I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MSN-webcam runkare.

Övrigt - Blandat

   

2006-05-30 21:58

MSN-webcam runkare.

Hej hopp negersnopp!

Det är så att min tjejkompis tillika rummis har en tendens att få dylika killar på hennes MSN att masturbera.
Det är inget hon kämpar för.
Ibland räcker det att hon skriver " jag har precis tagit en ducsh och är lite..mmmmm......kåt... " så sätter han på skiten och börjar göra konstiga miner (ni vet putar med läpparna och drar in andan snabbt för att sen slicka sig om munnen)
Det roliga är att hon inte visar något, hon har ingen webcam och ger honom inget förutom lite "mmm" eller "åååh". Visst ibland eggar hon på honom (under uppmaningar från mig vid vissa tillfällen) men han gör mest sånt själv.
Igår skrev vi kanske två meningar till honom som var lite snuskiga på MSN sen orkade varken jag eller hon engagera oss, vi var inte på humör helt enkelt så hon blockade honom. Då ringer snubben på hennes mobil.
Hon hade totalt glömt bort att han hade fått numret och blev helt paff. Han sa att han hade gräs och kunde komma förbi med bilen så kunde vi sitta där och röka lite. Båda fattade ju att det var kodord för "can you say menage ". Vi hade tänkt och bara röka hans gräs och sen dra men orka med att han ska veta vart man bor. Sen att han är jävligt skum, rolig att driva med på MSN men ändock skum som fan. Så Angelica säger att vi ska snacka om saken och ringa upp honom. Hon stänger av sin mobil och vi glor på teve och snackar skit tills vi somnar.

Idag sätter hon på telefonen vid 14 (jag tvingade henne att vakna då genom att försöka peta henne i röven hahahahaha) och har då fått mess från snubben.

Han skrev : Tråkiga ni är! Ni ska veta att jag älskar slicka fitta och jag är världsmästare på det! Vi kunde annars bara röka lite men ni bestämmer er aldrig/ besviken spanjor..
(jag skrattade så mycket att jag fick svårt att andas)

Visst snubben är lite halvt galen men han är inte den enda. Det är sjukt många där ute som insisterar på att snuska sig för folk de knappst känner.

Har ni nånsin onanerat för folk på MSN?

Har ni varit med om att folk har tallat på sig själva via webcamen och hur upplevde ni det??


Jag tycker personligen det är ganska avtändande när en kille drar camen en millimeter framför ollonet och runkar för att sedan sluta och skriva "mmmmmmmmm...åååhhh, blir du upphetsad" . Nej det blir jag inte det är snarare bissart.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.