aja sålänge inte hellenius vinner så är jag nöjd
stick the fucking flag up yer god damn ass
vad hände där? gör simon å thomas å hellenius skor eller?
kollar på kristallen.. allt är inte skor i livet vettu,,, o nu blev ja glad att sjukhuset inte vann.. vilken tattarserie
afan... men tv är ju stendött sen internet kom på scenen vet du! lite mer kontroll över när hur och vad man vill kolla på...
jippi carina berg vann o henne röstade jag på
nån som postar här som varit eller är inne på de här förutom mig?
Det där ser ut som en skräckvariant av en Harlekinroman.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
haha ja kanske.. jag gillade de iaf o hittade på de jag lyckats samla på mig i min ungdom o nu vill jag såklart ha alla
Känns som något man kan hitta på typ Tradera för en femma. Halva extrapriset alltså! Egentligen borde man ju samla på något som kostar 5 kronor istället för 1000.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jo köpt några i veckan.. så jag har nog ökat min samling med 150%
Hehe, ska hitta något sånt här att samla på jag med. Har svårt att se att jag kan substituera bort skobesattheten bara men man kan ju försöka.
samlar ju på verktyg osså men de är inte billigt
mm kommer förmodligen köpa en gr suede som är gjord efter 2006
har fresten ett par 577cb på gång men i uk8 så om de inte passar säljer jag de gladeligen för dubbla priset till nån med lite mindre fötter än mig;p
Hade La Coka Nostra på jobbet igår, Everlast rockade beige Jeezys, Ill Bill hade black/red AJ4 om ja minns rätt, Danny Boy kommer ja inte ihåg vad han hade...o DJ Lethal o Slaine var ju inte med... Snackade en bra stund med Everlast, han har ju fett med sneakers, sa att han köper minst 2 av allt, och mestadels på Undftd i LA, anyway, verkade som en cool kille...
Hellsinki Sneaker Freak!
Nu har SNS tagit bort texten om att nb1500 x solebox kommer snart.. Gissar att skorna aldrig dyker upp då.
Den har väl bara försvunnit ner för att nyare nyheter kommit före. Tror du att SNS skulle bli felinformerade om ett släpp så? Det kan ju hända förstås, jag vet inte. Jag tror att de kommer förr eller senare. Konstigt att de inte kommit dock när Cali fått in och sålt sina redan.
Jo brukar väl anlända till landet samtidigt.. Solebox själv fick ju in mindre ex av den röda versionen än beräknat också så det är väl inte helt omöjligt. Det är väl bara att vänta och hoppas då..
Sokeahullu OK, var jobbar du då?
Everlast är ju en självutalad sneakernörd så det är ju inte konstigt att han köper dubbelt... han lär ju ha råd..
då tyckte jag han hade bättre dojjor på sig när jag träffa han! Jordan 1:or... svart vita... finns bilder på när jag träffa dom i tråden med vad man har på sig idag...
Länk till http://www.whoa.nu/forum/hobby-och-fritid/klader-och-mode/644020/18.aspx längst ner...
asså fifaaan vad det drar ut på tiden med solebox!! heeelt sjukt! å är det så att cali faktiskt har haft dom? de gick ju rakt under radarn i så fall...
är de de röda som sns får? trodde de va de "svårare" av två omöjliga:D grööna eller inga för mig iaf
gröna är det som kommer till sns. röda var solebox only. gröna är helt klart snyggare! nu är texten om "kommer snart" tillbaka iallafall så det är bara att vänta :)
jo inte så tänd på rosa detaljer på skor... blev lite laxfärgat liksom
Till salu, inte ens snörna. OG adidas Rom från 70-talet. Dom är märkta som 10/5, jag köpte dom i hopp att dom skulle vara lite mindre som gamla adidas är men dom var för små så dom är väl snarare UK 9-9/5. PM
http://www.youtube.com/watch?v=RkP_0Q5LGfk Footlocker reklam, men rätt cool!
Always against the odds, one with the underdogs
Hur e Solebox att beställa ifrån, tar de lång tid o få hem sitt paket?
Nu är det ett tag sedan jag beställde därifrån men sist tog det inte längre än en vecka. Var ett drygt år sen skulle jag tro.
