Fyfan va sjukt avsnitt..Spoiler Att generalen är pappa till gretchens dotter ... att dom verkligen klarade av att ta sig fram till scylla.. att micheal inte var nogrannare med alarmet däremot slutet .. god damn.. hur i helvete ska detta sluta..
be the change
JackVegas: Spoiler Michael blir blastad.
your heart pump project kool-aid
Redaktionen
2008-11-18 08:59
Kravmärkt, jag tycker lite tvärtom. Säsong 1: högklassigt. Säsong 2: En aning utdraget men hyffsat viktig för historien. Säsong 3: fängelse igen? utfyllnad.. Säsong 4 tyckte jag började bra, bra story med att bring the company down. Däremot har dom fastnat lite i samma fälla som säsong 2, överdrivet intetsägande avsnitt som går ut på att ett litet problem ska lösas för att sedan återvända till exakt samma läge som innan avsnittet. tror dock på en stark avslutning..
niggaz want me to rhyme? $3,99!
AllihopaSpoiler FAN FAN FAN michael tom jag listade ut att själva scylla borde ha ett larm som aktiveras.. eller har han kanske tänkt på det? Shiet gimme som more man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia P16Spoiler Han har tänkt på det självklart, det lär du märka i nästa avsnitt :)
be the change
oj råka posta..Spoiler Om man tror som jag tror, dom har ju inte det sista kortet, och det har antagligen generalen på sig, så dom kommer att boxa ner dom och ta kortet och scylla o sticka... Hur fan dom ska göra med bagwell o slynan är en annan fråga.. om dom inte har en annan väg ut .. heh
be the change
tittade på trailern till nästa avsnitt.. abow tjockt nice..
-.-DMX-.-
dmx länka :)
be the change
Spoiler Ohfan, jag hade ju rätt på ett ungefär ;D
be the change
fan vilket avslut.. ge mig 12e nu
Sara lär ju ha något planerat eftersom hon sitter och enbart väntar utanför. Känns verkligen som att Michael har något planerat som han håller lite i skymundan. Sen kanske även Mahone the king har ett ess i armen.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
om bara nästa avsnitt var det sista så man slapp den här serien nu. Prison Break har verkligen gått från grym serie till..inte så grym. Allt är långdraget och de mesta känns så förutsägbart. Manusförfattarna verkar vara himla trötta..
One chapter a day
Fan snackar du om? nu är det bättre än på 3 säsonger alltså! säsong 1 och 2 är odödliga, men det här e fan nära på, inte riktigt samma feeling bara, vilket är synd.
Förut blev man överraskad av Prison break, det var svårt att veta vad som skulle hända. Nu sitter jag och suckar flera gånger varje avsnitt, det märks att nån vill tjäna pengar och bryr sig inte så mycket mer..bara det blir överstökat ungefär.
One chapter a day
Vart är Michaels alla tattos? Hur i helvete kan de röra sig fritt bland folk utan att någon känner igen dem? Fan t-bag har ju ett 9-5 jobb.
Hyenan missade du programmet när dom brände tror jag..(vet inte exakt va de gjorde) bort hans tatueringar..? Vilket nu visat sig vara rätt meningslöst. Haha t bag borde satsa på att bli säljare ist..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra att serien snart är slut nu börjar bli så överdrivet med alla larviga småsaker dom skriver in bara för att förlänga serien hela tiden. Spoiler som den där jävla minan/larmet han trampade på, va verkligen säkert mer än 10minuter av det avsnittet som slösades på de skiten nu får dom fan ge sig. kmr de en säsong till efter det här smäller jag nog fan av
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Hur fan kan de inte bli en säsong till? Tvivlar på att ALLT löser sig på ett enda avsnitt. Skulle vara om generalen dör, gretchen dör, Mikael blir frisk, Sucre åker hem till sin brud, Mahone blir tillsammans med sin fru och får en till unge osv osv..
det är 5 avsnitt kvar....inte ett
One chapter a day
Kommer sluta med att Kellerman rusar in och dödar alla skurkar!
ni som klagar behöver ju inte glo då! tråk
www.RekFoto.se
Lexicon det vet jag väl. men det känns lite tärt att sluta kolla när det är så få avsnitt kvar. då känns alla andra säsonger man sett helt onödiga. nu kollar jag inte längre för att jag vill, utan för att jag måste.
