Heroes! Säsong 2 [Spoilers!]
Säsong dos börjar fan om en vecka ungefär, shit va taggad jag blev nu! fan va tror ni kommer hända egentligen, Sylar dog han? Vem är den här nya personen man läser om "Kane" ? Let the conspiracy begin!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Åååh blev så less på denna serie, språrade ju ut totalt på slutet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Takezo Kensei: Sword Saint De har släppt en liten historia serie om själva Kensei och svärdet, som kommer ha något med S02 att göra, alla avsnitt är inte ute men de kan man allafall se här.
LÄNK
Säger som Jonka, jag tyckte inte ens att den var bra mot slutet. I början kändes det underbart att få nya avsnitt av heroes varje vecka, men sen njaae.
Tycker serien höll hög klass hela säsong 1. Ska bli kul o fortsätta titta. Sylar dog väl inte? Han försvan ju i slutet hade jag för mig? :D Undra hur bröderna petrelli kommer överleva då, dom sprängdes ju rätt totalt..
Tyckte serien lätt dålig från början när en vän berättade om den. Men sen satte mig ner med några avsnitt, tänkte kan inte döma utan att sett något. Sedan var jag typ fast, satt och väntade. Men när drar den igång igen? Är det 24de eller 25de?
Jag har ingen personlighet
24de har jag för mig.. kommer bli fett!
"life's a garden, dig it."
håller med
andiii X2 de kommer bli spännande o följa season 2 nu :)
Och sylar överlevde, och peter överlever han har ju läk kraften, o han har ju överlevt den bomben innan i framtiden.. och hans bror lär ju ha hunnit flyga iväg säkert..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
svär sylar ör Cool :D
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Jag tror att S02 kommer att presentera ett nytt sorts hot ganska snabbt, och t.om Sylar kommer att behöva söka skydd...
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Fan det bästa amerikanska otecknade jag sett! Längtar som fan tills säsong 2,adrig sett en amerikansk serie innan med så många bottnar och paraleller..8tala inte om Lost,det sög och gör det fortfarande) Mer hjältar åt folket! Kan knappt vänta
Wa wa wee wa!
word on that.. sudguk :D
Ska bli kul att se nästa säsong. Sket helt i Heroes när den började, men råkade se två avsnitt förra helgen och ha sen sett ut hela S01 under veckan, och tycker den håller hög klass. Visst, den är jävligt ologisk och sådär, men är underhållande för det :)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
plotten som gud glömde. Jag ser fram emot s02 och hoppas samtidigt att de kan försöka se till att inte skapa fler plotholes än de vi redan får stå ut med. oddset ger femtioelva gånger pengar på att de lyckas.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Förstår inte hur folk inte kan inse att Sylar inte dog, man ser ju det tydligt, däremot undrar jag hur det gick för peter.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
jag undrar om dom där kackerlackorna betyder något
Kackerlackorna står ju för evolution, om du tittar på avsnitt 1 så är det ju det hela serien bygger på egentligen.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
det ska jag ta och göra bå stubinen
"Förstår inte hur folk inte kan inse att Sylar inte dog, man ser ju det tydligt, däremot undrar jag hur det gick för peter." Va snackar du om? vem har sagt att han inte dog?
japp det är många som har sagt det.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
läste på Imdb att de ska komma en viss Blackie. en 1000år gammal G från skottland=P så hörde jag att dem skulle vara på Ullevi oxå....d hade vart tungt
one..!
slutet på säsong 1 var nog den sämsta säsongsavslutning jag nånsin beskådat. hoppas verkligen att s2 är värt att ödsla tid på...
We call them winerbrods.
idiot vadå kolla "gamla tråden"? är detta gamla din konservativa nolla.. detta är nya, håll dig till nutid istället..tss..
Timo, jag tror han menar att det var många i den gamla tråden som sa att sylar dog...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
a men still, det var gamla, detta är nya. Vf ens påminna?
Du undrade vilka som sagt det.. Varför fråga om du inte kan acceptera svaret..
Inte fråga, det var Ifrågasätta.
Jaja sluta jiddra, snacka heroes istället för att döda tråden... one love !
såg klart serien idag ;) skulle första avsnittet av seson 2 släppas idag eller hur är det?
Get MAD and change
Jag har ingen personlighet
Norado, nej avsnittet visas idag enligt sneak preview.. 24th september
ja idag är det :D: :D:D: D fett.
Get MAD and change
Fixar piraterna så det kommer i spindelnätet idag?
Oh oh oh oh!! Äntligen då!! :D
Procreate, receive compensation.
klart det kommer upp för oss svenskar idag ;)
Get MAD and change
Producent
2007-09-24 14:44
Det kommer väl upp mitt i natten nån gång här. Så man får ju räkna med att se det imorgon.
nej nej räknar med att se det ikväll så är det =)
Get MAD and change
haha heller hur Ikväll:D
nej det kommer släppas kl 4-5 någonting.. på natten
nu har de sänt klart i usa..
Tankar nu, ååhh vad spännande :D
Procreate, receive compensation.
väldigt bra start på säsong 2 :) en jävla massa nya frågetecken som kommer upp men det håller igång serien jävligt bra iaf :) kan inte vänta tills nästa vecka!!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
*SPOILER VARNING* vad tror ni hände när Nathan flög iväg med Peter? Peter ser ut att vara helt ok förutom att ha tappat minnet då.. tänkte mest med tanke på när Nathan kollade in i spegeln. så jäkla tyiskt också att Claire ska träffa en snubbe som kan flyga precis som hennes pappa :P vill ha nästa avsnitt nu!!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
innan avslutet så trodde jag att peter hade blivit lite som jessica/nikki och levde genom nathan.. men den teorin sket sig ju. det lär ju vara hiro som är kenzei
i'm always telling the truth even when i'm lying.
nicigt va de t iaf :)
Get MAD and change