finns ett par us10 pigeons på sns nu osså
stick the fucking flag up yer god damn ass
skulle hellre köpa fem par cb än fyra cb o en pigeon iofs
Någon som vet om dom har något bra på barkarby outlet'en nuförtiden?
Jag var där för några veckor sen och då hade de fortfarande purple pigeon dunks. Inget annat roligt. Jag antar att de inte får in så mycket bra saker särskilt ofta. Purple Pigeons var nog vara en lyckoträff.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
En fråga som inte rör skor riktigt men ändå sns ;). Är det någon som har skrivit upp sig på sns-festen imorgon med den här grolsch grejjen som inte ska gå? Har en polare som vill gå men lista var visst full nu.
Forumssignatur...<br>
Du kan ju alltid dra en fuling och försöka ta med han som din +1 ;)
ja köpte mig ett par sånna här på wesc;
Nice?
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Såvitt jag vet får båda Cali o SNS in solebox NB.
Jepp, och skönt att de verkar bli lite försenade så lönen hinner komma..
Skivsamlare
2009-08-21 10:43
Någon som har koll på vad den kommer kosta?
Yes! In Concert — For the love of music
Kostade 160 Euro på colette så räkna med 1600+ iallafall..
antar att ni redan varit inne o kollat på http://www.jordanheadsmovie.com/teaser/ gör det annars!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
står på sns sida nu att NB x Solebox finals släpps efter helgen... betyder "s" i finals att dom får båda färgerna då?
släppet kanske kallas the finals.. tror inte de får båda men de skulle ju inte få några alls från början
asså... det hade ju varit å spotta sns i ansiktet från NB:s sida om dom gav till Cali men inte SNS... så gör man inte... SNS har varit en guldgruva för NB i sverige...
Det blir bara gröna.. både för sns och cali. Får in en rätt bra mängd för svenska marknaden men jag gissar att alla ryker så fort de går online.
1499:- hörde jag att dom landa på...
Igår blev jag radiostyrdfull & minns inget efter 23:30 typ. all good. Men imorse ser jag att jag fuckat upp mina AM1:or under natten. Jag vägrar slänga ett par kicks jag ägt mindre än 4 dar i tvättmaskinen, så hur fan ska jag få bort fläckar som sitter på meshtån & på skinn/mockadetaljer? Vanish & tandborste hjälpte föga. tips?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har samma problem med mina am1 som jag köpte för nåt år sen. tyvärr så verkar det som att fläckar på mesh är SJUKT svårt att få bort. mocka kan du säkert få rent med mockarengöring, men det är rätt dyrt har jag för mig. lycka till!
Ja, jag gör likadant med alla mina bombs, går ut o ska va fresh i natten o kommer hem med dem uppfuckade. fanimig omöjligt o få bort skit från mesh som sagt. aceton kanske... annars är det ju ba tvättmaskin som funkar.
Skivsamlare
2009-08-22 10:39
1499 alltså? Lockande!
Var folk på SNS sen igår? Lagom svettigt!
Sådär hyfsat asvarmt var det på SNS. Ingen AC, massa folk, ölen tog slut innan Ison & Fille gick upp. Bra tillställning, även om den vart lite kort.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jo det var lite väl varmt därinne.. trevligt dock.
Helt sjukt varmt var det. Trevligt att snacka lite med dig candide :)
Forumssignatur...<br>
jag kunde inte komma, ville gå dit så gärna :(
samma här, lyckades somna i soffan istället...
Desamma Alkor. Var inne på Nilssons idag av någon anledning. Haffade ett par whiteonwhite AF1or för 269 kronor. Rent löjligt billigt.
vilket löjligt bra pris på white on whites... det blir väl å gå en runda i nilsson butikerna häromkring nu då rå...
Skivsamlare
2009-08-23 16:42
Snacka om skönt pris. Har du pejl på om det fanns flera storlekar? Vilken Nilssons var det?
Jag var inne på http://vintageheatt.blogspot.com/ idag och kollade. Sjukt bra blogg med massvis med bilder på vintage nikes med mera. Hur som helst så såg jag denna video där. Helsike alltså. Denna killen hade en dålig vintage samling! http://vimeo.com/5471583
Always against the odds, one with the underdogs
bojjan P23 Den mittemot Åhlens. De hade bara två par kvar. 10 och 10.5, jag tog 10orna. De hade även ett par AM1or, vita med bronsmetallic swoosh (de var en del av Olympic släppet va?) på 70% rabatt hyllan. Vet inte vad de kostade dock. Bara stl 11.
Helt vansinnig samling 1or han hade. De Lila metallic 1orna som kommer fram emot slutet där, uff. Kommer ju en retro nu i september, de var väl bara en samlpe back in the day.
vilken fullträff för dig med det priset candide... du borde haffat bägge ju, du har väl 10-10,5? var runt i nårra nilson här nere... verka inte finnas nån som ens en gång hade AF1 från början... här ligger dom ju ofta vägg i vägg med radical sports, så då har dom ju sneakersen där inne... å där va dom inte på rea...