One chapter a day
nästa avsnitt lär bli löjligt bra
SKU - SKU - SKULASON!
Ojoj, nu ska jag börja kika på avsnittet :)
be the change
Damn helvetes jävla skit vilket avsnitt.Spoiler Gretchens hållhake på generalen var ju bra iallafall, annars hade ju inte scofield o dom kunnat gå ut den vägen, nice nice. Men ändå, trodde faktiskt att generalen skulle hålla hårdare i den men vad vet jag, han såg iallafall jävligt skakig ut mot slutet.. Men god damn, vafan gör agent self?!? Är han ute efter pengarna? Ska han sälja den till the company igen? Eller ska han sälja den nån annanstans.. fan jag fatta inte den skiten... Jävla punkass har inte gillat han sen han kom in i serien.. Ska bli kul o se när Scofield spöar skiten ur honom.. Det lär hända.. ohhh jag är så nervös o skiit o så jävla trött.. Prison break är bäst..
be the change
Så sett det 2 gånger.. Så jävla fett.. Kan det inte bli tisdag nu igen tack..
be the change
Det här var fan det sjukaste på år och dar. Säsong 1 klass på avsnitt 12! Shit mitt hjärta slår fortfarande i 180
Håller med, detta avsnitt höll verkligen säsong 1 klass. Funderar på samma saker som dig, JackVegas-Spoiler Vad kommer Self göra med T-Bag? Tror inte han bara lämnar han i bilen. Kan Self ha samarbetat med Gretchen? Är hans chef (han som sa att Self gjort ett bra jobb) också en traitor?
Vad glad jag blir när jag ser vad ni har skrivit! Ska se om .... 30 MIN:D
Spoiler Self kommer antagligen döda T-Bag, känns det som. Eller så lyckas T-Bag smita undan men har svårt att se hur nu när han är fast i bilen lixom.. Men så sjukt avsnitt.. Ska kolla på det snart igen haha..
be the change
Åh nej asså gör inte det här mot mig.. mitt hjärta tål inte sånthär!Spoiler Kanske är self medlem i typ "the company" två, men vi vet ju fortfarande inte vad scylla egentligen är. Det verkar ju vara så mycket mer än companys lilla bok.. Helvetes fittself fan va arg ja blir..?
Fan...fanfanfanfanfan.... Riktigt bra avsnitt. Riktigt, riktigt bra.
•pave paradise•
Spoiler HAHAHAHAHAHAH fan va sjuk, Self kom från ingenstans och smekte sönder:D Men han ska fan ha en smäll efter att ha dödat en sån snygg brud!!
Ere bara jag som börjar bli JÄVLIGT trött på denna serien? Seriöst nu har dem räddat världen i 4:a säsonger och jag hoppades verkligen att allting skulle lösa sig nu, men änn en gång har dem blivit blåsta som idioter och en "ny säsong" verkar möjligt. Herregud...
jontelito: Och vad skiljer egentligen Prison Break från någon annan serie som har "lösa ett problem"-grund? Det är inte annorlunda från en hel del andra serier.
•pave paradise•
Alltså jävla horor som ska mjölka skiten asså! Fan de borde avslutat serien vid detta eller nästa avsnitt. Man visste ju att det skulle bli en ytterligare twist men han det är så drygt då det är samma sak hela tiden. De lyckas äntligen - hamnar på 0 igen. Alltså, det handlar inte om att det blir nya twists, utan att det blir samma sak fast i ny version... det är sjukt drygt bara Trots det så kan jag inte sluta kolla på serien (såklart)... Jävla skit asså, jag blir seriöst lack
Riktigt fett! Mer prison break till folket
Pigeon_ P19 och jontelito P22 Lägg ner ert jävla gnäll alltså, serien är extremt bra just nu, ingen som är intresserad av PB och har följt det kan säga i mot.
Alla har väl rätt till sin egna åsikt gällande tv-serien Prison Break! voff voff Om detta inte är sista säsongen av PB så har det verkligen gått för långt!
