I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 10/11

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Poet

2011-04-21 01:07
det är väll ingen ironi i det Priyan. ironiskt hade det vart om han sagt "vi tappar aldrig ledning!".........

...Chelsea upp på 2a plats helt otroligt! :)
"life's a garden, dig it."

2011-04-21 14:26
Dalglish är för underbar!
Don't!

2011-04-24 11:33
Oj vilket mål Torres gjorde!
Don't!

2011-04-24 11:44
Balhoo

Visst är det konstigt, Chelsea var avhängda för längesedan av dem flesta, men nu ligger dom 2a ändå. United har tappat många poäng, Arsenal har inte tagit chansen och tappat ännu fler... Sjukt jävla konstig säsong detta..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-03 14:46
CHELSEA vinner på söndag.. 0-3 !
Torres, Lampard och Ivanovic nätar =)
Highfive anyone, anyone?
Moderator

2011-05-03 14:57
Anledningen till att det fortfarande är såhär jämnt är Uniteds fruktansvärda bortaspel, 5 vinster sett över hela säsongen duger egentligen inte för en mästare. Det har dock kompenserats med 16-1-0 på hemmaplan, vilket är galet. I vilket fall, United förlorar inte mot Chelsea hemma på söndag, i värsta fall blir det oavgjort. Ligasegern är säkrad, och har varit det en lång period nu.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-05-03 15:07
Om man ser till dom senaste 6 matcherna så har Chelsea bäst form
i PL. Dessutom tror jag United kommer vara väldigt nervösa med tanke
på att dom själva tagit ut ligaguldet på förhand och nu finns möjligheten
att Chelsea tar hem den istället..

Chelsea har i princip inget att förlora med tanke på att dom har varit borträknande
från titeln i 2-3 månader nästan..

Check
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
Mikel - Essien
Lampard
Drogba Torres Malouda

Går inte att förlora =)
Highfive anyone, anyone?
Moderator

2011-05-03 15:40
Chelsea må ha bra form, men man är inte bättre än sin senaste matchen, United dvs har sin imorgon mot Schalke. Dessutom är det en klar skillnad att spela borta och hemma, framförallt för United som vi märkt över säsongen, för att inte tala om att United har ett stort övertag mot Chelsea efter två vinster för inte mer än en månad sedan.

Det är hellugnt, Chelsea vet att dom måste vinna matchen för att ha chans på titeln. Samtidigt vet United att det kommer finnas ytor som går att spela på, för det räcker egentligen med ett oavgjort resultat på hemmaplan.

2011-05-03 16:00
United var ovanligt uddlösa mot Arsenal, annars brukar dom ha fruktansvärda kontringar.

Men 1-0 var ett bra resultat och tyckte det speglade matchen rätt bra. Kul att Ramsey får göra mål! Och första vinsten mot United sen 2008 .. Förjävla skönt dåva..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-04 10:56
På söndag gäller det. Clash of the titans, fyfan vad spännande säsongsavslutningen blir ändå. Tippar på vinst, kapten Nemanja knäar in bollen i 87'e.
Bitches Ain't Shit

2011-05-04 11:18
Man får väl hoppas på att det inte blir en domarskandal som förra året med den feta offsiden.. Alltid tråkigt när sånt avgör..

Fast matchen luktar kryss, något säger mej att den slutar 1-1. Mål av Giggs & Drogba

2011-05-05 09:50
Howard Webb dömer United-Chelsea matchen. Haters gonna hate.

1-1 på OT? Nej, det här tar vi, 2-0 eller 2-1.

Sen har vi två lättare sista matcher än vad Chelsea har också...
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Moderator

2011-05-05 21:19
Howard Webb är världens bästa domare för tillfället, den enda som klarar av att dömma en titelavgörande match som denna. Nu är jag nöjd!

2011-05-06 00:57
Howard Webb är inte bra för 5 öre...
Tror på en bra match där Chelsea måste framåt..

