Lyricist
2006-07-03 22:21
LagerUffe, Tror det var för två år sedan, en vinter under en sån Slïtztour.. två eller tre år. i Sundsvall
Remy Bonjasky har jag träffat.. Han är ruggit ödmjuk och vänlig.. Grymmt svårt att gissa hans yrke om man inte visste vem han är...
Roger Moore
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
jag är kompis med robinson shante :)
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
David beckham, Kungafamiljen och Calle Thörn. Sen har far min skakat hand med Stevie Wonder :)
New Zealand Why not?
Jag skakade hand med Dave Grohl på Hovet under Foo Fighters-spelningen '02, han kommenterade t-shirten jag hade och fortsatte dricka sin öl. Diskuterade en massa skräp med Promoe på HeartAttack '03. Pratade även med Matt Skiba (Alkaline Trio) och grabbarna i Thrice då. Lite snack med Randy hann man med också. Kungen och hans fruga har man pratat med. Otroligt krystat var det. Dennis Lyxzén har jag intervjuat. Han var dryg. Dustin Kensrue, Riley Breckenridge och Teppei Teranishi (Thrice) har jag diskuterat Sverige och musik med. Liam i Cancer Bats har jag förklarat Cheap Monday-jeans till. Samtliga i Alexisonfire och Johnny Truant har jag marknadsfört min tidning för. Orhan Pamuk bad mig fortsätta skriva när jag gav han delar av en novell. Sen signerade han mina böcker med personliga hälsningar. So far, so good.
•pave paradise•
har träffat d12 grabbarna
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Kändiskåthet.. räknas det om jag beatboxat på scen under en låt med Sole (anticon)?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
maria_n F19 Berätta vadå på ditt jobb
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
Hangaround
2006-12-24 18:20
Har traffat Orlando Bloom...han bodde pa hotellet dar jag jobbar. och Stella McCartney, bar hennes vaskor och subban gav ingen dricks.
jag har träffat RZA, men han e kanske ingen stor kändis på det sättet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SunTzu P21 På vilket sätt då?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
som "alla" hört talas om, typ Brad Pitt eller Paris Hilton. alla som gillar hiphop vet ju vem det är, men annars är han inte ett namn de flesta på gatan känner igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har stött på christer pettersson på en busshållplats på mallorca. några år tidigare så gick jag även förbi bill clinton med hans sällskap på flygplatsen på mallorca. tina turner sprang även in i mig med ett paraply på arlanda när jag var mindre, bad om ursäkt till mig och mina föräldrar. sen har man väll träffat på massa andra mindre kända människor titt som tätt, men inga interessanta.
jag gick förbi petter och afc i skanstull :P tihi
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Hellre RZA än Paris Hilton vilken dag som helst.
•pave paradise•
Mina polare har träffat Dilated peoples , R.A the rugged man , De la soul och hela jurassic 5! Jag själv har träffat Kjell bergqvist och dogge
JONIS REST IN POWER
Sune från sune's sommar träffade jag i sommras!
Just because i stand over you don't mean you understand me
Jag blev fotad som bebis av Jonas Gardell på t-banan. och så är min kusin prins i ett land i afrika.
jag har sålt en renkebab (så kallad souvas) till Robinsin-Kent. den jäveln smet dessutom från att betala. det är ju lite som att träffa brad pitt kan jag tänka mig
pratat med ett gäng från so solid group
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Tony från Rederiet!
Mikael Söderlund was here!
Överklassbarn P19 det där var väldigt dumt sagt! Jag har pratat med killen som vart sveriges skönaste människa...Han var rolig men han är väll inte dirket känd
true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY
hah crew heter den för fan oops !
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
hade en het natt me eminem inatt... what a dream
Började han sjunga "Smack That", snacka om pension och giftermål/skilsmässa i samma veva under akten?
•pave paradise•
träffat Najea, dude från Blackwallstreet, signa mitt mixtape jag köpte av han!
DING DONG
Hm om man nu fick säga kända svenska människor så Mikael Nyqvist ( jääävligt trevlig) Johan Brisinger ( han tyckte jag var fiin) :P Anastasios Soulis ( såå söt) Sten Ljunggren ( dryg jävla dramatskådis fy) Anita Wall ( samma som sten) Moa Gammel Teresia Björk Jonas gardell Kayo Ulf lundell sen kommer jag inte på några mer just nu .. whattafuck ... inga big ones ändå:P haha och ja var tvungen att kommentera dom första Gott nytt by the way..
Hjulet snurrar men hamstern är död
Producent
2006-12-25 02:34
Dr. Bombay >.<
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Lyricist
2006-12-25 03:33
va måga som har träffat pharrell ändå? ja gjorde också d på hultsfred han e inte so mutch of a talker hehe
penguin: är danet kändis? vad har jag missat? :)
peter harrrrrisson stod å lagade janssons häromdan när ja va å handla mat trevlig karl
Folk snackar om "min pappa har..." då måste jag ju skryta oxå... Pappa har varit "manager" för Hasse "Kvinnaböske" Andersson, kom på hans första artistnamn, fixade spelningar etc! Hasse har jag själv ju träffa miljontals gånger. Pappa har varit med i hans program och allt! Pappa har uppträtt på scen tillsammans med Michael Landon. (Joseph "Little Joe" Francis Cartwright från Bröderna Cartwright) Tina Nordström känns som en kompis, det e min systers bästa kompis förstår ni, så hon har man varit hemma hos och käkat och hela rubbet. Jag själv har spelat i samma film som Rolf Lassgård (5:e kvinnan). Har träffat och pratat med de flesta av den svenska eliten inom hiphop. Har träffat Mats Sundin, Jonas Gardell och många fler, har ett helt autografblock, haha Jag själv har som sagt inte träffat nån kändis direkt, men pappa, han har haft ett JÄVLA liv :)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
träffade en av olsen bröderna utanför chris en gång, vet dock inte vem utav dom det var! ha d
Jag fiser THC !
Råkade springa in i han där Jan-Emanuel från Robinson i Visby Vart på samma nyårsfest som Clabbe och Björn Skifs
My heart lives in my vagina.
öh.. just ja.. jag har sålt ett mobilabonnemang till Johan Rheborg :P
mitt slår allt, allas våran Arne Weise satt sig bredvid mig när vi båda väntade på flyg på Arlanda.. Så där satt vi och snackade ett bra tag! trevlig var han också..
Jag har träffat Börje Salming
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Guru & Samuel L. Jackson
whoopzidoo
min far var homie med anna lind i unga dar. och mamma har gått i samma klass som lasermannen.
PAO!
Claes Malmberg Bert-Åke Varg Ann Wibble Staffan Westberg Ulf Adelson Margaretha Krook Tomas Bolme Tommy Körberg Bert Karlsson Freestyle samt åkt bil med en rattfull Tomas Bolme.
Stora variga K.
vetinte om det räknas, men i fredags så såg jag kunnta på bussen i jönköping, har även sätt honom sluta dagen på huskvarna farbriken. har även sätt promoe på stockholms gator.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
största e nog Shaun White
Ja, han vägde typ 235kg, han var stor satan!
Jag har träffat Wyclef och skakat hand med Drottning Silvia :)
k1337oris
Producent
2006-12-25 16:51
Alchemist, Big Noyd, Prodigy, Havoc, Posdnous från De La Soul, Krs-One.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.