I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 10/11

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2011-02-06 21:32
Grattis Mitchy! :)

Torres va väl sådär kan man säga.
Blir mer och mer imponerad av Meireles, han är fan grym.
Fan vad jag garva när Cech och Ivanovic flippa på varandra haha, såg fan ut att ryka ihop vilken sekund som helst.
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2011-02-11 14:07
Mänshästah darby imorn råå, vad trors? CPCPCPCP jag ska jobba... missar skiten.

2011-02-11 14:17
City är ovana, United tar det.
Don't!

2011-02-11 18:30
Fan va gott att United möter Chelsea, Liverpool & city inom 4 matcher på rad i ligan! dags att börja klättra och lägga sig top of the league!

gunners!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-02-11 22:29
Vi tar det imorgon, storlag får inte förlora två matcher i rad. Tror United är jävligt taggade nu, ska bli kul att se på matchen.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-02-12 12:44
HIHI matchen börjar ju 13.45, trodde den började 15.00! hinner se första halvlek :) och en kvart i andra, wiiii
Poet

2011-02-12 15:24
jävlar Rooney, jag är imponerad! löjligt vackert mål!!
"life's a garden, dig it."

2011-02-12 15:43
Årets mål helt utan snack! Man blir fan tårögd... och just mot Shitty, vilken jävla saga haha
Bitches Ain't Shit

2011-02-12 17:53
Suarez med en ripp- & en stolp-träff, tyckte han förtjänade ett mål.
Don't!
Moderator

2011-02-13 01:27
Som sagt, det är fan årets mål av Rooney. Att han dessutom gör det i ett sådant läge, i en sådan match, man började ju gråta när man såg det.

2011-02-13 12:23
Inte ett dugg deppig att jag missade det live.. Nejnej.. Helt sinnessjukt mål, årets mål alla kategorier!
Admin

2011-02-13 12:29
Missade det också =(

Jag är helt förstörd.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator

2011-02-27 16:17
Skönt med en vinst, missade dock matchen men highlightsen visar väl att det var en trevlig tillställning. Kul att Berbatov passar i det läget han har och inte går på eget avslut nu när han är skyttekung, mästerligt!
Moderator

2011-02-27 19:57
Detta Arsenal asså, stackare..

2011-02-27 21:02
Sjysst ju att B'ham vann! Älskar när underdogs vinner!
Moderator

2011-03-01 10:09
Vad tyst det blev..

Aja, ikväll ser vi fram emot matchen mellan Chelsea och United, tror det blir målsnålt och att något av lagen avgör i slutet. För övrigt så klarade sig Rooney helt ifrån avstängning efter armbågen i helgen, härligt! Sen även Liverpool på söndag (?), kommer bli en mysig vecka hur resultaterna än slutar!
Poet

2011-03-01 20:29
kom igen nu chels!!!
Moderator

2011-03-01 23:17
Tråkigt resultat för oss, men Chelsea var nivåer bättre än oss i andra halvlek. Sedan svårt att ändra från försvar till anfall när vi ligger under, tråkigt som sagt. Bara bita ihop och slå Liverpool i nästa match, Arsenal lär väl vara mentalt borta efter att ha förlorat en titel dom trodde var deras redan innan helgen.
Poet

2011-03-02 06:51
fyfan vad kung! missade 2a halvlek pga jobb men jävlar vad glad jag blev när jag fick höra att vi gjorde en lysande 2a halvlek! snyggt mål av Luiz också! vilken lirare. livsviktig vinst för chelsea! vore pinigt att missa CL platsen
Poet

2011-03-02 06:51
fina byten av anchelotti också
Admin

2011-03-02 09:52
Trodde aldrig man skulle tacka Chelski men här är man idag. Nu har Arsenal allt i egna händer igen med en match mindre spelad och man möter United senare. Återstår att se om man står pall den här gången. Det är ju verkligen upp och ner; ena dagen slår man Barcelona och andra klarar man inte av att sopa undan Leyton Orient. Finalförlusten slarvade man bort men det ska vara ur världen.

Vidic avstängd också samtidigt som Liverpool verkar ha hittat lite form.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-03-02 13:05
Förlust med 3-1 mot West Ham är väl inte riktigt att hitta formen? :)
En vinst på de fyra senaste för Liverpool och det var hemma mot Sparta Prag med ett mål i slutminuterna.

Jag tror det kan bli tufft mot United men kul att se om Carroll gör debut som det sägs..

