Det är nog inte att du räknade fel på dollarkursen, de använder ju uppenbarligen nån påhittad kurs när de konverterar priser till kronor från dollar. Så är det ju med alla släpp. Jag har iofs inte hört något om VIIorna. Är ni säkra på att de kommer släppas som ett pack här i europa? Toro Bravo Vorna blev ju uppdelade i två släpp från att varit ett pack, jag antar att anledningen var att priset hade blivit högt annars.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag har sett lite olika info om det, men nu kollade jag på nicekicks o där stod det att dom inte släpps i 2-pack (på release dates) men vem vet, dom verkar ju bestämma som dom vill... vi får väl vänta o se helt enkelt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Apeman - Mitt lösenord har ändrats så jag har inte kunnat svara eller något. Fixade det idag ! Kommer senare med svar .. vaknade precis så..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Jag vet inte om ni surrat om detta.
Men annars så kanske det kan vara intressant. Från 15:e till 23:e Augusti så kommer det att vara en Air Max 1 utställning på södermalm i stockholm. Det kommer ställas ut en del schyssta skor tror jag.
På fredag den 14:e är det invigning, jag antar att alla är välkomna så länge man OSAr och det kan man göra på denna adress
Länk till http://www.awb.se/nikesportswear/ . Adressen till utsällningen är Åsögatan 115. Typ mittemot SNS alltså. Ett hett tipsa bara för er som gillar air max 1an. Jag tror att både Erik och Peter från SNS kommer ställa ut ett gäng från deras samlingar.
Jahg är jävligt peppad på Air Max utställningen. Hade vare fett som fan att kunna åka upp på det. Hoppas jag har tid till det!
Always against the odds, one with the underdogs
Jag var inne på SNS igår och då snackade Peter om IAM1 utställningen. Jag kommer dit på Fredag och kollar läget lite. Kanske kan hitta en ny kärlek i AM1or, hehe.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2009-08-13 08:57
Jag hade tänkt gå på AM1-utställningen, hoppas på att det blir en riktigt grym tillställning. Har någon koll på hur länge själva invigningen håller på?
Yes! In Concert — For the love of music
17.30-21.00.
Jag tycker am1 är den bästa air max skon. Bättre än alla olika zx oxå för den delen! ZX800 och AM90 ligger tätt efter. Kul med en sån här tillställning!
Skivsamlare
2009-08-13 19:19
Tack för infon candide . Blir till att glida dit direkt efter jobbet!
Always against the odds, one with the underdogs
IAM1 sneak preview var ok igår. Chill med gratis öl, hehe. Jag vart lite paff över att så många inte hade sneakers på sig, kändes som att folk åtminstone kunde ansträngt sig så mycket för att gå på en premiär för en utställning för Nike sneakers. CrucialH Jag hoppas att nike anställer den här människan, lite ny inspiraition.
Skivsamlare
2009-08-15 09:32
Yap, trevlig tillställning! Riktigt kul initiativ att det hamnade här i Sthlm med, och jag hoppas på att fler sneaker-events poppar upp så småningom. Håller med dig candide ang. folks skoval. Folk gick runt i trasiga converseskor och vissa i adidas. Lite kan man väl allt anstränga sig?
Hehe, man kunde ju lätt urskilja sneaker heads från folk som var där för gratis bärs. Jag tyckte att det kändes lite underligt att inte ha AM1or på mig men jag körde iaf på visible air konceptet.
450euro för what the dunk candide.. us10.5
stick the fucking flag up yer god damn ass
Nu har jag både missat AM1 eventet plus att jag inte fick tag på några AM1or röda OGs.... Ska supa ner mer tjo!
Can't break necks in boxes
Skivsamlare
2009-08-15 18:01
candide , rätt märke & koncept så du klarar dig helskinnad! Trist whosa . Har själv beslutsångest. Vill ha dojjan men köper jag den så kommer min matkassa för resten av månaden inte vara direkt sexig om man säger så. Min storlek finns fortfarande kvar..
450euro för what the dunk candide.. us10.5 Japp, har sett dem för ganska hyffsade priser. Hittar man bara någon som använt dem ett par gånger så kan man ju få dem rätt billigt. Kommer nog inte bli dem på ett tag bara, kommer ju lätt mycket annat i vägen.
Whosa. Du kan ju hitta den rätt billigt på ebay fortfarande, jämfört med svensk retail iaf.
