I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

har du träffat nån stor kändis nångång?

Övrigt - Blandat

2005-09-10 18:07
bigfred är väl ganska stor ;)
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-09-10 18:15
jag har kramat och ätit lunch med Gudrun Schyman.

Dessutom har jag lagat mat åt Kungen ett par gånger och en del andra svenska "kändisar".

Dessutom blivit lätt misstänkt för att ha matförgiftat lars winnerbäck. Men egentligen tyckte han bara att pressen var för stor och använde magsjuka som svepsjäl. jag som med nöje hade sett till att han spydde i en dag eller två.
Rehab is for quiters.

2005-09-10 18:22
En gång i tiden var man ju polare med killarna i Green Day, men det är länge sen nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-10 18:39
Ja har träffat Peter ijeh, fast han stavar nog inte de så;D:P han va tråkig

2005-09-10 19:14
promoe friade till mig en gång, men först efter att jag hade berättat om var bostadsrätten jag bodde i låg nånstans... ehum.
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...

2005-09-10 19:17
G-unit, Tha Liks, Afu-ra listan kan göras lång..
New job. New Life. Good life

2005-09-13 22:39
lhabia naaaaw :)
these drugs aint as good as we wish they were

2005-09-13 23:30
jag har fått en tablettask av svullo
Född för att springa med saxar!<br>

2005-09-13 23:33
en kommpis polares kommpis polares syrras polares pappas kommpis har träffat 50 cent

mitt ex hade thomas dileva hemma på middag

och själv e man släckt med silvester stalone

2005-09-13 23:33
har skakat hand med darin, slå det!
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART

2005-09-13 23:38
Lotta Engberg har handlat på mitt jobb (7-11) =)
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.

2005-09-14 02:36
Jag har träffat o snackat med Kanye West, sett Xibit i t centralen med livvakt o sparkcykel :S , Royce Da 5'9
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-14 02:49
En gång såg jag Krister Pettersons dubbelgångare, de var ett stort ögonblick i mitt liv
Wherever there is a fight against the blood and hatred in the air, look for me man I'll be there!

2005-09-14 02:54
Min mamma har dunkat en glasflaksa i huvudet på Totta, det är lite respekt även om det inte är jag :)

Han spelade på krogen min käre moder då var bartender på och efter att han taffsat på henne ett flertal gånger fick han en flaska i huvudet, detta är iaf vad min nuvarande chef berättade som också var henne chef för snart 20år sedan :)
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2005-09-14 03:52
jag har träffat RZA Gza Masta killa och Ghostface från Wu-tang...
www.myspace.com/melvinjunkyard

2005-09-14 03:53
och Evidence från dilated peoples
www.myspace.com/melvinjunkyard

2005-09-14 04:08
jag har träffat mig själv
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2005-09-14 09:10
jag har blivit matad av rickard rydell.
klå det.

2005-09-14 10:47
Jag jobbar på Lantz i P3 så jag träffar kändisar varje dag!
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker

2005-09-14 10:54
loolita: det är orättvist ju...=( vill också
•pave paradise•

2005-09-14 11:38
Jan Ove Waldner! Pjåkigt eller?
Gött mos på klubba!

2005-09-14 11:52
Har nog inte träffat så många kändisar :D men en del har handlat av mig när jag jobbade på McDonald's. Av de jag kommer ihåg just nu:

Markoolio
Organism 12
Fame-Jessica
Big Brother - Olivier
jan/ulf ? Malmsten eller va han heter. röd i fejjan, med i time out förut

typ massa b-kändisar.. det "roliga" med Markoolio va att jag tog betalt av honom och det skulle man INTE göra.. för han hade invigt vår McDonald's.. How the fuck should I know that!

org 12 verkar trevlig och snäll :D
Liqorice = Lakris minus u & t

2005-09-14 12:49
Torsten flink försökte övertala mig att låna ut min lägenhet till honom för 2000 kr så han kunde få sova.. Hittade honom på åsögatan vrålandes kl 08 i söndags... sen har jag råkat slå håkan hellström med en bag...
Den som säger att skönheten sitter på insidan tänder oftast på tarmar.....
Moderator

2005-09-14 13:01
Morsgris Är den enda som har något riktigt att komma med. Hur fan fick du en puss av Lindsay Lohan?!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2005-09-14 13:05
stod i samma hiss som Caes Malmberg en gång...de va ball..minne för livet...

ingen mega kändis, men det va på Måndagsklubben-tiden, då han va som störst och ballast....

2005-10-07 14:48
fee F21 say WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?? BERÄTTA ALLT om det ok!?

själv har ja träffat little richard, massa idrottsstjärnor (pappa e sportjournalist) som tex foppa sudden, hazek, jaromir jagr, gretzky..

sen försökte leila K sno min cykel i somras..
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."

