*..emelie..* nä, och du är en av mina. klubben för inbördes beundran. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Knoccout P16 haha det var inte illa menat så du vet :)
lhabia man utd suporter? AIKare? :P
QanA: dissar du mig? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka F60 inte alls, men du tillhor inte det "aldre" ganget av whoaiter som ar lite back in the days .. du e new school ^^ om ngt ar kanske :D
Daviden
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
QanA: Så jag är inte din favortit :( fyyy dig! Vi som haft så trevliga samtal i nattrådarna! :(
ääähh qana du är också new school
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
HAHA vilken slump! det ar exakt 4 ar och 1 manad sen jag skaffa whoa ^^ sa javla new school e det inte :P krossad_anka jaaa jag vet .. men inte tillrackligt lange :P daviden e reko i chatte n ^^
QanA: ok dissa rå!
båda din jävel! vi har ju fan en ghettobild ihop!
•pave paradise•
QanA P19 pfft, jag ska då aldrig gå på svettetjakt med dig igen ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Old-Fashioned värme ..all the way and you know it! :) QanA du är inte så dum själv! ;)
Misery_chick OMG .. vafna, jag glommer folk :P vi gor om den da :P killar: emil_brikha cliche vikse martin_ lhabia daviden hetnos tjejer: misery_chick junkgirl lawless phii LIS AIKare och Man Utd fans >_<
Hiphoppare17 var skön. rip.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
BAngelO, deffenitivt!
DING DONG
QanA P19 ahaha, skojade ju. ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Redaktionen
2006-06-20 15:17
sannish ;)
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
jesus2
ja tycker frudie gör bland dom skönaste trådarna :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Jag tycker det är konstigt att ni inte gillar mig
"life's a garden, dig it."
ja vet inte varför men... Kontra och Hock är trevliga på natttråden :)
Producent
2006-06-20 18:12
alla <3
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag tycker tenfingers är cool.
qana Moí?
What I said, yo!
PhilAhz0phee såklart det är du :D jag sökte efter någon "phii" men hittade ingen och kom typ bara på mig själv med "ph-i" i namnet.
awww sweet. hehe inte många som fattar vem "phiiii" är, inte ens jag. qana är konstig. men ack, så bra.
What I said, yo!
PhilAhz0phee haha, lucky you then ;D
en favorit räcker: Sofijaaa
•pave paradise•
totte2 för att han är min soulmate & bäst.
Mickaaaaaan.
Yeaya jag är nämd. Agda fo shizzle.
jag älskar alla! hela världen =) puss på er alla whoaiter
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
jag älskar sofia1 ! och självklart mitt hjärta sleinone !
Trodde du ja!
Zila, kokkos & ambushed_
Ingen gillar åffer :(
Signatur får rum här
-=SimPsonS=- också.
Jag måste nästan nominera Dbone . Han är snäll och trevlig och passar till allt. Jo, Dbone måste jag ta.
sofia1 ärsöt (:
work some magic
senaste favoriterna: Evolution, JP, Lawless och phatie. daviden är skön han med. och massa av de andra tomtarna i chatten.
dude är min favvo med för han är söt, jag gillar sötnosar hahaha och han är kul ibland ;D *hajjfajvar*
haha du är alltid kul iofs :) puuuuuuuuuuuuuuuuuss !
lhabia är världens finaste så han är min whoafavvo men, jag gillar fint folk. ahaha its all löööööve
diggar bara Snoop_Dogg, ingen annan har så sköna kommentarer som honom!
8 diagrams!
lhabia <3 sofijaaa
•pave paradise•
Redaktionen
2006-06-22 14:10
Jag har EbsnokCrew som favorit!
namaste
YO! n0xn för att han är bajare och suger på skriva texter Crunk_Dude för att han är bajare och suger på att rappa Whipper för att han stöter på min syrra lösenord helmysig tjej Breeef för att langar sjysst porrfilm! Kontras_Groupie kärlek tjejen!
Gröna å vita hjärtan som glöder
satans så populär jag var då :)