Var det någon mer som blev fotat på AM1 grejjen? Ska försöka lista ut vilka ni är ;) Candide jag såg inte dig förresten, gick du tidigt?
Forumssignatur...<br>
var finns bilderna? släng upp de här
vet inte om det är alla dock.
Forumssignatur...<br>
nice! va du med alkor?
Jepp. Rutig skjorta, svart sns-keps grå/vita am1or med rosa detaljer. De ser skitigare ut än vad de är på kortet :'(
Forumssignatur...<br>
du är alltså den andra i rad med sns kepa? den undre
Skivsamlare
2009-08-16 11:58
Tror inte det är alla kort, det där är bara från _en_ kamera och det var ett x antal vimmelfotografer som sprang runt och knäppte. Det filmades även på plats.alkor Hah, mina skor ser skitiga ut dem med fastän jag bara använt dem 5-10 ggr.
Poo: Ja eller han som är ovanför har en hel grön new era.(blå skjorta) och ett par structures på sig. Jag är ovanför han som sitter på den där stegen alltså :) Bojjan: vem är du då? :)
Forumssignatur...<br>
jo men som jag sa... snacka inte om modeller med mig jag vet ingen skillnad:) va tvungen o kolla om du o kisen va tvillingar.. såg ut så på småbilderna:) you handsome you
Haha tack Poo! :)
Forumssignatur...<br>
Skivsamlare
2009-08-16 12:18
alkor Snubben i svart jacka, vit t-shirt och ett par year of the ox AM1or!
Bojjan: Ah nice! jag gissade faktiskt på att det var du. Du har väl postat dem skorna i den andra tråden.
Forumssignatur...<br>
finns flera med svart jacka vit tisha.. skorna säger mig inget.. vilket nummer på bilden?
Skivsamlare
2009-08-16 12:29
alkor Exakt! Var det inte fler där? Tror jag såg candide, eller ja - en snubbe i dreads i alla fall men har bara sett hans baksida på alla SNS-bilder :)poo 17009
bra look!
Skivsamlare
2009-08-16 12:57
Tack!
Såg inte dig heller Alkor. Och ja, jag drog ganska tidigt. Var där nån timme kanske, drack lite bärs. Min syrra kom på besök från Jkpg så jag kunde inte stanna. Mina skor blev fotade av nån lirare med kamera men vet inte om de blir postade nånstans, hade ju inte AM1or på mig så... Jag hamnade däremot på väggen inne på utställningen när nån tjej med rött hår sprang fram och överaskade mig med en polaroidkamera.
Det var för övrigt en grym "liten" bok man fick på IAM1 tillställningen. Fina bilder. Känner att jag måste skaffa lite AM1or nu, måste bort från alla dunks och af1or en stund.
på tal om AM1...
det här är fan den bästa enligt mig...
De ser tunga ut, vet du vart jag kan hitta ett par. Jag gillar AM1xClot.
tror jag håller med dig där apeman!! första gången:) kan man få ett par såna under 3000?
för stora.. ska ha us9 tror jag om alla såna skor sitter likadant
hoppas dom släpper om igen nu när dom nyss släpte OG färgerna... currys måste vara det som är mest eftertraktat "vanligt" släpp efter dom röda...
sen tycker jag inte dom sitter likadant alla air max skor... jag måste ha 9.5 i AM1... men jag kan ha 9 i AM90... å jag kör 9.5 i lights... å jag gissade att jag behövde 9.5 i bw classic me... men jag har aldrig provat 9:or... beställde dom bara...
undras vilka jag prövade då... trodde safaris va mest eftertraktade
det kanske dom är... men safaris släpper dom ju nya varianter på stup i kvarten... currys var det länge sen man såg tycker jag... dock gjorde ju asics sånna... men deras kluvna tunga passar inte min breda fot... så det blir inga asics för mig...
jo iofs.. som sagt currys är en favve hos mig å
Själv skulle jag inte tacka nej till ett par
Ben Drury Hold Tights , synd att man sovde under det släppet.
What else is there?
va många såna på utställningen va?
Hmm.. Har precis gett mig ut i ebay världen. Om säljaren sitter i Taiwan o kränger AM OGs & ID's för under 100 dollaz', betyder det att jag är en cynisk rasist som tror de är fejk, eller är det för dollarn är låg, o det är så det kostar liksom.. Mitt öga ser fan inte skillnad. Det finns så jääävla mkt Air max modeller, o jag vet f.ö inte vad standard retail pris ligger på i the US of A.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.