I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MSN-webcam runkare.

Övrigt - Blandat

2006-05-30 22:55
flajeeest: Nej, uppenbarligen inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-30 22:55
hahahha, jag menar flaaajjest...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-30 22:58
Niobe

Well, du kan iaf lita på att jag hade varit chill att blazea med eller bara helt sonika spela tevespel med om vi säger så, hehe

Snuskigheter sysslar man inte med framför en datorskärm utan på ett matbord, i en dusch, på balkongen, ja var som helst förutom en webcam, ;)

2006-05-30 22:59
fridge

Yes, menade inget med det, tycker bara det är cool med folk som står för sin sexualitet.

2006-05-30 22:59
SMÅLAND!

2006-05-30 23:01
Herr Berg: HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

2006-05-30 23:02
För att svara på frågan, ja jag har onanerat i webcam.
Det var för min dåvarande flickvän (vi hade distansförhållande), hon var lite förtjust i att titta på den så jag fick dra lite i den medan hon tittade på.

Det var väl ända gången, däremot så har jag blivit ombedd att visa paketet i cam flera ggr (av tjejer jag hade/fick en relation med så det var ingen cam-blåsning)

Jag tycker inte det är speciellt underligt eller freaky egentligen... däremot gjorde jag EN dum sak i webcam som jag fick skämmas för senare då jag skulle besöka en urinolog (heter penisdoktorer så) ett par dagar senare :$

men den händelsen är så hemsk att jag inte vill berätta!
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-05-30 23:02
hahaha

2006-05-30 23:03
Mjauv: Har du sagt ett får du säga två, KOM IGEN NU!

2006-05-30 23:03
Såna här trådar får 45652 svar på en kvart, men trådar om vad som kan vara årets hetaste skivsläpp ignoreras totalt .. folk har tagit självmord för mindre!

2006-05-30 23:04
:D aldrig i livet, berättade jag den horribla sagan skulle folk här inne skratta i ett år...
Etzmaot Le Yehodim

2006-05-30 23:05
HAha skön topic...Jag har aldrig onanerat i cam (sorry ladies ;)) och jag har nog ganska svårt för detockså, känns inte som om man vill hitta sig själv när man tar på sig själv på internet inom en vecka liksom. Men något jag tänkte på är att, ni kanske inte skulle skriva att ni var nyduscade och kåta? Jag kan ha fel, men det sänder lite fel singnaler....

2006-05-30 23:05
Mjauv: Nej, nu retas du bara.
Förtälj din saga!!!

2006-05-30 23:06
haha

2006-05-30 23:07
Mjauv

Nu sitter du med rövskägget i gräsklipparen, ut med språket

2006-05-30 23:09
fridge F19; jafan, han ställer på allt!
SMÅLAND!

2006-05-30 23:12
Jag och Angelica addade nyss Snygg Erik elelr Rehn Kungen som han kallar sig och han har inte accepterad. Tråkmåns :(

2006-05-30 23:13
Jaja... here goes då:
Min dåvarande flickvän var ganska ledsen när jag pratade med henne (jobbet knasade, vi hade inte träffats på ett tag, bråk med päron osv) så hon var helt enkelt nere.

Jag ville göra henne glad så jag skrev helt enkelt hennes namn på den lille krigaren och visade henne i webcam ^^
Ganska kul grej tyckte jag då men jag fick ångra det senare.

Två dagar var jag på ungdomsmottagningen för att göra en sk "rutincheck". Allt gick bra tills de visade in mig i ett rum där doktor Penis satt.

Mjauv:
Ja alltså jag hade bara tänkt pissa och dra sen...
Doktor:
Jaja, nu tar vi det lilla lugna här.
Mjauv:
Okej...
Doktor:
Så, vad har du gjort i sommar?
Mjauv:
Öhm... haft sex... med två stycken.
Doktor:
Något mer?
Mjauv:
Vadå något mer?
Doktor:
Ja du vet, gnuggat lite i öppningen? Teabagging? Ollning? Petting? Leka med tungan?
Mjauv:
Va? Äh eh va?
Doktor:
Ja det räcker med att bara vara i öppningen så kan det hända saker!
Mjauv:
Va men... eh... okej fyra till då... sen har jag hånglat med två andra men det kan väl knappast...
Doktor:
...så med andra ord åtta stycken?
Mjauv:
Va? Ja men alltså alla var ju int...
Doktor:
Jaja, då kan du lägga dig på britsen här

Så jag fick lägga mig på britsen medan doktorn tittade på familjelyckan. Allt gick bra tills han körde in en glasstav i urinöppningen
Mjauv:
AAAAEEEEHHHH!!!!
Doktor:
Jaja, värre har du väl varit med om?
Mjauv:
Aldrig i en vuxen mans sällskap, nej *snyft*
Doktor:
Jaja, men det ser ju inte farligt ut det här så du kan gå och kissa snart. En fråga dock
Mjauv:
Öh okej, vadå?
Doktor:
Varför står det "Sara" på din... penis?
Mjauv:
Eh... ja alltså det var som en kul grej men pennan var vattenfast...
Doktor:
Kul grej?
Mjauv:
Öh ja, jag skulle visa en på webcam...
Doktor:
Så du brukar visa upp dig på webcam du?
Mjauv:
Va nej alltså inte så det var för min flickvän
Doktor:
Mmm mmm... men du vet aldrig vem som sitter i andra änden, passa dig så du inte hittar dina bilder på porrsajter.

Ja, det var väl ungefär summan av kardemumman.
Jag har inte ljugit eller ändrat någonting i den här historien utom namnet på mitt ex (jag lovar och svär på allt jag äger och har)
Etzmaot Le Yehodim

2006-05-30 23:15
Låter som ni hade en riktig helkväll.

