fast nasta Game platta maste Dre vara med
Shuu
Rash_ P18 aa det kommer nog bli så att DRE är med på nästa platta och då har Game inget att bevisa längre så det kommer nog bli sjukt bra.
SKU - SKU - SKULASON!
Hell Yeah, ser fram emot redan haha. Fast i Nas nya platta sa ar det en lat dar Game ar med Produced by the Docta. Den kommer nog bli hur fet som helst.
Shuu
Rash_ P18 hehe aa den kombinationen är dödlig :D och nas platta kommer nog bli cpfet :D
SKU - SKU - SKULASON!
yes, den kommer nog att vara album of the year.
Shuu
jepp den och games :D
SKU - SKU - SKULASON!
btw
nasta singel ar Wouldn't get far enligt wikipedia
Shuu
ok ok tuuungt.
SKU - SKU - SKULASON!
ingen dre på näta album = kommer låta exakt som doctors advocate liksom game är bra på att välja bra beats men jävlit bra på att välja för lika beats, alla beats på doc advocate gungar likadant nästan, elle ah de flesta, och doctorsa dvocate refrängen och old english mixade jag ihop första gångerna, lät rätt så lika nästa album kommer va rätt likadana beats, 1 sån typiskt refräng typ, och nån annorlunda här o där men är dre med så blir de mer variationer
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
så jävla grym skiva!!
norrkööping
ingen dre på näta album = kommer låta exakt som doctors advocate källa ?
SKU - SKU - SKULASON!
maran P2 jag tror att han menar OM inte dre proddar nasta album sa kommer det lata exakt som DA
Shuu
källa ? Tror han menar att om dre inte producerar på nästa skiva så kommer skivan låta exakt som doctors advocate. men är dre med så blir de mer variationer Säger kanske en del.
your heart pump project kool-aid
haha måste man ha källa på de man tycker :D?
haha jaha ok ok då e jag med, var inte så bra formulerat dock.
SKU - SKU - SKULASON!
ruskigt bra skiva, i princip alla låtar är helt klockrena.
de bästa vore ju om 50 cent började skriva hans låtar igen.. Har redan tröttnat på skivan..
Piiska 1,7 miljoner tror jag.
fuck 50 fuck eminem denna tråd va väl om the games nya album , fan tungaste shiitet .. alla låter rakt igenom gryym soft
*Puff Puff*
Jävla Orre Han suger av Dr Dre
Menelikbeatz
tungt
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Spelar det nån jävla roll hur mycket han säljer?
www.projectedwin.blogg.se
Ay ingen som minns att han sa att han hade gjort en låt med Blink 182 som skulle va me på skivan? Fuck dom meeeeeen
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
textmässigt kommer inte plattan så långt. Samma grej i nästan varje låt och det blir lite utjatat efter en stund. Men helskottas bajs k*k vilka beats. Fan det var länge sen man hörde sådana beats. Feta och maffiga...och hans flow...bara pga det är det en given platta.
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Nån som ska på hans konsert den 19e då? Besviken på åldergränsen men man får försöka snickra ihop nån lösning för Game i Sverige, de kan man bara inte missa ! PS. nån som vet vrf åldern är uppe på 18? de mest logiska vore väl att stötande gester och dylikt utspelas på scenen eller att man säljer alkohol? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TopDogz: Man vill dels inte ha snorungar där. Och dels säljer man bärs.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
ahh, kan inget annat än beklaga min egen ålder :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2006-12-08 06:14
det gör ont att lyssna på one night. vem sa att denne man inte kan skriva texter som berör? och det är inget fel på "Scream on em". beatet låter som three six mafia brukar köra till. jaja, det är en del namedropping, men jag bryr mig inte. skivan är bäst i år. (har iofs inte hört clipse skiva än).
fy fan va jag vill på game i sthlm, mindre intressant att det är en fucking tisdag och jag inte har mer semester :/
SKU - SKU - SKULASON!
The Game i London ikvall, fick gratis biljett av en klass kamrats kompis som ska vara dar och checka sa att ingen har med sig knark, pistoler eller knivar in. Det kommer bli fet. Ni som inte ar 18 kom till London, dom kollar inte leg har.
Shuu
Rash_ P18 fy fan va fett man.
SKU - SKU - SKULASON!
Yeah, hoppas han ar grym Live. Jag har sett lite klipp pa youtube, han far igang publiken bra plus att Juice kommer att vara dar. Big Up
Shuu
Rash_ P18 ja du lär inte bli besviken, det man har sett så kickar game jävligt skönt live också. inte fel med juice heller.
SKU - SKU - SKULASON!
aa sant Ar Yaboy signad till blackwallstreet?
Shuu
Rash_ P18 hmm vet faktiskt inte. ska han också vara med eller ?
SKU - SKU - SKULASON!
Rash_ P18 Läste någonstans att han inte är signad och att blackwallstreet inte har fått rätten att släppa ut skivor än så det är väl därför. Men tror att Juice och Black Boy är signade och klara.
kenas i förorten, jag har inte hunnit köpa biljetter %"#!
maran P2 Han ar med i The BWS Journy Vol 1 elem P18 aight, han ar javligt grym. Game har lyckats att fa med sig riktiga bra artister. Black Boy har inte jag hort natt ifan
Shuu
>>Rash_ Han var bra på Roskilde -05, cyklade in på en kromad BMX med röd snusnäsduk för ansiktet...
2009
Yeah, han vet hur man far igang publiken 4sho
Shuu
-Scarface- - Han var full i både Start From Scratch och The Doctors Advocate It's probley that.... nån som vet vem som kör refrängen på Ol' English?
jag skulle oxa veta det samt vem som kor reffen i Doctors Advocate
Shuu
Ole english är klart den bästa låten på skivan, fan va skön den är.
Jadu...
Har inte lyssnat igenom albumet ordentligt men Doctors Advocate låten ger mig rysningar, sjukt tung verkligen! Sångaren på "Ol' English" heter "Dion" och han är signad på Aftermath också
Dre borjar signa RnB roster, Han hade Mary J Blige, och han ar pavag att signa Marsha fran Floetry. Hon ar otroligt bra. Det ar hon som sjunger reffen i why you hate the game och nu Dion enligt Killen P19.
Shuu
Marsha fran Floetry är RIKTIGT grym
SKU - SKU - SKULASON!
Rash_ Marsha som kickar "start from scratch" också och dion är signad till aftermath och jobbar med sin debut platta som kommer bli producerad av b.la hi-tek,dre,focus och mike city,
Rash_: huh? nu hänger jag inte med, det jag sa var att Dion hade reffen på Ol' english...men det är ju bara vad jag läst, jag är ingen expert på området.