Tjäna, bra forum ni har på g, själv från Finland, men ni tycks ha mycket fräschare o mångsidigare scene än vad vi har, and that´s why im here!
Hellsinki Sneaker Freak!
Apeman. Det var Radical Sports. Eller, står radical sports på påsen, Nilson på lådan. Borde väl kanske haffat båda iofs, vet inte varför jag bara tog ett par. Lite irriterande med skorna är ett det var provex som stått framme (jag antar ganska länge) så den ena skon är lite skitig, inget farligt och för det priset är det väl helt ok. Sokeahullu Välkommen hit. Vad har ni för sneaker sites i Finland?
Skivsamlare
2009-08-23 22:05
candide Oh fan, tack för tipset men för stort för min del. Välkommen Sokeahullu!
Köpt mig ett par sådana.
Så jäkla fresh.. (dreggel)
candide bah.. störigt, för radical här nere har dom på fullpris fortfarande...
Oj då! Såg inte att min "värvning" från sneakerfreaker forumet har gjort entré! Välkommen Sokeahullu P25 !!
Ja, jag vet inte riktigt varför de reade ut whiteonwhites, de lär ju få in nya liksom. De slutar ju aldrig att komma. Men jag är nöjd ändå, inte ofta man hittar så billiga skor.
verkligen inte... hände med dom svarta på shelta i julas... då plocka jag både mid å lo för 300:-/par...
Candide I Finland är det mest forum som Basso.fi och djK2.com där det snackas sneakers, men då måste man naturligtvis kunna finska, men via greymarketsupply.com, beamhill.fi och turnin-point.com kan man kolla vad som finns att få här, mestadels bara GR stuff, så vill man ha nåt speciellt så är det oftast säkrast att köpa online...men det blir bättre hela tiden, ca. 2 ggr per år har vi "Sneaker Loppmarknad" i Helsingfors, fixat av en sneaker-klubb, Stifla RY, som man kan bli medlem i, och som medlem får man 10% rabatt i många sneaker shops.
Hellsinki Sneaker Freak!
Sokeahullu P25 Låter som ni har ett gäng heads samlade ändå. Vi har bara Caliroots som anordnar en sneaker swop meet där man kan köpa och byta kicks. Dålig uppslutning senast tyckte jag, hittade inte mycket i min storlek. Hur är er loppmarknad då? Något man borde ta sig över sjön för att besöka, kan ju vara trevligt att dra ihop ett gäng härifrån och besöka Finland.
Sokeahullu : Välkommen hit! Kul att höra om hur sneakerscenen är i finland. Har släkt där, så jag kanske ska åka över i höst, så det kan ju va bra med lite tips på affärer i Helsingfors.
Always against the odds, one with the underdogs
Candide Ja,visst har vi en liten scen här också med folk som går heta på sneakers...senast jag var på "loppmarknaden" var det kanske 10-12 killar/bord som sålde, allt från killar som hade typ 5 par till salu till folk som hade med sig 30 par+kepsar,tees,snören,allt fan, men det som är kul är att det ordnats i en bar. Det som här kanske mest är problemet är att få säkerhet om vad som kommer att droppa, och om det kommer till Finland kan det vara ganska mycket senare än andra ställen, typ Caliroots och SnS...men Caliroots tycks ju ha fuckat sin service,så ja har inte beställt nåt där på länge,däremot väntar jag på NB´s från SnS... :) CrucialH Om du behöver tipps om shops hjälper jag gärna!
Hellsinki Sneaker Freak!
vad väntar du för NB:s? "White Pigeons", kom precis hem med dom, och mycket nöjd, ser bättre ut live än på bild...
Hellsinki Sneaker Freak!
De gick åt rätt så fort på nätet va? De fick ändå in ganska många par vad jag hört. Jag tror att mitt nästa köp kommer bli Jordan 1orna som släpps i september, purple/metallic dojorna, tycker att de är grymma som fan. Någon annan som har planerade inköp i september?
De gick åt rätt så fort på nätet va? Det verkade så, satt och väntade online till 12:00 då dom droppade, och 12:01 fick jag order-bekräftelse i mailen, och efter en stund typ 5min stod det på SnS sidan att det var slutsålt och att det varit nåt trubbel med beställningarna och att alla kanske inte faktiskt skulle få sina, om jag kommer rätt ihåg...
September blir fett o dyrt för min del, 10 dagar i New York... :)
Hellsinki Sneaker Freak!
candide har du bild på dom? Låter som en konstig färgkombination på en jordan 1 hehe. Det är många jordan 1 som kommit i år och fått en make-over from hell. Men man vet aldrig. Jag köper inte så många skor som släpps nu, men just nu så är det senaste köpet stash blåa air force 1, ett par att lägga på hyllan till nästa år. Det kommer säkert i september så det blir ett septemberköp :)