2006-05-30 23:16
Mjuav: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Skönaste :)

2006-05-30 23:17
Modigt att du berättar detta för alla. Att skriva ens flickväns namn på sin penis var något nytt. Tack för tipset!

2006-05-30 23:18
Varför var det så farligt?

2006-05-30 23:19
fridge F19; ärligt talat vet jag inte, har honom in tepå min msn, men jag måste ju erkänna att jag är lite sugen på att adda honom, han är säkert jättetrevlig..och kåt
SMÅLAND!

2006-05-30 23:20
Empire
ja du, ganska pinsamt läge om du frågar mig.
Det är varken kul att visa snoppen för doktorer eller få glasrör instoppade i urinröret.

Sen hjälper det knappast att man får ett psykfall till läkare heller som försöker vara "hipp" på samma vis som det inte hjälper att man har sin flickväns namn skrivet på ballen.

Men det kanske bara är jag som är blyg
Etzmaot Le Yehodim

2006-05-30 23:20
Mjauv: jag sitter ochgråte av garv.

2006-05-30 23:22
Mjauv P21
Men jag trodde på nått enormt sjukt bizzart när du sa att du aldrig skulle våga skriva de.

2006-05-30 23:23
Sen borde fan Niobe få en slap för att hon väcker nån med ett finger i röven.

2006-05-30 23:23
Mjauv, jag har fått katet-rör upp i kisshålet när jag hade urininfektion.
Dom hällde i salt i röret.

2006-05-30 23:24
fridge F19; haha, sweet
SMÅLAND!

2006-05-30 23:27
Niobe. Hahaha, ja klart som fan jag ska ge dig solen i ansiktet minen.
Kom in på msn så ska du få lite vara.

2006-05-30 23:33
HAHAHAHA mjauv jag dööör! du borde sagt att du döpt den till Sara och den är din enda vän
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-05-30 23:36
^^hahahaha

2006-05-30 23:38
Empire: Hahhaa, hon rapade mig i ansiktet förut och så brukar hon viska slyna i mitt öra när jag sover och igår pruttade hon mig i ansiktet när jag sov ( visserligen hade jag gjort det först men det gills inte för att hon märkte inget)

2006-05-30 23:38
besviken spanjor.. Min nya idol TUS COJONES HOMBRE!

2006-05-30 23:39
Niobe F22
Då var hon iofs värd fingret.
Alltid trevligt med sån vännskap...
Hangaround

2006-05-30 23:47
aaaahw thats just nasty. Little likcking here n there, aaaahw naw.

2006-05-30 23:55
SMÅLAND!

2006-05-31 00:14
Fick en kille att runka på min polares msn en gång haha
Det var en kille hon träffat EN gång på nåt uteställe och vi skulle bara driva lite med honom. Men han var fett seriös och tog våra regbågar/hjärtan/pussmunnar/blinkandesmi leys/tungan-utesmileys/solglassmileys/et c. på fullaste allvar.
Vi fick honom t.om. att byta msn-nick till "anna, utan dig har jag inget att leva för baby!" (typ) för att bekräfta sin kärlek.

Sen satte han på cam och ville bli uppkåtad. Det blev nåt i stil med:

vi: du är hård som en sten!

han: stor då? är jag inte stor?

vi: joo.. jättejättejättestor!

Det roliga var att varje gång han skulle nämna sin kuk så kallade han den för "The big black thing" och var i uppenbart behov av bekräftelse över sin storlek haha

2006-05-31 00:25
haha

2006-05-31 01:07
Jag har bara en massa äckliga tjejer som visar nipples och onanerar..
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2006-05-31 01:17
besviken spanjor..

HAHAHAHA!

Manager

2006-05-31 08:49
hahahahhaahahhaaa... /besviken spanjor.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-05-31 09:15
Att printscreena är enda anledningen jag och min vän har för att se kukar i cam. Vi har fått ihop en liten mapp nu med en hel hög vidriga chorizos.
My heart lives in my vagina.
Redaktionen

2006-05-31 09:55
När jag gick i sexan eller nått, innan jag fattade vad webcam var så hade jag nån brud på msn som började onanera utan att jag frågade..
Hon tog av sig kläderna och satte upp benen på databordet..
Jag undrar fortfarande om det bara var en dröm, eller om det hände..

Inte för att det är så jävla wow, men vem fan är så dum så man gör nått sånt liksom?
namaste

2006-05-31 11:05
been there done that
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //

2006-05-31 11:14
"Besviken spanjor" är trådens höjdpunkt!
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-05-31 11:52
Sitter man och kåtar upp snubbar på msn får man väl räkna med att de drar fram ballen..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-05-31 12:05
Nosferatu P25

Skriver samma sak i två trådar, bah! :D

Niobe
för att ta en gruvlig hämnd på killarna, visa brösten!
Då blir de jättechockade och svimmar!

... lovar! .. :I

2006-05-31 12:13
"Besviken spanjor", haha vilken lirare.
dingrinn.blogspot.com

2006-05-31 12:41
niobe

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahha!

fan du är fan grym alltså :P ditt sätt att berätta historier.

haha jag har en polare som har en lillebror (19 år är han, lillebrorsan) som brukar göra mails typ: [email protected].. och sen skrattar ut de när han väl avslöjar.

Har ni nånsin onanerat för folk på MSN?

haha nej, och skulle aldrig kunna. möjligtvis om jag hade ett långdistansförhållande och hon ville att jag skulle dra i grabben lite.

visst har man skrivit några heta rader ibland på msn (läs cybersex), men då hade jag inte ens cam, så jag runkade i min ensamhet (ja, jag va ca 15 år). bekännelser :$

"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha