Vet någon om Spiz'iken True blue kommer till våra skandinaviska breddgrader, eller endast den "vanliga" true blue 3:an? Nej, ja orkar inte googla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
True Blue Spiz'ikes är väl gammal ost. De släpptes väl 2007? Ska det komma en till? True Blue IIIan släpps väl annars om på lördag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
ja, 3:an slæpps den 8:de. Spiziken døk upp nær jag bildgooglade info, så jag fick før mig att det kanske var nytt. Men du har nog rätt. synd, ja va mer stoked på den faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Vanliga" True blue är snyggare än Spizikes vilken dag som helst. OG's framför nya hybrider, vilken dag som helst.
Always against the odds, one with the underdogs
fet co-sign på crucial :)
Forumssignatur...<br>
Ni som gillar NB, vad tycker ni om den här?
Jag gillade första släppet men missade det dessvärre, den här färgen tycker jag är bättre än den första. Det ryktas ju om att de här kommer släppas nu i augusti, frågan är om vi får se dem i Sverige eller inte. Vet dock inte om jag skulle köpa dem, har aldrig haft ett par NB på fötterna och gillar inte runners i allmänhet, även om jag tycker att runners är ganska snyggt. Tycker inte att det passar mina klumpiga fötter bara.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
sns hade ju förra... så.. kommer det en tvåa så borde ju dom fånga in den åxå... har fått svårare å svårare för jeff staple å hans jävla tramsandet med sin pigeon grej... han dillar nått om att "vi visste inte om NB var värda att få bära pigeon loggan" i nån intervju i sneaker freaker när förra släpptes... å ändå sätter han den jävla loggan på allt han kan... skenheliga jävla fjant... men ändå... skorna ser OK ut... kommer inte köpa, men det beror nog mer på min uppfattning om staple än om hur skorna ser ut... å har du aldrig haft ett par NB så är det på tiden ;)
Jag håller med om Staple. Han rider lite väl mycket på pigeonvågen. Nu har han ju iaf lyckats byta färger och det tycker jag är ganska positivt. Ja, har börjat bli lite uttråkad på att bara köra på Nike hela tiden, och det kan vara roligt att variera lite mer. Vi får se om de kommer först. Vad ska folk köpa den här månaden? Jag antar att många kommer gå på True Blues. Nästa Jordan pack släpps väl den här månaden med va, VIIorna. Vet inte om de kommer till Sverige, jag tror att de kommer vara dyra. Vad mer släpps?
fan candide ska du ta nb oskulden finns de sååå många mer prisvärdare o snyggare än de där pissdojjerna.... jag är ju rätt kass så jag vet inte ens vilken modell det är men den är ju helt klart ingen av de finare... köp
snyggaste modellen.. GR... finns seconds på ebay för en 40 pund ca... (uk gjorda seconds är bättre kvallle än vanliga nike säger de) de kan du köpa tre snyggare par ist för en ful modell i rosa med en jäla duva på
stick the fucking flag up yer god damn ass
aha så de där är 575 asså.. ja jag gillar ju inte den så..
Vad gör man om ett paket "fastnat i tullen", fick hem brev från malmö idag där det stod att dom saknade uppgifter om vad paketet innehåller och ber mig kompletera med det elller kvitto eller någon annan betalningshandling som styrker varuvärdet?? Har inte direkt lust att betala tull på 300 dollars :/ Any tips?
Be din säljare skicka ett mail... eller, om du vill leva vilt... photoshopa ett kvitto... du får ju skicka in det själv ju? så vad är problemet?
Säljaren från ebay skickade paketet som gåva, känns lite dumt att skicka in kvitto från ebay, även om man skulle photoshopa om värdet och bifoga, nån som lyckats klara sig undan med det?
True blue treorna är mina absoluta favoritsneakers så jag kommer definitivt köpa dom direkt när dom släpps den 8:e på Shelta. Någon som vet ifall SnS också kommer få in dem till den 8:e?
i så fall så kan du ju be säljaren skicka en "kopia" på vad han skickat å vad det är värt... han måste ju ha fått en kopia på pappret han fyllde i till tullen... jag har råkat ut för samma sak... då gjorde tullen bara stickprov... allt som dom behövde stod på paketet...
De var rätt snygga poo men jag föredrar lite ljusa färger. Vad är det för modell?
det är 577.. o de kommer ju en höst snart då såna här färger blir riktigt passande
Ja, det kommer väl en tid för sånt med, segt. Och sen en vinter då man inte vill ha på sig så mycket. Ska dra på mig ett par NB nån dag och se hur de känns.
de finns ju i olika bredd.. o tror de är rätt breda överlag faktiskt... det ör grym kvalle på de.. de flesta av mina är seconds men det syns inte förutom en liten blessyr på en midsula på mina NG's
Nu var det ett tag sen man upptaderade här då
Men here we go again!
Fick äntligen mina par Nike dunk low Premium womens hem idag!
So fresh!
crucialH, de bör landa på SNS tills den 8e också.
Johan P26, thank you!
någon som kommer campa utanför för att få tag på true blues? trodde jag skulle behöva göra det med dmp 1 packet men det finns ju fortfarande kvar i samtliga storlekar...
