De där släpptes. Jag var inne i butiken för nån vecka sen för att kolla om de hade några, de enda de hade då var de där svarta, höga. De kostade 6000. Lite väl för ett par helsvarta skor tycker jag, hehe.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag var in och testade dons'en i size 10, men dom var lite för små :) Dom fick inte in dom i största LV storleken, vilket är 11, som tydligen va väldigt svår att få tag på, för det var så stoooor storlek...pfff
Man får ju iaf ge LV lite cred för att de använder bra växelkurser, annat än Nike.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Hehe, vilken av dem var det du provade, den i mitten? Tycker att alla ser ut att vara bra men de är helt enkelt sjukt mycket för dyra.
Jag testade den vita, första modellen som kom in, den är större och klumpigare än man kan tro faktist. Är lite irriterad på personalen där, dom hade ingen koll på nåt angående detta släpp, pratade med 3 eller 4 av personalen vid olika tillfällen och fick olika svar, reserverade 2 ggr och dom ringde aldrig när dom fick in dom modellerna ja var intresserad av, så jag antar att dom inte fick in nåt exemplar av storlek 11 överhuvudtaget...eller så hatar dom mig! :o
Aha, vad kostade de vita då? Jag såg dem i butiken med, i nån liten storlek.
De är cleana, men det är ju verkligen inget speciellt med dom som gör att man lägger 6 lax på dom. Vore kul om Kanye gör ngt med adidas å NB.
Tror det gick för runt 6000, strax över. Jaspers dojjan gick för 8000ish har jag för mig? Har lagt det där bakom mig :) Trednet, nej precis, visst är det en ganska clean sko och så men jag kan tänka mig att det mest är hypen som fått folk att köpa dom.
Jag hade kunnat tänka mig Jaspers och den i mitten. Men absolut inte för de priserna. Vi får väl se om Kanye teamar upp sig med någon annan, han kanske är less på att designa kicks nu.
Det ryktades ju om att han skulle designa nåt för jordan brand, men visade sig vara falskt. Han har väl sin eget klädmärke pastelle eller nåt?
Skivsamlare
2009-08-19 17:04
Grolsch Blockparty drar igång på Fredagkväll på södermalm. SNS håller öppet, start 19, med Dj Taro + Hemmalaget och en jävla massa Grolsch. Vilka mer än jag ska dit?
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan P23 Barnvakt: Check Finskor: Check Ölsug: Check Vi ses där antar jag.
Skivsamlare
2009-08-19 19:15
Grymt, det antar jag med!
Som LV som hade sålt slut alla Kanyedojor innan släpp, hur ska man veta när man ska in och köpa om butiker funkar så? fick för mig att cali oxå gör så väl? skulle de få in solebox nb'n på lördag eller?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Cali suger, undviker att handla där. Skulle köpa ett par skor där för ett tag sen, ringde in två dagar innan och frågade om priset som de inte visste. Dagen innan släpp sa de att de skulle skjuta upp släppet från lördagen till måndagen efter. Fine tänkte jag. På lördagen fick jag ett mess från en polare som ringt in och fick veta att man kunde åka dit och skriva upp sig på en lista för att få skorna. Senare visade det sig att de inte fick skorna alls, de kommer i mitten på september. Hehe, ingen koll alls. Hörde nåt rykte om att Solebox NBn kanske skulle komma till lördag.
står ju inget på deras blogg iaf... tog inte ägaren ett par jeezys själv o hade till salu på swappen?
Cali suger well spoken my good sir.
men de är väl inte så många här som bryr sig om de skorna(solebox) ni grinar väl bara för ni inte fick tag på ett par 575 i rosa med en jäla duva på.. hur mkt kostade de fresten?
tog inte ägaren ett par jeezys själv o hade till salu på swappen? Jo, han gjorde väl det. Känns ju sådär när de fick in typ 3 par.
inte proffsigt direkt..
jag hade nog personligen hellre haft ett par av solebox skorna, än pigeon. Jag hade nog hellre haft nästan hellre rockat ett par raiders-crocs än ett par NB pigeons... men jag hade hellre haft dom burgundy solebox än dom gröna, å där kan man väl nästan ta å kamma sig... vad kommer dom kosta när dom når vårt nordiska kungadöme då?
