I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MSN-webcam runkare.

Övrigt - Blandat

2006-05-31 12:43
hahaha hade han stor kuk också?

fan han kanske vill stoltsera med sin 22 centimeters grova grabb?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-05-31 12:54
fan vart är världen påväg.. ärligt...
r-.-a

2006-05-31 13:12
fridge

22 och grov? haha nej då. det är ingenting alls.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-05-31 13:15
fridge

nej, men det är fortfarande en stor kuk.

2006-05-31 13:16
ingen lexon steele kanske, men fortfarande stor i jämförelse till övriga populationen.

2006-05-31 13:23
whoop that trick!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-05-31 13:30
"Idag sätter hon på telefonen vid 14 (jag tvingade henne att vakna då genom att försöka peta henne i röven hahahahaha) "

men alltså... varför?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-05-31 13:35
misery_chick

det är väl trevligt att bli petad i anus?

2006-05-31 13:36
Precis, det är det väl ingen som dött av?

2006-05-31 13:38
Visst kan det?

2006-05-31 13:44
fridge

du är kille va? annars blir jag kåt.

f.ö

en tunga i anus är nog bäst, för tjejer iaf.

2006-05-31 13:44
om man tar ett tjejnamn och går in å valfri chat så får man ju tio killar på sig direkt som kommer med mer eller mindre skamliga förslag. helt sjukt, vafan tror dom egentligen, men ibland måste dom ju få napp eftersom dom tydligen fortsätter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-31 13:45
Okej, jag vill inte ha det i anus, bara på själva hålet.

2006-05-31 13:49
fridge

Jaja, fo shizzle.

2006-05-31 13:56
Låter som hälften av alla tjejer här inne är rädd för kuk? Eller tycker dom är äckliga.. say what?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2006-05-31 14:00
Fy-vad-läbbigt
hahaha! jag håller nästan med dej där. jag menar skulle en brud börja vifta med sin punani eller fisring framför en webcam så hade jag fan blivit överlycklig :D

2006-05-31 14:03
mjuav

använde doktorn på allvar ord som Teabagging?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-05-31 14:04
fisring... fan vad ni är osexiga!
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-05-31 14:04
Misery_chick: Om du läste min Freaky Sex-tråd så kasnke du hade hajjat till. Skrev nämligen om killar som petar tjejer i röven så hon började skojja med mig om det och hotade med analprobing om jag inte fixade frukost till henne eller dylikt.
Kul att du uppmärksammade just det av allt jag hade skrivit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-31 14:07
Herrejestanemej!

Besviken spanjor som vill röka och runka framför webcamen... Låter farligt mycket som mitt ex!

2006-05-31 14:08
Fisring är det bästa mina damer och herrar.

Niobe

Din Freaky Sex-tråd var även den det bästa.

2006-05-31 14:08
Narcissus och fridge

hahaha, va?

jag tycker det är bland de häftigaste orden som finns :)

2006-05-31 14:11
en kompis till mig hade nån kille på sin msn som alltid ville så gärna visa upp sig och runka framför camen. han visade också ansiktet ett flertal ggr och hon visste också vad han hette på lunar.
hon var inne och kika lite på lunar och såg att han har FLICKVÄN. så nästa gång han på msn runkade framför camen, så sparade hon ally (print..nåt?) , sen gjorde hon en hemsida med massa bilder på honom, hans ansikte, och bilder från att han runkade. sen skickade hon webadressen till en massa på olika ställen på internet, inklusive hans flickvän. haha det var kul :D
jag levde för kicken , precis som du

2006-05-31 14:12
fisring??

"hur sitter fisringen, sitter den bra fröken?"

Nej, jag försökte sätta den i olika meningar och det går inte utan att skratta. Vad är en fisring egentligen???
Jag tänker på mökar.

2006-05-31 14:12
haha shunare , det är inte konstigt du varit singel i fem år med ett sådant vokabulär! använder du det under dirty-talk session med? gå ut ur mitt huvve innan jag blir impotent!
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-05-31 14:22
haha dajmkryss är också sjukt äckligt, säg ANAL

2006-05-31 14:24
fridge: jahaaaa. jag tänkte på nåt smycke man hade i analen eller nåt............öhh, ja, jag skäms lite nu.

2006-05-31 14:32
smycke i analen?? haha sjukast på länge, men ta patent på det Niobe det blir säkerligen en hit snart

2006-05-31 14:41
Narcissus

haha shunare , det är inte konstigt du varit singel i fem år med ett sådant vokabulär! använder du det under dirty-talk session med? gå ut ur mitt huvve innan jag blir impotent!

hahahaha! jag dör. fem års ryktet sprider sej snabbt :P

nej jag är en trevlig grabb som kan uppföra sej IRL. på whoa försöker jag framställa mej lite mer tuff och dirty än IRL.

sen att jag varit singel i fem år beror på att jag vägrar nöja mej med mindre än det bästa. sen att man spelar i en lägre division gör saken jävligt mycket svårare :D

2006-05-31 14:44
hahahahaah niobe hoppas du sitter där framför din dator nu, röd i ansiktet och generad över dina misslyckade fisringfantasier!

2006-05-31 14:47
Shunare haha ja den där lektionen var var de la ingen som missade! Var försiktig med vad du säger på whoa, det kan komma att förfölja dig resten av livet hehe. Jag tror dock att det funkade bättre om man är en trevlig grabb på internet och tuff och dirty IRL

2006-05-31 14:49
Narcissus

haha ja. jag har väl redan förstört min image så mycket som det bara går :D. det är bättre så, eftersom när folk från whoa väl träffar mej så kommer de säga: fan va soft du är, du är ju inte alls lika sjuk som du framställer dej själv :P

niobe

hahahaahahahahaha! fan va bra din fisringsteori var. hahahaha jag dör :D

tack för att du skänker mej skratt och glädje i en period av ångest och misär.

