Moderator
2005-09-30 17:25
Haha! Tack ÄgerDig . Inte för att du gillar mig utan för att du rättade mitt misstag :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Master_C
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
cause_effect F19 så du är en såndär läskig forumsmygare?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Redaktionen
2005-09-30 18:18
Jag älskar forumsmygare. de är fan det bästa som finns. dom har sån jävla koll.. :D
namaste
Producent
2005-09-30 18:37
stjärt: åh coolt :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
vilken mobbingtråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen har nämt mig än så länge...... Jag är ju förfan internet gangster. Plus att jag är ökänd för mina omregistreringar och kluvna personlighet.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
EPF : Därför att hon aldrig ser mig, men jag kan kolla fritt på henne :P TenFingers : För att han är så jäävla snygg. Sen är han lite småsnäll också. Och pervers. Och kaxig. Och en jävlig duktig ordbajsare.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Yääää! Blev nämnd av Niobe den fagra och La_Latina den lilla! Hwarang is the shit! Bettah recognize!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Redaktionen
2005-10-01 01:08
Jag gillar kaptenkrok för han rimmar på ebsnok.
namaste
Moderator
2005-10-01 01:26
Jag gillar ÅderpåleOne för hans namn får mig att tänka på kuk.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Redaktionen
2005-10-01 01:36
Ungefär som Lasse Berghagennnnnnnnn.. ..!
namaste
Priyan för softa dikter och givande samtal.
I'm back!
eeekerö är hooked on folle toniiighhthttttt.... så passa er
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
jag säger snorty , hon är lätt smartast sammt är som jultomten själv. sen är jochman rätt tuff efter som han har coolast bild.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
l-boogie för hon är en sån boogiewoogiepawla
a.n.n.a
konstigt att ingen nämnt eksem sjukt vettig och smart kille som kommer med mer intressanta inlägg än dom flesta andra
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Men han är ju en av dom som drar upp standarden i politiker forumet så han är ju med där ;)
DIF!
det är respekt att inte få propps här
•pave paradise•
jag leder forumsmygarligan HA!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
all respect to me then lhabia
ääähh om jag fortfarande varit admin skulle en massa skriva in mig här och jag skulle haft en massa groupies. men det är skönt at det inte är så
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
åderpåle. har inte haft inrernet på ett tag men nu är jag tillbaka gubbs ! NIOBE ! jag vill vara föremålet för din generösa kärlek ! hahha-..soulsistah
Femme fatale
Niobe hahahaha btw För att Nottea svar på frågan " varför har svarta ljusa handflator?" var " för att de ska kunna bjuda på pantomim shower utan att bära handskar" Jag skrattade tills jag grät. HAHAHAHAHAHHA!!
Femme fatale
mina favoritkillar är: cliche, ÅderpåleOne , och KaptenKrok . den enda tjejen jag kommer på just nu som är riktigt ball: *..emelie..*
och Stranger är ju min favorit också jU!
lovato du har övetgivit mig kvinna =(
Femme fatale
hehe vafan jag är ju NÄMND i den här tråden, wohooo!
Redaktionen
2005-10-01 15:02
Lovato Klart du är nämnd :)
namaste
Amar! jag visste att jag glömt nån! vafan du ä ju min favourite ;)
haha lovato mitt hjärta gick juj halvt sönder innan *pysslar med lim och tråcklar ihop hjärtat mitt*
Femme fatale
Fraodi. pshh jag är den enda tjejen som är total kompisneutral mot dig käre man =)
Femme fatale
haha...båda två jag nämnde dissar mig
•pave paradise•
Amar F18 - heeey, jag med faktiskt! alltså kompisneutral mot fraodi, även känd som sliskigaste lammkött-jägaren ever..
baeng
jag gillar mig själv, och alla andra som inte blivit nämnda ;(
"life's a garden, dig it."
Jag tycker om en del människor här på whoa och dom jag tycker om vet förmodligen detta... Men att fimp har blivit bannad gör mig trilsken! Give fimp back for fuck sake! Lätt en av dom skönasta här inne.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
misery chick utan tvekan. vettigast här
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
ja hatar alla förrutom fegon_ och jag tycker om han för att han tycker om sig själv, de är inga som är snälla här!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
............
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
*sprider <3 till de som förtjänar det*
Look with your own eyes - See with your own mind
jag älskar emelie no doubt
jag gillar UtanAttTveka F17 utan en tveka..
Nämen. shit. : D jag blev nämnd en del gånger ja. haha. hade jag verkligen inte räknat med! : D Mina favoriter d-beck - för han ÄR bäst, finast, sötast och allt bra. UtanAttTveka - Min min min älskade älskling!! Underbaraste vännen! Venue - Alltid vi! Störtskön tjej, som vet vad som gäller! : ) ÅderpåleOne - Världens bästa lillebrorsa! Knoccout - ebsnok! junkgirl - härlig tjej som tusan! fimp - skit rolig tjej!! : D Kommer nog med mer senare. nu jobba.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
nej nu har jag bestämmt mig, jag gillar alla tjejer som inte gillar fraodi ;)
Hangaround
2005-10-07 08:28
jag har insett en sak, det är skitsamma vilka som gillar en osv..igår blev mitt liv perfekt. för första gången gjordes det en "hata tech"tråd här, jag njöt som aldrig förr.
:D nämnd 2 ggr vart man men skulle vara yo om nån man inte känner skulle nämna en.. anyone? ;)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Producent
2005-10-07 10:01
woho lovato :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se