igår runt 3 tiden på dagen så kollade han som spelade låsasdoktorn i sunes sommar på mig när jag nästanspydde på öppengata..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
klart leila-K räknas, hon har försökt sälja en cykel till mig
jag har ätit middag med charlie watts och hans fru ett par gånger...
advar
Scratch från the Roots
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
veronican Hon hade tydligen glömt en påse koks i en polares farsas taxi en gång
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
igår runt 3 tiden på dagen så kollade han som spelade låsasdoktorn i sunes sommar på mig när jag nästanspydde på öppengata.. <-- hahahahahah! klockrent!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
skaka hand med henrik larsson efter en match när han fortfarande spelade i helsingborg
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
ja va full o snacka med e-type på bussen en gång om handbollslandslaget i en timme. d va mest jag som pratade
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Jag har Crazy Frog instängd i min källare. Det ni!
-Ääär det du som är loket?! -Mnäh.
kranken Mr T e ju coolast i världen, han om nån kändis skulle man vilja träffa asså. är man 50 bast o rockar 100 guldkedjor så e d ingen fråga om att man e cool
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
jag träffade xzibit på plattan i stockholm, han åkte runt på en kickbike
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
leila k räknas inte, hon är en knarkarluffare, jag har oxå snackat med christina milan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har hängt med prins Carl Filip, paralellklass! HIP HOP DONT STOP !
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
pajjaz F20 vilken särskola var det på? :) Grabben är ju inte hundra i huvudet liksom.
http://www.earforcefm.blogspot.com
graffkalle P16 nopes tyvärr
jag har varit på David Letterman Show, jag är bäst, ingen protest! ;) den vinner, nu blir jag avis på riktigt :|
-vårt kära kungapar har jag samtalat med -dave grohl skakade jag hand med under konserten -02..han kommenterade min Mastodon-tröja -aválon och ayesha pratade jag med igår på skateparken i kista -tafsade på promoes hår under Heartattack -03, han flinade och drog tafsade tillbaks -diskuterat gitarrer med Mastodon och Kerry King under konserten här i sthlm 14/10/04 -skakat hand med samtliga medlemmar i Alkaline Trio, Rancid och Thrice under Hearattack. ...och det var nog allt tror jag
•pave paradise•
Pratade med Mixmaster Mikes manager efter MM:s uppträdande på Lydmar för 4-5 år sen, ljög att jag var från Edge Magazine och ville intervjua Mike. Han köpte det, 20 min senare satt jag och mina kompisar i hotelltrappan med Mike och pratade en hel del skit. Efter 1 minut frågade han om vi inte hade någon bandspelare eller anteckningsblock, jag sa att "Chrisse is our perfect memorizer, he'll remember everything", Mikes kommentar "Ok.." Sen när vi pratat klart sa han och managern "Keep up the good vibe guys" =) Det var kul, han var trevlig.
It's only gay if balls are touching
Såg dj mendez på seven eleven här om natten på gullmars plan :D
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
ekerö, min farsas polare var privat pilot och nära vän med salem bin laden.. han firade midsommar med honom nån gång i slutet på 80-talet i matfors utanför sundsvall. jag (som två-treåring) och pappa var där. fast han va ju ingen bad guy.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
är jag tuff nu? ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Lia: nej du är tönt.
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
öhhb mamma har hånglat me iggy pop..
More Fire!
Har själv inte träffat nån stor stjärna. Men min pappa o mamma dock.. hängde med en rolling stones medlem när de var som störst på 70 talet.. billy wyman...bodde i hans "slott" i franska rivieran och när de hade konsert här i sverige, göteborg. Så fick de softa på hotellrummet med han och ta för sig av all mat och dricka som bjöds på. hihi
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
big fred var ganska stor hehe
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
En polares polare blev påkörd av kungen, det var ju snarare kungen som träffade honom...höhö.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Min pappa har träffat Péle. Sen är min sambos syster en svensk skådespelerska, men eftersom han är en hemlig man får jag inte säga vem haha ;P
ivat P60 - haha men vad söt du är, bara för att du inte vet vem brian molko är så är han inte stor? jag vet folk som typ skulle kunna hugga av sin arm bara för att få peta på den killen.... så kom inte här och kom va!
baeng
verkar vara tuffast här :|
•pave paradise•
Min syster har pratat och kramat Snoop Dog. Hon var på hotellet han bodde på under Hultsfred.
http://beaujolie.blogspot.com
pajjaz eeeey. jag kuttar dig leeeeen. lhabia lätt att jag är. eller pappa är iaf. han kände massa roliga människor.
lia: meh..iofs är det fortfarande respekt men ändå..:P jag väntar bara på loolitas skryt om Billy Gibbons..jävla avis jag blir
•pave paradise•
Whoopi Goldberg
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2005-09-04 17:13
face_the_facts: det är fan rätt cleant det! att ha lagat mat till en famous person :D! jag har sett seron springa(!!) över torget här i stan.. men jeje, jag har inte träffat nån nämnvärd.. bara lite sverigefame people.. men inga större
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
mjaaaa, stora och stora vetifhan. jag träffade Take That när jag var liten och fick en puss på kinden av alla bandmedlemmar. haha. men min pappa är ganska cool. är bra vän med Billy Gibbons i ZZ top, har skakat hand och blivit bjuden på fest hos Stevie Wonder, bott i kollektiv med Peps Persson på 70-talet, bott tillsammans med Totta Näslund bara för några år sen och turnerat med Björn Afzelius.
these drugs aint as good as we wish they were
Morsgris P1 haha tungt grabben lidsääy.. är hon byxmyndig än?
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
träffade och snackade me Ice-T på ströget i köpenhamn! sov siesta i soffan sidan om Maradona hemma hoss min faster i argentina 86- sen har jag träffat en hel del kända till,men dom e väll inte så kända här i sverige. ganska många eller rättare sagt dom flesta från den svenska hip hop eliten och en hel del andra svenska kändisar har det blivit genom tiderna
jag e så RAK att du blir SNE!
..protesten kom jag gick om... Jag har pimpalt cider med kungen, träffat kofi annan och pimplat vodka and juice med manu chao.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Jag tror mig ha sett Jocke karlsson en gång.
Signatur får rum här
goodfellas P19 hmmm...manu chau höll i min dotter i argentina när han invigde våra lokaler i buenos aires (H.I.J.O.S) men det var en sådan som jag inte räknade upp,men visst han e juh känd även här i sverige ;) vi gjorde en hel del mer än vad jag pallar skriva här heheh
Tiger Woods.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
The_Real_Tico>> Sooft! Han e skön!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
fick skäll av Bert Karlsson på Skara Sommarland, nån gång i mitten på 80-talet. Har även göttat mig med brudarna i Shebang, i deras buss.
Har typ skakat hand med Looptroop och Organism 12 och Pst/Q under deras gig i Helsingfors. Tror dessutom att jag såg E-type samma dag utanför ett hotell. I sense a conspiracy! Varför var Looptroop,Organism 12,Pst/Q och E-type i Helsingfors samma dag? Sen har jag kramats med Sage Francis, det hände också efter hans spelning i Helsingfors.
Still in the bridge
goodfellas P19 jävligt soft,skulle jag kallat det! och jävligt liten till växten hahaha
ice-t s autograf på konsert biljetten inramat i glas..to:malin from:ice-t ..
too hot fi dem<br>
MR T är lätt fetast! jag har snackat nån minut med steve-o, e nog den kändaste jag har att komma med!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
ja har träffat akrobatik.
Peps Persson lr va han heter
jag vet en som har haft sex med redman bucka bucka!
Fucks your life up crew Tjabo!