2005-10-07 14:51
Stranger snacka inte skit om michael jag spöar upp dig=)
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Hangaround

2005-10-07 14:53
Jag har Lennart Jähkel inspelad på min mobil där han säger "Fjöööl av".

Det är tungt.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2005-10-07 14:54
Jag har sprungit på farmen-Qristina i allt för många affärer här där jag bor :| Jag har men för livet.
Look with your own eyes - See with your own mind

2005-10-07 14:54
min kusins kompis har träffat Bob Marley.

har bildbevis, haha..
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.

2005-10-07 15:04
David Lynch
Lauren Bacall
Audrey Tautou
KRS-one
Steve Buscemi
Lars Norén & Thorsten Flinck

är det jag kommer på så där på rakarm folk känner igen.

dock uppväxt på teatrar i sthlm så svenska skådisar och regisörer har man träffat ton med men det räknas inte men jag tog med lars och thorsten ändå bara för skoj skull ändå efter som det är helt retarded.

2005-10-07 15:12
just det roger moore står lite titt som tät på platan och delar ut flyers för unicef vilket man blir lika chokad över varje gång.

2005-10-07 15:21
min bror är dock duktig på att alltid hamna med massa mongon på krogen efter gig. senast söp det ner alice cooper, han och eric singer värkar vara bundisar på något vis. i alla fal så hamnar han alltid på krogen med massa avdomnade rock legender så fort det råka komma förbi sthlm.

2005-10-07 15:29
jag stagediva skit stenda med bar över kropp från scen på sturecompaniet när promo lirade där en gång. ända gången jag träffat mannen och kommer knapt i håg det. folk värkar gilla honom dock.

2005-10-07 15:52
Immortal technique är den största jag träffat.

2005-10-07 15:54
Eller ja SVULLO är ju större :P Träffa han på vasaloppet

2005-10-08 20:46
hahaha fy fan vad mycket skitsnack det är här asså:P

2005-10-08 20:57
trespasser F19
"sen försökte leila K sno min cykel i somras.. "

veronican F22
"klart leila-K räknas, hon har försökt sälja en cykel till mig "

Nån som kopplar? :]

2005-10-08 21:18
Jag har träffat Ken Ring... Jag har även varit hemma hos Progresia på fest tillsammans med Polarstate. Där mötte jag Menno de Jong... tråkigt bara att ni inte har en aning om vilka dom är eftersom ni lyssnar på allt annat än trance.
Jag har inte tagit mina piller idag.
Producent

2005-10-08 21:20
jag är kusin med håkan hemlin AKA Nordam.....=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent

2005-10-08 21:21
ops...Nordman ska det stå =D

2005-10-08 23:06
markoolio har jag skakat hand med
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
Producent

2005-10-08 23:48
villson : inge lögn från min sida....

2005-10-09 00:01
Träffade porrskådisen Jens XP på roskilde

2005-10-09 01:18
va backstage på hultan i år så det blev en del "kännt" folk...
precis bredvid våran barrack så satt Slayer och söp... Mars Volta va där ibland.. Sprang in och snacka lite med sångaren i Mastodon... Fjärde världen med lite folk kom till oss och försökte få sig regn-ponchos när de började spöregna..

det som jag är mest sur för är att jag hade haft chansen att intervjua corey taylor och jim root men jag hade fullt upp... fan
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2005-10-09 02:11
joel och benji i good charlotte, moha!

2005-10-09 02:17
Jag har bara kompisar som träffat stora kändisar...

Två polare har träffat Will Smith vid två olika tillfällen, en av dom skulle hooka och spela basket dan efter med honom.

En polares polare tog Xzibit på röven när han va i stockholm för några år sen vilket resulterade i att Xzibit beklagade sig över alla "bögar" i Sverige sen på koncerten :D

En annan polare (tjej, så inga missförstånd bildas ;)) har hånglat med Timbuk.

En snubbe i min förra skola hängde med Eminem när han va i Sverige första gången.

Jag har bara träffat medelmåttiga kändisar, typ Promoe och liknande... jag är tråkig :(
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2005-10-09 02:18
medelmåttiga kändisar! promoe är ingen medelmåttig kändis!! elle menar du kanske medelmåttigt stort kändisskap ??

2005-10-09 02:34
Jag träffade Peter Siepen när jag var typ 11-12 år. Pre-massmedia på ZTV. Räknas det? :P
jagvillocksåhaenblog.com

2005-10-09 03:43
Och jag gick i er paralellklass.

Och har fått höra snuskhistorier om Madelene direkt från bror Filip, slå det.
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb