:S Sylar & Heroes hör ju ihop.. Ni är galna. Zach är en bra skådespelare också.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
619!!!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
afflaf tror att den flygande snubben dödar Claire's farsa! det är ju ganska uppenbart
// be the change you wanna see in the world
Esshå P19 på vilket sätt är det uppenbart?
man ser någon stå och hålla om Claire i bakgrunden, (antagligen han) men det finns inget som tyder på att han dödar honom.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
han va väll typ skjuten i ögat såg det ut som! aja man vet ju aldrig, men Isaacs målningar brukar ju stämma!
Undra om det verkligen är Claire's pappa som blir skjuten, kan vara någon annan.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P18: Aaa, kan vara den andra snubben med glasögonen också, fast han på målningen liknade nog mer Clairs farsa.
Oväntat att syler skulle stöta på tvinsen. Iaf...hur tror ni syler kommer döda tvillingarna? Jag tror han morphar sig först till tjejen och dödar killen och sen till killen och dödar tjejen. Typ han särar på dem ...aaa ni fattar.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Haha, tjejens krafter tror jag är värdelösa för Syler, vad har han tänkt att göra? Börja bölja varje gång han ska döda någon? =)
tror tvillingarna överlever, dom har lagt ner för mycket tid på att bygga deras karaktärer för att döda dom såhär snabbt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Claire's pappa var inte skjuten eller något, och även om han nu skulle ha varit det, vad pekar på att just killen hon träffar är den som skulle ha skjutit honom?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Tvillingarna kommer överleva ett tag iaf, men jag chansar på att killen kommer dö förts, men tjejen kommer att vara med ett bra tag.
vafaaan dmx
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
När Molly deckade av så hörde man hur hon försökte kontakta Matt, och eftersom matt kan läsa tankar så hörde hon hennes "röst". Lär vart Matts farsa som fuckat upp henne med nån telepati grej. Ska bli kul som fan också se hur Matts farsa är, en fuckad telepat typ :D.
Producent
2007-10-17 16:56
tycker det är lustigt att sylar mår så bra han har ju ändå värsta såret på magen ? jag vill ha alla avsnitt nu
Get MAD and change
Dmx_4ever kan det va scenen där Mr. Bennet dör??? =)
TheSoulSnatcher P22 kan det vara , finns mer bilder på den sidan.. så bara klura ut vad som kommer o hända:D
-.-DMX-.-
Fan vill se nästa avsnitt, finns de ingen sida där man kan se smygpremiär elr nåt hackat sätt att se dem på ? hela season 2 är ju endå klar men inte utsänt officielt bara.. fan va bra detta avsnitt var :)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
jävlar va latino tjejen är mäktig. Hon har ju typ mörk materia inom sig eller nåt haha
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Men vafan, sylar har väll inga krafter kvar? Eller är det så att han måste bli frisk först?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
HAN borde vara död. han har ett sår rakt igenom magen för fan. hur kan han vara så pigg. han mår väl ine bättre pga av att hon gjorde någon synvilla? och borde inte den försvunnit när hon dog?? allt annat försvann ju
Get MAD and change
lite roligt att du letar i logik i en serie där förmågan att stoppa tid och rymd sitter i ens DNA...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror itne synvilla tjejen är död, tror hon har en större roll än man tror... Eldon om jag minns rätt skulle det finnas långsökta teorier till hjältarnas krafter på någon hemsida, som serieskaparna tänkt sig. Hiros är ju självklart den mest avancerade, den och Matts (kanske hans far också). Men har för mig att de försökte något med att om man inte ser världen som en enda dimension osv, blablabla, supersträngteorier, vägintegraler, blabla. Fattar du?! :D
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Tycker fan att än sålänge utav denna andra säsong utav Heroes, så suger den rejält och det är så jäkla tråkiga nya karaktärer som de latinska sysslingarna och deras episod fillers-story är grymt tråkig och ointressant. Claire och hennes story suger också, hela den grejen att hon stör sig så mycket över att behöva hålla sin egenskap hemlig...Jag menar fan fick hon inte en tillräckligt bra anledning förra säsongen varför hon bör hålla sina egenskaper hemliga? Som att kanske hela hennes famiilj vart på väg utplånas? hennes story känns som att kolla på Smallville. Hiro-delen, att hans hjälte Kenzo visade sig vara en tråkig jäkla humoristisk sidekicker som dessutom är en Gajin tar ju bort den sköna och seriösa stämning Heroes haft under säsong 1. Åh herregud sen den nya tjejen som ska ta hand om Micah och som kan lära sig vad somhelst bara hon ser någon göra det...Tråkig karaktär. Petrelli-storyn som man inte fått se så mycket av är iförsig rätt spännande. Det positiva är dock att dom tagit in Stephen Toblowsky(Suresh nya "chef"), grym skådis hoppas att dom ger honom mycket utrymme. Det är just där Heroes fortfarande lever, Bennet och Suresh samarbete och nu Matt som upptäckt att farsan är inblandad i det hela är det som håller mig kvar just nu...Hoppas fan på bättring....
massa skitsnack dvs bajsaren
vem sa att det var sanning? Det är typ som att det finns förklaringar i Jurassic park... Idiot..
