jag blev nämnd! : D d-beck <3 åderpåleOne knoccout d-beck <3 d-beck <3 d-beck <3 d-beck <3
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Redaktionen
2005-11-13 22:15
*..emelie..* EBSNOKUNITED! :) Kärlek!
namaste
jag måste uppdatera min diplomatiska lista då nya har tillkommit: *..emelie..* -pile__one- adadi_ aelskling Amar Anaugh Baltazar BiggerThanU erew Fraodi Frida Frozen Glitch Gooofy guldhönan hallrich hanna-gee hans-olo icon joa Jordgubbsblad LayDeeOmega lilla_elsa made_in_japan madmadde Måne Mic_Styles misd Orgasm phatie PhilAhz0phee Pink_Bahamas plataplata R0feman Rolfi salsasalsa Schoggen skottis SunTzu UtanAttTveka Winny zooda
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Jag håller mig nog till allt jag skrev där uppe... punkt slut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ÅderpåleOne Yesss!! Like ebsnok!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
utter P19 din kontaktlista va?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
utter gosh! tack då!
What I said, yo!
JP också.
Seb1 synd att han e bannad bara .
om inte otoman hade varit bannad, skulle han skrivit att han älskar mig... annars skulle jag slagit honom
Urk, vilken deprimerande tråd. Jag gillar Amfetminpsykos, därför att han alltid tillför diskussionerna någonting, antingen fakta eller humor. Jag gillar Asdöd, ödmjukhet är en dygd, och det är alltid intressant att läsa dina inlägg.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
jag lägger till R0feman å Keffoo. schöööna!
Misery_chick, nänää! jag skrev alla för hand. varenda bosktav. jag lovar. faktiskt. ur hjärtat. bergis. PhilAhz0phee, varsegod då!
ebsnok!! mmmh min favvoemelie! :D zila nattviol åderpåle knoccout måne vet inte vilka jag skrivit tidigare i tråden.. hmm kommer väl upp nån lite då och då när jag kommer på :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
krossad_anka är lätt favoriten, humorn på rätt ställe och är lätt att föra diskussion med. :)
utter P19 tyst med sig, lilla han, det lät som en vettig fråga i mitt huvud ^_^
av grabbarna är nog suntzu softast. av tjejerna är det monthana och tonyO.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Misery_chick, haha mja. det finns ju inga dumma frågor säger dom ju. så jag är tyst ;)
och min idol är 360 , glömde säga det.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Fett besviken över att ingen nämnt mig än, jag är ju faktiskt tillbaka... Keffon! :P Men jag får väl bli den tredje som säger att LIS är min favvis, tillsammans med Misery_chick och SuneSkunk. Resten av er som känner er förnärmade (glitchen, elsa, shirin, amanou med flera) delar på andraplatsen. Fast högst upp av alla ligger nog Sailorboy, men han är väl knappast aktiv ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
vadå är seb1 bannad? när jag äntligen lärt mig stå ut med snubbens idiotier och faktiskt börja tycka han hade vissa goda sidor då tas han bort från mitt liv! :C
besserwisser1 men åh... värme :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
misery: jao.. det är lite läskigt att få veta att folk känner igen en på stan.. men man kanske ska vara tacksam för att dom säger det efteråt och inte där och då?
Sän F21 ...fast jag har blivit stoppad ute ett par ggr också. dock inte av phil.
Sän hey! inte mitt fel att folk har bilder på sig själva på whoa och bor i sthlm och går runt i stan och förväntar sig att inte bli igenkända :) ... jag har fotografiskt minne.
What I said, yo!
holy shit..nån vågar erkänna att de tycker om mig...:O
•pave paradise•
Vart har Karl-Kapital tagit vägen ? Jag tyckte om honom
fast han kanske mest var i politikforumet
Det är bra att ni älskar mig, för det är jag värd.
vänta :/ ja tror ja missa daviden.
Jag diggar Stranger och Tenfingers .. :P (av de personer jag aldrig träffat irl) Men dom vet inte om att jag gör det.. :$ tror jag.. Tycker dom är fräna båda två..
här får du lite kärlek
och helldust och stooka :P stooka, för han är skitsöt när han har munnen stängd och helldust för han bara är skön och svarar på mina frågor ofta i trådar.. ähh whoa är fullt av sköna folks.. :-)
här får du lite kärlek
åh hur kunde jag glömma honom. Amfetaminpsykos!
Rehab is for quiters.
Fy fan, tack Kepish <3 jag som precis satt och grät över att den enda som nämnt mig är mephisto och han tycker jag inte ens om ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
ÅderpåleOne P16 AW, TACK! du är en av mina favoriter också, flanellis :D (du kom ihåg mig trots att jag knappt är aktiv längre..) andra favoriter är emelie och utanatttveka för dom är så skitglada hela tiden! och lhabia , besserwisser1 och exhale , såklart!
vegan power
400
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Granis !
"Don't schsch me motherfucker"
jag får inte glömma storebror Juvenilegangster
vegan power
Soft att ingen skriver mig längre, min "stjärnstatus" är borta... Niceness! :)
fan glömde.. Soul_Almighty med.. ;)
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Men neeeeej!!!! Ni ska INTE skriva mig som en favorit... Det tar bort mitt martyrskap jag vill ha :D
Johnny_k_ståhl.. som sagt e han blogg de mest läsvärda på internet. Dålig uppdatering these days dock... =/ =)
Anima Sola
...jag lägger min hatt på "tyson" gammal van dokumentärsmugglare!
tyson P27 hehehe, narcissism, anyone? ^_^
va?
Jag gör en lista till. en ny! d-beck <3 AcIzzIe JP Venue ÅderpåleOne Baboso Knoccout La_Latina Lovato Zila Nattviol EPF sofijaaa finns nog mer.
mmmh EMELIE! :D måne hobbs yäääh gb love rockers ! EBSNOKCREW
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
phatie värme :)
ere ingen som gillar mej =(....*snyft*... Emelie verkar va en jävligt skön tjej o e söt som fan o alltid glad o har vettiga åsikter om d mesta Azzis e söt som socker o verkar väldigt snäll... vore kul me än motsatstråd me mkt intresantare än den här faktikst =)...
en död moderat är en bra moderat