Moderator
2005-09-27 23:12
Favoriter på whoa
Det finns säkert redan tusen sådana här trådar undangömda någonstans men jag vill ha en ny och fräsch. Så droppa era personliga favoritanvändare här på whoa! Gärna med motiveringar varför. Mina är Emil_Brihka och Johnny_K_Stahl, två motpoler. Emil för att han verkar så härlig. Han vågar saker här i livet, både att göra dem och sedan att berätta om dem här på whoa :) Dessutom verkar han våga älska, på riktigt. Dessutom tycker jag om hans musik. Johnny för att han i princip är motsatsen till Emil. Han är sur och vresig mot allt och alla. En riktigt hatisk och otrevlig jävel, som alltid kan förgylla min vardag med en kommentar här och där. Hans bloggar är dessutom de enda värda att läsa på internet.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Johnny_k_stahl måste jag också säga. Sen finns det brutalt många här som jag hatar också.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
JAOOOO För att han är varm!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Popularitetstävling alltså.. ;)
/Saian <br> Hon springer som vinden <br>
Plus att JAOOOO är söt och superduper snäll!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diplomatisk som jag är: *..emelie..* -pile__one- adadi_ aelskling Amar Anaugh Baltazar bebdji BiggerThanU cHipet Don-Juan erew Fraodi Frida Frozen Glitch Gooofy guldhönan hallrich hanna-gee hans-olo icon joa Jordgubbsblad LayDeeOmega lilla_elsa made_in_japan madmadde Maisaa Måne mellon Mic_Styles misd Orgasm phatie PhilAhz0phee Pink_Bahamas plataplata Rolfi salsasalsa Schoggen skottis SunTzu UtanAttTveka Winny zooda
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Fraodi är nog min favorit. Han finns alltid där och stötter mig vad än diskutionerna gäller. Kärlek FRAODI!
Asdöd: Nej jag stjäl den platsen ifrån dig lätt :) Mina favoriter är cliche,åderpåle,fimp,baboso (även om vi haft bittra diskussioner så är det kul att läsa vad han tycker för han brukar skriva mkt :P )
Jag tycker tahome är en av de lite värdare, för han älskar wu-tang. Seb1 är frän också, det mesta han gör är häftigt. Sen tycker jag alla som håller på med mma är grymma också. Jag hatar de flesta som skriver i Blandat forumet, speciellt tjejerna.
njut
Jag hatar de flesta som skriver i Blandat forumet, speciellt tjejerna. HAHAHA
*..emelie..* - snäll och omtänksam. intressant. made_in_japan - smart och kunnig. jag blir glad att se att allt hopp inte är ute för mänskligheten när jag läser saker hon skriver. PhilAhz0phee - underbart bitter och cynisk. en frisk fläkt när man behöver det. Misery_chick - vettig och smart. ifrågasättande och fördomsfri. Sän - härligt rak och smart. Allstared - underbar och fin. och sjukt snäll och omtänksam. xavante - kan få mig att bli glad och le, hur jävligt jag än har det i verkliga världen. en riktig liten skatt. Baboso - hela han är som en stor, varm kram av ord. om jag missat någon nu så ber jag om ursäkt.
Redaktionen
2005-09-27 23:29
En av få killar jag tycker om är Stranger . (nej,jag smörar inte för pengar) Cliche och utter är sköningar också. För att inte glömma rikeman och Fleppo2 tha man . På tjejsidan har vi UtanAttTveka , Azziz , Lovato *..emelie..* och nahoN . och ööhh för henne har jag legat med. sen är det klart man hyllar sina äkta vänner Squirtle och Knoccout . Fast Koconut borde dissa sin brud innan han får nämnas här.. Men jag räknar med att han gör det snart..
namaste
Hon får mig alltid glad : Emelie Han får mig alltid på dåligt humör : Emil_Brikha Hon får mig att vilja genomgå en lobotomi just for kicks: Princess Han får mig att vilja bli en grovarbetare från Götet : Bagheera Han får mig att inte tappa hoppet om män : Ljudas
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag gillar mellon men hon gillar inte mig.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Moderator
2005-09-27 23:40
Asdöd Jag hatar dig absolut inte, jag tycker nog faktiskt om dig mycket mer än de flesta andra. Mest för att du verkar härlig att diskutera med tror jag. Har bara diskuterat med dig en gång men sen dess har jag gillat dig skarpt. Min favorit bland alla admins är nog Lia .
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Redaktionen
2005-09-27 23:43
Jag glömde sleepysmile !
namaste
bara såhär spontant så kommer jag på, i bokstavsordning: baboso- som junkgirl sa, en stor kram av ord. whoas egen Totoro. cheshire_cat - en alldeles utmärkt lillebror. frozen - frozen vart har du tagit vägen? lika envis som jag, vilket gör henne jäkligt kul att ha att göra med i forumen. junkgirl - vettig, med bra samak och åsikter (=samma som mig, oftast ^_^) made_in_japan - jag gillar bitska människor. meatball - älskar dig. snorty - är så jäkla smart och vettig att jag får midervärdeskomplex, och trevlig dessutom. sän - min kompis. hon är också smart och vettig, och dessuton jätterolig när hon blir arg (hela tiden ^^) TheURL-Fairy - så tuff att man nästan dör.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
alltså ÅH, vad touched jag blev nu! trodde jag var forever-hated här på whoa.. haha.. dock vill jag påpeka att utter gillar mej bäst av alla på hans vännerlista, hur diplomatisk han än försöker framstå.
baeng
Degenererad är en av mina favvisar sen jättelänge, han är så otroligt skön och gosig!
jag älskar dig!
LaydeeOmega är nog skönast på whoa av dom man träffat irl, fast hon skriver sällan här nu ju. :(
jag älskar dig!
SpicyF - För att han tror på kärlek och inte bryr sig om ålder..
finns många najsa och många idioter på det här stället :) *..emelie..* så jävla söt, najs, bäst, fin!!! riktigt klockren tjej det :D baboso haha så sköna komentarer i varenda tråd man ser han i! emil_brikha haha emil! man blir så irriterad på han men har så roligt åt han UtanAttTveka alltid inne på morgonen innan skolan när alla sover :) glad nästan jämt får bli så, slå mig i bakhuvet om jag skulle tagit me fler :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
glömde min lilla lis, förlåt johanna ^_^ juniorultra hur menar du?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Alla hjärta Rizmo = Sant
CAMPIONI!
Frozen. fast hon aldrig ringer mig.
Typ Hela
CR clicken.
Ovan och
Farout
24/7 always keepin it.
Låt mig va... Men ni får alla props typ.. Ja.. iaf några.. men mest en eller två personer.. eller tre eller fyra.. ja, några bra personer finns det allt... jaja, alla är vi lika bra... oi oi oi!!!
åh så jobbigt jag som har så många favoriter... jag ska tänka på den listan idag faktiskt. skriva lååånga härliga genomgångar varför. SEN ska ni få veta varför ni är så bra :D puss
en gång i tiden skrev alla kash.. jag måste hålla med misery_chick och skriva snorty . Bland de vettigaste som finns här.. vilken planet kommer du ifrån kvinna??
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
Producent
2005-09-28 08:16
yeah I'm a favourite, twice :D!! azziz, lovato, amar och nuss!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2005-09-28 08:20
och sen alla sötnosar som gör nattrådar då jag inte kan, thanks!! (förutom lhabia!!)
Jag tycker BountyBoo
BountyBoo , hón e en snel hest
Denna gräsand satt också utanför universum. Och inte nog med det, den ställde sig sedan i kön utanför bankomaten med 2 andra änder. Och de brydde sig inte alls om att det stod folk i kön där också.
Queff - Vem glömmer DILF's. Pusherman, ja därför.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
cliche: PUSS på dig, grabben ;) omtyckta utanför min kontaktlista: stranger, amar, helena_, lovato osv.
•pave paradise•
jag glömde snorty . jag har iofs inte pratat med henne vad jag minns, men smart är hon.
Producent
2005-09-28 09:17
puss lhabia, ja gillar dig egentligen.. detta är en täckmantel
jag borde fan vara med, jag är som en miniversion av baboso. allstå är jag jättemysig att krama.. SKRIV MIG SKRIV MIG NÅN. btw så tycker cliche om mig också. han vågar bara inte erkänna det!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Producent
2005-09-28 09:25
luthgr3n är en liten cs-favorit faktiskt ;) och han har teens som vill vara mina teens. :D
JAAA! Jag tror jag är kär i preciouz-k! Hon och cliche är mina favoriter!:)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
som vill vara dina?;)
Producent
2005-09-28 09:34
preciouz är kär i mig tror jag :D
Misery_chick Jag är på väg tillbaka, när du/ni minst anar det.
Producent
2005-09-28 09:36
whops :( preciouz är min nya favorit också!
you bet you have! precious, du är ju kär i mig, vi är ju lyckligt kära! (och nej, jag har inte vaknat än) men jag kan ju drömma!
les var nog min favorit för hans attityd och bitskhet. synd att det var så länge sedan han försvann. maja frozen made_in_japan asdöd(new school svaret på les humor och aggro allt som behövs på forum haha) sen en jävla massa som kanske inte är så aktiva i det här forumet fan en massa fler finns det också och självklart alla mina vänner i verkligheten som finns här.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
min favorit är baboso du är cool
behöver ni funkis så bjinga bilen!
sauman bara för att han har världens största pung.
vågar du köra på mig igen då fitta?
