hmm nu får man vänta 2veckor tills nästa avsnitt.. skit baseball:P
-.-DMX-.-
2 veckor igen driver någon
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Season 4, Episode 9: Greatness Achieved Original Air Date—27 October 2008 va snackar du om??
One chapter a day
Zoned:
Enligt Tv.com:
Greatness Achieved Airs: Monday November 3, 2008
•pave paradise•
mennnnnnnnnnn!
One chapter a day
vilket jävla avsnitt!
SKU - SKU - SKULASON!
MEN indeed! Snyggt avsnitt, saker och ting börjar verkligen komma igång. iLike.
•pave paradise•
säger bara knäskålarna, fyyfan. Sjukt bra men måste Scofield vara så in i helvetes snäll!
one love
Knäskålar är soft! Smärta, jag tror :) Jag kan inte vänta tills jag får se vad Mahone ska göra med Wyatt, he's not done yet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah nej verkligen inte! nu kan man ju pløtsligt inte tycka illa om mahone længre.
one love
thelight F21 Det har man aldrig kunnat, han är och har alltid varit en gud i Prison Break. Värdig motståndare, mäktig allierad. Synd bara att man kollade spoilern på Aftonbladet från PB, man vet ju precis vad som kommer att hända med den svarta agenten.
Men den spoilern behöver inte stämma, hoppas jag!! Jag vill Mahone rent av ska plåga den där jävlen så han börjar gråta och ber om nåd. Allt ska sedan avslutas med ett skott rakt i pungen som ska bli dödande!!! Är det någon som vet hur många avsnitt mer av Prison break det kommer på den här säsongen/serien?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
jooo mahone ær ett svin !!! men han ær samtidigt bra!
one love
thelight F21 På vilket sätt är han ett svin? Varken Mahone eller Kellerman är svin, dom är hjältar.
Eller hur? Hur kan han vara ett svin???????? Okej det var väl onödigt att skjuta Tweener men han var under press då!
Att folk inte tycker att Mahone är ett svin är ingenting annat än något som gör att manusförfattarna förtjänar en (mindre) eloge för sitt skrivande. Även William Fichtner ska ha en eloge som så effektivt får med sig tittarna.
•pave paradise•
har inte sett så mycket denna säsong, men såg ett avsnitt idag och skulle vilja veta vad exakt det är dom jiddrar om?
Dom jiddrar om allt! Läs igenom tråden alternativt googla på PB så lär du hitta något ..
be the change
Har aldrig gillat bellick så mycket, förutom när han hjälpte Linc vid polisbegravningen och nu.. Aj aj... Dämn... Starkt..
be the change
alltid haft en hatkärlek till Bellick. Speciellt säsong 1 och lite i 2an. Man hatar honom, men han gör rollen så grymt bra
Big up till Bellick! MEN... Mahone är fan den tyngsta karaktären någonsin i Prison Break. SJUUKT grymt avsnitt förövrigt, det bästa PB-avsnitt på 3 säsonger..!
Helt sinnessjukt vad bra avsnittet var. Mahone is the man! Grät nästan en skvätt där i slutet också......
Fatta vad smärtsamt mahones tortyrmetod måste vara. Bara en ständig pain liksom... allt går i en loop, du varken dör, är döende eller kan ens svimma av smärtan... Helt otroligt vad jobbigt! ;O Men fan, säger det igen, äckligt grymt jävla bra avsnitt!
Sjukt bra avsnitt. Mahone är kungen, grym skådespelare. Men idag går tankarna till Brad, fan känns som om en gammal polare har dött typ...
ångest med Brad, fint att mahone fick tortera lite
SKU - SKU - SKULASON!
vad fan jävla piss prison break. varför skulle brad dö:(
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Man borde ha fått sett mer tortyr tycker jag. Lite avklippta kroppsdelar och lite annat mysigt. Men Mahone is the shit oavsett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan någon bara skriva en 9a när avsnitt 9 kommer osv .-....
jag kollar bara i denna tråd för att checka läget när nästa avsnitt kommer..:(
vad fan jävla piss prison break. varför skulle brad dö:( tack, nu vill jag inte änns se det där avsnittet
kenraz: ja det står klart och tydligt att det är en spoilerstråd, så om du inte vill veta vad som har hänt, klicka dig in på något annat?
Varför läser man en spoilervarnad tråd när man inte vill få saker spoilade?
det kan man undra, skruvar lösa kanske:)
Känns som att de ville ge Bellick en värdig avslutning.. Kommer bara tycka synd om morsan nu.. snyft
Xtremesia: ja hans mamma var det första jag tänkte på också. de var så söta tillsammans.. och för mig är han inte bellick längre, han är brad. bellick var han som vakt på något vis..
avsnitt 8 och 9 var så sjukt braa. när kommer 10e? har kommit ur rutinerna nu av ngn anledning
www.RekFoto.se
Fan är inte intresset större av PB? Ska kolla imdb/fox snart och se om det kommer ett avsnitt på måndag hehe..
be the change
Sjuuuuuuuuukt bra avsnitt!!!!!!!!!!!!!!! nummer 9 alltså, oj oj oj!!
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Xtremesia: ja hans mamma var det första jag tänkte på också. de var så söta tillsammans.. och för mig är han inte bellick längre, han är brad. bellick var han som vakt på något vis.. Exakt! De borde ge han en värdig begravning iaf... -.-
Xtremesia P16Spoiler Han får en värdig begravning/eller ja, ligger i kostym i kista i nästa avsnitt..
be the change
Bara wow... Så rörd man blir när mahone tar fram polisbrickan o lägger den i kistan. Vad händer med mike nu:O
Sa ju att Scofield skulle bite the dust...
•pave paradise•
lhabia Ne han blir opererad och klarar sig ;) Får vi hoppas Sjukt fett.. Men nu verkar fan Scylla vara skitsvårt att fåtag i hah..
be the change
Han kommer såklart att göra "fel" val, det är ju uppenbart ;)
•pave paradise•
nu börjar det likna något.
SKU - SKU - SKULASON!
Eller så är det så att ma måste dö för att reach scylla och michael tar smällen för att han änåd är döende
Fast jag vet inte hur det skulle gå. Scylla märker av live i all dess mening i sin närhet och även om Michael tar den och dör eller något liknande så åker dem fast.
•pave paradise•
A shit hade glömt bort de där oslagbara säkerhetssystemet
shit va het receptionisten är
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
avsnitt 10 var inte så bra ;O men nästa blit fett
www.RekFoto.se
Nu väntar jag spänt.. Säsong 4 är mycket bättre än säsong 3. Den ligger ganska jämt med säs2 fakitkst.. kom igen nu tiden, ticka pÅ!!
be the change