det blir att se båda derbyna med aset för min del iaf.
HATA ENGLAND
hoppas fortf. på Mutu...
what's good for the goose is still good for the gander.
och Napoli i premiären - kan det bli bättre?
Hade vart hårt o få möta dom borta. Tror inte att mutu kommer till er för shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trofeo TIM ikväll mellan Juve - Milan - Inter 45 minuters matcher. Juve - Milan 2-2 Seedorf gjorde två SJUKA mål. Båda stenhårda skott i krysset. Trez och Marchionni för Juve. Milan vann på straffar men Juve var det bättre laget. Juve - Inter 1-0 Iaquinta målskytt och den segern borde varit större. Inter - Milan just nu 0-0 i 31:a.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Fausto Rossi, född 90 och yngst i Primavera men tillsammans med Ekdal den enda yngling som får spela nu när det börjar närma sig. HELVETE vad bra den killen är. Han plus Giovinco känns rätt okej för framtiden.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag såg inte någon av matcherna men kan inte vara nöjd med förlusten med 1-0 mot juve, o vad s-oteric beskriver av den matchen. Mot milan förstod jag att det var straffar som avgjorde matchen. Spelade ronaldinho för milan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
S-oteric Tyder ju på styrka om Seedorf stänkt dit klockrent men Juventus ändå lyckats vända om? :) Tråkigt att cupen ska avgöras på så tråkigt vis... Milan vann ju bara genom straffar, Juventus var det laget som förtjänade att vinna ikväll. Men visst hehe ingen större grej, bara Trofeo TIM. Skönt att laget spelade som det gjorde, nu siktar vi framåt hehe GRANDE JUVENTUS.. Btw så var Rossi och Ekdal både två riktigt duktiga, ana hur grym Giovinco är då :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Xtremesia Ronaldinho är med OS-laget.. Synd att det avgjordes på straffar, var dock sjukt spännande straffläggning mellan Milanolagen. Onödigt spännande.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Gillar bara inte hela konceptet med turneringen, 45 minuter bara. Det är dagisnivå, de kunde vart at least 2X30 så man kan byta spelare osv försöka få igenom lite taktiska ändringar. Men det är väl skönt att köra på innan säsongen börja, dock gick de inte så bra för inter;)
Napoli i premiaren ja... Ganska bra premiarmatch, ett bra lag men anda inte ngt som ska vara for svart. Enda som behovs nu ar en anfallare. Sarskilt sen aven Okaka forsvunnit (utlanad Bologna). For manga anfallare har forsvunnit, nagot maste tillkomma. Lutar val mest at Baptista..? Riise blir nog okay. Hans skott ar ju nastan som Aquilanis. Plus att han har spelat mkt i CL. Annars blir nog Milan svara i ar, revanschsugna efter forra aret (knappast for nagon ronaldinhoeffekt). Viola och smutsen fran nordvastra italien blir nog ocksa svara. Inter lar floppa... Bland smalagen tror jag att Bologna kan skralla, och Genoa sa klart. Napoli far ett svarare andraar. Sen finns det manga smalag som jag tror kommer ha svart att hanga med, Lecce, lazio, Cagliari, Reggina osv... Jakligt gott att det snart drar igang iaf!
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
fan vad nojig man blir, nu får Mister signa ett stort namn annars finns det risk att vi hamnar på en 13:e plats, dvs. bakom den smutsiga delen av Roma.
Xtremesia Håller med, 45 minuter är verkligen för lite...
Tanken är ju att samtliga lag ska spela en match, dvs. två halvlekar. Jag tycker konceptet är helt perfekt.
your heart pump project kool-aid
Okaka stannar i Roma verkar det som :) ifall vi inte får någon anfallare så blir det inge bologna för Chuka
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Men vad hinner man uträtta på en halvlek liksom... Sen blir det en ny match med helt nya spelare och en helt ny matchbild... Finns många matcher då målen inte kommer förrän andra halvlek, men visst konceptet är inte helt fel heller
Cissé på väg in...pinsamt. aldrig gillar snubben, kommer aldrig göra. överbevisa mig.
7milj euro för honom och han verkar ha haft ett par bra säsonger i marseille. blir intressant och Aquilani har skrivit på nytt kontrakt vad jag har förstått.
