lovejones: Vi är redan upptagna :) Nåja.. det här funkade för mig: 1. Sluta leta och bestämma sig för att man ändå inte vill bli tillsammans med någon typ. 2. Gå på folkhögskola :) Förutom det så är ett tips, om du vill lära känna någon utanför bekantskapskretsen på ett naturligt sätt, att gå med i en förening. Oavsett om du tycker det verkar intressant med fågelskådning, männskliga rättigheter eller schack så finns ju chansen att det finns en trevlig kille där. Och ni har åtminstone ett gemensamt intresse för något. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
1. Leta inte på krogen 2. Kanske för dig ganska "tråkiga" typer. 3. Börja i kampsport
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Kan lika bra vända på frågan, where are all the good chics?
At the gates of Eternity...
Var är alla stabila människor?
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Vi bor fortfarande hos mamma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har alltid fått höra att jag är en bra kille, fast jag är ju bara 17. Min flickvän står fortfarande fast vid att inga andra killar är som jag iaf.
BC99 vi är också upptagna ;P
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
teN det säger hon bara för att få omkúll dej!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-03-26 14:56
BC99 Vi är för gamla för er ;)
Jag skyller allt på Emma!
lovejones: Så fort jag skrev så tänkte jag; "Fan också, nu kommer någon se min sida." Du vann :D Jag är iaf snäll, mot de som förtjänar :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
1.
HalfAnimal är min nya idol. jag skall nog ta hans råd och snacka med någon random tjej någon dag.
2.
det finns "bra killar" som inte bara vill in i tjejers byxor, jag skulle vilja påstå att jag är en av dem.
hoppas du (trådskaparen) lyckas hitta någon bra kille iaf. lycka till
Pojo Ja det kan man fråga sig också. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Bounty : Tänk om vi vill ha äldre, mogna kvinnor som har lite ambitioner i livet? :P
midas e snygg, midas e ball, midas har hiphooverall!
BC99 , Boo är redan tjingad av mig. sorry.
Vart är alla vettiga kvinnor?
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Snygg som fan ja!
jagvillocksåhaenblog.com
Psk : Syftade inte på Bounty, mannen :P Menade allmänt bara hehe
Min flickvän står fortfarande fast vid att inga andra killar är som jag iaf. "och du är visst unik grabben, precis som alla andra.."
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Jag finns! En gång sa en tjej till mig att jag är genomsnäll och ett riktigt kap:)
du letar bra killar, jag letar bra tjejer = finns inga bra människor :(
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Jag är en bra kille. men ingen förutom mina föräldrar och min bror (när han behöver sprit) har insett det... men om någon känner för att presentera mig för en bra tjej så skulle det uppskattas. då inte minst av mn mor:P
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Jag är en hyvens kille, kan jag säga... fast knaset med oss hyvens killar är att vi inte helt säkert är bra på att charma flickor.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Toastare
2008-03-26 17:59
BC, then u better shape up.. psk, bra att jag får veta det nu.. *antecknar i dagboken* *FnIZZz* void, och varför tog inte bruden dig då ifråga? eller det kanske var din flickvän...annars är det sånt vi tjejer säger till de killar vi bara vill vara polare. Nej bara zkoja...
Bounty : I am shaped up! :)
Toastare
2008-03-26 18:03
BC99, då har du snart en äldre uppstyrd kvinna på din arm! :)
Jag är lätt en "bra kille", bara jag gillar persone n så blir jag typ "underbar" lr ngt
No you!
Bounty : Nej för äldre kvinnor ger inte shaped up younger men like me a chance, vilket jag iförsig förstår faktiskt.
Handlar tydligen mer om att bli player än underbar... :p
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
BountyBoo F28 Tusan! Det hände inte så mycket mer än hångel och nu är vi kompisar hahaha! Men på nått sätt lyckades jag träffa min flickvän, det mycket bättr:)
Vart är alla normala brudar? Man får ju inte visa en tjej att man är intresserad, nej nej man ska vara skitdryg och spela iskall, då blir de intresserade. Synd att vi alla inte kan köra den stilen, typ som jag..
Alltså jag fattar inte riktigt varför alla säger att man ska köra den dissande bad boy stilen när det gäller tjejer, faller verkligen tjejer för det på fullt allvar i så stor omfattning? Ser inte riktigt poängen och det charmiga i att vara tillsammans med nån som behandlar en som skit men men, folk är väl olika I gues...
