asså, det behöver inte va fejk för att det är billigt från taiwan... men det ringer ju en varningsklocka för mig...
hur brukar vi säga.. kan ju va överskott från fabriker eller seconds eller någe.. måste inte va fake.. men som sagt.. finns nog pålitligare länder o tjacka från
stick the fucking flag up yer god damn ass
candide var har du sjävlysande atmos då!! posta posta
Poo: Var aldrig på utställningen, så jag vet inte :( TheMatt: Det finns väldigt många fake AM1:or på ebay, så det gäller att akta sig. Jag skulle aldrig köpa från nån som säljer flera olika storlekar och modeller om jag inte fått bekräftelse från pålitliga källor att säljaren kränger äkta varor. Ebay feedback kan man inte förlita sig på...
What else is there?
Där är de. Får se om de kommer till Sverige öht. Gör de det så vill jag ha dem. Gillar hela lysa i mörkret grejen, även om jag sällan befinner mig i mörker, hehe.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ja, man blir ju liiite misstänksam när snubbar (taiwaner & jänkare) Sitter på varenda safaripack i massa sizes o man kan klippa dem för typ 5-600 spänn inkl. frakt. Aja, tack för svaren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2009-08-16 22:28
Beställer sällan skor utanför Sverige, men tänkte göra det nu ifrån Crooked Tongues då jag hittat ett par som jag vill ha. Antar att sajten funkar smärtfritt med tanke på dess storlek? Sen ligger den väl i UK så man slipper tullen?
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan: Jupp, ingen tull på saker från UK och resten av EU.
What else is there?
candide jag är nästan säker på att jag hört att de där NB dojjorna kommer till sns... kan va att jag hört nått jag inte borde... men jag är nästan säker...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
candide P26 Dom där var helt i min smak! Får hoppas att SNS får in dom. Tror ni retail kommer hamna på? För övrigt så hoppas ja min storlek i staple X NB kommer finnas när dom släpps på nätet då jag jobbar hela dagen imorgon.
Can't break necks in boxes
whosa Jag hörde att nästan alla låg kvar till de släpptes på nätet förra året. Dessutom nämnde Peter något om att de skulle få in dubbelt upp eftersom någon annan butik i Europa gick lite sämre och inte skulle ta in dem. Men jag vet inte säkert om det är så.
sen tycker jag inte dom sitter likadant alla air max skor... jag måste ha 9.5 i AM1... men jag kan ha 9 i AM90. Apeman: Skumt det där, jag tycker vanligtvis am90 kan kännas lite mindre än am1 och jag har alltid 8.5 i am1 men ibland får jag nästan gå upp till 9or i am90
Forumssignatur...<br>
Instämmer med alkor där.. har 8.5 på alla mina am1s men större delen av 90s är 9or
Apropå storlekar, kan inte saker som hur bred/smal fot man har spela in där? Jag brukar i stort sett klara mig med 9 på det mesta utom ett fåtal undantag.
What else is there?
Som nån sa, det börjar bli många med size 9 som letar sneakers nu, speciellt i sthlm. Snart måste man tälta även här när det släpps bra grejer :)
Tycker att alla ska börja köpa 9or, eller vad som helst utom 10or. Känns som att en del har 10-10.5 de tar ju alltid slut.
Apropå storlekar, kan inte saker som hur bred/smal fot man har spela in där? å där var svaret...
har ju jättebreda fötter... så därför måste dom smalare AM modellerna upp en halvstorlek för att jag ska kunna ha dom, medan jag upplever att AM90 är något bredare rent modellmässigt än sina kusiner...
Trendnet Som nån sa, det börjar bli många med size 9 som letar sneakers nu... Det var jag som sa det, men det kan ju spela till din favör för ett kort ögonblick om du skulle till å sälja av en del av din boffastora samling... Så hur gick det med den där listan/kortet på dina dojjor så man kunde se vad det var för nått du skulle göra dig av med? väntar fortfarande otåligt...
Jaha, inga New balance X staple heller....
Du har otur du whosa. Har du missat NB och AM1 nu på bara nån vecka. Vad är nästa släpp du tänker missa? ;)
fast AM1 kan du ju inte räkna med att du har missat än? det finns ju mängder med affärer som fick in dom... bara för dom är slut i din size på sns betyder ju inte att dom är slut i din size på hela internet?
Apeman - True that! Man kan nog dessutom hitta dem på ebay för mindre än svenskt retail. Hur är SNS i Malmö förresten? Är butiken stor? Hur funkar det med släpp som kommer i mindre utgåva, ni kan boka par där då va?
Hehe självklart har jag inte missat dom på det sättet. Men då ja bor strax utanför Stockholm och inte har någon bil ( dom bygger om tågspåret så tar typ två timmar med tåg) Så har jag inte hunnit åka upp och kollat runt på dom andra affärerna. Ebay har jag vart sugen på jävligt länge, men varje gång ja går in på någon annons och texten är i olika storlekar och färger så tappar ja suget direkt. Verkar vara så jävla krångligt.