Liknade grej har hänt mig åxå, dom lade ut skorna på nätet innan det officiella release datumet, ja beställde dom men ordern vart annullerad, men då ringde jag dom och fick åka och hämta ut mitt par som tur var :) Men vi ska vara glada att vi har iaf 3 butiker med bra konton och utbud här i sverige, missar man dom på ena stället kan man ha tur på nåt av dom andra!
tror inte de blir dyrare än arc 1300 åtminstone 13-1500 men de är ju om cali får de annars kommer de inga till svärje... jag gillar ju inte ens 1500 men de känns som de är enda chansen o få en solebox nb under 2500 pix
Men vi ska vara glada att vi har iaf 3 butiker med bra konton och utbud här i sverige, missar man dom på ena stället kan man ha tur på nåt av dom andra! synd bara att en av butikerna då är totalt inkompetent, med otrevlig personal, och helt enkelt suger. Jag handlar på cali, endast i nödfall. Jag letar hellre på engelska och tyska sidor än att handla på cali som förstaval. För dom suger helt enkelt.
poo hm... ja, jag ska hålla mig undan så är det fler nior till dig att jaga... jag gillar dom, men jag gillar dom inte för ARC-priser...
jag gillar calis stussy reor. addict verkar de inte få in mer dessvärre.. sjukaste va att de inte hade urskogs jo jo n i affärn när jag va där:( ska inte ha de.... sitter o funderar på ett par ct supes nu..
sen kunde de ju styra sitt lagersystem så de uppdaterades om nån köper nåt så de försvinner som sns har.. tar ju en vecka efter man skickat in beställning till de packar skiten
13-1500 men de är ju om cali får de annars kommer de inga till svärje... Jag har hört, ryktesvägen, att de kommer till SNS, 12 par, kanske till lördag.
Vad gäller Cali så behövs de inte tycker jag. Skippar nog hellre ett släpp än att ge mina pengar till dem.
är mer logiskt med sns men hikmet skrev att de skulle hamna hos cali.. jag tänkte att de kanske ville bredda lite på någe vis
nån som ska ta den här på fredag då?
jag vet inte vilken du menar, för jag ser ingen bild, bara ett frågetecken, å när jag kopierar bildadressen står det bad request...
hikmet är en pajas om han hellre skickar dom till cali än till sns... bara det är själ nog att inte köpa skorna...
onitsuka wood wood.. nä men de är new balance som bestämmer..
hikmet skulle garanterat välja sns.. men de va lite skummare affärer här o var på den listan inte de man trodde
Jag antar att det är Wood Wood dojorna som släpps på SNS på fredag. Jag ska inte ha dem.
? om new balance bestämmer, hur i helvete tänker dom då? är inte typ sns en av new balance gullgrisar? å vad är cali för NB? scorette?
de där är så grymma!!! första par puma som får upp min puls på länge
jag gilla både dom å dom blå...
Jag kan inte tänka mig att NB skulle välja Cali framför SNS. De där gula är ju heta, riktigt skrikig gul färg.
jomen candide.. cali har ju ett nb konto... de får ju lite mer rep o så om de inte bara får in GR's jämt.. o på cali kanske de når andra kunder än på sns o får därmed en bredare kundkrets o därmed säljer fler par skor... ärume?
Inget exklusivt direkt, men jag kommer korrekt när löner kommer!
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Aldrig fattat grejen med fusion skor. Har hellre ett par Jordan V eller Air force ettor.
Always against the odds, one with the underdogs
Skivsamlare
2009-08-19 23:07
Grymt snygga Clydes! Kanske får bli det första paret i samlingen..
apropå cali och främst sixfeetdown, så måste jag säga att jag har handlat där rätt mycket fram till att den enda personen med koll (på kicks) slutade. efter han slutade har inget funkat! jag har ringt och frågat om släpp som alla som har nån koll på kicks känner till (typ air jordan 1 60+) och fått "jag vet inte vad det är" till svars. tycker det är lite synd, det kanske vore bra om vi fick fler sneakerbutiker i sverige så att utbudet blir större och priserna kanske pressas ner en smula. sns is the way to go
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...och just det! true blue skulle dom släppa typ en vecka efter det riktiga släppet av någon oförklarlig anledning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cali har ju ett nb konto... de får ju lite mer rep o så om de inte bara får in GR's jämt.. o på cali kanske de når andra kunder än på sns o får därmed en bredare kundkrets o därmed säljer fler par skor... ärume? zoovillage har me ett NB konto... å det har väl radical sports med eller? varför inte stadium? även märkena vet ju om att det är smart att hålla vissa kunder hungriga... å att vissa saker smutsar man inte ner med att släppa på butiker utan koll på läget... å INGEN kan anklaga Cali för att ha koll på läget...
Aldrig fattat grejen med fusion skor. Har hellre ett par Jordan V eller Air force ettor. Jag med, men de e störigt svårt att hitta feta par i sverige av nån anledning >_<
Dom är jääävligt bekväma på plussidan dock.
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
NB 577CB inne på sns nu. Höstens bästa!
exakt!! men tror jag letar lite efter ett outlet par för halva priset:) ingen panik de är ju sommar än
999:- känns som ett rätt okej pris om man ser vad andra släpp kostar.. Besparar mig sökandet och bockar av direkt ;)
ja va ju inte så farligt iofs... men har blitt allergisk mot fullpris på senare tid