Kravmärkt P22 ge det lite tid så ska du se att det blir bra
www.RekFoto.se
Städaren på Firman är sjukt tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När väntas resten av avsnitten att komma?
väntar på avsnitt 3 nu
Things arent easy at my old home.
Ah känner inte igen Prison Break längre, detta avsnitt var riktigt kasst....
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Fyfan va soft, gillar det. Avslutet mellan Mahone & Linc var ju guldvärt. Fyfan.
be the change
Kollar tredje avsnittet nu. Cress Williams väckte mitt intresse för serien igen, var lite skeptisk för den här säsongen men härlig är han. Kul med Michael Rapaport också, honom har jag länge gillat.
•pave paradise•
Och vår huvudperson lär kola. Känns så.
•pave paradise•
Näfan, Micheal dör aldrig.
be the change
Spoiler Jodå, jag tror stenhårt på att han dör. Men inte av att bli skjuten eller något sånt, utan av hjärnblödning eller en växande tumör.
•pave paradise•
Ja detta 3e avsnitt var riktig dåligt.. Enda som höll i detta avsnitt var firman killen , tack vare han det blev lite spännande.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Haha ! Jag gillar dock inte den dära Agenten, han pratar så jävla fult.. Äcklig dialekt.. :(
be the change
nu börjar dom bygga upp storyn iaf men serien känns fortfarande tråkig
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Snart dags heheehe
be the change
2 första avsnitten sög rejält, det tredje vart helt ok. Det enda positiva jag ser med serien just nu är Mahone som skiner som skådis jämfört med de andra. Sarah suger hårt som skådis och karaktär, fattar inte varför dom tog tillbaks henne hon tillför inte ett piss och T-bag har dom gjort till nån jäkla skämtfigur som man ska skratta åt.
Jag tycker ettan va nice aptitretare. Tvåan va en grym huvudrätt, trean kändes mer som en efterrätt. Måste bara fråga(ingen spoiler för er som sätt till ep 3. Men för er andra e ja snäll o gör en spoilerruta) :Spoiler Michael sa ju att mötet va mellan de 5 kvarvarande korthållarna, städaren på firman har väl också ett kort? Och han är hos snubben som hjälpte sara, isf ere väl ett stort jävla misstag som har begåtts?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia P16 Han har nog lämnat vidare kortet!
be the change
Tror du de? Sa inte han generalen något i stil med "now you are guarding the card?" Aja vi får se imorn;)
men det e ju säkert fel i slutändan..så de måste ta städaren sen för att ska va klart
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
När fan skaffade Lincoln sin tatuering? Inte för att den har någon relevans till serien eller något, men ändå...
•pave paradise•
när fan kommer avsnitt 4a?:S
Det är redan ute.
•pave paradise•
Den tatoon är ny. Nu händer det snart något med Scofield. Näsblod igen.. Fan då :P
be the change
Sa ju det ;) Och Linc har ju en på varje arm nu, vafan...
•pave paradise•
lhabia Haha vet.. :( Eller så har han hela överkroppen! Who knows :D
be the change
undra vad det jävla näsblodet beror på?
SKU - SKU - SKULASON!
Pick your favourite:Local factors * Anatomical deformities, such as septal spurs or Osler-Weber-Rendu Syndrome * Chemical inhalant * Inflammatory reaction (eg. acute respiratory tract infections, chronic sinusitis, allergic rhinitis and environmental irritants) * Foreign bodies * Intranasal tumors (Nasopharyngeal carcinoma in adult, and nasopharyngeal angiofibroma in adolescent males) * Nasal prong O2 which tends to dry the nasal mucosa * Nasal sprays, particularly prolonged or improper use of nasal steroids * Narcotics, particularly insufflated cocaine * Surgery (such as septoplasty and endoscopic sinus surgery) * Trauma (usually a sharp blow to the face) * Nose-picking * Low relative humidity of air breathed occurring especially during winter seasons. * Otic barotrauma from descent in aircraft or scuba diving.Systemic factors * Drugs - Aspirin, Fexofenadine/Allegra/Telfast, warfarin, ibuprofen, clopidogrel, isotretinoin, desmopressin and others * Alcohol (due to vasodilation) * Allergies * Blood dyscrasias * Envenomation by mambas, taipans, kraits, and death adders * Heart failure (due to an increase in venous pressure) * Hematological malignancy * Hypertension * Infectious diseases * Pregnancy * Vascular disorders * von Willebrand's disease
•pave paradise•
MMMMM! Shannon Lucio, hot shit!
troligast är nog "nose picking"
Vadå detektivserie? ;)
Would I shit you? You're my favourite turd.