Ni som är trötta måste ju verkligen avsky Lost om ni ogillar PB så mycket som ni verkar göra.
•pave paradise•
Du bortser dock från faktum att Lost är snäppet bättre än PB. Skillnades ligger i att saker och ting upprepas till viss del i PB, dem hamnar i trubbel och tar sig ut från de osv osv osv. Lost har en helt annan story som är bättre anpassad till en längre serie, mycket mer mystik osv. PB börjar bli för utdraget men det är inte Lost!
Faktum? Knappast. Jag tycker att Lost är bland det värsta av alla smörja som kommit från USA under 2000-talet. Lost blev utdraget redan vid andra säsongen och folk misstar dess pundarstory för "mystik". Upprepningar i PB = de lyckas, men misslyckas. Upprepningar i Lost = de tar sig från ön, men de är kvar på ön. Vilket är dummare?
•pave paradise•
Nu kollar jag inte på Lost och har hållit mig borta från serien då jag tycker den verkar vara sjukt jävla utdragen. Men det ena utesluter ju inte det andra. De borde avslutat PB efter S2 på båten. Kellerman vittnar och hela Company förstörs, Linc, Sarah och Michael åker iväg och har det trevligt... De kunde definitivt ha knytit upp resten av karaktärerna ganska enkelt då också. Men istället så börjar de i princip om serien. 3e säsongen är en blek kopia av säsong 1. S4 hade ett grymt koncept och har varit väldigt underhållande, men senaste twisten var bara jobbig. Skulle de kört en twist överhuvudtaget så borde de varit mer kreativa än så i min mening. Sen fattar jag inte, får man enbart droppa bra åsikter i den här tråden eller? Jag vet inte, men jag ser hellre en intressant diskussion angående både för och nackdelar snarare än att se 17 inlägg med innehållet "tungt avsnitt, PB är bäst" i olika former... :)
Hade det avslutats efter säsong två hade klagomålen haglat. Om The Company är lika stort och farligt som de alltid har hävdat så skulle knappast ett enda vittnesmål räcka för att fälla dem. Vore otroligt kasst om de hade avslutat det då.
•pave paradise•
Nja, Company har ju stegvis blivit "mäktigare". Vid säsong 2 visste man inte riktigt hur stora de vad, och ett bra vittnesmål hade definitivt kunnat räcka då. I säsong 1 hade ju några papper som dokumenterar deras operation mot Linc räckt för att krossa de.
S1-2 var asbra, S3 var ojämn och ologisk, S4 har varit intressant.
Men nu får dom väl låta Scofield dö ffs!
Jag hörde även ett rykte om en PB-spinoff. Det skulle tydligen handla om en tjej som åker i kvinnofängelse. Hon kommer att introduceras på slutet av säsongen. Enligt ryktet alltså:
Länk till http://en.wikipedia.org/wiki/Prison_break#Spin-off Projektet är lagt på is och jag hoppas att det förblir så...
Would I shit you? You're my favourite turd.
magiskt bra avsnitt, men skiten skulle slutat nu och allt var frid och fröjd för grabbarna.
SKU - SKU - SKULASON!
elitz P20 Pwnd by Ihabia , voff voff! Påstår man att Lost är snäppet bättre än PB har man fan inte alla hästar i stallet
Eftersom Lost handlar till stor del om övernaturliga fenomen gör det i sin tur att en hel del frågor ställ och därefter skall besvaras. Självklart finns det en hel del man vill ha svar på i Prison Break men Lost har en story som jag tycker är bättre upplagd för fler avsnitt utan att bli utdragen. Att påstå att Lost har en pundarstory är bland det dummaste jag läst, människan har under väldigt lång tid roat sig över mystik och dylikt, inte minst i religioner. Det är nog en anledning till varför rätt många människor just gillar Lost. Men jag ger dig en chans att förklara ditt uttalande ang pundarstory-påståendet! Så jag inte misstolkar det. Rastasite P19 -Som jag känner personligen Du har sett ungefär 5% av vad serien Lost har att bjuda på, därför har du inte inte mycket mer att tillägga i den här felplacerade diskussionen. Kom tillbaks när du införskaffat dig några hästar.