2011-03-02 13:38
Vad imponerad jag är av Suarez, stundtals.
Don't!
Admin

2011-03-02 13:46
realidad:

Nej, det är sant. Tänkte nog på nåt annat lag :) Kan kanske hoppas att Liverpool försöker kämpa sig förbi Spurs eller nåt sånt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-03-06 15:39
Nani är utan tvekan den personen jag hatar mest (läs: personligheten på plan). Hemskt är han.
Don't!
Poet

2011-03-06 16:15
ja han är en riktig slyna alltså

2011-03-06 18:23
Idioter är vad ni är. Finns fan ingen värre än idioten Carra, killen borde inte ens finnas på en fotbollsplan, så jävla äcklig människa. Borde ha fått rött på tacklingen på Nani och en längre avstängning.

Phil Dowd kan göra Atkinson sällskap i kategorin helt värdelösa domare också.

Nani lär inte vara tillbaka på ett bra tag :(
http://img.mobypicture.com/21de0927afce7863fedde73237ae7d0d_view.jpg
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2011-03-06 18:58
Haha, Simpo, "ni" - riktad till mig? Allt jag sa var att jag hatade hans personlighet på planen. Så enligt din teori är du också en idiot för att du hatar Carragher. Otroligt dumt. Jag kan säga likadant angående Keane, han gjorde hästlängder värre än Carragher, men i självfallet ser du förbi det.

Förövrigt, hur känns det när domaren inte är till Man u favör? Du kategoriserar två domare baserat två beslut, också otroligt dumt. Hörde inte någon(av man u fans) säga någonting om att Webb var en dålig domare när han dömde straff för er senast mot Liverpool.

Erkänner - ja, tråkigt att det hände. Carragher borde haft rött, men tänk lite innan du skriver.
Don't!
Moderator

2011-03-06 21:47
Var ett rättvist resultat ändå, Liverpool var mer taggade. Och är Nani borta länge nu känns det som att säsongen är förstörd, fan.. Jag kommer inte säga något angående domarinsatser, jag vill att det ska vara lite hårt spel i såna här matcher, även om det var lite väl fult från båda sidorna.

2011-03-06 22:25
Vad är det du inte gillar med honom? Att han faller enkelt? Guess what, det är det många som gör nuförtiden, allra minst Gerrard. Och ang. Keane så om jag minns rätt så fick väl ändå han rött för sin idiottackling och blev avstängd. Carra? Not likely.
Vet inte ens varför du blandade in honom.

Så du tycker att domaren var rättvis i dagens match eller? Du säger ju själv att Carra skulle ha haft rött. Och visst var jag förbannad efter resultatet, och må ha överreagerat men även du borde tänka lite på vad du skriver.

Men Liverfools förtjänade segern, no doubt, nästa säsong kanske dem tar sig lite längre ute i Europa League, congratz.

2011-03-06 23:04
SIMPO
Nej, hans attityd på planen. Sen är det inte kul att se att folk faller (oavsett), men har inte den "crybaby act" på sig så fort det går illa. För att ville vända på kortet...

Nej, han var inte rättvis i just det beslutet, men i överlag kan jag inte klaga på honom.

Ja, vem vet?
Don't!
Admin

2011-03-07 00:45
Carragher borde ha åkt ut. Riktig jävla idiottackling och det är inte första gången han varit inblandad i sånt. Det är en fara att sådana personer inte får långa avstängningar i efterhand. Nani hade mycket väl kunnat bryta benet. Sen borde Rafael ha åkt ut i sekvensen efteråt, så på det sättet jämnade det ut sig.

Phil Dowd är så otroligt värdelös. Han stannar alltid upp spelet, sätter sig i centrum, diskuterar i evighet med spelare och stoppar snabba igångsättningar av spelet. Det bara irriterar både spelare och publik. Ah, och så vågar han ofta fatta "de svåra besluten" (som ingen annan fattar). Kanske inte så mycket av det sistnämnda idag men resten fanns där.

Nu fick Arsenal en till skänk från ovan, och det var ju inte helt fel.
Moderator

2011-03-07 10:37
Rafael har tyvärr sån orutin att han ofta går in med idiottacklingar, men jag antar att du syftar på det som hände direkt efter. Och där tycker jag inte det är rätt kort, han går inte in med dobbarna och han träffar inte ens snubben. Även om det är väldigt fult så inte rött kort enligt mig. Då tycker jag knäskrapet av Maxi (precis innan när Rafael får tag i bollen) är fulare.

Men men, vet inte alls hur det är med Nani nu men för att det är ett djupt sår behöver det inte betyda att det är vidare allvarligt. I vilket fall, Valencia är väldigt nära comeback nu också!

(Inlägget ändrat av ramuz 2011-03-07 10:37:59)
Admin

2011-03-07 16:24
Ska inte spela nån roll om han träffar eller inte om tacklingen är vårdslös och Rafael var riktigt vårdslös. Hade Carragher (som var lite värre) åkt ut hade nog Rafael också åkt ut.

