va inte så färsk, du hade säkert halva inne på henne, ta upp gummit å kör på!
Haha nä fyfan va äckligt det är inget jag skulle kunna göra..
my name is xelly smelly
Xelly : men gå inte till sånna ställen då. Finns ju massor av ställen där folk inte dansar på borden i hotpants. En till grej, du säger i slutet av ditt inlägg att det bästa är att lära känna någon först tex i skolan eller på jobbet. Men varför skulle sex och lite oskyldigt flörtande förhindra det? Om man märker att man inte är en bra match så kan man ju bara avstyra det hela..
nej Tipsa om några ställen där de finns skönt folk då, för jag känner inte till några.. Man gör väl som man vill, men personligen så vill jag lära känna personen innan jag lär känna dens kropp.
my name is xelly smelly
Det finns hur många ställen som hälst, jag skulle vilja påstå att dans på bardisken är en ganska ovanlig syn. Men jag förstår vad du menar, det kan vara påfrestande med köttmarknad osv, men det är ju också en massa bra människor som går ut. Du får väl leta upp bättre ställen, samt prata med folk där som du tycker verkar vettigare. Man märker ju rätt fort ibland.
hell, inte ens jag är så bitter att jag tror att det inte finns kvar killar som behandlar en bra. (ni kan ju fråga misery_chick så kan hon intyga hur bitter jag borde/skulle kunna vara ;).. ) dessutom. jag tror att alla är snälla. egentligen. (hehe. lät jag precis väldigt naiv...?=P)
Breakare
2008-03-27 10:37
frågar samma sak när det gäller brudar, ni e inte så perfekta ni heller kan jag lova....
HERB, bust a cap in yo ass
JanieJones Oj, det var tråkigt att höra att du resonerar så...inte som jag går omkring och tror jag är världens snyggaste, men känner att jag är så pass intelligent, tar hand om mitt utseende och har allmänt skönt personlighet (om man nu får säga sånt om en själv hehe) att jag kan tycka att jag kan ställa lite högre krav och tycker mig märka att det faktiskt finns killar som dras till helheten och inte enbart utseende och thats it. Har man flera goda egenskaper vill jag tro att att det gör en snyggare, kanske du också borde tänka så =) nej Nej en ful kille vill man ju inte ha, ska ju va en kille som attraherar mig och oftast är det inte dom här riktigt snygga modell-look killarna som gör det faktiskt Kassarapport.42 Hur menar du med jantelag bannlyses ? Sant i övrigt det där med att det är viktigt med stil och att ta hand om sig, couldn't agree more :) Xelly Jo jag håller med dig, tjejerna idag är minst lika oseriösa som killarna, absolut. Men eftersom jag är tjej då så undrar jag då givetvis vart alla bra killar är eftersom det andra är mindre intressant :)
Och håller även med om att de flesta inte är ute efter nåt seriösare just för att de är rädda för att de inte kan "knulla runt" då vilket för många verkar va det enda livet går ut på just nu. Så många vill väl inte stadga sig förräns i 35 årsåldern typ av just den anledningen vilket jag personligen tycker är en ganska trist syn på tillvaron, att man värdesätter sex med random människor så pass högt.
Hehe får också alltid höra att jag är en bra kille, kanske bara hänger med "bad girls" eller nåt :P Det kan vara sjukt irriterande när det kommer från att tjejen ifråga egentligen bara har blivit taskigt behandlad av någon kille hon gillade/var tillsammans med. Att man framstår som "snällare" än den personen känns sällan som en komplimang om jag ska vara ärlig, snarare som en förolämpning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur kan det vara en förolämpning?
För många inlägg för att jag ska orka läsa igenom i denna stund, men om man får vara lite självgod och kalla sig för bra kille så får jag säga att jag gömmer mig eftersom tjejer inte verkar bry sig om hur illa de faktiskt gör en. Så, därför är jag off the charts and off the record.
•pave paradise•
I just det fallet känner jag lite så iaf. Svårt att förklara kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag e rädd att den allra bästa är upptagen, och han är med mig!
de hundra första åren är värst
lovejones: Ja det är ju tråkigt men jag uppskattar i alla fall min personlighet, synd bara att man lever i en så ytlig värld att folk inte bryr sig så mycket om en personens inre egenskaper såvida de inte tycker personen är snygg också. :P
jag tycker dom finns lite överallt faktiskt! dom snälla, gentlemannamässiga och respektfulla killarna (och tjejerna såklart). sen ser jag inte direkt att ett sexuellt driv motsäger det där. det handlar väl mer om hur det yttrar sig. en person, kille som tjej, som knullar runt eller beter sig som skit i ett förhållande går såklart bort. dock tycker jag inte att en singel som dejtar och/eller ligger om och med den han/hon vill (utan att behöva ha inställningen att det är bröjan på ett seriöst, flerårigt förhållande) betyder att personen per automatik är en dålig kille/tjej. grundläggande respekt för andra människor och så kan folk göra precis som dom vill i min mening och fortf vara bra. det där med att folk skulle vara rädda för förhållanden för att dom inte kan knulla runt längre då ser jag nästan inget av, snarare tvärtom. så kan ju ses som hoppfullt för er som tycker att det är sådär! :)
problemet som jag ser det är väl mer att man verkligen ska klicka med nån och inte bara tycka personen är trevlig/soft/intressant/whatever. och det går ju inte att VILJA fram, så det är väl bara att ta det lungt och fokusera på annat så länge. eller om man vill leta aktivt så vafan, in på spraydate! har 2 tjejkompisar som är skitbra på alla sätt som har pojkvänner dom träffat där och är jättekära i i nuläget. kul för dom!
nej Jo men på alla ställen jag vart på så är det köttmarknad förutom möjligtvis söderkällarn :D Ska jag vara helt ärlig så tycker jag det är sjukt svårt att utskilja vilka som är vettiga människor i krogmiljö eftersom alla är apfulla och på "festhumör".. Sen är jag nog ganska kräsen också.. lovejones Jo precis du förstår mig, bra :) Det är väl inte bara de att dom vill knulla runt, dom vill vara fria i allmänhet. Kunna göra vad dom vill när dom vill, de känner sig instängda i förhållanden helt enkelt.
my name is xelly smelly
här är jag!
