astrid lindgren, hela k1 ligan efter sista k1 galan på hovet, iron maiden inklusive bruce dick.. , lasse åberg,
Random Heroe
och The Congos glömde jag
Random Heroe
min farsa har träffat che guevara:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zlatan... Växte upp på samma gård typ. Även Valentino Lai. Han var tillsammans med en av mina bästa polare och blev sen tillsammans med en annan polare. Min moster har träffat Basel al Assad har jag för mig. Han är Syriens presidents bror som dog för ett x antal år sen i en olycka. Egentligen var det han som skulle styra istället för Bashar. Sen har man träffat vanliga kändisar från Sverige. Typ Petter några 100 gånger. samtalat lite o så. Timbuktu några 100 gånger med. Ken m.fl. Massari nyligen i somras. Och några till som jag inte kommer ihåg namnet på samt lite arabiska kändisar pga min syrra.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
såg Bingo Rimér här i tisdags.. inte så stor men osnygg var han allt i sin pälsmössa.
kenneth kenholt träffade jag -95 på mc donalds vid arlanda sen har jag även träffat fredrik stillman
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Kommer inte på nån jag träffat..såg huge hefner på new yorks flygplats o sen såg jag fat joe på floridas flygplats en gång..men kände inte för o springa fram o hälsa :P
Mötte Eric Cantona på en bakgata i barcelona i höstas, redigt snygg tjej hade han också
AIK
bb king har klappat mig på huvudet:P
syumoan akoinwe!
vill träffa arnold schwarzenegger :D
Jag träffade Kanye West i Prag under inspelningen av diamonds låten. Det va en kul upplevelse, tog kort med honom osv.
Jag har träffat en stor svensk skådespelerska då jag var tillsammans med hennes bror under tre års tid. Sen har jag träffat Leila K, hon ville låna mitt rouge på tuben. Hon fick göra det också..
Träffade claes Malmberg på ett polis kontor i newyork på flygplatsen... de ville inte släppa in oss i landet! Det var skit kul, satt där ett gäng och drog dåliga skämt med honom.
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Var det verkligen värt att uppa en 2 år gammal tråd för det?
DIF!
hahhha oj... tänkte inte ens på det.. har lite tråkigt på jobbet...
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Vad förvirrad jag blev när Xela hypade crunk däruppe... =/ Jag har delat pommes med och plåtat Supastition, samt käkat pizza och allmänt hangaroundat med CunninLynguists. Jag gillar mat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte träffat men sett hela beckham familjen. dom gick utanför min skola... träffat..svenska kändisar e bara trist...där har man hälsat på en hel del...
vi är överallt!
Paris Hilton träffade jag på en klubb i El Pueblo de Nuestra Senora la Reina de los Angeles de Porciuncula.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
har träffat RANDY BRECKER! bland det fetaste man kan göra
fantastiskt
Refused sov över hemma hos mig någon gång på 90 talet. Pasta med ketchup och innebandy hela natten.
Dricker backstreet boys öl? Koolt.
Stellan Skarsgård köpte en häcksax av mig när jag jobbade i en järnaffär, vi snackade lite, han hade sommarställe nearby och behövda trimma buskagen tydligen.
Producent
2008-10-30 20:12
springsten P18 El Pueblo de Nuestra Senora la Reina de los Angeles de Porciuncula = Los Angeles ursprungsnamn. Varför var du tvungen att skriva det?
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
för att bevisa att han kan förstår du väll? haha! Jag ha f.ö träffat leif "loket" olsson, ojoj härliga tider de....
BAHA!
Öhm...får jag räkna folk jag intervjuat då eller är det fusk? :(
•pave paradise•
krökar varje helg med sångaren från war victims
Guru & DJ Premier, Sean Paul, Lee Perry, RZA, Cunninlynguists, och De La Soul! KÄNDISARRRRRRRR *GOS*
CasOne
Jag har sett raggaren i Sverige kampar!