Frågar du mig och alla kvinnor jag känner så finns det inga bra killar, bara mindre dåliga. :P En del blir säkert provocerade av det jag skriver men min bild av upptagna killar är att de försöker lösa sina relationsproblem genom att knulla andra tjejer istället för att ta upp problemet med flickvännen och lösa det med henne. Och sedan är det fruktansvärt många killar som har en flickvän som "safety" samtidigt som de ligger med andra tjejer i smyg, och inte nog med det så är de själva svartsjuka som satan och skulle själva aldrig tolerera otrohet riktad mot dem t.o.m. från deras älskarinnor som de inte ens har ett förhållande med. Sedan verkar singelkillar se förhållanden som att parterna äger varandra och är singlar av den anledningen. Själv ser jag inte det som att man äger sin pojkvän/flickvän utan att man utvecklar en lojalitet som iaf jag anser är självklar om man älskar någon, jag ser inte det som att man gör värsta uppoffringen genom att vara monogam; många människor, och detta har jag sett främst hos män, verkar alltid tänka "tänk om gräset är grönare på andra sidan, kanske kan jag få bättre?" och aldrig uppskattar det de har, plus att de är rädda för att bli sårade så att de slampar omkring istället för att våga satsa och känna starkt för en person vilket jag anser ger så mycket mer än ha ytliga relationer med tusen personer. Jag har inte mött eller hört om en enda kille i denna värld som inte varit velig utan "velat ha kakan och äta den med", verkar som om killar generellt inte vill ta ansvar för sina handlingar när det kommer till relationer, de vill ligga utan konsekvenser (dock ska inte deras tjejer få göra det), de skiter i ifall de sårar flickvännen eller "den andra kvinnan", de bryr sig bara om sig själva. But prove me wrong boys, prove me wrong! :P Jag vill inte ha en cynisk syn på er män men jag kan inte undgå att bara se, uppleva och höra om dåliga sidor om erat kön hela tiden, och då menar jag hela tiden ... :P Nej, nu ska jag spela lite Company of Heroes istället!
alla bra är upptagna, man måste haffa dom som ung (16) och hålla fast hårt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
alltså det är ju väldigt svårt att framhäva sina rätta egenskaper om man som man i detta samhälle hela tiden sneglar åt ideal som egentligen inte är särskilt rimliga eller kanske ens möjliga att nå upp till. så mkt enklare att falla in i den stora gråa massan. jag tror ärligt talat många killar skulle vara väldigt bra om de bara insåg vilka de själva är, vågade stå för sina jag, och gav folk en ärlig chans att finna det 'braiga'. vice versa för tjejer. själv försöker jag övertyga mig själv om att jag är bra men... det blir mest fiasko, så... om ni lyckas få rättsida på det jag nyss predikat blir jag impad. =) "Så, finns det några "gentlemans" där ute, eller är det bara att ge upp hoppet om det och bli nunna :P" -> om man utgår från att ingen kvinna väljer en man som inte är en gentleman, säger ju enkel logik rimligen att det måste finnas en massa gentlemens där ute i och med att det inte direkt svämmar över av nunnor i dagens samhälle... eller...
Toastare
2008-03-26 19:25
fy fan vad tråkigt att ha haft samma pojkvän sen man var 16... man måste ju låta sexualiteten blomma. Sen tror jag att det där med badboy stil funkar på tjejer med dålig självkänsla och hos yngre tjejer (inte alla, långt ifrån) och alla killar är inte otrogna eller löser problem genom att knulla, men många har svårt att kommunicera. det är helt klart. äh alla hittar nån till sist som de förtjänar.
JanieJones vad är det för killar du har träffat igentligen? är folk så på riktigt? jag skulle aldrig få för mig att bete mig så.
Priyan Ehh...tydligen är det långt ifrån alla som ute efter en gentleman, enligt många av inläggen här iaf. Finns ju många tjejer som inte uppskattar sånt utan kan tycka att det är avtändande eller blir "för mycket" bara. Sen så var nunnegrejen ett alternativ som jag tog upp, tror långtifrån alla resonerar "hitta en gentleman eller bli nunna". :)
lovejones: det kanske inte riktigt framgick, men det var just det som var min poäng alltså. en smula ironisering som inte gick hem. :/ jag undrar för övrigt samma sak som fiyah, vad är det för män/pojkar du träffat på eg?