Cooling-negern kommer att ställa till det. jag gillar inte honom. Kunde dom inte få söta sina grejer i fred nu en säsong utan en massa kidnappningar av kjolstyg och skit.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Haha.. Jag gillar inte FBI agenten.. Han pratar så konstig dialekt :(
be the change
Vem? Self? Han är från New York.
•pave paradise•
Jag gillar iallafall inte hans röst, och han ser ut som en pussy :(
be the change
avsnitt 4.a var fan bra ! :)
www.RekFoto.se
Heja Mahone! Fan vad bra han är! Shannon Lucio är fortfarande het :D
Det är hon verkligen.
•pave paradise•
Galet snygg. Börjar annars tröttna sjukt mycket på nästan alla huvudkaraktärer, bara Mahone och T-bag som håller måttet. In med Kellerman igen snälla!!!!!!!!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Mahone e kungen. Känns som att många karaktärer är med bara för att "dom inte får dö". Typ Lincoln, grabben har alltid varit en sidokaraktär, syntes inte mycket i fängelset förutom när han hjälpte Scofield till o från. Men det var liksom hela hans grej, som det är nu får han inte utrymme att göra något, men släpas liksom med hela tiden. Hoppas verkligen att det händer något som involverar Bellick och Sucre på ett personligt plan, så att man kan se deras personligheter utvecklas. Som det är nu är jag osäker på om Bellick är snäll eller ond, och det är irriterande att inte veta det samtidigt som han bara glider runt o gör en massa skitjobb åt dom "stora" karaktärerna. Dessutom är Sarah totalt meningslös, är bara med för att gänget ska innehålla en kvinna. Jag vill se mer av Mahone, Japanen, Bellick, Sucre och Scofield. Mindre/inget av Burrows och Sarah. Avsnitt 5 var däremot grymt, bästa jag sett på hela säsong 4 och sista halvan på 3an. Oavsett vad folk säger tycker jag att Prison Break säsong 1, 2 och halva 3an är det bästa som finns seriemässigt.
Haha är de bara jag som störde mig på att alla lyckades bli gripna precis samtidigt och att dom ska få jobba undercover med att sätta dit the company helt sjukt jävla orealistiskt och överdrivet.. men om man klarar av att bortse från de så är de iaf fullrulle och mycket underhållande!
my name is xelly smelly
Mahone är så jävla tung...
be the change
Xelly Dom var väl alla efterlysta samtidigt och eftersom de är foxriver rymlingarna är det inte särskilt svårt att känna igen dom? Fast ja vene om det var så du mena:) Tyckte detta avsnitt var vldigt bra!
Xtremesia Jo men att alla åker fast precis samtidigt är inte så sannolikt :p
my name is xelly smelly
Mahone är en stor anledning till varför jag fortsätter kolla, riktigt bra skådespelare. Fast säsong 4 verkar än så länge 10 gånger bättre än säsong 2 och 3, så detta ska bli roligt att följa. Kollade på avsnitt 5 nyss, ett grymt avsnitt, snuskigt spännande, det enda som jag tyckte var så jävla fult var när scofield och lincoln kopierade kortet, de att snubben var så jävla seg ut när han skulle öppna kassaskåpet, såg så lamt ut på nått sätt. Nåja, ser framemot avsnitt 6. Hoppas Mahone hittar och nitar han den där lönnmördaren (som man såg honom göra under en reklam på ett avsnitt).
Suck on my chocolate salty balls
Får vi se hur tungt avsnitt 6 är strax då :)
be the change
Yes, senaste episoden va också grym. Jag gillar den här säsongen väldigt mycket. Prison Break har blivit bra igen :D
Detta avsnitt var lätt det bästa , Company killen är så jävla ond att det är sjukt grymt.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
jag är faktiskt lite besviken på den fjärde säsongen. i alla fall hittills.
Zittla - The Fatal