MSN-webcam runkare.
Hej hopp negersnopp! Det är så att min tjejkompis tillika rummis har en tendens att få dylika killar på hennes MSN att masturbera. Det är inget hon kämpar för. Ibland räcker det att hon skriver " jag har precis tagit en ducsh och är lite..mmmmm......kåt... " så sätter han på skiten och börjar göra konstiga miner (ni vet putar med läpparna och drar in andan snabbt för att sen slicka sig om munnen) Det roliga är att hon inte visar något, hon har ingen webcam och ger honom inget förutom lite "mmm" eller "åååh". Visst ibland eggar hon på honom (under uppmaningar från mig vid vissa tillfällen) men han gör mest sånt själv. Igår skrev vi kanske två meningar till honom som var lite snuskiga på MSN sen orkade varken jag eller hon engagera oss, vi var inte på humör helt enkelt så hon blockade honom. Då ringer snubben på hennes mobil. Hon hade totalt glömt bort att han hade fått numret och blev helt paff. Han sa att han hade gräs och kunde komma förbi med bilen så kunde vi sitta där och röka lite. Båda fattade ju att det var kodord för "can you say menage ". Vi hade tänkt och bara röka hans gräs och sen dra men orka med att han ska veta vart man bor. Sen att han är jävligt skum, rolig att driva med på MSN men ändock skum som fan. Så Angelica säger att vi ska snacka om saken och ringa upp honom. Hon stänger av sin mobil och vi glor på teve och snackar skit tills vi somnar. Idag sätter hon på telefonen vid 14 (jag tvingade henne att vakna då genom att försöka peta henne i röven hahahahaha) och har då fått mess från snubben. Han skrev : Tråkiga ni är! Ni ska veta att jag älskar slicka fitta och jag är världsmästare på det! Vi kunde annars bara röka lite men ni bestämmer er aldrig/ besviken spanjor.. (jag skrattade så mycket att jag fick svårt att andas) Visst snubben är lite halvt galen men han är inte den enda. Det är sjukt många där ute som insisterar på att snuska sig för folk de knappst känner. Har ni nånsin onanerat för folk på MSN? Har ni varit med om att folk har tallat på sig själva via webcamen och hur upplevde ni det?? Jag tycker personligen det är ganska avtändande när en kille drar camen en millimeter framför ollonet och runkar för att sedan sluta och skriva "mmmmmmmmm...åååhhh, blir du upphetsad" . Nej det blir jag inte det är snarare bissart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHHAHAHAHAHA Men det var ju så roligt baby :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja onanerar i min ensamhet, i mörkret.
Haha jag och en kompis satt på msn och ville ha nån att spela msnbiljard med, så vi skriver ut på lunar min msn(från tjejlunar) och vips får vi c:a 20 st som addar, dom flesta runkade i camen och vi garvade sönder oss:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag är en hora på internet och tjänar mödan på det
hahahahahahahahahaahahahahahahahaahahah aha hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha hhaahahahahaahahahahahh
fanns ju nån typ av chattprogram förr, med ett rum som hette Erotic eller nåt, men annars har jag inte vart med om något liknande :)
DING DONG
jag och nagra kompisar satt och drev pa aftonbladet en gang, vi hookade upp en fet harig karring som pullade for oss i camen efter att vi hade skrivit hej. jag lag pa golvet och skrattade lange nar jag sag det av bade gladje och avsky, hon blockades snabbt. elakt av henne att ljuga i sitt aftonbladet nick ocksa, hon hette motsatsen av vad hon var :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
haha, vi brukar driva med killar på skolan med ett program som gör att man kan visa filmer fast det ser ut som webcam..
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Lyricist
2006-05-30 22:04
Haha vidrig snubbe. Frågan är vad faen han får ut av det bara ? :S Visst kan juh smöra för brudar så de klär av sig men vafaen kmr ni brudar igång av att se ngn äcklig kille sitta och runka i en cam ? :S
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
kan jag få onanera för någon? snälla..? ska bara ta bort det stelnade på webcams linsen sen förra gången :) puss
Jag ville bara se hans snopp. Angelica sa att den var stor så sa jag "Ohh yeah, men få honom och runka igen då så jag får se" inte fan trodde jag att han skulle göra det. Jag trodde inte ens han hade gjort det första gången. Men som sagt, det var både komiskt och äckligt.
Haha, ja den var jävligt stor. Men han verkade gilla sitt ollon extra mycket för han skulle dra fram camen skit nära hela tiden och då såg det bara sjukt ut
Nu får jag ju användning för min favoritförolämpningsfras (FFF) inom det engelska vokabuläret :) BLOODY WANKER!
Niobe, du tyckte det var komiskt och äckligt? Det är DU som är äcklig, eftersom du ville se på skiten... det sket sig
Niobe. Vill du ha webcamsex med mig? Jag är nyduschad efter ett hårt gympass, så alla mina muskler inklusiva lemmen är blodpumpade och hårda. (hahaha) Jo, jag har gjort det en gång, men det var mest för skojs skull med en gammal KK som vägrade sluta trycka upp sina bröst i camen. If you gorra go you gorra go.
