vart kan man hitta episodet då? nowhere to be found..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
timon_b där man har hittat de förra.
Get MAD and change
Kan ju oxå vara Sylar som dör. han kommer ju få tillbaka sina krafter snart och då kommer han kunna förvandla sig. inte för att det är så troligt, men är ju en möjlighet Sen så såg jag några sekunder på dagens avsnitt på tv4a och där visa dom en tavla när Hiro står öga mot öga mot draken:D hade helt glömt det, så det är en fight jag fett peppad på:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Exorsixten Den tavlan är ju med i första säsongen, det är en drake på ett museum eller något väl?
hejhej
Jopp, det är ingen riktig drake, tack och lov. :P Hade vart för mycket med monster osv.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
gott folk det är peter som är den onda, Peter från efter explosionen dvs. Vi får oxå se Peters brända ansikte i baren. Den Peter vi får se i Irland är en Peter från en annan tid och det förklarar minnesluckorna . Peter har ju osynlighets kraften när han attackerar sin mor, och när han knuffar ner hiros pappa kunde han hela sig själv. Det finns alltså två st olika peters Sen tror jag att Peter använder Nickys kraft på ngt sätt men jag ska fundera på det där ett tag till Bless
Känns livet hårt?.. använd gillette
Nu när du säger det så claccy. :O:O:O:O Men samtidigt så känns det som att det inte är så, vi får se helt enkelt, nu blev det ännu mer spännande. :S:S
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
långsökt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eldon är trögsynt.. den var bra claccy.. men hoppas han inte är för ond o dör.. han är ju den bästa i seried tycker iaf jag..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Hyvni P18 : no shit sherlock? så klart det är i första säsongen eftersom det gick på tv4...
Jag var lite trött när jag skrev förra meddelandet men poängen var att hiro inte kommer slåss mot någon riktig drake, utan att han bara står på ett museum och pekar med svärdet.
hejhej
Hyvni Tack vi vet, det är därför den här tråden heter "Heroes säsong 2 " Ok nu ska vi sluta mobbas :)
din mamma är trögsynt bonde
Hyvni så kanske det var ja:)
Så sant...
"Har gillat varenda litet avsnitt från säsong 1 till säsong 2 hittils, kan knappt vänta till e04."
GZARZA P18
vart tog sylar vägen? jag gissar att det är till 100 % sylar som flickan drömmer om i sinna drömmar eftersom han fick ju aldrig tag i henne i första säsongen o jag garanterar till 100 % att det var sylar som dödade Hiros pappa.
Sylar är ju boogeyman, så det är inte honom Molly ser/drömmer om utan det är någon värre.. Och Sylar dödade inte Hiros pappa, det är jag rätt så övertygad om.
isåfall vem är boogeyman?? Sylar får fan inte dö inte än iallfall... big battle med Hiro på slutet, det skulle jag vilja se.
M3ster, Boogyman Är sylar, Molly drömmer om nån värre vi inte fått se än.. Hiros far blev dödad av nån annan som är lejd av "Godsend". de är nån slags hämnd..
