I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart är alla "bra killar" egentligen?

Övrigt - Blandat

   

2008-03-26 10:16

Vart är alla "bra killar" egentligen?

Jahapp, efter ett par månader med den nya killen (ni som läst min förra tråd) så sket det sig trots allt och nu är man tillbaka på ruta ett.
Vet inte, kanske blir så när man träffar en kille som man hoppats på med det visar sig att han inte var nån bra trots allt, men jag blir iaf mer och mer skeptisk till om det finns några "bra" killar överhuvudtaget :S

En "bra" kille är iaf enligt mig en kille som är intresserad av en på riktigt, har mer traditionella värderingar i livet och har inte som främsta mål att få omkull en.

Och ja, jag är medveten om att jag är mer old fashioned än de flesta, men vafan, nån/några likasinnade ska väl det iaf finnas! (gärna mellan 24-30år hehe :P)

Nämen blev väl lite inspirerad av halfanimals tråd där han av många fick förslaget att vara lite av en "bad boy" och inte höra av sig till tjejen i fråga, men han svarade bestämt att det inte var hans stil; propps till honom säger jag bara!! :D

Så, finns det några "gentlemans" där ute, eller är det bara att ge upp hoppet om det och bli nunna :P