Torres kommer näta, tro mig!
Highfive anyone, anyone?
Admin

2011-05-06 09:47
Vill du hellre ha Phil Dowd? Får riktiga Anders Frisk-vibbar av honom. En domare som alltid ska vara i centrum och som drar ner tempot genom sina konstanta föreläsningar för spelarna (det är inte diskussioner eftersom varje gång spelaren öppnar munnen avbryter Dowd eller går därifrån). Och så går han efter varje avblåsning oavsett hur långt ifrån situationen han är. Han är alltså fysiskt långsam.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-05-08 19:19
Cha-cha-cha-CHAMPIONS!

UNDERBART!
Moderator

2011-05-08 19:44
Som sagt, United förlorar inte på hemmaplan. I värsta fall skulle det bli oavgjort. Missade matchen precis, men har fått höra om den. 1 poäng till så är det avgjort, precis som förutspått.

2011-05-14 15:37
As the Reds go marching on on on!

19! Ligatiteln är tillbaka där den hör hemma!!

CHAMPIONS!

2011-05-14 16:28
Blivit mycket jämnare i PL det här året. Ser fram emot nästa :)!
Don't!

2011-05-14 18:29
Bitches Ain't Shit

2011-05-16 19:38
Mitchy

Ellerhur! Tror det kan bli en fruktansvärd tight topp, och mitten... OCH BOTTEN :-)

United, Chelsea, Arsenal, Pool, City, Spurs & kanske Everton om dom lyckas sätta in "vår"formen på hösten.

Pool har något bra pågång, samma med City.. samma med spurs, arsenal & chelsea vet jag inte riktigt just nu, får vänta och se till sommarn..... och united är united...

Men nästa säsong kan bli hur kul som helst :-)

2011-05-22 22:34
Underbart att se dessa glädjescener av firandet på OT!
Hoppas vi får ännu mer anledning att fira på lördag.

Chelsea kicka Carlo = Bad move, bara för att han inte lyckas få någon titel på en säsong, that's silly - look at Wenger. 5 år och fortfarande kvar.

Arsenal = nya Liverpool? Kan ju inte säga att det ser ljust ut för dem just nu.

Moderator

2011-05-22 23:22
Vet inte om det hänt något de senaste dagarna, men varför ser det inte ljust ut för Arsenal? För den dåliga avslutningen dom hade?

Annars, grattis till United för den historiska titeln! Vidic blev vald till Premier Leagues bästa spelare utav Barclay, Rooneys mål mot City blev 'Goal of the season' (oväntat?). Samtidigt blev Hernandez 'årets spelare utav fansen' samtidigt som Nani tog hem 'Årets spelare i United'. Om jag inte missminner mig så var det dessa utmärkelser, och självklart blev Ferguson 'Årets tränare'. Grymt!
Admin

2011-05-23 02:41
Mitchy

... den bilden hade du nog aldrig förväntat dig att se av så många anledningar ;D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Poet

2011-05-23 04:52
Chelsea kicka Carlo = Bad move, bara för att han inte lyckas få någon titel på en säsong, that's silly - look at Wenger. 5 år och fortfarande kvar.

håller med, jag ville ha Carlo kvar :/ gillar inte att det byts tränare så jävla ofta. ändå dubbeln förra året och en helt ok avslutning på säsongen.. jaja om Special One kommer tillbaka så blir jag nöjd :)

ancelotti: "I would love to coach West Ham" säger han wtf... hade jag inte gissat
"life's a garden, dig it."

2011-05-24 15:48
JP
Hahahaha! Han fick åtminstone vinna en ligatitel tillslut. Det känns bara så fel, hahaha!
Don't!
Admin

2011-05-24 21:16
Ser alltså inte ljust ut för Arsenal eftersom man bara blev fyra? Hur är det nya Pool? Laget hade en mental kollaps på våren efter uttåget i CL, förlusten i CC och någon ligaförlust när man trodde det var kört tidigare än det var. Det var en mentalt värdelös vår helt enkelt.

Nästa säsong blir intressant. Tror vi kommer få se den värsta spenderarsommaren någonsin eftersom det är den sista innan de nya ekonomiska reglerna träder i kraft (dvs svårare med ekonomisk doping a la City och Chelsea).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-05-25 19:23
En liten önskelista nu under silly....

Ut:

Bendtner, Denilson, Almunia,

In:

Benzema, Parker & kanske Cahill

Känns rätt troligt... Men vi får la se!