Jag har svårt att betala mer för ett par skor på nätet som jag hade chans att köpa på SNS. Men som sagt, jag tror att du kan hitta AM1orna lite billigare från USA. Det är ju chill att bo nära SNS så att man kan dra dit innan de släpper skor på nätet.
candide stod du i kön på old love new love droppet?
Jordan Iorna? När de släpptes så bodde jag inte i Sverige, och samlade inte sneakers heller.
Ebay är jätte simpelt när du väl vet hur du ska göra och vad du ska tänka på, köper inte så mycket skor där längre men har kanske köpt iaf en 20 par där och har inte stött på nåt problem förutom att man fått tulla nån gång. Give it a try!
Btw, det börjar ju bli höst och sämre väder så ja började fundera på vad man ska skaffa sig för beaters, vad ska ni köra på i höst?
aha... därför jag inte kommer ihåg dig då:) durå matte säljer du alla skor eller bara överflödiga?
Jag har massa AF1or som jag tänkte köra på i höst/vinter. Eller massa kanske är en överdrift men 5 par kanske, sen har jag nog ett par pumps som jag tänkte rocka i snön. Kanske köper hem något använt från nätet.
Ah, köpte du OLNL Jordans? Har jag missat att du har jordans? Eller har du sålt dem kanske?
nej de kom en clyde samma dag ja ville ha då
Hah japp, impuls köpen ska putsväck :) AF1'or är ju en grym höst sko men jag har svårt för dom, har några gammla dunks jag ska plocka fram till slask vädret och kanske dom första HUF AM1orna men måste ha nåt nytt åxå känner jag. Fick hem true bluesen igår, grymt skön sko, aldrig haft jordan 3or innan men nu vill jag ha dom svarta från countdown packet åxå, som ja iofs vart sugen på sedan länge :D
man har ju hellre 30 suveräna dojjer än 130 sådär dojjer.. synd att man inte fattade det direkt bara:) kommer du ihåg när du free stylade för mig på väg hem från stan mot gidde nånstans? fresten kan ni få ett litet headsup men de gäller ju /// så det faller väl platt här.... crooked tongues super stars 87.5 pund nu ist för 125 som de legat på ett tag.. finns en kod där på deras sida men inte fått den o funka än men risken finns att jag tar mig råd o köper ett par nu när de funkar
Precis, tar ett tag innan man får perspektiv på saker och ting ibland! Haha nopes, ja gör bara sånt när jag är kastrull full :D
Jo jag ska attackera ebay snart. Men på tal om crooked tounges, Hur fungerar de att beställa där?
Skivsamlare
2009-08-18 21:51
bman - soft! Har gått förbi SNS i Malmö en gång, och det är knappast en stor butik. Pyttelokal, men så vitt jag fattat det så kan man boka in sig på vissa releaser om man är där vid rätt tidpunkt.
Yes! In Concert — For the love of music
funkar väl som alla internetbutiker.. du pröjsar o de skickar hem de du ska ha.. simple as that iksom:)
poo P32 Haha jag är inte född under en sten. Menade mer om det är smidigt, går fort osv hehe.
SNS i malmö var större innan det flytta dit där det ligger nu... Nu är det hur litet som helst, men man kan beställa dit allt som finns på sidan... Han plockar hem vad som, om man säger till han.. allt dom har i STHLM kan man köpa även där, även om det kan ta ett par dagar att få fram det.. Så var det inte i början, men så är det nu. Tycker han som står i butiken är bra att snacka med oxå... vet dock inte hur det är med förbokningar, aldrig råkat ut för det problemet...
Haha jag är inte född under en sten. Menade mer om det är smidigt, går fort osv hehe. Ja, ja :P
vet dock inte hur det är med förbokningar, aldrig råkat ut för det problemet... Jag kan inte tänka mig att du kan förboka skor innan släpp i malmö, jag tror inte att SNS sysslar med sånt. Chill tycker jag. Som LV som hade sålt slut alla Kanyedojor innan släpp, hur ska man veta när man ska in och köpa om butiker funkar så?
Speaking of Louis Vuitton...kika in denna sneaker modell frånderas senaste sko kollektion, ser ut som NB's!? :D
Här även i andra matrial och färger...
Fick LV i Stockholm in Kanyes dojja?
haha, ser ut som en ripoff man kunde hittat på GG. märkligt. Dock är de ju snyggare än alla andra modehus sneakers.
Ja, de fick nog in allihop. De med rosa sula sålde slut innan de släpptes. Såg en kille med de röda på sig när jag var på väg till IAM1grejen i fredags.
Vad kostade de? Kul att de är slut innan de släpps, känns vettigt :) Hur många färger gjordes?