"three can keep a secret if two are dead"
Eller så är man scizo som mig, jag kan vara den arroganta självupptagna djävulen men också den snälla romantiska prinsen. Jag byter skepnad när jag vill, ya dig
och vem fan är du?
alla killar är dumma i huvudet :D
Barbiedoll F20 det där sa väl ändå mer om dig än om killar?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Alla tjejer är dumma i huvudet. :D (fast vissa kan vara väldigt fina) =)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
lovejones
Att hon ej ska leva under jantelag, "du ska inte tro att du är något" osv.
Sen för övrigt vill jag att kvinnan ska vara minst lika snygg som jag.
Jag vägrar tro att alla killar är dumma i huvudet!
men om man inte har några förväntningar på killen, utan har inställningen att han är dum i huvudet kommer man ju inte att bli besviken?
Barbiedoll F20 om man har inställningen att han är dum i huvudet från början så lär ju alla chanser till en bra relation vara rätt fucked från början. plus att man genom att hålla på så framställer sig själv som jävligt dum och fördomsfull.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick KLart jag inte tycker att alla killar är dumma i huvudet, skrev det lite på skämt, men eftersom du verkar ta det så hårt ska jag vara seriös. Om man målar upp en bild i huvudet hur bra en person ska vara kommer man självklart bli besviken eftersom alla har dåliga sidor. Bättre att ta det som det kommer. Dumt att ha höga förväntningar
Nejmen, hon har rätt. Vi är dumma i huvudet allihopa. Förlåt att jag ljög, det var dumt av mig.
•pave paradise•
lovejones F23
det där med traditionella värderingar vet jag inte riktigt om det stämmer men jag råkar vara bäst.
cist Ja men då är det ju uppenbarligen inte du, plus att du är lite väl ung också :P
Halfanimal gav det bästa tipset någonsin. Jag ska också snacka med nån random snubbe någon dag^^ Sen tycker inte jag att man ska sätta ribban högt alls. Det blir bara jobigt att "hitta" det man söker. Bort med ribbor. Sen så kan jag hålla med om att man inte ska ragga på krogen, där är det ytligt om något. Lite off topic så är det en snubbe på skolan som jag vill snacka med, men som sagt så tar det emot att snacka med honom. Men nu ska jag fan våga, ett hej är ju en schysst start:) Eller vad tror ni? (Blev inspirerad som fan av halfanimals inlägg)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Sen så finns bra tjejer lite överallt, som jag till exepmel:)
Alltså ta inte illa upp nu men, vilken sten sitter du och trycker under egentligen?
Jag träffar fan nästintill BARA sådana killar du söker efter. Sjukt tråkiga typer överlag.
Antingen har du dålig karma eller av outgrundliga anledningar helt enkelt maximal otur. Fast mina troligaste gissningar är att du: 1) Är en dålig människokännare, 2) Investerar för mycket för snabbt utan ha gjort tillräcklig research.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Lacroix lycka till med snubben i din skola, berätta hur det gick sen.
Fiyah Sanks, man kan ju inte få mer än en diss^^
har inte läsa tråden.. men vill ställa en mot fråga.. vart är alla "bra kvinnor"?
vafan.. skit i de du!
Skapa en ny tråd och fråga vettja?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap
Jag träffar fan nästintill BARA sådana killar du söker efter. Sjukt tråkiga typer överlag. Vem var det där svaret till?
Lacroix F19 dissar han dig så har du säkert inga problem att hitta någon annan.
pimpslap Svårt att veta efter 100 inlägg vem du svarar till när du inte adresserar inlägget.
Kaneida X0
Jag trodde att man skrev i en tråd för att svara på eller diskutera whatever för ämne i trådskaparens inlägg. Annars hamnar man väl off topic?
pimpslap För det är ju så omöjligt att svara på ett annat inlägg som är on topic och fortsätta vara on topic eller hur? Vilken bra
forum diskussion där den enda som man får kommentera är det första inlägget och ingeting annat. Dags att komma in till 2000 talet.
Kaneida X0
What's up med stubinen? Du ställde en fråga och jag svarade. Om man inte adresserar någon av diskussionsdeltagarna i sitt inlägg så är det ju till 90% (de övriga 10% är åt ej deskussionskunniga idioter) riktat mot trådskaparen. Vad är problemet?
pimpslap Ja du svarade på min fråga, med en hänvisning till att det var solklart att du svarade trådskaparen efter över 170 inlägg i tråden. Sen är det vanligt att man kommenterar någon av de senaste inläggen och inte trådskaparen. Tycker bara att det är bra drygt att bland så många inlägg sålla mellan inläggen som är adresserade till en själv.
"hänvisning till att det var solklart" är ju hur du hur du tolkat det jag skrivit, inte vad jag skrivit. Tvärtom skrev jag med rätt många tvivel-tecken, så som "kanske", "jag trodde" och "?". Men ja, hädanefter ska jag tänka på att uttrycka mig tydligare så att inte folk som du blir upprörda över risken att missa ett inlägg riktat till dem. Fair?
Och ja, ovanstående vart då riktat till
Kaneida X0
pimpslap Alltså tanken ursprungligen var just nyfikenheten om du svarat på trådskaparens inlägg eller något annat inlägg innan din. Gnället kom efter ditt svar.