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Yes! Champions League, here we come! Vi ska möta antingen Tampere United eller FC Artmedia hahaha... Perfekt lottning! :)
dagens bästa nyhet: Roma har lagt ett bud på SILVA (Val) - så jävla underbart! och Cissé är inte alls på väg in! snälla signa Silva, vilken härlig spelare det är, 5x bättre än Amantino. Kom igen nu Mister, sprattla med eurosen!
Blir hur kul som helst idag hehe... Missa inte Emirates Cupen alla!
Då sänkte vi Arsenal 1-0, Hamburg imorgon!
Undrar verkligen varför domarn inte blåste offside på trezeguets mål, kanske var han rädd för att han blåste fel på offsiden innan?
Antagligen, men för mig känns det inte som om resultatet var det viktiga. Tanken med matchen var att försvara en ledning, vilket vi inte har kunnat stundtals under förra säsongen. Tror säkert vi hade vunnit även om domaren hade blåst offside, vi var rätt så offensivt inställda före målet och Trezeguet hade en liknande situation ju. Tror Ranieri sa till grabbarna under halvtidspausen att täcka upp ytorna och inte låta motståndarna komma förbi, och det lyckades vi ju med totalt. Arsenal hade mycket boll i andra och lyckades köra på framåt men de nådde inte irktigt fram till målchanserna. En helt godkänd match i mitt tycke!
Grov anfallskris i Milan just nu!
your heart pump project kool-aid
Vad fan hände mot chelsea:S
Kan inte låta bli att digga mourinho: "I know Mr Beckenbauer as a great man. He is very well known all over the world and everyone respects him a lot. It's an honour for us to meet him and play in his Cup. Of course we will try to win, but without Materazzi, Chivu, Samuel, Cordoba and Rivas, I may need Mr Beckenbauer to play as a central defender in our team." En känga till ranieri: But Claudio Ranieri is right in what he says. I'm very demanding on myself. I need to win to be happy, to be sure that everything is going well, and this is why I have won a lot in my career. He said that winning is not important for him. This mentality might explain why at his age he has won a Super Cup, a small cup. He has never won any important trophies. Maybe he needs to change his mentality, but perhaps he's too old to do so." Vet inte vad uttalandet mot ranieri grundar sig på.. men men
din jävla idiot ingen bryr sig om milano milano var hett på 90talet flopp flopp flopp in fiamme interisti
Ditt idiotinlägg talar för sig själv, du är en pajas! Båda Milano lagen e hetare än ditt skitroma är, jag är rädd för att det andra Rom laget också är hetare än er. Är det något lag som kommer floppa är det ni, o du? Du har inte växt de senaste året, dina idiotinlägg kommer gång på gång lägg av nu för fan. Btw så ser det ljust ut för inter nu, 1-0 mot bayern munchen som redan har börjat sin säsong. Nu är det amsterdam som gäller med matcher mot sevilla o ajax. Forza;)
Ranieri hade tydligen sagt något i stil som "I'm not like Mourinho who needs to win trophies in order to be sure of himself" eller något liknande, och då besvarade Mourinho ovanligt kontroversiellt med tanke på att han numera inte coachar i PL... Väldigt sällan hör man tränare komma ut med såpass kontroversiella uttalanden, och detta har t o m lett till att italienska journalister kritiserat honom osv... Massa trams, Ranieri borde inte ha öppnat munnen från början, men vad ska man göra hehe...
Hursomhelst, undrar bara om ni har sett
detta ! Man kan bli medlem på squadramia.it och när antalet medlemmar har nått kring 20 000 så kan man gemensamt köpa ett italienskt lag från de lägre divisionerna och tillsammans bygga upp laget osv! Riktigt grymt initiativ, i England har man redan gjort något liknande med ett division 5-lag och laget har tydligen spelat i FA Cup-final och allt! Grymt måste jag säga hehe :) Läs mer på länktipset!
"Väldigt sällan hör man tränare I ITALIEN komma ut med såpass kontroversiella uttalanden,"
Mjo men att haka ner på ranieris ålder, de va lite lågt. Imorn är det juve-man u ska bli intressant att se!
