I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MSN-webcam runkare.

Övrigt - Blandat

2006-05-31 22:35
amen please....om hon ger sitt telenummer o skriver grejor till honom så e hon väl lika mkt med på svineriet själv...sen att killar e helt jävla felna som inte kan hålla sig e en annan tråd...

2006-06-01 09:42
Niobe F22
Tragisk människa det där. Värst av allt är att dom ser inte det minsta bra ut. Fett håriga osv.

fridge F19
Har kort inspelad film på det, men jag är top secret så vill inte visa min MSN. Men jag kanske kan fixa screenshot och redigera skiten på bild. Får se vad jag pallar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-01 09:56
Beats P22
Top Secret? Varför det?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2006-06-01 09:59
hahahahaha
åh gud :D
jag dör
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-06-01 10:53
hatar små 15 åriga pojkar som runkar i cam, de borde få stryk.. lunaroffer
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-09-03 22:13
Trolltyget : Bra slutsats dära. Allvarligt, kom du på det helt själv? För jag är verkligen imponerad av din förmåga att förstå vart felet ligger.
Har du funderat på ett yrke som psykolo?
Jag tror att du skulle vara brilliant. Lycka till nu vännen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-03 22:18
:Q

2006-09-03 22:20
Haha, har gjort exakt samma sak!

Vi softa upp med nya mailen, free6 chatten, och övertala en kille att göra det. När han vände på camen och där satt en blekfet bonda i tanklinne och kolla lite nervöst in i camen klarade vi det inte och blocka honom.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-09-03 22:26
PLZ GIF
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-09-03 22:40
whoa blir ju perversare för varje dag som går
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-09-03 22:41
jag tror helt ärligt att det är dags för det nu.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-09-03 22:56
det är ganska kul om man e stukad att se folk som härjar i sin cam speciellt när man får deras mobil nummer och ringer upp och driver med dom.. jag och en polare ringde och trackade en snubbe i en vecka för att han hade blottat sig i camen sen tog vi reda på han hem nummer via eniro.se och ringde till hans föräldrar och berätta det..

2006-09-03 23:09
Kul historia Niobe tyvärr överglänste ditt rövpetande hela poängen. För att besvara din fråga, så blir det ett kraftigt nej.

2006-09-03 23:25
caupolican : det är för att det är det du tänder på :P

2006-09-03 23:44
På tal om tända på

2006-09-04 00:10
fan ,fattar inte grejen med att se kuk i camen.
har aldrig onanerat i cam,har aldrig bett någon göra det heller,fast det har hänt att folk har gjort det ändå men då blir de block..camsex är för fjollor ;>
AayFukYuuuu :@

2006-09-04 00:38
Mer kön på webben.

2006-09-04 02:35
ärligt, det är ju tjejerna som ber om det, alla andra sluta ljuga om era webcam liv ni vet att ni gör det

2006-09-04 04:16
Kan jag få din kompis msn?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-09-04 11:12
varför sitta o runka i cam för njågon amn inte känner ?
Då kan amn lika gärna sätta sig bland en folk massa och dra igång .. Samma skit

2006-09-04 11:27
varför skriver hon till honom att hon är kåt?

2006-09-04 12:40
Har ni nånsin onanerat för folk på MSN?/i)

Inte på senare år. Back in the days när jag först upptäckte det fina med webcams kunde jag dock inte motstå att pröva. Det var dock inte MSN utan nåt konstigt program som typ hette Eyeball Chat eller nåt sånt. Hittade nån svensk fjortis som satt och såg sådär lagom innocent ut, jag satt och smygonnade medan vi pratade om ngt helt annat. Rätt vad det är kom "Vafan, runkar du eller??", hon hade antagligen sett hur axeln började gunga lite väl mkt när det närmade sig. Jeje, det är ju rätt coolt det där egentligen med vad man kan göra med camteknologin. Tacka fan för rinnande vatten och MSN :)

2006-09-04 12:44
" besviken spanjor.. " är fortfarande trådens höjdpunkt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-09-04 13:40
skulle en brud skriva

Tråkiga ni är! Ni ska veta att jag älskar slisuga kuk och jag är världsmästare på det! Vi kunde annars bara röka lite men ni bestämmer er aldrig/ besviken spanjor

skulle jag gifta mig med henne
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2006-09-04 14:10
Som dom flesta andra killar i världen ja.