Jag har ingen forumsignatur.
Men jag har träffat han där store snubben
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Klart att leila räknas! Har suttit på avgiftning med henne, haha!
won´t be more? too bad!! =)
Min största bedrift är att jag fått snea blickar av Emilia (Big Big World tjejen) när jag tände en cigg på Sthlm Jazz för några år sen. Hon satt snett framför mig och min polare, vi skett i henne. Sen så har man sprungit runt backstage med Claduia Acuna (jazzsångerska) och hennes man på Sthlm Jazz, dom leta efter röka, jag efter bärs! Det var la det, inte så spännande... Plus att jag fått en konstig blick av DiLeva på stan en gång, vette faen varför? är väl inte bara han som får gå på våra gator och torg?
Bara väntar på att någon ska komma å erkänna att de sugit av michael jackson ;P
mama said knock you out
skez P19 För att jag kan
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Strulat med paris hilton som sextonåring.. jag har aldrig ljugit i hela mitt liv.
o just de.. du är jävligt äcklig också.
men va fan? ingen som träffat en riktigt stor kändis? om flesta nämner ju bara svenskar....
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Den enda som är värd att nämnas vid namn är väl Cheb Khaled.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Det beror ju helt hur man tolkar "kändis"...Anders Fridén stöter jag in i flera gånger om året och pratar med här hemma, Sean Daley är min penpal (enligt han själv) men det är ju jobbrelaterat...sen är det en lång rad diverse mindre stora musiker man träffat, men ingen som någon här lär känna till.
•pave paradise•
jay-z efter hans spelning i globen
kanske inte den kändaste men fräckaste jag träffat e R.A the rugged man!
jag kommer träffa mos def på tisdag! MOHAHAHAHAHA
enorm: Nej, för han spelar inte på tisdag.
•pave paradise•
kjell bergkvist (han ä jag mest stolt över att ha träffat), johannes brost, magic johnson och woody allen under en fiilminspelning i new york. :)
Vila I Frid Tony Snow
lhabia Han kanske inte spelar på tisdag för att han ska träffa en0rm? :)
Anenkefali: Bara om en0rm har något att erbjuda som Stockholm annars inte har... Han kanske bor i Amsterdam eller Paris dock, de två spelningarna ställer Mos Def inte in av någon anledning...känns ruggigt divigt om du frågar mig, men det ska vi inte ta här kanske.
•pave paradise•
Jag såg Roger Moore igår när vi var till stockholm över dagen^^^:) jag tror det var roger iaf xD
AdeOne!
jag träffade scottie pippen på ett köpcentrum i boston för 5-6 år sedan. tog en skön bild å jag når nästan upp tills hans midja ungefär.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Igår firade jag halloween med Chris Cornells dotter, kan det vara nåt?
jag har sätt eminem på konsert han vinkade åt mig!!!!!!!
min mama säger at jag e tuf
Inte jag, men en nära släkting. ("Jag har träffat xx som har träffat yy" ;) ) Min farbror var på ett ställe i New York för att se Public Enemy. Han är en oerhört lång man, två meter för att vara exakt. När han gick mot garderoben för att hänga in sin jacka kom en kort liten varelse rusande som en virvelvind och körde huvudet in i hans mage. Utan att be om ursäkt sprang hon vidare. När han försökte hänga in jackan stod garderobiären bara och gapade. Lite irriterat försökte han få hennes uppmärksamhet. Hon pekade efter kvinnan på väg bort och frågade om han inte sett att Madonna just sprungit in i honom. Han såg efter henne, och mycket riktigt, det var hon. Samma farbror har även stött på Bob Dylan på en busshållsplats i Israel för länge sedan enligt egen utsago, vilket jag inte vet om det är sanning eller fantasi. Men Madonna-historien är sann i alla fall.
Leo Dicaprio i London. Trevlig prick
Bebakshid Jamshid!