Fick dessa av en kompis idag. Använder inte SB så mycket, men ett par simpla dunks är aldrig fel. :)
Om du inte använder sb kan du ju ge dem till mig. Jag får aldrig sneakers av polare. Var det någon som köpte Purple metallic 1or idag? Jag har inte riktigt bestämt mig än, får se imorrn om jag orkar ta mig till SNS och haffa ett par.
Candide : Nja, behåller nog dem. För övrigt är jag sjukt peppad på båda Jordan ettorna som kommer nu!
Solebox 1500 imorgon klockan 11 på SNS. Synd att det är enda dagen på veckan då jag inte har möjlighet att gå dit.
De lär väl inte sälja slut i butik va? Köp på nätet vid 12.
tyvärr upptagen då också och gissar att de ryker rätt fort online men kanske har tur.
Hehe, de får inte in så många par va? 12? De lär väl ryka direkt på nätet, som de gjorde på cali. Skicka en polare.
25 par så det är rätt okej. får lösa det på något sätt.
Dom är tillbaka!
Vore jävligt snällt om någon kunde styra upp ett par av the finals(strl us8.5) till mig imorgon på sns. Kan betala 200kr i comission. bara skicka ett pm!
tänkte bara slänga ut att footlocker i gallerian har fått in jordan 7 60+ 2-packet. det släpptes tydligen förra veckan, och 2 lådor i varje storlek kvar ungefär. prislappen var 2799... det var lite för mycket dineros för mig, ville egentligen bara ha "raptorn"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick footlocker in de där purple metallic 1orna med? Den där solebox dojan ser ut att vara gjord i rätt kvalitativt material. Hmm... Kanske vill ha ett par sådana.
Den där solebox dojan ser ut att vara gjord i rätt kvalitativt material. Hmm... Kanske vill ha ett par sådana. Akta dig candide de där är hypen som talar..... de är ett par vanliga nb's förutom priset o hypen... visa att du är stark nu o motstå frestelsen
1500 är ju inte ens en snygg modell
Hehe, ja, möjligt det. Vill ha Jordan 1orna mer så köper jag ett par blir de dem. Och ja, 1500kronor är lite väl för de här skorna tycker jag. Men jag tycker fortfarande att de ser ut att vara ganska kvalitativa på bild, inte som allt nike pumpar ut hela tiden. Är det alltid så med nb? Eller är det bara den här skon?
1500 är ju inte ens en snygg modell det där är en sanning med modifikation... för vissa cw:s får den att poppa nått enormt...
det är väl så att det nästan alltid är så med NB från England i alla fall...
Aha, bättre kvalitet än asiengrejer alltså. Det verkar ju helt vettigt iofs. Har ni sett att Cali har en "one pair per customer" för True Blues? Lite roligt när de har alla storlekar kvar några veckor efter släpp. Idioter.
dom gjorde inte det från början iaf... nog varit så att dom enda dom sålt har dom sålt till samma två personer då... ägaren å hans polare, så dom har nått bra på swapmeaten nästa år! hahaha...
Hahaha, så kan det ju vara. Kommer du upp till sneaker swapen nästa år, apeman? Eller ska vi styra upp en whoa-sneakerhead trip till Helsingfors och hänga på deras sneaker swap thingy?
när ska den va i helsinki?
Heheh :) Blir nog inga solebox för mig iaf. Kan inte gå dit vid 11 och vid 12 är de förmodligen slut. Lika bra för mig egentligen för jag har inte råd med mer skor. Förresten appropå 1500 vad det någon som köpte de här 24kilates dojjorna som släpptes någon gång i sommras på sns? Eller om det var sen vår. Jag var lite sugen på dem men missade dem med en vecka eller något har jag för mig :)
Forumssignatur...<br>
blir nog så att man kanske ser över om man ska snubbla in på solemart om jag ska ta mig tid å lust å åka på en sån grej...
Mmm... Solemart hade fan vart nåt. Jag kommer ihåg att jag läste nånstans att DunkXchange skulle komma över till London, men har inte sett nåt annat om det efteråt. Poo. Sokeahullu snackade ju om att de anordnade nåt sånt 2 gånger per år.