pa det.
Shuu
tänkte precis säga de också älskar albummet, men känns lite som om han gör allt för o låta äkta
ja, nå 1 miljon sålda skivor första veckan blev det ju knappast. Den floppade precis som jag trodde. The Documentary sålde ju bra mycker mer, TACK vare alla g-unit fans som köpte den.
hahaha , den är den bäst sålde albumet förrsta veckan detta året (hiphop/rap asså), så vart fan floppade den :S? förra albummet var 580.000, han har sänkt sig till 380.. 200 000 säg mig EN rappare nu för tiden som håller sånt marginal efter andra albumet, shiiet andra albummen brukar vara flopp
det är ju fan sorgligt att säga att han har floppat.
SKU - SKU - SKULASON!
vad har han gjort då? man måste väl jämföra med vad han själv påstått, och med den "artist" han spenderat de senaste åren att dissa så gott som dagligen! 50 cents debutalbum sålde nästan 900.000 ex. FÖRSTA veckan, platinum den andra. Jag tar ju förgivet att The Game trodde han skulle sälja MER än det. men sålde inte ens hälften så mycket.
insdel 50's debut ja. det var också då fifty hade street creed, vi får väll se hur mycket 50's nya säljer. och jag tror inte så många mammor köper en skiva med en kille som har L.A. tattat i ansiktet jämfört med en kille som är insmörjd med babyolja och ser ut och som en popartist.
Nej, dom hade nog köpt fler om han hade haft FJÄRILEN kvar!
varför skulle dem göra de?
insdel jo han kanske har floppat jämfört med sina egna 1 miljon sålda första veckan. men i folkmun har han ju inte floppat liksom.
SKU - SKU - SKULASON!
tror däremot att 50's nästa kommer floppa ordentligt.
SKU - SKU - SKULASON!
fifty sålde 1.5 miljoner första 4 dagarna på hans massacre wow wow. nu säger ni wow.. men hör o häpna.. WORLD WIDE MAFUCKAS shit., alal länder sammanlagt, i usa sålde han knappt 300.000 han har fan ingen cred där nästan, fast, han slog rekord! =), nummer 2 med bästa öppningen i hela rapp historien före honom är eminem, marshall mathers lp
Kokalina: "jag tror inte så många mammor köper en skiva med en kille som har L.A. tattat i ansiktet jämfört med en kille som är insmörjd med babyolja och ser ut och som en popartist." Haha, kunde inte sagt det bättre själv.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
nä, ja blev fan besviken på skivan.. trodde den skulle bli hur grym som helst.. hans mixtape grejer e fortf överlägset fetare.. nu jersey devil o dj skee U know what it is vol 3 tex.. den dödar ju det mesta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Weiner du menar om fifty cent?, det är inga riktig asiffrer, men har läst riktia siffror och har rätt så fett för mig att de inte var över 500.000
ah men asså fifty + usa = aldrig varit så bra tillsammans men fifty + allting utanför u.s.a = alltid varit bra tillsamans liksom 1.5 miljoner worldwide första 4 dagar är bar sjukt
påståendet är inte under 500.000 i usa och det kan jag garentera(för de harj ag sett) hittar inge källa nu bara för massacre kom under beefet o skit och fif tappa massa cred där, massa saker som inte VI vet om hände där därför han säljer skit bra world wide fortf
jkstR
de står att han sålde sammanalgt 5 miljoner år 2005 ?
står inte vart och något
och vet inte vart du fick 1,15 första veckan i USA, för de står inte heller
men om man trycker på the massacre står de,
The album sold 1.15 million copies in its first four days of release, according to figures from Nielsen SoundScan , står inte usa elel world-wide men mest sannolikhet, World wide
okej.. ha nsålde sammanlagt 5 miljoner på ett helt år vad försöker du säga tror inte nått du säger är särskilt vettigt om du tror att 4 dagar är en vecka?
50cent - I Carried games style for 9 months and gave birth to it, now im feeling like a proud father watching him do it, anyday dreday.. hahahaah skönaste sagt ever från fiftys mun :D
bara det att game har bevisat att han inte behöver nån 50 eller dre på skivorna för att lyckas sälja. Så 50 har inte så mycket att komma med längre.
SKU - SKU - SKULASON!
maran P2 Haller med, Game har bevisat att han kan gora ett bra album utan fiddy och Dre.
Shuu