elitz: Under första säsongen så hängde jag med rätt bra, tyckte att storyn var rätt vattentät om de höll den så. Det var bra idéer, en bra grund, snyggt ihopvävda historier från varje person som hamnat på ön (eller vad fan det nu är) <- och det är det som fick det att brista. Jag tycker att det är en ren pundarstory som folk tycker är mystisk, och visst kunde jag ha köpt det också men tycker att det hela bara blev jävligt löjligt och underhållande bara om man röker på utav helvete. Skulle jag tro, jag röker inte på så jag kan bara anta att Lost bara är kul om man röker på. Kalla det för dumt resonerande om du vill, jag bryr mig inte så värst mycket. Jag tycker att Lost blev utdragen redan vid andra säsongen.
•pave paradise•
Jag tycker att PB fortfarande känns rätt fräscht. Varje säsong har varit väldigt varierande och bjudit på nya detaljer i den så kallade "main storyn" med The Company. Samtidigt är det självklart liknande koncept i varje säsong, men tycker det har funkat ganska bra.elitz P20 Tycker ändå att jag greppat storyn i Lost hyffsat, men gillar det inte alls, precis som dom flesta jag känner förutom du och nån till. Dom flesta som tokdiggade Lost efter säsong 1 har tröttnat.
Nej fy fan vad förbannad man blir... Detta e ju bara löjligt. Visst, skitbra avsnitt till slutet , men hur fan kan rastasite va så efterbliven att säga att man e pantad om man inte gillar detta? Man e pantad om man tycker detta va bra.. Dom har lyckats me de omöjliga tio hundra gånger å samma lurendriskit händer hela tiden IGEN Å IGEN.. BARA SÅ OERHÖRT JÄVLA TRÖTTSAMT.. E d me säkerhet bara 4-5 avsnitt kvar av hela prison breaks historia? Om de finns risk för bara en enda jävla säsong till ska jag aldrig mer se på're. Å Då har jag fan gillat PB sjukt mycket..
gitano P22 Så länge jag slipper se ett enda av dina inlägg igen på whoa så dör jag lycklig, oavsett om det blir 100 säsonger till av Prison Break. Läs vad jag skriver istället för att plocka ur enskilda ord här och var, idiot.
Denna säsong är för kort för att avslutas ännu! Mer än 12 avsnitt tror jag tv-kanalen mycket väl vill ha från skaparna av serien. Därför måste dem dra ut på det lite till och inte avsluta än. Blev ni förvånade över att allt inte slutade gott i senaste avsnittet eller?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
elitz: Nej det blev jag inte då jag redan vet att fler avsnitt är planerade. Men PB har tappat en massa tittarsiffror så jag kan tänka mig att denna säsong blir ganska kort...
Pigeon_ P19 Folk har börjat lära sig ladda ner tv-serier nu. För jag antar att du menade tv-tittarnas tittarsiffror.
Jag vet bara att just PB ligger lite på gränsen just nu... De kanske har boostat serien lite under s4 men...
Det är en jävla skillnad på Prison Break och andra serier, ingen annan serie jag nånsin sätt har haft så dryga fortsättningar som Prison Break. Det omöjliga lyckas alltid hända bara för att mjölka mer skit ur serien. Och till er dryga jävlar som säger "SLUTA SE SERIEN DÅ", NEJ JAG VILL INTE SLUTA SE SERIEN FÖR JAG ÄR LIKA JÄVLA KLISTRAD SOM ALLA ANDRA SVENNAR HÄR Jag hoppas för guds skull att serien slutar nu och att alla kan gå hem lyckliga
Ang. Lost vs. Prison Break så har jag varit väldigt emot Lost när det kom. Men älskade PB de första säsongerna. Nu den fjärde är det suck efter suck och man bara väntar på att det ska ta slut. Jag tyckte inte det här avsnittet var grymt alls, men hade förmodligen gjort det under den tiden då jag fortfarande gillade PB. Det känns bara fjantigt på något sätt.
Åter till Lost då, jag gav det en chans i början av förra sommaren och drog igenom allt. DET är en serie som är fet!! Och jag är inte alls less på det, är inne på andra varvet nu.
Nu bryr jag mig seriöst inte ett skit om vad som kommer hända i PB, som jag skrivit här förut, jag kollar bara för att jag ska ha det avklarat inte för att jag direkt finner något underhållningsvärde i serien längre.