Det kommer ett avsnitt som heter four months ago, då får man veta hur mongonathan separerade från sin fru och blev alkolist efter peters "död" och allt annat som har betydelse. Om inte jag får svar på mina frågor kommer jag skriva ett långt och utförligt inlägg om seriens brister och varför jag inte kommer att se fler avsnitt (alltså officiellt men i smyg, ja.)
Vad ska vi slå vad om att dom kommer få det till att Jesus var den första med superkrafter?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
avante: Kensei = Linderman ................................. Takei är f.ö inte avskriven så skulle inte vara allt för säker på att Mr Nakamura ens är död.
naero: ahh tänkte jag inte alls på visserligen då blev det en aning mer positivt, men vidbehåller att stämningen dras ner utav Åsa Nisse-humorn.
bara jag som orkat kolla avsnitt 5? Matts faders krafter var ju ganska spännande får man säga. Sedan var det ju skönt att man slapp syskonen för omväxlings skull.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke P22 nixx såg det precis. spännande... orkar fan inte vänta en hel vecka till.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Matts farsas kraft var ju riktigt skumm, hade han oxå någon slags illution kraft? jag vill se mer av Sylar! :D
Moderator
2007-10-23 20:35
Veronica Mars :D tyckte dagens avsnitt hade fokus på dem mest intressanta. Framförallt Peter och hon Michas kusin, jag vill se henne göra coola grejer mest. och vafan handlade nickys tuppjuck om? jaja.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Producent
2007-10-23 22:11
"och vafan handlade nickys tuppjuck om? jaja." Var väl bara Veronica som gick lite mental. Verkade ju inte som det var någon big deal direkt. Tråkigaste avsnittet hittills den här säsongen. Sjukt weak "cliffhanger" också...
vilken tråkig?! :O Bra avsnitt, det är bra uppladdning hittils tycker jag, men uppladdningen får inte bli för lång som i säsong 1, snart får det fan smälla asså.
hur i helskotta kunde de döda den irländska kvinnans brorsa? han var ju riktigt grym, hade stor närvaro och karaktär. f.ö. var det ett rätt bra avsnitt, fastän handlingen går otroligt sakta framåt. håller också med användaren längre upp, att sidohandlingarna med tvillingarna, clarie respektive hiro är riktigt tråkiga. känns lite som prison break säsong två med alla fillers och allt blaha-nonsens.
haha vafan det är ju Peter som är snubben i hon Fergie's big girls don't cry video såg jag nyss.
"life's a garden, dig it."
Tror allas föräldrar (iallafall den där gruppen) har samma kraft som deras kanske försfödda barn? Sen kan dom skapa illusioner senare i sina liv. Precis som Deveaux (svarta döende snubben) gjorde i säsongsfinalen förra säsongen och nu Matts farsa.
De mest intressanta handlingarna just nu är ju Nathan/Matt och Peters
haha vafan det är ju Peter som är snubben i hon Fergie's big girls don't cry video såg jag nyss., da :P haha..:)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag tycker att Peter's handlig suger, än så länge. Vadfan e det, de hittar honom naken i en konteiner. Och helt plötsligt blir han kär i han bossens dotter och vill inte veta vem han är. Han har ju typ träffat henne några dagar och redan bestämmt att leva livet med henne typ =P
Eller ja, känns lite FÖR orealistiskt, om Peter nu har glömt ALLT, så borde han ju fan börja tänka på varför han har krafter osv. istället så skiter han i allt i tar bruden hem varje kväll >_< bah...skitsamma :P
samtidigt så är han jävligt rädd för sina krafter, han kunde inte kontrollera sig själv när han tryckte upp den snubben mot väggen och han trivs kanske jävligt bra med livet som det var då när han fick lådan så han väntade helt enkelt med att öppna just för att han var rädd för sanningen liksom, så pass uppenbart att jag inte ens hade behövt skriva detta :P vems dotter tror ni hon är? hon som dödade Peters flickväns bror? el-bruden. Matts pappa tror jag kan kontrollera folks hjärnor, få de att tro/se saker. Mrs.Petrelli hade ju självvållande skador på ansiktet så rätt förståeligt om han försökte döda henne där :P
Dawsons Creek meets Smallville sammanfattar nog season 2 rätt så bra just nu
kanske lite Sabrina touch på Claires handling med