2011-03-07 16:34
Lite värre? Rafa träffar inte Lucas och går iallafall på boll, Carra sparkar upp mot knät på Nani och är inte ens nära bollen. Visst han går in med dobbarna först och det ska också vara rött, men hade Carra åkt på sitt röda och Maxi fått något för sin korkade tackling så tror jag aldrig Rafa hade agerat så, men även det är korkat gjort av honom, men inte nära lika idiotiskt som Carra.

Sen den äckliga f****n Gerrard som knuffar Nani och står och gapar på honom att ställa sig upp när man ser att han har jävligt ont.

What a dick.

2011-03-07 17:12
Carragher alltså, vilken nolla. Likaså Gerrard. Må dem brinna i helvetet.
Bitches Ain't Shit
Moderator

2011-03-07 22:59
Jag står fortfarande fast i att Rafaels tackling inte är värt ett rött kort, den är helt idiotisk men han vinklar undan dobbarna bort från spelaren och går nästan in med smalbenen först. Dålig och otimad, men inte ett rött kort. Då är stämplingen i knöhöjd så mycket värre av Maxi.

Angående bilden så skäller ju Gerrard faktiskt på Nani för att han ramlade alltför lätt av knuffen. Så det förstår jag också.

2011-03-08 08:17
Går inte att diskutera, helt omöjligt.

Angående bilden så skäller ju Gerrard faktiskt på Nani för att han ramlade alltför lätt av knuffen. Så det förstår jag också.

Japp, det var ju inte ens knuff (tror jag).
Don't!
Moderator

2011-03-08 11:27
Precis, vet inte heller vad det var. Jag skulle gjort exakt samma sak om jag var Gerrard så.
Admin

2011-03-08 12:08
Precis, Gerrard blir förbannad för att Nani sprattlar som en fisk efter att Gerrard rört/hållit om honom på axeln. Och med tanke på att Nani är en erkänd filmare av rang är det svårt att veta att kanske faktiskt hade riktigt ont. Det är ju fullt möjligt att smärtan kom strax efter att han ställt sig upp (och han kan mycket väl ha drabbats av en chock när han såg blodet). Gerrard harde inte varit den första att åka på gult eller rött efter att en person filmat brutalt.

Sen ska det inte spela nån roll om dobbarna är riktade ner eller inte om tacklingen kommer med våldsam kraft. Kryper du ihop som en köttbulle och träffar motspelaren med hög hastighet över smalbenet så kan det gå av. Sånt spel ska ge rött. Sen har jag ju diverse Arsenalbenbrott i bakhuvudet, liksom Joey Bartons överfallsförsök på Diaby nyligen.

2011-03-08 12:18
Delaps på Sagna också.

Nä usch, bort med såna tacklingar som Carra & Rafael gjorde... Dom är inte roliga alls.... Usch får bara Eduardo/Ramsey samt Diaby i höstas vibbar... Not fun..

Ligan lever i allra högsta grad, överallt. Tror det skiljde 10poäng mellan sista plats och 8 plats innan förra omgången haha..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-08 13:14
Tycker det är orättvist att allt fokus hamnar på Carra. Efter att ha läst runt på diverse Liverpool "siter" är alla(i majoritet, sen finns det även idioter) överens om att han skulle få rött kort och att det var fult.

Ser fram emot nästa säsong!
Don't!

2011-04-02 15:59
#10.
ge mig din månadspeng
Moderator

2011-04-04 14:51
Haha har tråden dött nu? United ångar fram, tycker även att vi har betydligt lättare spelschema än Arsenal resterande nu.

2011-04-06 01:14
Jag tror United har vunnit ligan nu, visst vi kan komma ikapp, men det ska fan mycket till.

Vi har väl inte vunnit på 5 matcher nu... Typ gjort 2 mål på dem 5 också, sjukt hur dåliga och otaggade dom är nu när det gäller som mest.. det är pinsamt..

men men!

2011-04-07 13:41
Torres?
Don't!

2011-04-08 09:32

2011-04-18 01:24
Här var det action?!

Underbart att Kuyt fick straff där i typ 102:a minuten på Emirates. Karma där efter att Fabregas snyggt filmat till sig straff i 97:e. Snacka om poetic justice! :)

Karman lyckades även slå till i huvudet på Carragher, hoppas han får färdtjänst hem från sjukhuset...

Nu måste väl ändå ligan vara klar, eller?
Bitches Ain't Shit

2011-04-20 19:48
Ligan beror på matchen ikväll.... Tror dock spurs slår arsenal idag, tyvärr..

2011-04-20 23:08
Ironi:

I veckan: Van Persie kritiserar sitt lag för att tappa matcher i onödan under säsongen.

Idag: Arsenal tappar ledning 3-1...