2006-09-04 14:23
för typ 4-5 år sen sysslade man med sånt >_>
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2006-09-04 15:00
Miserychick
Yes, det var en väldigt frispråkig snoppdoktor antar jag.
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-09-19 18:53
Nej, aldrig, men jag har sett 2 killar. Äckligt som fan men det var roligt när vi sa att vi var killar och inte homosexuella.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-09-19 19:04
Idag sätter hon på telefonen vid 14 (jag tvingade henne att vakna då genom att försöka peta henne i röven hahahahaha) och har då fått mess från snubben.

ja förstår bara inte varför du pilla henne i rumpan?

2006-09-19 19:28
Blowhoe: För att hon blev petad i röven av en kille och är grymt traumatiserad av den händelsen(läs: Freky Sex tråden)  och jag är en ond OND kvinna som tycker att det är otrolig kul att jaga henne med mitt pekfinger och skrika "bitch, you better hand me that ass!!!!" och skratta mordiskt...; Mu uu aa HAAAA HA HA HA HAAAAAA. Å andra sidan har jag aldrig lyckats peta henne i röven utan hon har nån form av ass-poking radar som gör att hon vaknar när jag är nån millimeter ifrån :(

2006-09-19 19:35
Niobe F-1

du är ju knäpp

2006-09-19 19:38
blev fett sugen på brudar o weed nu alltså

2006-09-19 19:56

2006-09-19 20:05

"hon har nån form av ass-poking radar som gör att hon vaknar när jag är nån millimeter ifrån"

Haha, var har du varit hela mitt liv, och
varför känner jag mig alltid som den störste
oskulden på kalaset i sådana här trådar?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-09-19 20:22
Blowhoe: Tack min sköna banankvinna

Demirel: Mmmmkay

2006-09-19 20:32
Nej, vart har du varit hela mitt liv?

2006-09-19 22:03

hahahahha Niobe det här är så DU!

=)

Fan jag hade dött om en kille gjorde så genom msn. fyfan va vidrigt, han får säkert en kick av att göra det via webcam..ahhaha.
Fy för killar som porrar av sig på det viset, hade dött av skratt hahaha

GE INTE UT ERA NUMMER PÅ MSN MÄNNISKA!
:)
Femme fatale

2006-09-19 22:04
Niobe F-1

banankvinna? du är allt bra knäpp du

2006-09-19 22:05

hahahahha traumatiserad vid analsex, I feel you baby! ass-radar..det här blev för mkt för mig hahaha.

vafan jag har en kompis hon väcker mig genom att sätta sig grängsle över min mage och slå mig i ansiktet.
Femme fatale

2006-09-19 22:09
ni båda e patetiska, "NI" du... menna jag...
har du två personligheter?
Det var inte jag, det var han som sprang!

2006-09-19 22:17
Haha, tjejer har gjort det för mig, men det är inte samma som som liksom..på riktigt eller nått...
soundcloud.com/brormusk/sets

2006-09-19 22:25
Schri P2 fan va cool du är.
alla kan väll få tag i noller som e mobbade som vill visa sin råtta? svårt? logga in på lunar 5minuter sen har du 3 som görna visar råttan..
Det var inte jag, det var han som sprang!

2006-09-20 02:23
Obzervah: hahahahahah så enkelt var det liksom :P

------------------------------------

Folk är för upptagna med att lyckas med sina punchlines. Som min gode vän sa till en idiot, your punchlines are punching you, retard.

2006-09-20 02:53
Orka hata Niobe för hennes klockrena trådar.
Mer förståndigt och roligt folk på whoa!

2006-10-30 21:24
haha msn-runkare.. Nog dåligt..
hahahaha
 www.soundcloud.com/lirzproductions

2006-10-30 21:49
tänkte få fyra i rad av Niobe
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-10-30 23:48
HAHA, vad göttigt. Nu kan alla hata i 4 trådar. Fan vad FETT!!!

2006-10-31 02:48
värt

2006-10-31 04:25
Haha att såna här trådar får vara kvar medan briljanta trådar som Stora Pissoar-tråden tas bort :P

Aja, lite mer ontopic då.. Jag kan fatta att tjejer tycker det är kul att driva lite med killar på msn o whatever.. men hahah, det roligaste är ju tydligen hur många killar som roar sig med att se andra killar runka! Det låter liiiiite för mycket fag för mig! :)
CAMPIONI!
Producent

2006-10-31 16:54
Niobe
du & din flatmate ni har haft tjejsex med varandra någon gång va?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.