Ah, just det, för att citera föregående talare:
NEJ JAG VILL INTE SLUTA SE SERIEN FÖR JAG ÄR LIKA JÄVLA KLISTRAD SOM ALLA ANDRA SVENNAR HÄR
One chapter a day
oh jag e så taggad nu.. bäst att gå in o kolla att det kommer ett avsnitt .-)
be the change
Oh.. it's coming.. Jag är så sjukt taggad. Död åt self. pls.
be the change
Nu så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ofyfan, allt blir så jävla sjukt jag är så jävla fast .. Fyfan va sjukt sjukt.. Nästa avsnitt kommer bli rått, mark my words.
be the change
ohh prison break är den tyngaste foshizzlen som finns.. ahhhhhhh apa ... nån gång under jul blir det prisonbreak rally, alla avsnitt.. fyfan.. Micheal gör aldrig ett dumt beslut heller, så jävla oegoistisk e han fyfan.. Tror fan inte man får se Mahone mer nu.. Om han inte dyker upp som en sista sekunden räddning nånstans =)
be the change
Haha fan, jag har kollat på avsnittet 3 gånger, ingen annan som kollat? god damn
be the change
Är du seriös?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lika beroende av prison break som av ciggaretter. haha
be the change
abow tyngaste avsnittet... så himmla skönt på slutet när scofield säger till Self - " Come and get it!"
-.-DMX-.-
Haha så insmetat i ansiktet på den där jäveln. Dumt dock av snubben som har 4 vakter med machinegun runt två oväpnade personer varav en av dem har med sig något som är värt 100tals miljoner dollars att inte pressa self på lite uppgifter döda han o gå till mike;) Han vill ju åt generalen han också.
Haha, håller med dig xtremesia. Åhh snart dags för nytt avsnitt, dock kan jag inte kika på't förräns onsdag kväll, (jag jobbar =( ) Om det nu kommer ett på måndag vill säga.. Men det hoppas jag! Sjukt taggad!!
be the change
Jag tror faktiskt att vi kan kröna JackVegas- till PrisonBreak fanet of the year!
One chapter a day
Ja, du ska bara se mina tatueringar över hela överkroppen ;) precis som scofield.. Haha nejdå! Ne men när jag fastnar för något så gör jag det rejält, det kanske har märkts :D Och det är ännu roligare att sitta och prata om det med några softa personer! då alla i min vänskapskrets inte gillar prison break! Pusshej!
be the change
Jackvegas Det som är roligast att se är hur detta gemensamma intresse ger en bra vänskaplig diskussion. Medan i sportforumet så är de lite krigiskt haha. Ja vill ba se va mike har tänkt ut men asså vafan, han måste ju få sin operation någongång. Man märker ju så jävla klart att verkligen ingen kan göra de där små genigrejerna som mike(miche?haha) kan göra. Spec inte nu när mahone e borta.. Ska iaf bli jävligt kul att se vad scylla egentligen är. Men de skulle va ännu roligare om mike teamar upp med gretchens kund mot the general. Då har de en rik, gangster att jobba me.
Xtremesia Jag är egentligen ganska snäll & vänlig. Brukar bara brusa upp lite bland fotbollen.. Det är därför man softar ner med lite Prison Break eller Gordon Ramsay ;) Vem vet - Mahone gubben kanske kommer tillbaka, jag tror han kommer igen. Typ i sista avsnittet, som en räddande ängel. Jafyfan, jag håller med dig, eftersom att han gangstern ville åt generalen litegranna så också.. Annars så kanske det blir så att scofield teamar upp med company och inser att dom inte kan besegra dom. Och ser till så att company inte är ute efter dom alls. Om du förstår vad jag menar. Så micke kan få sin operation, och kan leva sina liv. Fast han vill ju hämnas, det är helt klart.. Frågan är bara om han ska svika det för en gångskull eller om han ska köra på. Men helt klart, det ska bli intressant, undra vad som händer med T-Bag då? Känns som han kommer sticka iväg med Self's scylla bit och så blir det krig mellan t-bag o scofield hahah! Så sjukt, så jävla bra.. UNDERBART! peace!
be the change
Men vafan. Michael kommer ju säkert också vilja veta mer om sin farsa.. General träffade ju en weak spot när han nämnde honom. Men men. De kanske crackar scylla, sen får han veta lite saker som han egentligen inte ville veta. Hoppas fan t-bag går me i company, fan va coolt haha. Mahone e säkert inte ens borta. Han hälsa på frugan sen kommer han tillbaks.
hehe, ja precis
be the change
För att tagga dig lite mer..:
VAR DU TVUNGEN DIN LILLA RACKARE! DEN VILLE JAG INTE SE!!!!!! oh nej va sjukt =( jag kommer dö... vänta till onsdag. nej nej nej nej nej nej nej nej nej
be the change
kommer han inte ut från fängelset snart??