Killen är väl småexhibitionistiskt lagd och allmänt kåt. Skulle dock inte få för mig att göra det själv :) Frågan endast Fraodi vill veta : var den stor ?
12.
Producent
2006-05-30 22:13
skulle aldrig falla mig in o runka framför web camen för en brud....om jag skulle göra det så skulle det bli dyrt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag har ingen webcam :(
SMÅLAND!
Fumez runkar hellre för män och brunstiga älgar eller?
12.
Producent
2006-05-30 22:14
j-adD: huh???
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
roedskalle: Du får den. Fraodi: haha, nej attans också. Om det blir nån nästa gång så fixar vi det. fridge: hahahaha, inte ens i närheten.
Niobe: huh?! vad får jag? ;D
Sånna där web snuskisar tycker jag inte om . Som addar en på msn och sätter igång med kuken ... eäää
roedskalle: Ja :D
Niobe: vadå Ja!? :D nu blir jag nyfiken.
Jag har haft folks om velat att jag ska göra de... men jag har inte gjort de.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Producent
2006-05-30 22:21
Gogaku: erkänn att du har gjort det??
Dicecard: Haha, nej jag gör inte det. Men Angelica gör ju det men hon tycker att han är avtändande då han alltid ska runka på MSN eller snacka snusk och när hon träffar honom ute så är han värren Blyger (ni vet en av de 7 dvärgarna) . Och det är ju faktist ganska avtändande
Fumez : Nej asså... jag lovar... ehm... (Det är sweeeheeet :P)
Shortys P0 : Hahahahha, varför gjorde han det för??
Vad blir det när man korsar en Niobe med en giraff? Svar: En webcam-runkare.
Mohahaha är det DÄRFÖR folk alltid frågar om man har cam? De vill se kuken så de inte köper grisen i säcken? Haha sorry girls, ingen cam, men jag lovar jag är värd en chansning
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Jag tycker det roligaste i detta var "/besviken spanjor" :D
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag onanerar bara för min flickvän när hon ger mig order om det..
Fucks your life up crew Tjabo!
roedskalle: Ja, du kan få den också. Det är väl den enda uppmärksamheten du får annars.
det skulle stått: "/svettig spanjor"
En gång addade jag en kille som skrev på någon sida (antagligen lunar) och han runkade loss (jag och min polare skrattade och blev samtidigt äcklade). Det roliga var att min msn är "micke_blablalbal" vilket borde få honom att förstå liksom?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
fridge: hahaha, ja, det kan du faktist. (Hon sitter för tillfället och kollar på Mr Deeds och ringer från hennes mobil till hemtelefonen så att jag tvingas rulla iväg med stolen och svara bara för att höra henne skratta elakt"
hahaha! fan vad folk är idioter.. aldrig, aldrig, aldrig att jag hade gjort det.. inte ens om jag var hals över huvudet kär och hade vart tillsammans med tjejen i 5 år.. fan vad pinsamt..
(Hon sitter för tillfället och kollar på Mr Deeds och ringer från hennes mobil till hemtelefonen så att jag tvingas rulla iväg med stolen och svara bara för att höra henne skratta elakt" hahahaha underbart!! Jag älskar skönt-elaka människor!
Asdöd: klart jag vill ha webcam sex med dig, jag har väl visat dig en skinka här eller en skinka där?? (with a ham right here and a ham right there, HAM here HAM there, EVERYWHERE A HAAAAAAAAAAAAAAM)
Niobe gumman, hahahaha. Jo, lite här och där. Men jag har uppdaterat mitt "nyduschad och inoljad-album" om du vill se.
Producent
2006-05-30 22:42
hahaha aldrig gjort, kommer aldrig göra. fyfan!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Asdöd: Ja, gärna, men bara om du har en solen-i-ansiktet-kisar-men-ser-ändå-ut-s om-en-badboy-for-you- bild. *drar in andan snabbt och slickar mig om läpparna*
Vi satt jävligt mycket i gymnasiet å lurade kåta gubbar att runka i camen när vi hette "sara(18)" typ, sen efter ett tag så satte vi på skolans cam som visade oss alla som satt å garvade arslet av oss så blev vi blockade. Fick massor av mordhot och liknande till "sara(18)" lunar användaren.
En spanjor med stor lem, okej, okej, jag erkänner, det var jag!
alltså. jag läste hela inlägget och trodde hela tiden det var nån som drev.. jag trodde bara det var 14-åringar som roade sig med att göra sånt som du och din kompis gör?
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
fridge Gillar du tjejer? :)
fridge F19 har alltid ställt mig samma fråga.
GAIA: Men fan också, hde jag vetat det hade du fått komma över garanterat. eller nja, egentligen inte men du förstår...