I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Favoriter på whoa

Övrigt - Blandat

2007-03-22 15:24
crunk dude och laurelisse är två självklara val, muhatmhjil_ahmed eller vad han nu heter är också en av favvosarna.
sen är även trådskaparen en favorit till mig.:D
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-03-22 15:29
min är karlkadaver för han har jag på vännerlistan..haha, jak aer mubbad!

2007-03-22 15:32
jaha glömde motiveringarna:
Crunk dude:
för han är en helt grym person och oförutsägbar och spontan och rolig att umgås med!
Laurelisse:
för att hon är en spegelbild av mig. (o jag älskar mig själv<3)
Muthksnnxn_achmed:
för han är klok, underhållande och grymt trevlig.
kaptenkrok:
för han är kroken jao.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-03-22 18:55
Jag kan gilla dig Systemfel, annars gillar jag bara mig själv och de vänner som har konto här. Kanske finns en o annan chosen few utöver det som droppar sköna saker men större delen är nog idioter.
njut

2007-03-22 19:13
Jag gillar emil_brikha och phlegm, tycker dom lyckas skriva intressanta trådar som berör dom flesta. Dom gånger dom skapar trådar kan man vara säker på att man kommer mötas av något riktigt genomtänkt, istället för allt trams som man annars ser överallt här.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-03-22 19:29
amfetaminpsykos,, vilken hjärna..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!

2007-03-22 19:51
aaaankan, laurelisse, crunk_dude, mellanöl, amfetaminpsykos och eyegasm. För att de verkar vara trevliga människor med kloka tankar =)
Rör inte min prilla !