Nu börjar den här serien suga jättemycket.
roligt .. doktorn räddade 1person förut med samma typ av tumör = scofields morsa lever! o btw så tror jag inte att scofield o burrows e bröder men aja vi får se:P
-.-DMX-.-
ooooh Mahoneeeee........ Börjar dock hända för mycket i denna serie. Blir för mycket!
jag förstod inte vad mahone gjorde? förklara nu.
www.RekFoto.se
Lexicon P21 Han ville la hitta en fed som kunde hjälpa honom med att fiska fram inside-information om HLA, Company, osv. Men han failade.Jag hoppas Michael dör så att dom kan lägga ner serien. Säsong fyra har varit en sån jävla bergochdalbana kvalitetsmässigt att man inte vet om man ska gilla skiten eller ej. Verkar som att dom flesta nya serier når sitt klimax vid den tredje/fjärde säsongen...
Would I shit you? You're my favourite turd.
Känns ändå inte riktigt som att Mahone är helt körd än, slutar denna serie med allt annat än ett riktigt värdigt slut för Mahone är den förstörd. Men fan va störande för T-bag, man blev ju verkligen lite lurad av den där companysnubben där ett tag.
Fyfan nu kan ju inte linc börja jobba för company, det är ju det sista mike vill. O mahone. neeeej varför. Hoppas mahone goes crooked igen o kör mot allt och alla. Ända som var ok var att self blir mer o mer gangster för varje avsnit som går
Mahone! Fuck fuck fuck! Du borde varit smartare ! God damn. Ja fan, micheals morsa lever säkert - och är generalens fru ;) så generalen ser mike som sin son kanske ;) men ändå inte.. inte fan vet jag.. helt sjukt avsnitt i vilket fall som helst, hur grymt som helst.. Self är så jävla jävlig den jävla fittan haha helt sjukt.. jag ska kolla på avnittet igen några gånger så skriver jag här sen igen imor neller något pz
be the change
JackVegas- P22 intressant teori. Generalen sa ju till sin dotter "I wanted a son". Kanske ligger något bakom det..
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Känns som att Gretchen är världens bästa fighter samt närstidskämpe! Hon kan liksom springa ut från en dörr när 3-4 companysnubbar matar skott mot henne> döda två av dem> hoppa in i deras bil> köra iväg och sen är det lugnt. Eller alla exempel där hon tagit 6-7 råhårda smällar mot huvudet och magen och sen lyckas vända varje fight. SÅ JÄVLA DÅLIGT!!!
Håller med dig Elitz. Btw, ingen som har greppat vad Tombstone 2 betyder?
be the change
Generalen e ju fan största pimpen asså.. om det är så att mikes mor är hans fru. Vem fan är mikes far då? Har en ganska nasty feeling att vi kommer få veta nåt stört om deras familj nästa avsnitt
det känns änna som linc och micheal är i samma sits som deras far och mor. vet inte hur jag ska förklara, men med att linc ska jobba för company oså, som sin fader.. o micke e sjuk .. ja helt cp.. snart måndag igen fyfan
be the change
W.O.W
Börjar dra ihop sig. Extremt skönt att se ett kärt gammalt ansikte igen! Serien håller fortfarande väldigt hög klass.
Klart som fan att Scylla var något annat. Jag inklusive dom flesta har inte tänkt på det ist bara följt med "Det är Company's uppgifter bla bla. Dom har ett budskap i serien som mycket väl stämmer med verkligheten. Finns organisationer som har olika uppfinningar och dylikt som inte släpper de än.
ahh så sjukt.. jag återkommer...
be the change
haha.. är detta på riktigt.. hur länge har han prisonbreakat?? Snacka om dålig repris och mjölkning..
det ända som jag tycker är tråkigt är att tbag, self & gretchen är kvar, och att dom ska jobba med linc... just det med alla som jobbar med varandra börjar bli tjatigt..
be the change