claccy P20 Du menar att Peter absorberat Hiros kraft när dom har mötts? Tycker ändå att det borde ha nämnts av någon eller visats på något sätt om Peter hade tagit denna kraften. Men hursom, Hiros pappa dör ju i framtidsblicken som man befinner sig i nu, samma framtidsblick som Peter spenderar på Irland. Samtidigt så springer Ando fram till huskanten och kollar ner direkt efter att Hiros pappa och mördaren har fallit över. Där finns bara en kropp. Och om man ska basera någon teori på de tidigare visningar av healnings-kraften så går händer ju inte läkningen på en millisekund? T.ex: * det tog ett tag för Peter att vakna till liv igen efter fallet på Claires Highschool ("men det var ju bara för att claire inte var där, han vaknade ju direkt när hon kom" - nej, även efter att Claire dök upp så tog det en liten stund innan man såg livstecken från Peter) * Samma sak med Claire tå, Den ploppade inte bara ut utan man satt och höll andan ett tag och undrade varför ingenting händer. Scenariot skulle iofs kunna vara att mördaren (om det nu är Peter) knuffar Hiros pappa och sen flyger iväg. Men ja, tror fortfarande inte att Peter är den skyldige. Som sagt, han befinner sig, i ett nyförälskat tillstånd, på irland med minnesförlust. Dock håller jag med om att Peter börjar ta en tur över till den "onda sidan". Vilket i sig är ett klassiskt scenario, den med mest kraft missbrukar den och klassas som ond. Och Peter är ju den med den mäktigaste kraften, eller? En annan tanke är att det kan finnas någon annan som Peter, som kan ta över andras förmågor, som jobbar för den här snubben som molly är så rädd för. Som jag i sin tur kommer tror kommer "värva" Sylar (då han nu mest verkar vara vilsen, ofarlig och lidande av abstinens från hans krafter - vilket snubben som skrämmer molly hjälper honom få tillbaka). Men ja, det är ju bara min 50-öring.
Den nya killen som flyger som en älva typ, West, kanske jobbar för The Company och det var kanske han som knuffade ner Hiro's farsa. :O
GZARZA P18 Han blev ju bortförd av The Company (Mr. Bennet) och borde inte ha flyttat som resultat från sin kidnappning om han nu vart tillsammans med dom.
"den med mest kraft missbrukar den och klassas som ond." ouf och alltid den coolaste snubben också :D Peter coolaste :D ja de måste vara en som kan flyga iaf, och hiros pappa sa ju, " trodde inte de skulle vara du av alla" av alla? Du av alla, de betyder väl att de är nån från "Godsend", alla har väl fattat att märket är "Godsend" ? haha
Hur fan orkar ni vänta så 1 vecka per 1 epsiod :S? jag o brusha kolla Säsong 1 och 2 på 2 dagar... Episod 12 sämsta som finns...och en hemlighet innan ni halva whoa artar ur... ehh? chingchongen's farsa dör aldrig
and ya already should, and from now on know, capra beats
Capra du lär ju knappast sätt säsong 2 än ;O
Get MAD and change
sätt klart säsong 2. ^
Get MAD and change
_ai Allt kanske inte ska vara så förutsägbart, West kan ljuga.
Men om han ska ljuga borde han ha en lite mer bad ass kraft.. vad ska han göra, flyga henne till döds? + att han är väldigt ung och verkar vara rätt hemmastad på skolan och i staden Claire nu har hamnat i. Tror inte Firman placerade honom där 5 år i förtid liksom... nej, det verkar ytterst omöjligt i mina ögon.
Capra what have u smoke? if u know give me some of that too, cuz even i wanna know what u know about that heroes show..
Hahah, jo iofs, men man vet aldrig vad Tim Kring har för planer. Jag säger inte att det förodligen är så, men att det kan vara så. man vet ju aldrig.
ASSÅ den här serien är över 1 och ett halft år gammal ? wtf dude's .. ni sitter vid datorn 24/7 .. bättre än så kan ni ?
Va? Säsong 2 är ny för i år idiot, jag jobbar alla dagar i veckan, du är 17 o går i skolan, därför har du nog mer tid framför datorn.
Capra är Hög som fan.. Stop smoke chrome
Capra P17 ahhhhhhhhhhhhhh hahahaha. är säsong2 1,5 år gammal? dom visar ju den på tv i usa nu för fan.
Get MAD and change
han skrev iofs att serien var 1,5 år gammal, inte säsong 2 han menar nog att den började för 1 ½ år sedan, men det är om kanske 2 månader det har gått så lång tid
ja men han påstår ju att han redan sätt säsong 2 haha. och denna tråden är om säsong 2 så jag antog att han menade säsong 2.
