I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MSN-webcam runkare.

Övrigt - Blandat

2006-10-31 17:00
Dopeness: Nej, hon är som min syster, har känt henne sedan vi var 11. Hon kallar min pappa för pappa, jag kallar hennes lillasyster för irriterande minigris. She is family och du är äcklig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-10-31 17:03
Jag petar inte mina polare i röven eller fiser dem i ansiktet i alla fall.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-10-31 17:06
Dopeness: Det är din relation med dina kompisar som jag inte bryr mig om. Sluta bry dig om min.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-10-31 17:07
Vem är äcklig nu?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-10-31 17:10
Fortfarand du mannen

2006-10-31 17:24
haha jag har värsta roliga grejen här. Min syrra är typ 30 o hon har precis börjat chatta och använda msn. Så snackade hon med en trevlig kock. "jaja han är väl normal" tänkte hon, välutbildad o allt. Han va alltid vanligt trevlig ni vet. frågar läget o sånt.

Helt plötsligt en dag när han snackar med henne i sin webcam så drar han fram snorren o börjar runka i camen. Hon blev helt paff o bara "nej tack jag är inte sugen på lakritsstång!"

hahaha hon säger alltid så roliga saker :D

2006-10-31 17:33
Mjo, det var ju jävligt fyndigt sagt.
All hail princess s syster!
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-10-31 17:41
Kungvikke: do I smell sarcasm? :P  ja tyckte det va roligt iaf. själv hade ja skrikit "äääckel! blockat o sen aldrig vågat gå in på msn igen hehe

2006-10-31 18:12
Kan ingen göra en samlingssida med bild, namn och msnadress så kanske killar hade slutat hora sig lika mycket.

2006-10-31 18:19

Princess: Mja, en smula sarkastisk kanske jag var.

"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Producent

2006-10-31 18:19
Niobe Jag tycker i alla fall att det är äckligare att pilla sin polare i rumpan och fisa den i ansiktet än ha tjejsex. Men det säger kanske mer om mig än dig.

2006-10-31 19:11
ctrl+alt+print screen 
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2006-10-31 19:26
En kompis satte igång sin webcam och skicka ut länken i vår privata IRC kanal. Vi var väl runt 15 pers som fick se han köra upp tops och andra saker i röven

2006-10-31 19:38
"besviken spanjor" hahahhahahhahhahahhahha vafan!!:D

Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!

2006-10-31 19:45
Dopeness: Ja och fortfarande jag bryr mig inte om vad du tycker.

2006-10-31 20:11
vart är alla whoarunkare då? finns det på msn så finns det säkert nån här som går igång på alla -hur ser du ut- trådar..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-10-31 22:08
har fått en tjej att skicka bilder på sitt underliv... Inte kul, inte kul!!

har verkligen inte ngt emot kvinnliga underliv, snarare tvärtom. Men de jag tänder fan inte på sånt..

Jag skulle runka i cammen för henne, men det blev verkligen inte så.. trodde det skulle va mysigt först, men inte då :P mkt bättre irl ;)
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-11-01 01:25
för med CTRL+ALT+PRINT SCRN så slipper du verktygsfältet eller va det heter..
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-11-01 01:28
ja för de förstör ju allt.

2006-11-01 01:28
precis...
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2006-11-01 02:12
Jag har aldrig fattat printscreen funktionen..
Kan man trycka på den när som helst?
Det händer nämligen inte nåt när jag trycker på Prnt Scr eller ctrl+alt+print scr :(
CAMPIONI!

2006-11-01 02:21
när du trycker tas det ett kort kan man säga, på vad som befinner sig på skärmen..
sen CTRL+V:ar du det i typ Paint eller vilket bildredigeringsprogram som helst så VIPS! där har du det!

2006-11-01 14:52
Förstår att man kan sakna de...
Graffare

2006-11-01 15:26
..feeet tråd though!

haha
http://metafourhiphop.com/

2006-11-01 15:56

Niobe>> Kan det vara så att han heter Klasse?

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-11-01 16:22
goodfellas: Nej, han heter Fransisco oc bara Fran på hennes MSN. Skriver mycket på spanska ..typ "Hola chica bonita que hasa, te queres fallos grande??

2006-11-01 17:07
jag hade en period då jag fick en massa sånna killar på msn, men jag behövde aldrig säga mer än hej o fråga vem det var innan dom drog på web camen som enbart visade hand hand och kuk. jag tycker det är sjukt, jag gjorde inget som helst för att visa att jag ville se nått, så jag fattar inte varför dom vill visa.

Jag har iofs en kompis som jobbade på en kundtjänst. Det brukade ringa en kille dit om kvällarna och runka medans telefonisten lyssnade. lite perverst.
nog pratat om dig! nu pratar vi om mig..