I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dina erfarenheter av Whoas Köp & Sälj?

Övrigt - Köp & Sälj

2006-07-03 10:49
har handlat ett par gånger från MRsalesman - det funkar alltid som det ska, snabb leverans, inget strul, fina krejer.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-07-20 01:24
Sålde Gamecube till b0zA- P18 idag, han möttes upp i tid och allt gick bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-04 17:29
Fortsätt håll den här tråden uppdaterad och kika gärna i tråden om ni är osäker på en säljare/köpare.
Kanske har någon redan handlat/sålt där och vet hur det funkade.

2006-08-16 02:07
mr_christer
Mycket bra köpare, snabb och smidig affär
han satte in pengar direkt idag och inget onödigt tjafs.
Och nu samma dag är varan på väg till honom..
Big up!
Har din brud adamsäpple?
Skivsamlare

2006-08-18 17:18
Biglat är en fitta som lurar folk på pengar..tur för mig och för honom att det inte var så mycket pengar det handlar om, usch blir så sne.

2006-08-19 21:27
Tz-1986

Biglat
Borttagen användare!

Denna användare har valt att ta bort sig själv från communityn och kommer att försvinna vid nästa systemuppdatering

haha han verkar ha en ny andvändare..

Skivsamlare

2006-08-21 21:27
-Färgblind Jag såg det..

Graffare

2006-08-25 12:53
Eyegasm är den mest pålitliga försäljaren!
satte in pengarna på hans kontot och hadde tröjorna dagen efter, i bra kvalitet!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-08-25 13:35
Bra Säljare:

Mrsalesman - som alltid, sjuuukt snabba leveranser, jag börjar faktiskt tro att han bor granne med mig....

XIMER - Jag var rätt långsam att sätta in pengar till honom, men när jag väl satte in pengarna så fick jag hem det jag beställt väldigt snabbt.

Båda två rekomenderar jag varmt!

2006-08-25 14:25
sålde min Family Guy 1-3box för 400 kr till johanman, gick hur bra som helst.

Skivsamlare

2006-08-25 19:11
Lite bra folk här på whoa som är snabba med affärerna:

PillarSaint
danne
supersentaidanne
releze
_theaerocrew
INOK
P-vakten
MaXxX
disisit

Samtliga bra säljare..

ciao

2006-08-29 21:10
Köpte parfym av Mrsalesman och allt gick perfa! Snabb leverans och inget strul.
Vem är du, tjänsteman?

2006-09-11 00:42
Bra köpare:
Copywrite
Flumm_Simon

Ramlösa
Har haft 3 veckor på sig att ge mig 200 kr. Hoppas jag får dom på måndag som har lovat. Annars får det bli tripp till gbg och visa andra bullar xD
b-b-bassan!

2006-09-19 14:22
Jag skulle köpa en usb-mikrofon för 500:- av readytogo.
Jag satte in pengar och han skickade varan direkt efter.
Varan var fortfarande i förpackningen och jag fick den för halva priset, verkligen bra.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.

2006-09-23 23:19
Eyegasm, Satte in pengarna på hans konto och fick tröjorna strax efter. Rekomenderas starkt. Otrolig trevlig o duktig..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2006-09-25 16:11

har gjort bra deals hittils. har inte blivit husslad. but then again, vem skulle våga? hehe :)

skämt åsido, Danne här på whoa.nu e helt klart bäst å deala med, när d kommer till skivor. skickar iväg på en gång, bra priser & ett extremt bredd utbud på allt mellan himmel & jord i hiphop-väg (mykke kanske e slutsålt vid d här laget, dock). rekomenderas varmt....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-10 17:40
Köpte två skivor av thisisit, det gick snabbt och skivorna var i perfekt skick, med plastfickor också.

Skulle nog säga att han är en av de få som faktiskt menar det när han säger att skivorna är i  perfekt skick.

2006-10-11 10:20
köpte 2 tshirts av eyegasm snabb leverans och trevligt bemött rekomenderas.

kommer även testa handla lite mer från dom mer regelbundna säljarna i framtiden =)
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2006-10-17 17:41
Köpte en extern hårddisk av Tidsfördriv. Snabb leverans och bra skick. Rekommenderas.
- kfir

2006-10-20 22:08
majk- ville köpa burkar av mig också, en jävla massa snack och inte ens tillstymelse till verkstad.

2006-10-22 12:08
Kornflakes jag har skickat den vi komm överens om att jag skulle till posten sen skulle jag snacka med dig skulle vi lösa det? + det är en bannad användare med användarnamn xaddex, så du borde skärpa dig innan du blir bannad IGEN? whatone, jag köpte inte pga frakten?

2006-10-24 14:11
Köpte ett par byxor av chilltone. Satte in pengar i måndags, fick byxorna idag. Riktigt bra och snabb snubbe :)

2006-10-26 20:20
Köpt tröjor av eyegasm i två omgångar.
första omgången:
Allt kanon. Betalade, fick sakerna bra, gav mig rabatt för att jag köpte några stycken, trevlig och smidig att ha att göra med och bra t-shirts.

