haha leila k räknas väl?! hon sålde flest skivor av alla i europa 1994..
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Lovato F18 : Jämför Promoe med Will Smith, vem är störst som kändis?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Alla i tråden frågar om just _deras_ person räknas?, läs första inlägget kanske? >.< Grrrrr!
jag !
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
räknas foppa?
brabrabrabrash
jag har hånglat med ebba hultqvist, bråkat med Ben Harpers trummis och basist, krökat med kashal tee och sålt bröd till martin kellerman
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
ja, och så har jag argumenterat med Ian Waxhtmeister haha det ni!
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
Jan johansen
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Jag orkar inte läsa hela tråden... Men har någon kört skämtet "Jag har träffat Big Fred", skämtet fungerar med valfri tjock kändis. Annars borde någon köra det skämtet på momangen...
Forumsignatur.
snackade me henke larsson på fyllan i Båstad i somras..det enda han svarade på mitt fyllesnack var "ok, ok, trevligt"..
don't watch me, watch yourself
Var Henke Larsson full?
Forumsignatur.
Fidelista F21 På hultsfred, immortal stannade kvar så man kunde köpa hans plattor, sen fick man snacka och ta bilder med han. Vet inte om det är "träffa" man ja. Timbuk & Looptroop har man snackat med ett antal gånger 5-6 tror inte de är lika stora som KRS osv (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har träffat och pratat med; hela looptroop (kramat, klängt och fått kroppen signerad av allihop) timbuktu, chords, claes & några i damn, och även.. hm, det är en hemlis. skinkbörje och jag vet. immortal technique roxette (per gessle, marie fredriksson) ken helen sjöholm marie sernholt ellen fjaestad (eva i eva & adam) + pojkvän hockeyspelare & fotbollsspelare här och var markoolio e-type maria johansson, som spelar tjorven lisa nilsson björn skifs elita + en helt bunt andra dokusåpakändisar som varit på köpcentrum, på krogar osv. rolf lassgård + har jobbat på samma restaurang som hans dotter sen har jag SETT ett x antal stora & små kändisar & b-kändisar på gator, tågstationer osv osv :) och varit på konserter som sjutton här & var. + att min kompis thea är kusin med elin , som är gift med tiger woods , vilket innebär att hon var på deras "lilla" bröllop på bahamas och skakade även hand med michael jordan. och min pappa är tremänning med han den där som har nyhetsmorgon på lördagar, vad heter han? nyhetsprataren iallafall. och min kompis stefans farbror är peter stormare , och min vän ina firar jul med tomas dileva , + har mer kompisar med kändisar i släkten. & har glömt massor.. egentligen är det ju inte så konstigt. kändisar är ju människor dom med. människor precis som alla andra. satteeeeee...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det enda jag vill veta är i vad för situation 's pappa slagit salvador dali i huvudet? Har inte träffat en jävel egentligen förutom rappare när de haft spelningar men det räknas fan inte att skaka hand med någon som just spelat för att kalla det att ha träffats.. Min polares farsa har en av Jimmy Hendrix absolut sista autografer dock..
Producent
2006-06-29 23:57
slug å brother ali... *wow*
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Thomas Ravelli Per Gessle Nalle Knutsson , har nog aldrig skrattat så mkt som när jag såg på honom på avenyn, Äcklig Gubbe Dem David och Magnus på Tv 4 tror dme har Hey baberiba Promoe Petter etc etc många B Kändisar Okså
atlas var på våran firmafest ^^
Jag var Arnold Schwarzeneggers personliga tränare.
cva ?
jag såg paris hilton när jag var på farmers market i LA :D
hej..
Jag åkte Balder på Liseberg med Timbuktu =).
¨Jag tror att lia storljuger liksom hälften av alla här inne.. den kändaste personen jag träffat är sångaren i the hives :p bor i samma stad...
will smith kirsten dunst, bytte ut några ord med henne utanför lettermans.. sen har jag tvångskramat Peter Forsberg hehe
releze P27 att bry sig om någon som har "bb-" framför sitt namn är fan en ännu större bedrift.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
releze P27: ja för då får man ha en satans lång tunga.
Stevo har jag träffat. Men jag tycker det är fetare att Equadors vise president har åkt i min farsa bil, även om kanske inte så många vet vem han är till namn.
Har väll sett de de flesta har sett i stockholm. Senast såg jag pappa dee, woohoo.. not
Nä men jag hade Emil Brikha på msn förut.
här får du lite kärlek
jag vill träffa tomas brolin och kungen sen är jag nöjd.
tåg, tåg och...tåg!
Jag snackade med Pablo francisco i spanien för cirka 3veckor sen försök och klå d!:D
norges kronprins haakon skakade jag hand med o bytte några ord med under slutövningen i Norge i vintras .. han borde väl räknas till kategorin "stor kändis", kommer ju ffs bli norges nästa kung!! jag är iaf mäkta stolt =)
www.skurkarobanditer.se
jag var hemma hos en björklöven spelare och jobbade en gång.. kommer inte ihåg vad han hette.. men det är ju stort =)
There aint no party like my nannys tea-party !
jag sköt palme
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Jag bor nästan granne med trummisen i the hives. haha på fyllan så stod jag och en kompis och sjöng utanför hans hus :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag bjöd Eilert Pilarm på Pringles en gång för längesen..
det största är väl marilyn manson, på en konsert, men det var typ att man dunkade honom i ryggen. räknas nog inte som att ha träffat. aja
George W Bush. Har det på film och allt :)
beyonce har vinkat till mig :P
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Min gamla kollaledare spelar den manliga huvudrollen (Marc) i den svenska dramafilmen
Festival
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
bb king har jag träffat o nån trummis som jag inte kommer ihåg vad han heter.
syumoan akoinwe!
dansat med petter ..
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Snubben som startade Sia, jag fick ta en fika i hans gigantiska mansion... Lustig kille, han hade en snorkråka på nästippen under hela träffen...
Men CIA hade också vart coolt
Min syster träffade Justin Timberlake och Cameron Diaz i London. Själv har man träffat Göran Persson, Tomas Di leva och Charli Chaplin. (Jag lovar, har t.o.m. bevis på det)-
Jag har träffat Calle P!
Räknas svenskar?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
hade ögonkontakt med Shakira , åmaajgghaad