Haha, alla snälla är ärrade av taskmörtar och livrädda för tjejer :)
fy fan vad tråkigt att ha haft samma pojkvän sen man var 16... man måste ju låta sexualiteten blomma. Haha, ja, tänk om du haffar en kille nu som inte "lekt av sig", teoretiskt, som du verkligen gilar skulle du då slänga ut honom om han "inte lekt av sig" i dina ögon iom att alla måste låta sexualiteten blomma?
Fiyah P25 Nu snackade jag inte enbart om de killar JAG träffat, har inte träffat så många (men de jag träffat har ju inte varit så vettiga även om man till en början trodde att de var det. :P). Hör varje dag om en tjejkompis som trodde att hon hade stött på ett kap, en gentleman, men så visade sig att han var ett duperande svin. :P
Men bra att du inte skulle bete sig så då, här är det nästan så att man förlorat hoppet. Men å andra sidan, som singel är det lättare att hinna med att odla sina intressen, men ja det vore ju kul att ha någon snacka ens (traditionellt sett) "grabbiga" intressen med.
BountyBoo tack för den.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Vi finns lite här och där.
Priyan Haha vad sämst man är som inte fattar lite ironi, hehe sorry :)
Tja det är väl folk runtomkring en..inte menat att alla är dåliga, finns väl killar som andra anser vara bra som inte jag skulle tycka var nån bra enligt min uppfattning, men det är väl just det här med bra värderingar och viljan att ha ett ärligt och riktigt förhållande utan några baktankar att göra nåt "vid sidan om". Och sen målmedvetenhet också..icke att förglömma.
....det är ju bra att du har högre krav. Då är det bara delen att inte stressa och så dyker rätt karl upp förr eller senare och under tiden kan du ju njuta lite av de som inte når hela vägen, utan att du kärar ner dig ;) - BB det där tyckte jag var det bästa i tråden hittills. Jag tycker den romantiska synen på kärlek och relationer är lite problemet. Man bör vara nöjd med att vara ensam innan man skaffar ett förhållande. Det är svårt absolut, om man känner att man verkligen är beroende av att ha någon så finns det ju inte så mycket man kan göra åt saken förutom att jobba med sigsjälv långsiktigt. Det gäller i förhållanden också, ju mer självständiga båda är, och ju mer man respekterar varandras självständighet, destå mindre problem får man. Om man har den romantiska synen så ställer man lätt för höga krav på sin partner och kanske ser den som "dålig" för att den inte lever upp till bilden av drömprinsen osv.Unrealistic Krogen är the shit, annars får du pröva internet. Men det är inte så bra för ens självbild... har jag hört :P
lovejones: det är lugnt. jag var nog rätt diffus och så är jag själv expert på att feltolka saker, så du är i gott sällskap. :) mmmhm, det är svårt att finna folk som är i samma fas och har samma syn och tankar på saker och ting. folk med överenstämmande värderingar. men det betyder ju inte att de inte finns. tror det mest handlar om att man inte måste ge efter och låta sig förblindas alltför snabbt utan hela tiden på något bolla och granska med vad man har kontra vad man önskar. det absolut enklaste vore ju om man fick en liten bok med till varje ny människa. typ med lite referenser och en instruktionsmanual i den. typ med felsökning. skulle vara grymt praktiskt. (sen att det förmodligen skulle vara ett obegripligt akademiskt språk i är en annan sak) skulle man liksom slippa åka på det här nitarna. men å andra sidan, om det här med kärlek vore enkelt, skulle vi då verkligen uppskatta det vi har? när (det är en fråga om när, inte om) du finner din gentleman, tänk då på hur mycket du kommer uppskatta honom när du väl funnit och vilken glädje du kommer få ha av/med honom...
nej Jag räknar inte med och letar inte efter nån att träffa och bli kär i, utan träffar jag nån som jag tycker jag funkar bra ihop med och enligt mina kriterier är "normal" så räcker det som grund till att förhoppningsvis kunna bygga nåt djupare och långvarigt på.
lovejones F23 Ja det låter väl som en vettig inställning. Nu känner jag att Priyan sa det jävligt smart också och fick mig att ångra det jag skrev. Kommunikation är A och O. Det handlar självklart att om att hitta någon med matchende värderingar och syn på kärlek. Jag ska inte pracka på er min bild.
Men jag är övertygad om att du skulle tycka jag var en dålig kille. Och jag känner mig inte som en dålig kille. Så jag tycker det är lite orättvist att påstå att alla som inte är romantiker med siktet inställt på giftemål är "dåliga". osv.
Svarar direkt på rubriken: Brädade av tuffa killar.
I tego arcana dei!