Producent
2005-01-03 22:29
grymt att det mesta blir bra utförda deals iaf!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
TallTree: Vad? I övrogt håller jag med Eyegasm. Postförskott är smidigt...för den som köper, motparten måste ju skaffa post/bank giro konto osv. Är man inte berädd att chansa på 200 spänn (eller liknande) så kan det ju lika bra vara. Köpte ett xbox av en snubbe här förra året förresten. Trappuppgång heter han. Helt klart schysst snubbe!
Infinitiv är en grym säljare/köpare :)
Omdömen -
Tradera
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
inf: självpropps... :/ hehe jag har bara typ 80 fler positiva omdömmen än dig :D
Mina bedömningar den korta tid jag varit medlem i
Tradera
Hehe jag hade glömt att jag faktiskt sålt asmycket grejer här. Jag ser bara på mig själv som köpare:)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
jag har bara haft problem med två säljare på whoa. orkar dock inte dra upp gammalt shit så jag passar. det enda problemet jag annars haft med folk är att folk säger att deras plattor är i så mkt bättre skick än vad de verkligen är. nyskick för somliga verkar vara en platta man släpat efter bilen eller nåt snudd på... that´s whack! bra säljare annars är fiyah, odditee, baboso, stockholmspolisen eller vad han nu heter hehe, aspect10, bman, lionofjudah med flera. har handlat med fler men bara för det så kommer jag inte på alla just nu. :/ sen en spark till alla som kommer en halvtimme sent jämt om man bestämt sig för att mötas upp! =) sen har jag fått ett intryck av att whackcent, slowmo, henkeee, mrsalesman med flera är seriösa. men har inte handlat med dessa, än.
Ah kan ju lika gärna nämna att CrazySwayze skötte sin affär bra också:)
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
köpte tobak av någon , kommer inte ihåg vem men det gick bra...
näedu!http://www.piratbyran.org/users/10.jpg
cykelpump Nä han var en slarver som sålde tobak till mindreåriga:P
Infinitiv är en grym säljare, köpte ddr-minne av han, riktigt schyst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har nog sagt att jag ska köpa en massa saker som jag bangar på sen ;) Men dom jag sålt till har det gått bra med. Har lyckats få saker utan att betala också från en kille men kommer inte ihåg hans namn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Empire Bra att du berättar att du är en hustlare:)
Empire: wtf det var ju jag!!
eyegasm F60 Det var så länge sen så vafan, tidigare nick...som om det skulle hjälpa iofs ;) Jag har blivit mkt vettigare nu ska ni se ;) Priyan Naaaa, eller? Vad sålde du? ;)
Empire: det du köpte! :) för övrigt, är du vettig? du dricker ju öl med sugrör... ;) men seriöst: för övrigt så måste jag säga att jag tycker det känns som att antalet lurendrejare i forumet minskat på senare tid. är det bara jag som upplever det så eller är det kanske jag som blitt mkt försiktigare?
Priyan Jag vet inte, det är väldigt sällan vi får in klagomål på sånt från användarna iallafall. Själv kräver jag alltid varan innan betalning, samt betalning innan jag skickar en vara och det har aldrig varit nåt problem.
eyegasm: har försökt kräva varan innan betalning jag med. men det har enbart funkat i ett fall. resten vågar inte. så numera har jag gjort upp deals irl, annars har jag hoppat över alla där det varit en större summa det gällt. känns inte värt att sätta in mkt cash i förväg och riskera... :/ har det inte kunnat lösas irl har jag struntat i affären..
har köpt saker av både vet_ej och CrazySwayze, och det har gått utan problem.
aa
Priyan Ahhh hmmm naa. Haha inget fel med sugrör! ;) Jag förstår iofs folk som inte vågar ge pengar före varan och vice versa. Tycker det är bättre att mötas och göra upp dealen om nu går att göra på nått smidigt sätt. Jag skulle inte lita på för många här på whoa när det gällde pengar etc.
problemet är ju att dom flesta inte kan mötas. 90% av det jag säljer åker ut till resten av Sverige...
Producent
2005-01-06 07:48
något-kul: vadå, vad äre som kostar på tradera d å?
Producent
2005-01-06 22:44
aha okej!
Köpte en tisha av Emil_brikha nyligen. Han segade pytte med leveransen men skickade ett förklarande mess om det, vilket uppskattas. Hmm, bytte dvds med, fan jag minns inte hans nick, men jag fick filmen idag iaf och allt flöt bra. Köpte även dvds av Crazyswayze eller vad han heter, funkade smidigt.
har köpt en massa grejer här, minns inte alla men det har nog iaf blivit ca 10 stycken genom åren. har aldrig blivit lurad eller så..
