Jonsson Jag bor nästan granne med trummisen i the hives. haha på fyllan så stod jag och en kompis och sjöng utanför hans hus :D har haft Matt Destruction(?) som scoutledare haha! fast här i fagersta är det ingen som bryr sig om The Hives ;P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Jag såg Håkan Södergren på Åhlens i Visby för ett par år sen ;)
Jockish @ B-vik
olsson tvillingarna :) Min kusin jjobbar med dom så dom var på hennes bröllop i LA...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dessutom blivit lätt misstänkt för att ha matförgiftat lars winnerbäck. Men egentligen tyckte han bara att pressen var för stor och använde magsjuka som svepsjäl. jag som med nöje hade sett till att han spydde i en dag eller två. Gick i samma Gymnasieklass (Socialestetisk) som Lars. For ovrigt sa har jag festat med Lars Inge Svartenbrant som fet raggade pa en av mina tjejpolare. Blev hotad med stryk av sangaren i The Wailers, han sa "Be carefull, him strong, him strong" och pekade emot Aston "Familyman" Barret. Orsaken var att jag artigt papekade att de inte gjorde en bra spelning.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Har vart på samma efterfest som paris hilton. pratade inte med henne men nöp henne i stjärten! hiho
Högt liv
krs one , busy bee och S5
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Anders F Hardcore superstar Inflames ( kort sverige turne 4 dagar) Carola ( Jul turne) hellacopters fronda ob1 Joel MONITOR silverdollar gavin the graw simple plan sonata artica svenska akademien bo caspers danko jones King Fari Joel UTLJUD OCH MONITOR Anthony and the Johnsons Heather nova Jamie Cullum Rolf Wikström Där är lite folk jag träffat... herrå
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
+ massvis av hårdrock och sånt, edguy och allt vad dom heter
det här är ju den ultimata mytomantråden. Av allt som står här är kanske 12% sant :P
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Jag sätter mitt liv alla pengar och prylar jag har. Min studio osv, på att det är sant det jag skrivit. herrå
har träffat Don King i USA för många år sedan :P Han var skum som fan. Eller, träffat och träffat. Vi gick förbi utanför madison square garden där han och ett stort gäng männiksor stod och mixtrade. När jag gick förbi så tittade han på mig en stund, sedan skrek han åt mig och skrattade.
Graffare
2006-07-01 18:53
en polares polare (gammal man) såg när palme blev skjuten han körde taxi... allt som har vittnats finns på internet, det han har sagt..
Graffare
2006-07-01 18:53
tror den fan bräcker allting
jag har spelat flipper med robert aschberg, räknas det
o rly?
har träffat big fred.. han e rätt stor
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
vafan, jag satt just och ljög om att jag träffat Don King. Jag bara tg det ur tomma luften. Såg don king på Krustys begraving på simpsons idag :P
Jag snackade lite med peter stormare Stod högvakt på stockholms slott, då kom han förbi i en mössa lååångt ner över pannan och ett par biffiga solglasögon men jag kände igen honom direkt .. så jag nickade åt honom, så snackade vi lite osv .. han är soft
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein
träffade o snackade lite med freestyle o shabazz på hultan.. :) inget spec.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag mötte cleas Malmberg och han sa hej till mig utan att jag sa något :S
Shut that mes!
enda som räknas som stor är väl RZA 95% av alla som nämnts i den här tråden är jävligt långt ifrån "stora kändisar". Bara för man sett en undergroundrappare som säljer 5000 plattor har man inte träffat en stor stjärna..
En hel del tuffa musik människor från USA :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
LagerUffe P20 Kanske för han gör galna beats?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Hangaround
2006-07-02 14:40
Nick i the strokes har kommenterat mina foton :)
skaffa ett liv.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Hangaround
2006-07-02 15:26
Producent
2006-07-03 02:07
Det kändaste är väl Ramii Shabaan eller hur det stavas :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Graffare
2006-07-03 02:13
Överklassbarn Var två st. taxibilar då som såg det, tror jag... Hette han Hasse?
friade till Peter Siepen, fan vad han skrattade. haha
Lyricist
2006-07-03 02:45
Jag har hånglat med Elin Grindemyr... och jag vet, jag vet.... DET ÄR VERKLIGEN NÅGOT ATT SKRYTA OM.. i alla lägen
samuel haus går elr aa gick i min klass ska bjuda lite zutt ti han snart haha ja va tvungen o lova han d sedan petter inte så stor christer petterson öööverallt i sollentuna men den känaste jag träffat e nog Zamorano han spelade i inter laget och i chiles landslag jag har pratat med han kramat han skakat hand med han o spelat foboll med han :D peys
det ultimata vore att träffa min hjälte; Hagamannen. om det inte går; Lasermannen.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
nu har jag inte läst hela tråden men jag tror jag slår en del här -David Beckham . På ett nöjesfält utanför madrid, vi åkte en vatten grej när vi blir helt nerspurtade av några som har betalat för att använda vattenkanonerna som kan spruta på de som åker. Tänkte först "vem fan lägger pengar på sånt", sen klarnade det.
suck it up!
jag har träffat fat joe i new york. fan vad jag är gangster!
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
Jag har träffat Kungen. skönaste snubben asså! ^^
Trodde du ja!
Jag har träffat denhär barnprograms ledaren.. typ wildkids å sånt.. xD när vi byggde staket på pdol , han sa: oj vad ni är starka DENI !!!!
R.A the rugged man,Immortal tech,Freestyle (arsonists), White Jesus
Jag har träffa black moon 2 ggr, ken, tomas ravelli, eek a mouse, hela shlager eliten (svenska), dr alban var min chef förrut, bolibomba programledare, pappa e bästa kompis med nanne grönvalls pappa :D
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
Pete Sampras Andre Agassi Roger Pontare Big Fred Elin Grindemyr dom jag kommer på nu..
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Pharell , Sean paul , Clipes. N.E.R.D Arjan , KEn , Blues , Bigfred , Stora A , Frostis , Teo .
Träffade mike tyson i köpenhamn med 5-6 men jag fick inte prata med han ör vakterna bara små söta blonda flickor fick snacka o ta autografer
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Gonza Blatteskånska Maurice Green
--/roadlake rep.2010+
Har träffat "Oliver De Paris " den ända stora kändisen i Sverige!
träffade organism 12 en gång när vi va förband åt honom.. kanske inte så käd person men det va stort för mig som lyssnar så mycket på alla hans grejer.. kronprinsessan och carl-philip på olika militärtillställningar genom farmin.
alcazar, nina o kim, bubbles..
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
Lee Scratch Perry efter konserten på Reggaesplash i sthlm nått år sen, samt de flesta ur Svenska Akademien
Christer Petterson, Zlatan, jockum nordström mfl.
Jag serverade Fredrik Ljungberg i veckan!
Jag har inte träffat nån rolig, men Michael Jackson var på mitt jobb för ett par veckor sedan. Jag såg honom dock inte, vilket jag kommer vara bitter över i resten av mitt liv.