ett fåtal användare som jag skriver till ibland är softa.. och propps till admins.en: U-nas Evolution hrrm, /me harklar sig Jag skulle vilja tacka lite folk; dem i PBG crew, och vänner som fiender! dig, och han o hon.. o henne.. o den där! samt min familj! Tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2005-09-28 11:02
Kan inte nån helt okänd tycka om mig nångång?
namaste
åderpåle.. JAG tycker om Dig
Femme fatale
och admin rensar tråd. kul. nE
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Amar, vart f*n har du varit??? /me tycker om amar med. min wife ju.. tyck om mig! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle bli allas favorit om jag bara skulle orka börja skriva mer ;).
ahhaha boris då carlos mi hombre. du och jag som ler och långhalm.. =)
Femme fatale
b0ris är en av mina favoriter.
Tycker ingen om mig? :(
+ : Unrealistic Sökningen i dokumentet har slutförts. Ingen träff. Jävla skit! ;)
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
gillar dig med fjäderbat0ng
anka gillar mig
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
jkstr, wake up! ;)
luthgr3n P10: ja, jag är jätte kär i dig
anka. me vet. u löv me like barr.
amar och UtanAttTveka men åh, söton... :)
daviden: jag är din favvis va?:)
luthgr3n om du verkligen är 10 år gammal och vill att du ska vara min favvis ...då är du fan det :D
Inte nämnd en enda gång! Sicken fräckhet whoa! Något måste vara väldigt fel med er människor!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Producent
2005-09-28 12:37
i like krossad_anka
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
men åh va smickrad man blir, extra guldsjtärna i kanten efter min lista på phatie (du får tillochmed en glasstrut: <3), amar och utanatttveka! :D ..och made_in_japan får två ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Producent
2005-09-28 12:40
va nån jag diggade förr....men kommer fan inte på vad han heter va ju säkert över 1 årsen jag såg han....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
JuniorUltra vart fan har jag propsat mig själv här?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
cliche P19 I like you 2
JuniorUltra P60 du får jättegärna de exempel påå dessa sicalater och interngrejer, för jag har ärligt talat ingen aning om vad du menar nu.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
UtanAttTveka F17 det är ju precis det som är meningen ^_^ ...och tack.
Redaktionen
2005-09-28 13:12
Amar Dig har jag inte sett på länge, kul att ha dig tillbaks . :)
namaste
...och självklart så ska det stå "divalater", inte "sicalater"
*..emelie..* ligger först på listan för hon är då fan för det mesta positiv
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
mickmästarn,idiotförklarad,systemfel,tee kaay finns en till men kommer inte på rackaren nu :P
soundcloud.com/brormusk/sets
Jag älskar NICKE-K ! allt han skriver är så klockrent!
cist
Stranger - för att han är snäll och alltid säger nått smart i alla trådar! Mephisto - han verkar kunna göra sig osynlig i skolan, eller radera ut sig själv ur mitt minne! Jag ser honom aldrig, men han ser alltid mig! PenDragon - även fast du säger att jag är liten! Media - för att han är kul o snäll o trevlig! *..emelie..* - för att hennes inlägg alltid är roliga att läsa! Och hon har dom bästa bilderna! Sleepysmile - bara för att hon är grym! -verbose- - för att han är gullig! Misery_chick - för att hon alltid är här o säger massa kloka saker!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
UtanAttTveka F17 kort på msn? :p :o nää men best girl är ju emelie och utanatttveka, Laurelisse är go i whoa chatten Herrdelen går väll till okända folk Emil_brikha gör väll ganska roliga inslag ibland annars är det svårt små engångs skämt lyckas ju flera med men men.
----------------------
Här är mina nuvarande favoriter.... _Maria: Bara hon som kan få mig att skrika på Chords som en äkta fjortis när det är Timbuk-konsert :D cokeboy: För att han super mig under bordet vilken dag som helst :) Gogaku: a.k.a. Goggan, han är alltid en favorit. Även om han är otroligt dålig på det här med att hitta en studio... hobbs: Ny! En riktigt sötnos på chatten.. eller jag menar.. har man ninja-kräftor så är man fan kung! Ida: Mah gyrl since day one, hon som lura mig till whoa runt 2001 :) ladyinred: Forever and ever and ever and ever and ever and ever :* nmhbm: Hallå!? Vi pratar lilla wjobin här liksom! raisedfist: LV6 illest man... Straight up cash 24/7! Han kör en söt taxi också... Tech: Oi Oi Oi!!!! En dag utan Tech på chatten.. ja.. det är som en dag utan Oi!-punk :) Så, nu kan ni börja älska mig igen :)
EPF F0 man tackar
jag tycker Eccan är snäll
Dieynaba - för att hon är min riktiga vän, och himla trevlig. Johnny_K_Stahl - Cuz han har fräck blogg. Och sen är det nån mer jag har glömt.
wtf e jag då? Är de ingen som gillar mina irriternade inlägg?
raisedfist: så lite så mannen :)
Jag tycker Empire är rolig :) Och More-10 är trevlig att prata med också. Sen finns det ju fler som är trevliga men dom flesta är enbart dryga :) Empire.. jag tänkte faktiskt skriva dig innan du skrev ditt inlägg. Så nu kan du vara lycklig!
What we do in life echos in eternity.
Redaktionen
2005-09-28 20:15
Jag vill ha UtanAttTveka mer än ALLA andra! WHOA! HÖR MIG! JAG VILL HA UTANATTTVEKA!
namaste
Krikon Det var nog det sämsta inlägget någonsin.
Hangaround
2005-09-28 21:23
MrKrikon meh, pcuko..du skrev ju ingen.
eyyroger : Nej,på en whoa-träff skulle jag kommit dit och bjudit alla på Cola. Jag är snäll i verkligheten. Oftast när jag sätter mig vid datorn/whoa så har jag haft en skitdag,som jag har varannan dag. trodde jag skulle hamna på halva hatlistan. Tack Kapten_krok!
Cliche bara för att och Notte för att han e så roligt ironisk :)
chuumb tror du är i lite fel tråd nu?
Hangaround
2005-09-28 21:56
finns en hel del jag tokdiggar, pallar inte skriva alla..så det får bli dom jag kommer på först. Soul_Almighty - snubben som har gjort mig till den man jag inte är, min mentor och ledstjärna. Baboso - delar min passion för Sage Francis, mer behöver jag inte för att älska en människa. -verbose- - har haft minimal kontakt med honom men från det jag har sett i forumen så verkar han ball. Fifi - orka veta hur ditt namn stavas, favvis hursomhelst. fyra - coolaste människan på jorden?, mkt möjligt. Misery_chick - inte ofta jag inte håller med henne, sen att hon är rollspelsfreak är ett stort + sen är det många fler, massa folk i chatten osv.
Misery_chick Är nog den jag inte gillar. Hon är nog en sån person jag skulle stört mig på som fan om jag satt bredvid henne i en busshållsplats.Jag skulle länge och ilsket kunna ha lååånga diskutioner om hur världen fungerar. Samtidigt är hon väl en söt tjej.Mogna sidor kan hon också visa många gånger.Men vissa själar går bara inte ihop. Eller så har vi bara hamnat fel. Hon har grym musiksmak och hon har det utseendet jag skulle vilja att min tjej skulle ha. Jaja,jag hatar och älskar Misery samtidigt.På ett dåligt sätt?