Get MAD and change
han kanske misstar uppehållet efter avsnitt 12-13 som att säsong ett tar slut.. eller så är han bara lite retarderad
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
då kan whoa vara så jävla smart (ni vet ju allt förfan, SINNES så bra ni är era facking retars ), hur säsong 1 slutar ..
Och Pajja din 19åriga idiot... JAG SKRIVER : ASSÅ den här serien är över 1 och ett halft år gammal ? wtf dude's .. ni sitter vid datorn 24/7 .. bättre än så kan ni ? DU SKRIVER: ja men han påstår ju att han redan sätt säsong 2 haha. och denna tråden är om säsong 2 så jag antog att han menade säsong 2. haha..
Vad fan har det med att serien är 1.5 år då? eftersom tråden handlar OM SÄSONG 2, som inte är 1.5 år idiot
Get MAD and change
Word Pajen..
Antingen så kryddar han bara eller så tror han att avbrottet mitt i säsongen skiljer säsong 1 från 2. Lite dumt att anta det, eftersom det i första säsongen slutar med att Part II visas lite grann.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
ok jag är så sjukt trött på sylar, när de hittade honom vid vägen så suckade jag bara, ska bli kul dock att se hur han kommer göra nu med tvillingarna nu när alla tre är påväg till USA, kommer man få se något nytt från Gabriel eller kommer han köra samma jävla skit? jag tror på det förstnämnda.. kändes också lite udda att se ett avsnitt helt utan Hiro och Peter men jag antar att det kommer sen, kändes skönt att de löste en del frågetecken som poppade upp innan när det gäller alla andra. Mika's kusins "ability" är sjukt coolt också :D tror ni hon kan flyga osv om hon ser någon som flyger? känns som om alla som har en ability är släkt på något sätt .. skumt.. kom på en grej också, tror ni att polisen (matt?)'s pappa som Molly ska hitta har någon form av mind controll kraft? verkar ganska troligt med tanke på att Peter's mamma hade self inflicted wounds. vore rätt logiskt också med tanke på att han kunde känna Molly och satte henne i koma typ.. kan det vara så också att killen som Claire träffar är på något sätt ansluten till the company? kanske han som dödade hiro's pappa? äh jag är trött och hjärnan går i högvarv :) godnatt!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Mikas kusins abilty är ju helt cp. Så om hon ser någonting så lär hon sig det? varför jobbar hon då på donken? ;) Hiro och peter är ju de två karaktärer som man faktiskt bryr sig om men trots att de inte var med idag så tyckte jag avsnittet var ok. Sedan börjar man iofs få lite lostvibbar. In med en massa nytt folk och på så sätt dra ner på tempot något fruktansvärt och göra allting till en härlig sörja aka lost season 2.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
för hennes ability har inte kommit fram tills nu.. som med alla i Heroes.. ";)" Bättre avsnitt än förra men det har somsagt blivit en jävla sörja och fullt med förutsägbara clichéer.. blä
Ganska nice avsnitt äntligen efter dom 3 första ruttna. Tjing Pax för instant motorik abilityn, fan hon kommer ta svart bälte i kung fu på nolltid. Ganska plankat fr Matrix dock. Skönt att inte gay peter var med. Har alltid gillat MIka också hans kusin är heeeeet. Börjar oroa mig för Noah Bennet serien 1a säsongens fetaste wildcard vore synd om han strök med. Ngn som fattat vad Matts farsa gör, distance pedophiling el nåt heh.
Alla ansvnitt har ju vart klockrena, men detta avsnittet fick mig att rysa rätt så bra.. Speciellt när Molly sa att det var Matt's farsa som var mardrömms mannen.. Jag tror att Matt's farsa har någon mental förmåga, som att kontrollera andra osv.. Eftersom Matt själv har en mental förmåga.
Producent
2007-10-16 17:09
samma som afflaf P21 orkar inte med sylar, han förstör serien, men okej, utan en ond "skurk" som i allting hade det väl inte varit något.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance