I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart är alla "bra killar" egentligen?

Övrigt - Blandat

2008-03-26 20:08

nej

Ja kanske klumpigt uttryckt men tycker givetivs inte att alla som inte passar in på mina kriterier är dåliga, utan mer att de inte är nåt för mig i såna fall. Har vänner med pojkvänner som är världens gulligaste och trogna(!) men som jag ändå vet inte skulle va passa mig, men det gör dom i mina ögon absolut inte dåliga utan helt enkelt inget för mig :)

Toastare

2008-03-26 20:13
hiccory, jag pratade inte om att "leka av sig"...jag pratar om för egen del hur fantastiskt det varit att utveckla min sexualitet tillsammans med olika killar. Sen att andra bara haft en partner stör mig inte ett dugg..

Enola, som sagt..jag menade ur egen synvinkel och hur jag själv känner.

nej, håller med...man måste trivas med sig själv innan man ger sig in i ett förhållande, annars är det nästan dömt att misslyckas.
Jag skyller allt på Emma!

2008-03-26 20:15
^^
ja, men isf är ju 'felet' att du kanske uppenbarligen inte finner de killar som är rätt för dig pga du antingen inte ser dem eller att de inte finner dig pga du kanske inte låter dem se/finna dig? it's all about signals...

i grund och botten måste man nog vara rätt rak med vad man söker och vad man kräver och vad man ger i utbyte. och innan någon kommer med en lam snuskig parallell så... tyst på er!

2008-03-26 20:15
^^
okey det där var inte till bb utan till lovejones som en inflik på hennes svar till nej.

Toastare

2008-03-26 20:19
lam snuskig parallell mmmmmmmmmmmmmmm (homer röst)

2008-03-26 20:20
BountyBoo
man kan ju se på det som om man mognar tillsammans och får möjligheten att utvecklas tillsammans. Men det var ju inte riktigt planerat från min sida att hålla fast i första kille jag träffade. Den första råkade bara vara den rätta också. Han damsuger och tvättar och allt...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-03-26 20:21

BB: Yes, we love us some dirty parallells!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-03-26 20:22
Enola, jo det är klart att man kan se det så.. men jag skulle inte vilja ha varit med min kille nu som jag hade när jag var 16 år.. men jag kanske är en person som förändrats väldigt mycket.
Å du verkar ändå fått en hyvens karl på kroken, eller om du nu format han rätt ;)
Toastare

2008-03-26 20:24
alltså jag hade inte velat ha den kille jag hade när jag var 16 nu... eller när jag var 22, eller ens 18 tror jag.. fast jag var rätt ombytlig i den åldern. Tröttnade rätt snabbt på killar. Nu tar jag bara keepers! (som jag inte behållt..hmmm)

2008-03-26 20:28
det fina är ju att de killarna kanske inte vågar satsa på lovejones nu pga de blitt avskräckta från att ge sig in i relationer pga dig...

....blame it all on bounty!

2008-03-26 20:31
BountyBoo
Nä han var nog så när jag träffade honom, jag har som oftast fått bestämma över fjärrkontrollen.
(itsclive.blogspot.com)

2008-03-26 20:32
Men om man är ihop i 6 år. tröttnar man inte?

2008-03-26 20:36
nej
inte hittills, han är min bästa vän även fast det låter som värsta clichén. men så är vi båda rätt så speciella med våra störningar som man bara kan acceptera om man varit ihop i 6 år.
(itsclive.blogspot.com)

2008-03-26 20:37
Priyan
Njae tror mest att jag inte kommer i kontakt med dom, i skolan går det mest tjejer, på krogen är det mest de dragna som vågar stöta på en och i min umgängeskrets finns väl inget intressant...

Det som är lite paradoxalt är att en anledning till att de killar som fallit för mig gjort det för att de tyckt att jag är en "bra tjej",(och att de tycker att jag är så söt såklart hihi) men dom själva är inte beredda på att va en bra kille för mig! Sånt gör mig liiite irriterad alltså...

2008-03-26 20:37
Enola: ah va gulligt det låter. =)

2008-03-26 20:40
nej
ush få det inte att låta sådär, känner mig som om jag ska vara med i "I en annan del av Köping"
(itsclive.blogspot.com)

2008-03-26 20:41
Enola: EXAKT! haha nej jag skojjar

2008-03-26 20:42
Jag undrar samma sak! Var är alla bra killar? Normala, vanliga, roliga och snälla. VAAAR?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-26 20:43
Bush har fångat dom tillsammans med Illuminati och det saudiska kungahuset.

2008-03-26 20:45
lovejones:
vill tro att om man älskar någon behandlar man denne/a som man själv önskar bli behandlad. inte för att vara brutalt ärlig till överdrift, men den dag du då möter någon som älskar dig för den du är kommer du förmodligen bli bättre behandlad (och om inte så finns alltid whoa här för att trösta dig...).

testa något nytt sätt att träffa folk på då? själv har jag ämnat gå på blodgivningsdate. men hittills har ingen chick nappat på min unika idé. :/

2008-03-26 20:50
lovejones F23

du får börja ragga på folk här på whoa då.
oj det lät som en dålig raggningsreplik, men det är det inte.

2008-03-26 21:08

Bush har fångat dom tillsammans med Illuminati och det saudiska kungahuset.

Jag visste det!

2008-03-26 21:10
Enola - Nu undrar jag fan vad det kan vara för störningar?  Är det nåt man utvecklar, eller är det något man alltid har, men inte släpper fram förrän efter 6 år.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2008-03-26 21:17
Vi finns, det är bara inga tjejer som vill ha oss. Vet ärligt talat inte varför "ALLA" tjejer säger att de vill ha en snäll kille, men hamnar hos en bad boy i slutändan ändå för att sen när han visat vem han egentligen är sitta och be om en snäll kille igen.

Alla tjejer vet ju om att det finns snälla killar, som är omtänksamma, kärleksfulla, roliga osv men de sover inte i samma säng som er, de sitter brevid er i soffan under en filmkväll, på andra sidan bordet på ett café eller i andra änden luren. Vi blir era kompisar som ni inte får de känslor för som ni hittar i alla dessa JÄVLA bad boys. Det är bara att se till era killkompisar, de fyller egentligen alla krav ni påstår att ni vill ha hos en pojkvän, men rätt känslor infinner sig inte.

*Nej, jag är inte bitter.. det är bara den avskyvärda sanningen ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2008-03-26 21:19
Men skärp er då och innse att ingen vill ha sex med sin bästa kompis

2008-03-26 21:21
Henkso:
alternativ 2, medfödda fel eller sådant som uppkommit via ens familj och uppfostran. Fix ideér.

nej
Nu tar jag lite illa vid mig..
(itsclive.blogspot.com)

2008-03-26 21:23
Enola: OJ, ja men ni två.. det där var riktat till killar som är snälla men inte har någon personlighet och som tror dom kan övertala tjejer att gilla dom genom att spela rollen som bra kille,, vem är det jag tänker på.. han den där aftonbladet killen.. du hajjar,.

2008-03-26 21:26

TenFingers P22: Haha men detsamma kan säga om killar, ni snälla killar faller ju för bitchiga tjejer eller sådana ni vet bara vill ha "bad boys", jag har fan aldrig velat ha en "bad boy" men alla (till synes) snälla killar verkar bara vilja vara vänner- eller så saknar de ryggrad totalt och beter sig som de vore ens undersåte, hallå vad hände med jämställdhet? Att vara velig är inte detsamma som att vara snäll.

2008-03-26 21:28
"ni snälla killar faller ju för bitchiga tjejer eller sådana ni vet bara vill ha "bad boys"

Jag har inte kn*llat sen nyårsafton, I'll take anything ;)

*fy fan, kan inte ens skriva knulla liksom*
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2008-03-26 21:30

nej: Ronnie sumthinsumthin-dahl, fyfan vilken jävla poser, jag vet att han innerst inne är bitter och lömsk, och så fort han får en brud kommer han KROSSA henne. :D :P Nej, men det är sant, noll personlighet, förlitar sig på att framstå som bra och stabil istället. Kanske inte kommer såra en, men kommer iaf uttråka en!

2008-03-26 21:31
JanieJones F23
Iof bra poäng där, många av bad boysen är faktiskt ute efter "bad girls". Alltså såna tjejer som behandlar dom dåligt, och så sitter vi andra och tänker "att hon inte inser vilken bra kille hon har, han förtjänar en mycket bättre tjej, skulle det var jag skulle jag va världens snällaste mot han" osv.

Är väl lite typiskt det där, opposites attracts antar jag 

2008-03-26 21:33

TenFingers: som jag då haha ;P - fast jag slår dig med två månader. :P

2008-03-26 21:35

lovejones: Eller hur! Ja, jag antar att de gör det. Är det bara JAG som vill ha någon som påminner om mig själv fast annat kön (och ja hellre snyggare då haha :P). Suck...

2008-03-26 21:40
JanieJones F23

Jag tror typ alla vill ha nån som sig själv. Även utseende. För om man kollar på alla lyckliga jävlar ni vet. De ser likadana ut. Eller ja, väldigt många är lika varandra. Spooky.

2008-03-26 21:46
TenFingers P22

så det är din snällhet som står ivägen för dig, inte dina ...ehm...ormiga böjelser? ^^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-03-26 21:50

Ja,och de riktigt lyckliga jävlarna har t o m likadana kläder på sig (urk!). Trivs man med sina egenskaper så vill man väl att ens partner ska ha likadana sådana samt vara en reflektion av sig själv. Or something.

2008-03-26 21:51

Misery: Haha

2008-03-26 21:54
HAHAHA! Åh vad jag längtar till den dagen jag och min snubbe kränger på oss likadana kläder. ;P

2008-03-26 21:54
JanieJones F23
Haha snyggare vet jag inte, oftast är det ju en som är snyggare i ett förhållande, känns ju bättre om det är jag själv :) I mitt senaste förhållande nu kunde jag dock inte riktigt avgöra om det var jag eller han som var det, lite småjobbigt :S

Men det är klart, det måste ju finnas viss attraktion till människan, annars blir det svårt =)

2008-03-26 22:00

lovejones: Hade jag haft högre tankar om mitt utseende hade jag tänkt som dig, krävs Quasimodo och hans gelikar för att jag ska känna mig som den snyggare parten! :P Så oftast är min defintion på snygg kille en som ja är åtminstone alldaglig haha! :P

2008-03-26 22:11
JanieJones F23 Å HAN.... hans offermentalitet är så ...... provocerande.

2008-03-26 22:13
men va, vill ni ha fula killar? Så dom ska dyrka er och känna att dom aldrig kommer hitta en lika snygg tjej igen? Var det inte jämlikhet och matchande vi var inne på för ett tag sen?

2008-03-26 22:23

nej: Ja, ska vi lura in honom i en mörk gränd så att han verkar få känna på hur det är att vara ett riktigt offer muhaha :P
Nej, det vill vi inte... Inte jag. Eller det vore ju något haha! ;) Nej, men som sagt, räcker med "average" för min del, men då måste han ha killer-personality!

2008-03-26 22:26
nej P26

Jag vill ha nån som är snyggare. Såklart!

2008-03-26 22:57

En "bra" kvinna är inte heller det enklaste att finna. 

Hur en kvinna uttrycker sig genom gester och ord är det första jag lägger märke till. Detta är avgörande då detta avslöjar hur intellektuell kvinnan är och ointelligent är det mest avtändande en kvinna kan vara. Hon ska även vara rationell. Jantelag bannlyses (är uppväxt med skiten, det räcker).

Stil är viktigt. Stil är allt. Det värsta jag vet är gråa mjukisbrallor. Vilket inte är ovanligt (tyvärr) att se folk ha på sig när de vandrar på stan. Detta avskyvärda plagg dömer jag till soptunnan. Rätt plagg till rätt tillfälle. Det är inte svårt att ha en snygg stil.

Skulle kunna göra denna beskrivning längre men nu ska sova.

2008-03-26 23:07
Trådskaparen:
Välkommen till oldfashion-klubben.
Jag bryter kontakten med alla av det motsatta könet som får för sig att min primary goal är att få dem i sängen. Oftast har man upplevt att det är tjejerna som INTE prioriterat faktumet att faktiskt lära känna varandra och gilla varandra. Sen att jag tar allt personligt är en helt annan sak, men en sak är säker; vår generation är fucked up.

2008-03-27 01:39
folk har så olika bild av vad en 'bra' person är (dessa kallas även 'olika standards') att det är omöjligt att besvara frågeställningen 'var finns alla bra honor/hanar?' med något annat än detta:
de finns överallt. om man bara öppnar ögonen och börjar varje möte helt ren på förväntningar och fördomar dvs. ^_^

2008-03-27 02:25
jodå, det har jag också frågat mig på sista tiden. mitt problem är bara hur jag var när jag var lite yngre. var ju inte världens bästa tjej o skulle väl behöva säga förlåt till några styck. Och med tanke på att jag tror stenhårt på karma så är det väl payback time nu. så jag väntar tålamodig tills allt är lugnt igen... =)
Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2008-03-27 03:12
Jag är helt seriöst den bästa killen.

2008-03-27 03:43
Kommer precis från krogen, mår fan illa av att vistas där, hemskt är de..
Var en tjej som raggade på mig som hade sånna korta "byxor" som alla tjejer har på MTV videos, hon dansade rumpdans på bardisken och alla killar satt o dreggla över henne. Då börjar man undra vad man sänder ut för signaler om någon sådan blir intresserad av än..
Det var nog sista gången jag går till krogen, fast de säger jag iofs varje gång..

Lovejones

Tro mig tjejer är precis likadana det har inget med kön att göra det är en typ av människa som är så som du beskriver..
De är nog många bra personer som är upptagna. Sen är de jävligt svårt att hitta någon som ser på saker o ting på samma sätt som du, det är så många faktorer som ska stämma för att de ska hålla. Sen är de väl så att folk vill vara unga för evigt nu för tiden och att stadga sig möjligen börja planera på familj osv gör att man inte är "ung" längre, så de är många rädda för att göra.
Tror också att många har en skev syn på kärlek, vill typ vara nyförälskade för evigt, de funkar inte på det viset. Jag personligen tycker att om man älskar någon på riktigt och känner personen lika bra som man känner sig själv så betyder de allt, då har kärleken inget att komma med.
Bästa stället att träffa någon är nog skola/jobb eller liknande, där man lär känna personen som kompis innan de blir seriösare..
Det var bara lite tankar, lycka till i letandet efter en bra kille. Som Kaneida sa våga ta första steget det är inte många bra tjejer som vågar göra de..
my name is xelly smelly