You love New York / But New York don't love you
Köpte ett par filmer av Empire igår, det gick prima!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Producent
2005-01-15 19:26
köpte en t-shirt av emil_brikha rätt nyss. beställde förra torsdagen, fick den igår. hade hoppats på att det hade gått lite fortare men inget att klaga över, kom fram som den skulle iallafall! :)
Köpte en dvd och en cd av vanskaptdotnet . Allt gick smidigt och han bjuckade på Hitman2 till PC:)
Jag köpte en bok av lifeforms häromdagen, och så jävla smidigt det gick. Fick boken igår, precis som han sa i fredags, och satte in pengar på hans konto samma stund som jag fick kontonummret med boken. Fram för mer såna smidiga affärer.
yessah, nu har jag precis gjort en affär med kryss_och_ringar . kan helt klart rekommendera snubben. plattorna jag köpte kom väldigt snabbt och var helt okey. jag är nöjd. får dock ta och va självkritisk och säga att jag segade lite med betalningen dock. :/
Jag har köpt en massa grejer från en massa olika användare...dock minns jag inte vem det är jag handlat av, förutom eyegasm typ.
Redline!
Har gjort ytterligare affärer med Lifeforms , Backs och MrSalesman sen jag skrev där uppe och det funkar fortfarande smidigt.
Producent
2005-02-04 12:33
köpte parfym av mrsalesman, gick fint fint, blev något försenat p.g.a att whoa var nere.. men han skicka iförrgår och den kom idag! :)
aha så den har kommit nu cliche...all good. då kan du bespruta dig för fulla muggar.
Producent
2005-02-04 13:04
yesyes, jag hade lite problem med att få upp "konserven" som den var i.. men det fixade sig ;)
kan man köpa av street addict? har säkert kommit upp men pallar inte läsa hela tråden=)
street addict är vad jag hört en affär i lidköping så det borde vara riskfritt.
Sålt en mobil till Pärtan, han är pålitlig och överförde pengarna, och gjorde det snabbt, hela affären gick fort som attans.
måste uppa denna för att glänsa med hur bra jag är som säljare :)
När jag var liten och dum och var helt galen i Looptroop, Looptroop-generation som jag är, så blev jag blåst av en från F-UPS på 500:-, skulle köpa Beyond K-Line av honom. Men om han läser detta så kan han ju vänta sig att jag kommer ner till Göteborg en vacker dag och tar tillbaks dem.
Intressepenisen hårdnar!
Köpte nyligen en mic av TheRealMagic, satte in pengar samma dag som han skickade, funkade jätte nice =) rekomenderas. Köpte en pramp av DaBBe, funkade också fint, samma dag som insättnign skcikade han. rekomnderas.
SLUGZ for THUGZ
jag skulle sålt en T5S tröja till en kille, först skulle han ha den, sen skulle han inte ha den, nu skulle han ha den igen och så plöstligt är han död. maddefukka
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Ett tips till användarna här är att INTE göra affärer med rudeboii eller oneluv .
Har någon erfarenhet av chockis? Och då han som köpare?
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Producent
2005-04-16 14:13
Baboso: jag har träffat chockis å så endel.. han är en schysst snubbe! kan inte tänka mig annat än att det ska gå bra.. och eftersom du får in pengarna på ditt konto först (?) så äre ju lugnt.. men även om du skickar först kan jaa inte tänka mig att han sskulle vägra betala.
Arrangör
2005-04-18 16:30
Det är näst intill omöjligt att slippa undan alla dessa personer som skriver inlägg men som inte ska köpa, typ klagar osv. Väldigt irriterande.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
Arrangör
2005-04-18 16:31
Forum spårar lätt ur, efter ett tag är det ett par personer som för en diskussion om någonting helt annat i ens köp/sälj forum.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
cliche Han vill betala hälften först och hälften efter och jag får inte ett bra intryck av honom. Han har inte gett mig några preferenser heller vilket jag kan ge att jag skickar varorna som jag fått pengar för. Men det blir nog ingen affär med honom.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Trendnet[/b] var fruktansvärd. Jag skulle köpa rätt många skivor för ett fyrsiffrigt belopp av honom och när han och jag diskuterade affären så tjatade han om att det var så bråttom och att han behövde pengarna nu eftersom jag bor i malmö så var jag tvungen att blanda in både morsdan och brorsan så att affären skulle kunna bli av fort. morsan tog tom ledigt en halv dag för jobbet för att gå på banken. sen när jag nämnde för trendnet över msn att allt var fixat så sa han att han skulle fixa det och det var det sista jag hörde av honom. han svarade inte på mina msn-mess och ej heller på pm över whoa och inte heller i tråden jag startade om hans beteende då. jävligt vidrigt beteende, men vi träffar nog på varandra nån gång framöver så vi kan diskutera vad som sker med folk som kostar min mor pengar när hon bara försöker vara snäll..
Värsta känslan? olycklig kärlek... händer alltid mej.... :(