Hehe, schysst av grabbarna att rädda mahone :-) Trodde inte det först hehehe
be the change
Mahone rockar sönder resten av prison break. Vore inget utan honom !
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Det var därför jag blev lite rädd, jag trodde han skulle dö detta avsnitt, ta livet av sig eller nått sånt :( DÅ had ejag slutat se på skiten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja man var ju orolig där ett tag, men Mahone skulle aldrig låta någon annan avsluta de jobb han lovat sin fru! :D
Dock känns det som man missade något, helt plötsligt var dom ju på travbanan, man missade all planering och sånt.. ... Eller jag som tankat fel?! Tänkte på det nu först i efterhand..
be the change
Nej du missade inget. Själv tyckte jag det var rätt skönt att slippa den gamla vanliga planeringen, bli så enformigt liksom. Nu fick man mer sitta och gissa hur dem har tänkt och vad som ska hända.
Wörd. Klockrent när det är sådär, att det bara drar igång. Planering har man sett förut som sagt. Kör ba!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
planering suger...man förutspår ju allt då
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
blir bara bättre och bättre faktiskt
SKU - SKU - SKULASON!
fan längtar så jävla mkt tills ikväll.. galet alltså...
be the change
kan inte berga mig ..... nån som vet exakt när det kommer ut ikväll?
03.00-03.30 tror jag
be the change
Så, nu är alla connectade med varandra, nu kan det börja hända lite saker. Men det mest viktiga, did he fuck her? :D
Ja, han sa ju "stays in vegas" efter att tjingtjongen fråga "what happend?"
Kan väl även betyda att han INTE gjorde det? Han tackade nej till hett sex med het brud och 1000 dollar, klart han inte sprider det. So it stays in Vegas
Grymt som faan. He fucked her.
be the change
Riktigt grymt avsnitt måste jag säga
Sa jag inte att grabben var döende? Jag sa ju att grabben var döende. Nåja, halva avsnittet kvar nu.
•pave paradise•
äh de fattade väl vem som helst. alltid när folk blöder näsblod i serier/filmer är det nåt allvarligt.
One chapter a day
Känns som Don Self kommer få dom på fall. Varför fan öppnar han munnen om LAOS till generalen...? På ett eller annat sätt kommer iaf company fixa Don Self. Troligen genom att hugga hans fru och hota med att hugga hans barn om han inte hjälper dom..(som vanligt i denna serie)
Zoned: Pessimist :(
•pave paradise•
Jag slår vad om 1000 kronor att scofield inte är döende... Serien har blivit så mesig nu.
du är mesig. klart han är döende.
www.RekFoto.se
Det ända jag inte förstår är att Generalen knappt pratade i säsong1, han var VÄÄÄRSTA secret hur MÄKTIG som helst. Men nu kan tex Don bara gå in på hans kontor... Det stör mig lite .. Men annars överjävlafett.
be the change
Hm...Agent Lang sa något på reprisen igår som fick mig att rycka till, om att hon själv hade en bror som jobbat på samma sätt som Mahone har tidigare...kanske kan det vara Wyatt? Eller så är det ett sammanträffande att bägge två är svarta också, det var det som fick mig att bli lite nyfiken men ja...bara en tanke.
•pave paradise•
Hmm.. På reprisen? Repris?!
be the change
TV. De visar repriser av äldre avsnitt på TV.
•pave paradise•
Jaha. Där ifrån säsong 3 menar du? Förstog inte att du menade på TV blev änna nyfiken. Det är säkert Wyatt.
be the change
Vem är Lang?
Agent Lang. Den brudagenten som jobbat tillsammans med Mahone i säsong 2. Som även var och besökte Mahone i Sona och försökte hjälpta honom. Som även gav Mahone informationen nu i Säsong 4 när han ringde upp na'
be the change
Aha.
Ah...fan, just det, hon gav honom informationen...då har jag nog fel.
•pave paradise•
Fan. Det har du ju rätt i lhabia. Att jag inte tänkte på det ... Men det kanske är en sjukt twist.. Vem vet..
be the change
såg också den reprisen igår, men menade hon inte bara att hennes bror hade vart fast i droger?
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
jag vet inte, jag halvsov...haha.
•pave paradise•
Episode 8 kommer ikke før 21 oktober
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
skojjar du eller? varför det?
www.RekFoto.se
Uppehåll pga Baseboll tror jag.
be the change
ahmen va fan. dessa uppehåll dödar mig sakta.
www.RekFoto.se
No Prison Break Unfortunately, due to some baseball playoffs, Prison Break won't be airing . Episode 4x08 "The Price" will air next Monday, October 20th.
-.-DMX-.-
Basebollen kan brinna i helvetet.
hur många avsnitt har vi kvar på dennna säsong?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Snart kommer nästa avsnitt, jag dör av längtan. Förresten, bara jag som stör mig på att Generalen pratar mycket och inte alls är så hemlig som han var i säsong 2/3. haha. Frågan är om vi kommer få se något mer ur det dära labbet dom gick in i sista avsnittet av säsong 2 .. ja, frågorna är många - tror inte vi kommer få svar på alls många:(
be the change
labbet? remind me jag har glömt
One chapter a day
I sista avsnittet av säsong 2 får man se generalen gå ut ur något labb med plasthandskar och labbrock...
Grymt grymt grymt.. Mahone är kungen alltså ... Smart av Micheal oxå though... Hehe!
be the change
Grymt avsnitt! Synd att inte Sarah cutta pulsådern på Gretchen bara! ;O