Fel länk, http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=778838
Hehe aa faktiskt... Mmm, riktigt intressant, sjukt längesen man fick se bianconeri på Old Trafford hehe
Haha jo. Inter känns HETA iår, dock behöver vi få tillbaks de skadade backarna för att kunna på riktigt utmana igen, läste nyss en juventus krönika på svenskafans där jag måste instämma. Juventus borde ha förstärkt bakåt istället för framåt. Känns som allt är som för 3-4 år sen, men nu är vi med i kampen också tsm med milan o juve. Roma räknar jag ut helt
On the recent exchanges with Juventus coach Claudio Ranieri, Mourinho explained: "It's simple. Ranieri spoke once and he was happy, then he spoke for a second time and he was happy. He spoke for a third time and he was even happier. I have only spoken once and he got a bit angry. It's 3-1 to him, but mine was a beautiful goal. No one likes losing 3-1 but it's fine like this, I accept the defeat. However, I will support Ranieri and Juve in the Champions League qualifier." Mourinho om ranieri igen. Hm hm ve inte riktigt vad jag ska säga men ja tycker de som vanligt förstoras ite i median. Dock är det negativt att meda igen blossar upp runt inter, när mourinho först kom gillade media han o mancinis pazza inter image i inter försvann trodde jag. men jaja. detta lär inte vara första gången mourinho uppmärksammas i media
för fan två tonåringar håller liv i tråden...stick till svenskafans snälla
revolutionären P23 Hahaha, ser du hur du skriver? Är du verkligen 23 år eller döljer du din verkliga ålder? Fyfan... Pinsamt
Såna som han som dödar tråden.
Var det någon som såg Honduras-Italien? Giovinco asså... Vilken spelare, kolla hans mål här! http://youtube.com/v/pr6VdahRDaw
jag kan länka till coola videos men även skriva behärskat, jag är här för att bli moderator. det är min största dröm.
Någon facist från finare delarna av Rom som ska ner och kolla premiären 31a?
Grande Sissoko förlänger :D
Baptista närmare nu än någonsin?
spurs - as merda 5-0, hahaha.
Producent
2008-08-10 21:43
Revolutinären Jag vill inte skapa krig eller något liknande, men är du verkligen 23? Förövrigt är jag oerhört glad att spurs vann över roma, men dock vet jag inte vilka som gjorde målen. Någon som kan langa lite fakta?
Lil_H..
1-0 D. Bentley 2-0 D. Bent 3-0 D. Bentley 4-0 A. Lennon 5-0 D. Bent Saxat från livescore. Helvete vad inter känns stabila, varje match vi spelar så ser det bättre ut offensivt o i defensiven har vi inte släppt in ett mål i en 90 minuters match än. muntari ser bra ut bara med undantag för de onödiga eftersläng o frisparkar han drar på sig, han har en otroligt känslig vänsterfot han använder för att lägga upp bollarna på adriano o zlatan. Känns som denna års upplaga blir grymt spännande!
Producent
2008-08-10 22:18
Tack. Även jag som Milan fans måste säga att inter känns jävligt stabila i år. Längtar som in i helvete till derbyt, kommer bli kul att se Milan slå Inter ;) (ta det dock inte seriöst, allt kan hända) Tycker att Milan har sett ostabila ut ( dom senaste matcherna) Men den kan ju också bero på vi inte har haft någon anfallare. Kommer bli kul att se ligan i år. Tror att Milan vinner ligan i år(Säger det rent från hjärtat inte som en fan) för dom har mindre att sattsa på, medan juve, inter och "Roma" är med i Cl Forza Milan!
Lil_H..
Tror att ronaldinhos övergång till milan kan betyda mycke i de "tighta" matcherna, derbyt o resten av toppmatcherna pga hans individuella skicklighet och kreativitet. För oss är det samspelet adriano+zlatan som sätt otroligt ut trots den lilla tid de har haft att spela ihop sig. Ananrs känns derbyt mer som prestige än hat nu för mig, hatet är överflyttat till juve matcherna. Derbyt är mer en fantastisk fotbollsmatch, både från spelarna o curvorna. Angående ostabilheten i offensiv väg kan man förstå varför ni senaste matcherna inte gjort mål med ambrosini på topp, dock förklarar de inte de 5 insläppta målen mot chelsea.. Men det är försäsong o snart ere dags igen. Om vi inte vinner igen så vinner milan eller juve. Svårt att säga. Jag tror roma floppar ifall de inte får in en klasspelare inom kort. Riise tror jag inte direkt tar roma till scudetto o CL framgångar.