Andra gången:
Allt ovanstående men t-shirtsen var av sämsta kvalitén någonsin. Inte ens använt dem för storlekarna var helt mongo (Medium satt som en stor large) och de var så tunna och dassiga att de bara ligger och skräpar.

Trycket på dem var däremot skönt, det säger jag inte emot. Synd bara att de var av så dålig kvalité.

2006-10-27 09:39
SenilOne, är en bra köpare, punktlig och trevlig.

2006-11-17 10:58
Sålde mobil och mp3 spelare till JERK1 Fungerade utmärkt.

2006-11-23 16:48
peppis-
otroligt bra .,
billig snabb trevlig
5+

köpte xbox 2 dosor 10 spel chippat
csavargo från ruff runkers

2006-11-23 20:52
Jag har då blivit lurad av MAjk-. 340kr pratar vi om. Jag har betalat in pengarna, banken har bekfäftat - men han hävdar att han inte fått in pengarna.

Så gör inget köp! Har fortf inte fått tillbaka ett rött korvöre!
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2006-11-25 15:38
användaren aanthony var en grym försäljare.. gick fort som gatan och han plasten in grejerna riktigt rejält ordentligt.. klanderfri!
Hepp och pepp

2006-11-27 23:18
Någon som har erfarenhet med Hubler ? Känns bra att fråga här först :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2006-12-02 12:16
Nån som har köpt av MATTIAS_ ?
soundcloud.com/G-O-R-D-A

2006-12-06 18:26
Någon som köpt nåt från ät_bajs?
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!

2006-12-09 18:20

köpte mobil av Hubler funka nice

du är kär i mig.

2006-12-10 14:48
BuddyLove har jag köpt av och vart bra att ha och göra med.

2006-12-11 17:05
Köpte en Ipod av Flexster.
Jag betalade halva summan före jag fick ipoden och halva efter,
Allt funkade smidigt och gick snabbt.

I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2006-12-12 19:40
Köpte 12st cdskivor utav supersentaidanne.
Billigt, bra kvalité, snabb och lätt att ha o göra med. 5 av 2 tummar upp.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>

2006-12-22 15:58
Köpte ett minneskort av Ä allt gick bra
För skåne! svenskjävel!

2006-12-28 17:27
Köpte ett gäng spel av GlenOne.
Allt gick bra, bra affär och trevlig snubbe.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-12-28 20:05
Köpte skor av kyaal mycket enkel och smidig affär, och han rekomenderas till framtida köp!

Big up!
- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2007-01-18 11:39
Köpte hörlurar av Releze, satte in pengarna i förskott. Fick dem riktigt snabbt levererade, allt schyst.

Sålde dessa till Takora sedan. Snabb betalning, allt bra.

Köpte mobiltelefon av Baboso. Tog kanske lite lång tid innan han skickade den, men grejerna var i riktigt bra skick.

Rekommenderar samtliga köpare / säljare!

2007-01-20 21:08

Pappz P21

Seriös och pålitlig köpare, allt gick enligt planerna!

"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2007-01-22 10:47

Pondus
Opålitlig, han sålde prylen när vi hade kommit överens att jag  skulle köpa den!

2007-01-22 22:14
Biragon
köpte ett par byxor av honom, fick dom 1-2 dagar efter jag hadde satt in pengar.  bra grabb, gick snabbt och inget krångel
http://www.freewebs.com/mustasch/
Skivsamlare

2007-01-25 00:36
Fy-Vad-Läbbigt & danne
= pålitliga försäljare. enkla att ha och göra med.
Yes! In Concert — For the love of music

2007-01-26 14:58
Glenone: Helt klart pålitilig snubbe ;) jädrigt härlig snubbe att göra affär med :D

Menige-E: också en jädrit skön och trevlig snugge, lätt att ha att göra med :D trevlig som fan :P  

2007-01-26 16:00
Sålde en mobil till FTW, lätt de menst korkade jag gjort på år o dar..

Idag blev jag uppringd av en kille som påstod att jag hade lurat honom på ett spel han skulle köpt på blocket, det visade sig nu att FTW hade satt ut en annons på blocket, gett killet mitt kontonummer bett honom sätta in den summan jag bad FTW sätta in på mitt konto. Jag skulle altså tro att det va FTW som satte in pengarna så han kunde få mobiltelefonen.. Sen påstod FTW även att mobilen blev låst å att han  ville ha sina pengar tillbaka.. Nu tvingas jag betala tillbaka pengar till den stackars pojken som trodde att han skulle få ett tvspel plus att FTW snuvade mig på en telefon..
Save me Jebus!

2007-01-26 16:12
kid-ni, outch. polisanmäl. om nu inte telefonen blev låst dvs.

2007-01-29 17:45
nån som har köpt nå grejer från Chuck_Norris eller ibland?

2007-02-01 09:31
Menige-E

Schyst säljare och skickar så fort pengarna är insatta.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-02-02 10:34
Nån som har erfarenhet av prsk??? 

Åhh hoppas verkligen det finns lite bra!

2007-02-03 14:48
TirrE
Det gick bra att köpa av tirre, även fast vi båda glömde bort det första mötet :)