Jag börjar med *..emelie..* eftersom hon är den underbaraste här på whoa. inget skitsnack. hon är glad. trevlig, härlig, underbar, söt, snygg, allt gott om henne. hon är värd allt guld i världen. (L) d-beck för att han är alltid så trevlig. och typ den enda som håller mig sällskap på morgonen <3 KjellKriminell för att hon är sara och skitfan för att hon fortfarande är bannad. det är nog inte bara jag som saknar henne i trådarna :( __virre__ var min favorit ända tills han blev bannad. alltid rolig och man kan verkligen inte låta bli att skratta åt han. hemskt snäll e han också. fingal för att han är så gästvänlig och snäll och även han är väldigt rolig. _-bacteria-_ för att han är så bra på att chilla :D och att han är camvänlig och har gullig röst. _Ak4 för att han är min bror och underbart underbar. gör bra musik som fan och texterna är obeskrivliga. ÅderpåleOne för att vi älskar varandra och för att han var så söt på gbgkalset. AllStared för att hon är så söt och snäll och fåller på med foto som jag vill med. dessutom är hennes tatueringar balla som fan. bluesky för att han var så trevlig att vara med på rix fm festivalen i sommar brokep för att han är så snäll på chatten o ger mig plus ibland :D CHRISTUS för att han är så snäll och erbjuder mig plats efter whoaträff :D daviden för att han är så teknisk och hjälper en om han kan :D Fraodi för att han är så söt. eller så fyra behöver jag väl egentligen inte säga nåt om. vem tycker inte om fyra liksom? hon är ball Keffoo för att han var den bästa grannen man kan ha ett tag. i samma veva kan jag ju då nämna stinis för att hon är så sockersöt IRL och OIRL fyfan stina. så söt. och för alla de utbrott hon fick en gång i tiden i chatten GAAAH!! KN4S1G för att hon är min bäästa vän och ball som sjutton. sägs att vi ser ut som syskon :D <3 R0feman för att han tar med mig på superfester och crazy frog :D sleepysmile för att hon är så übertrevlig och söt utter för att han är verkligen asball:D zerox för att han är så kort på msn och så söt i verkligheten :D BountyBoo för att hon är så söt. verkar väldigt mogen och kommer alltid med vettiga inlägg. och för att hon genomgick den hemska saken med sitt finger med alla stygn och grejer :) Maniack för att han började skriva "jag svär" i en tråd som sen är fylld med "jag svär". trendsättare gillas :P lilla_elsa för att vi ska ha så roligt på whoaträffen och för att hon är så söt Tech för att han en gång i tiden var så snäll och rolig så man kunde vika sig av skratt och för att han och jag och virre och sara gjorde en rolig berättelse i chatten :D cliche för att han ofta gör nattrådarna och för att han är snäll lhabia för att han ofta har hjälpt mig med saker och för att han fick mig bannad ett tag ;) misery_chick inte för att hon är min favorit. men för att hon alltid får mig att läsa hennes inlägg och för att trots hennes irriterande "varför? hur känner du då?" och så vidare så tänker man efter då.. dessutom är hon faktiskt väldigt snäll. och väldigt söt. xzon för att han var så himla gullig en gång i tiden och för att jag NÄSTAN fick träffa honom :)
_Coic_ för att funk mastah fish är grymmast helt enkelt. Fraodi för han finns bara där i forumen och är fraodi. Kauka favorit på alla sätt å vis (även om..) Media jag har köpt en ny kjol! peejii peeeeer, per, per. : ) PenDragon han är jättebra helt enkelt. R0feman vet inte varför men han har blivit en liten favorit. alltid kul med nya gästboksinlägg från lite okända whoare. tabbebe ab-scab. säger bara presentationsbild och albin åberg. TeHå vad ska ja säga? tyffaste osbysnubben ja mött. utter typ den skönaste människan jag snackat med på länge. så jävla koool så det finns inte. helt fräsig människa.
ahah de går fan inte o säga en favorit. men en hel del på vännerlistan slinker väl med medmera komik för alla stunder i skolan och för att han dök upp i trasiga mjukisbyxor o gnagettröja första gången han holla på mina föräldrar (man måste väl bara älska ett sånt charmtroll ) =) helena_ ord kan inte beskriva hur mongo hon är och vår internhumor är helt klart världens svårast kodade. sen gillar hon glass nästan lika mycket som jag gör och det ger henne plus i kanten jajaja cliche . mitt lejon Rudbecksgänget : Queff , Preeme, Hotfull bara för att. al3 för att han verkligen förstår och är allmänt varm daviden : min älskade admin. världens bästa kille sen är det så många fler men de väl synd att missa någon namedropp men ja kör på: akius, utter (min man haha), kebaben, baboso, GAIA och Buddhaboy som är socialast och v'ldigt busig på whoa-träffar kärlek whoaiter
Femme fatale
JAG HATAR ALLA! ALLA HATAR MIG! HÅLL DET SÅ OCKSÅ!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.