Hehe, det är väldigt få släpp som man måste campa utanför på tror jag, mest om det rör sig om 10-15 par som man borde göra det, om ens då. Jag campade utanför på både LivestrongxMr. Cartoon och LivestrongxFloms och då var det nästan ingen där, bara samma två lirare som alltid. Sen beror det ju på vilken storlek man har. Anledningen att jag campar är att det finns två andra snubbar som alltid campar med, och de har samma storlek som jag. Sen är det ju förstås trevligt att stå där utanför och snacka sneakers några timmar. I vilket fall, ska du ändå dit och köpa dem så är ju 1-2 timmar ett litet pris att betala för att bli garanterad ett par i din storlek, inte sant? Vad kommer de att kosta förresten? 1300?
jo, sant. shelta kommer ta 1299 för dom så jag antar att sns tar typ samma.
Jag ræknar kallt med att kunna slasa ner till Sole runt 10-11 snåret o få mig ett par, den som lever får se.
Jag antar att ingen missat den här aptunga rekleman som Nike satt ihop för P-Rod 3orna som släpps nu. Fet! Skorna är rätt cleana de med, bästa P-Rod skon hittills tycker jag.
Japp jag såg den igår. Riktigt skön!
Forumssignatur...<br>
candide P26 feta trick där! grym låt! skorna sådär...
Today was a good day, som Entourage fast skateboard. Känslan jag får när jag ser den är så jäävla härlig. Tänk om livet vore så, förutom att Ice-T kör över ens skate. Kollade in SnSsidan nu när jag kom hem från jobbet. Fy fan. Kan knappt fatta att jag snart har ett par True Blue treor. Min absoluta favoritskor!
Det kommer nog vara ganska många där för releasen av TB3orna. Känns som att den är rätt populär. Själv har jag inte riktigt bestämt mig.
fast det va väl ice cube själv som körde över skateboarden? hoppas den visas på svensk tv ist för all annnan jäla skit sopig reklam.. jag ska inte ha några tb III iaf:)
nog var det ice cube.... vore märkligt om dom använde ice cubes låt å sen lät ice t köra bilen eller?
jo tyckte osså det men hört så mkt om ice t på sistone så tänkte inte så mkt på de förrän jag såg den scenen
Jag ber om ursäkt, jag skrev helt enkelt fel!
ska försöka men de blir svårt o förlåta:P
crucialH du sa i alla fall inte vanilla ice... så ok... du är förlåten...
hm... varför blev det helt plötsligt mer lockande å köpa jordan true blue dojjorna när man läste att dom var limited till 3000 par å endast släpptes i europa? bah... jävla sneakerföretag! gör allt för å suga sista blodsdroppen ur en för å ha ett par "fly as fuck kicks" på tassarna... men, men... jag passar nog ändå...
Jadu, hype? Jag har väldigt lätt att dras med i hype (och det står jag för) och har därför ett väldigt stort problem iom de här TB 3orna. Men jag tror att jag kommer passa jag med. Jag har redan mina favorit 3or och dessutom kommer det fler skor som jag hellre vill ha. För övrigt så släpps de inte bara i Europa. Kanada och Asien får dem också. Men hela grejen att USA inte får dem gör ju att man vill ha dem lite mer.
Don't forget - the Jordan III Retro will be dropping tonight at 00:01am. This is a European only release limited to 3,000 pairs across selected stores so be quick, we are not expecting it to hang around long! från CT...
Ja kommer köpa ett par tror jag allt. Kommer kanske inte köa direkt men jag kommer väl vara där när de öppnar imorgon.
Forumssignatur...<br>
Bara ja som sovit på dessa wms dunks?
Tycker är sjukt snygga, och tyget ser jäävligt bra ut. Gillar den bruna sulan som bryter också.
Can't break necks in boxes
Jadu, en del folk på Solecollector ska köpa dem i Kanada imorrn och några hade redan fått tag i dem från Taiwanesiska butiker. Så jag det verkar som att de släpps utanför europa med. Dessutom såg jag dem på Kix-Files tror jag för mindre än vårt svenska retail, få storlekar dock. Men är inte det surt?
klart det är surt... överbulla priser i sverige... 1600 för OG färgerna på AM1:orna... är dom inte friska eller? allt är fan dyrare här... å det är rätt mkt dyrare än nån annan stans jag någonin varit å handlat skor...
Ja, skor är förbannat dyrt här. Men att en sko som inte ens släpps i USA kan vara billigare att köpa där än här är ju sjukt.
Inte spanien. Jag var på footlocker i barcelona och där fick man pröjsa 145-160EUR för ett par vanliga am90. De dyra priserna beror väl en del på att svenska kronan är så svag, eller?
Forumssignatur...<br>
och på att svenskarna generellt är beredda att pröjsa för grejerna mer än japaner å amerikaner... marknaden är mindre... men marknaden är köpstark...
Jag kommer va uppe på sns innan dom öppnar i morgon. Fan... Första släppet på länge som jag verkligen inte kan missa.
Ok jag haffade mina på CT istället. 1130kr med frakt. Lite roligare att köpa dem live men men.
Forumssignatur...<br>
gick bra för true blues idag eller? helt slut på SNS i alla fall.. är det bara jag å poo som inte köpte av hela whoa´s sneakerklick?