kul att hitta ett gamalt forum och att 4-5st tycker jag är en favvo.alltså när jag "va" lis... :)
Crunk_Dude yo! Min story om han och Voffe blev färdig idag, sen om min svensklärare godkänner den är en annan sak.
Crrrrrunk! Och ReM, och JAY-E.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Winny, canadicken o daviden lätt
syumoan akoinwe!
MANGEMANNEN för han är så rolig
jag måste säga att refused är underskattad.
skriv kort, helst inte alls
Johnny k och phlegm diggas starkt, resten är skit.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Rowmire (självklart!) Junkgirl Amar La_Latina Qana Joel CrackPipe Pri BC99 Afflaf LaydeeOmega Conspiricious mfl...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie is back är ju inte med på listan iaf efter ha uppat en gammal tråd,det är en sak som är säker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha nejdå. och det spelar ingen roll om jag är med eller inte. Jag vet nog vilka det är som gillar och ogillar mig kan jag lova :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
ja du vet ju hur jag står nu iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah fan vad bra erorone P19 nu är du med på min lista iaf.
syumoan akoinwe!
Favoriten är utan tvekan Starang ! Bästa dröm- och fantasifixaren man kan tänka sig! En riktig göttis! =)
Som dröm var den vacker att få!
erorone ingen tvekan :) Kan iaf skryta om att jag blev nominerad till årets (2006) mest gemytliga användare, så :p haha skojar.
finns de nån tråd med omvänd lista ? de känns som de blir behov av en sån nu
Hahaha :) Såna tas bort titt som tätt.
*..emelie..* och d-beck Emelie för att hon är en underbar vän:) D-beck för att han är en underbar store bror:)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
snara,whatone,menige-e å tekone e dom ja gillar å se online mest. amfetaminpsykos e rätt soft för han vet så mkt.
Jag skulle vilja säga whipper just bara för att han är en sådan toppenkille.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Min är Dork :) han vet själv varför
Glada ögon ger din fiende bekymmer
jag hatar alla
jag hatar en
fantalight var en av mina forsta favoriter pa whoa. Sen fanns det en tjej som hette candie med, tror att det finns en ny som heter candie nu.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Whipper, han e sjuk i huvudet
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
Abel Han ar det grymmaste som producerats pa whoa.
sluta säga "no homo", SNÄLLA!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag gillade Alexxxxela (hette han så?)
Hangaround
2007-02-08 23:01
Jag är den första att säga (sökte med Äpple+f haha) SPT !
simpelicious är kung candide suger.
KarlKadaver.... Host... Du glömde någon :)
KarlKadaver: Men mig får du kalla dum i huvudet för det är bara sanningen :)
bara jag då som är ointressant? :o jag gillar nolve
"if you cant beat them, join them"
LoRia & Crunk_dude för att de e så underbara människor :D <3
!! :)
monster: för att jag älskar honom. :)
flensost P19 Yes! Ett barn ar av uppfattningen att jag suger. Jag ar inte tillrackligt hipp.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Candide tycker jag är underhållande, på ett positivt sätt...
Felici-JAH då? Jag finner mig själv rätt roande.
whoopzidoo
Jag kör till med Priyan, Breaky_grl, Baboso. Mest för gamla tiders skull. =)
www.nativeswedes.se
Men orkattack på att uppa en jävla tråd för att säga att man älskar sin nya pojkvän.
Look with your own eyes - See with your own mind
nu hatar jag alla för ingen har skrivit mej
Konse''
Skivsamlare
2007-03-20 15:31
Alla hatar dig också Alpha_Omegas 7/11-historier var underhållande, men sen gick du och blev gringo-kändis Emil. minnen från en svunnen tid
fair enough..
Ooh, jag blev omnämnd, det är nog första ången nu. Thank you, Rouaa! :) du är en av mina favisar också, speciellt när jag kommer med dumma frågor om tatueringar ;)
Den där snubben som sköt katten i skogen kommer alltid att vara min no. 1
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Skivsamlare
2007-03-20 15:44
Haha nej men denna ska jag läsa (y)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
johnny_K_ståhl amfetaminpsykos åder är oxå skön
Den Svenske Fanclub
conspicuous F19 Finns inga dumma frågor... ;)
alltså. sjukt kul att läsa den här trådennästan två år senare.. HU! så omtyckt jag var.^__^ har ju i och för sig inte varit jätteaktiv på något år. heh. och nu är jag back on crack med hopp om att bli lika omtyckt som jag tydligen en gång var mina favoriter två år senare:semantix ultravåld för att dom är bäst, och sen har inte någon av mina andra nära vänner whoa,haha. hur som helst så finns det folk som jag alltid blir glad av att bara se deras namn. men om jag inte säger en enda så kan alla som känner att dom behöver känna sig omtyckta idag ta åt sig, för antagligen är det dom som förtjänar det bäst.
vegan power
amfetaminpsykos är ju lätt bäst, han knäcker alla! men sen finns det väldigt många andra som jag inte kommer på..