2006-05-31 14:50
En gammal skolkamrat som gillade mig försökte imponera på mig genom att visa sin kuk i cam varje gång...tillslut sa jag det till hans kompisar....
Credit crunch crunch baby

2006-05-31 15:42
Det lär ju finnas fisringar. Alltså sådana som Niobe pratar om.
Jag har hört talas om en slags fisring som man sätter i sin egen fisring, som gör att bajset tar annorlunda form när det kommer ut.

Typ som en kaviartub. Eller en sån där leksak som man trycker lera igenom. Eller en spritzer. Eller...
...Ja, ni fattar.

2006-05-31 15:45
Varsågod, min bäste... eh, herre?

jag tyckte själv att det var väldigt intressant efter som ämnet redan tidigare berörts.

2006-05-31 15:48
Om du tycker det är så jävla äckligt så fattar jag fan inte varför ni uppmanar folk till att göra det.
Tjejer är fan födda med sämre motorik, logiskt tänkade och pedagogik.
Ni är FUCKED up !

2006-05-31 16:32
adda mig: [email protected]
20 cm +
Högt liv

2006-05-31 16:57
[email protected] <--- alltid villig att runka i cam.
www.myspace.com/drdrogdisko

2006-05-31 17:26
Tråkiga ni är! Ni ska veta att jag älskar slicka fitta och jag är världsmästare på det! Vi kunde annars bara röka lite men ni bestämmer er aldrig/ besviken spanjor..

haha hård kille ju!

förövrigt kanske man borde börja hora ut sin ståtliga penis via msn...tjäna pengar på lite snuskgubbar. ska bli en sån där som onanerar via webcam för att få mobilen påfylld.

2006-05-31 17:33
Jag gör det :) Om någon tjej vill se adda mig på [email protected]

Driver..
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.

2006-05-31 18:30
Hur i helvete kan folk hata istället för att skratta åt hur lustigt allt kan vara.
VA VA VA???
Ta åt dig om du vill och tatuera in HATER på din högra skinka.

2006-05-31 18:37
niobe

bry dej inte om de som hatar. tänk om folk du har gett glädje till istället. jag har skrattat åt den här tråden hela dagen, går in en gång varje 30 minuter minst ;)

2006-05-31 18:45
shunare: Ja, det är sant, jag har också skrattat som fan.
Speciellt imorse när jag Angelica skickade besvikna spanjorens mess till min mobil som väckning.

2006-05-31 20:22
måste dela med mig av en historia som hände inom mitt kompisgäng härom veckan...

person1 = adolf (kille)
person2 = maddafakka (kille)
person3 = brudjäveln (brud duh?)

okej it's like this.. adolf och brudjävel är tillsammans men brudjävel har väl ett smått rykte om sig att ha knullat med halva stan typ.. tillbaka till topic, maddafakka är en överkåt smått mobbad snubbe som nästan jämt är jättefull så en kväll när han kom hem asfull så loggar han in på msn för att msnpimpa (hitta nån att pöka med) litegranna. i alla fall så känner brudjävel och maddafakka varandra tack vare att han är polare med hennes flickvän så det börjar snacka. efter ca en kvart av allmänt snicksnack så sätter HON helt plötsligt på camen och börjar röra runt i smölan huhu/fittan/whatever han blir förskräckt och printar skiten och stänger sedan ner... han visar efter nån dag efter det för en annan av adolfs polare och säger typ "kolla hur jävla sjuk hon är" varpå han säger till maddafakka att han får tre dagar på sig att berätta för adolf annars gör han det. madddafakka berättar för adolf vilket i sin tur leder till att han går bärsärk och ber maddafakka att dra åt helvete så nu har de båda en vän mindre plus att adolf blev av med sin flickvän sen ca ett halvår...

så passa er vad ni gör...

(och nej jag vet inte heller varför jag skrev det här)

2006-05-31 20:49
vad trodde ni man har webcam till

2006-05-31 21:00
Jag fattar inte att ni pallar driva så mycket att det går så långt att ni får se kuken och shit.

Jag har drivit med sån snubbe förut. Jag spelade in det kort, och det är bland det roligaste jag varit med om när det gäller att lura horungar på MSN.

Den snubben var fett nörd. Hade stora glasögon och såg ut att vara mobbad i skolan och aldrig varit med nån brud. Jag bad honom dansa och ta av sig kläderna samtidigt, och ni skulle sett hans moves. Jag dooooog. Sen var han påväg att göra nästan vadsomhelst. Typ "mhm, vad vill du att jag ska göra nu?", och då vart jag äcklad och blockade horan.

Fattar inte att ni klarar av att gå så långt.. man blir ju äcklad bara dom börjar ta av sig tjock-tröjan och sitter där med t-shirt och byxor. Fy fan.

Aja, det avskräckte mig tillräckligt för att inte göra om det. Men fett roligt var det.

2006-05-31 21:10
Beats : hahahahhaha. Men det är just det som är grejen med Besvikna Spanjoren. Vi behöver inte ens kämpa, han sätter igång direkt. Efter " hej" sätter han på camen och efter lite kallprat vilket alltid är "hur mår du, vad har du gjort" så börjar han runka. Han är kåt, galen och har världens fantasi.
Lyricist

2006-05-31 21:12
hahaha fett värd tråd!

2006-05-31 22:15
Nästan på nått sätt skumt att tråden inte har tagits bort än, niobes trådar hur bra dom än är har en tendens att försvinna efter några timmar.

2006-05-31 22:27
Empire: Eller hur??
En av mina gamla har till och med återuppstått och det var inte ens jag som gjorde det :P