ett* :/
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
dom där tvillingar shit, en har Djävulen i sig, en har Gud i sig... god, ond, nåt sånt tror jag iaf... lätt..... tight program...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
GUD O DJÄVULEN :)
Get MAD and change
Skivsamlare
2007-10-05 08:37
så är'e :)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Mexarbruden bär på ett dödligt virus och brorsan är den enda som kan återställa henne. Om man ska tolka nätserien rätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-10-05 18:31
Syskonen, bruden tar liv o killen ger liv.. Sen är det ingen som har ifrågasatt om det inte är sylar som har nathans kropp? Det var ju så det skulle gå till enligt framtidsavsnittet i säsong 1 ? Hiro sakerna har ju bara varit tråkigt förutsägbara hitills, och intressant vem som dödar "dom äldre" .. Rolig komplott med suresh och bennet o nu haiti snubben.. Claire känns onödig för handlingen så dom måste baka in henne på nå sätt.. hon rymmer hemifrån med nya killen.. och peter kommer väl träffa henne o hitta på nå skojj dricka milkshake lr nåt.. hörs på tuesday shues!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Det är ju så sjukt övertydligt att den där mexikanska bruden kommer vara den som dödar den där onda som lilla bruden ser i sina drömmar. Inte lika tydligt som "save the cheerleader, save the world" som förra säsongen, men inte långt ifrån. Speciellt när spåtanten säger att hennes mörka krafter kan döda djävulen och den där boogyman är så hemsk att det är fan åt det.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
boogyman fick ja för mig är sylar.. ? och va menar du me att sylar har nathans kropp ? ja tror inte de är de mexgirl är vad den lilla flickan ser i drömmarn, de är nog en man, nån annan asså..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Vad trög du är Timon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja vad trög du är :O
Get MAD and change
Jag frågar iaf, så dum är jag inte iaf. Pajja-Production du är ju typ den som är mest vetande om heroes förklara då för den tröge.
kommer de inatt eller har jag fel?... vilken tid typ?
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
natten till tisdag
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Timon_B P19 För det första så fick du för dig att jumpcut skrev att det var mexikanskan som den lilla flickan såg i sina drömmar.
Och för det andra så är det inte Sylar som är Boogeyman (personen som lilla flickan drömmer om).
jo Sylar är boogeyman..... men sylar är inte personen molly drömmer om
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
ja det är mexikanen hon drömmer om , OMG SHE is going to catch you!
-.-DMX-.-
kommer mellan 02-03 inatt va?
Uff. fortfarande inte ute =\
ARGH! SJUKT GRYMM AVSNITT ! GE MIG NÄSTA !
:D hemma snart.. längtar!
"life's a garden, dig it."
ah, bang, sylar är boogyman men inte den som flickan drömmer om, och mexikanaren är en tjej o en kille, flickan drömmer om en Man..
mexikanarna*
tror tråden behöver rensas lite, hur som helst, riktigt bra avsnitt idag :D tyckte det var smått cheesy när Claire flyger iväg med han killen men sen så visar det ju ännu mer hur allting hänger ihop. vem tror ni kommer döda Mr.Bennet? va skönt att se att Hiro drog sig samman och verkligen gjorde det han behövde göra i 1600talet. hoppas han inte stannar för länge bara. försöker komma på vad mexikanskan har för kraft men det verkar som om hon kan ta kål på grejor när hon blir riktigt sur medans hennes bror har en motsatt effekt. jag hoppas att det blir ett avslut på Sylar, riktigt trött på den snubben. och Peter.. ååh Peter är ju så jävla skön :D snubben är ju lätt den coolaste av alla där :D hoppas man får se lite mer av Peter och allt som händer i New York snart. vill fortfarande få reda på varför Nathan ser på sig själv som han gör. och varför fan Peter hamnade i en jävla konteiner i England.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Skit dåligt avsnitt
Afflaf skulle väl mer säga att mexikanarna motverkar varandra, killen verkar kunna suga in hennes "gift" och neutralisera effekten. å dissa inte sylar! han e förjävla härligt insane :D
mama said knock you out
eldon - nej ;O Yeh fett avsnitt. sylar haha hur ska det gå för honom .
Get MAD and change
Eldon X1 du får gärna ta och förklara varför du inte tyckte om avsnittet, detta är tots allt ett forum där vi diskuterar grejor :) eller så kan du undvika att lägga in dina trista kommentarer..
känns lite trist att tråden blir full med liknande kommentarer liksom..
DegenereraD P27 hm sant fast jag vet inte, innan verkade det som om de inte kunde vara ifrån varandra, men nu verkar det som om hon kan kontrollera sin "kraft". ska bli kul att lära känna de lite mer :)
tyckte lite synd om tjockisen som hade hand om Sylar men om hon jobbade för "the family" så va fan :) fuck her :D kul att se att Sylar fortfarande är som ett litet barn.. :D men jag måste fortfarande säga att jag hoppas han får ett fint avslut innan denna säsongen är slut. skulle vara lite halvtrist om han plötsligt skulle joina de goda och fightas mot någon ännu ondare (the family?) lite uttjatat scenario..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Sylar is BAAACK! yay:D
-.-DMX-.-
tråkigt avsnitt i överlag, handlingen är seg och kommer ingenstans. tja, ingen spänning, allt var så extreeeemt förutsägbart (mer än vanligt). glad? du är trist.
Hehe, den dära flygscenen kändes lite Superman fast lite mer B =P
Fyfan va tråkigt avsnitt, ollonballe!! Hände ju nada, helvete..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Har gillat varenda litet avsnitt från säsong 1 till säsong 2 hittils, kan knappt vänta till e04.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator
2007-10-09 23:11
Peter på Irland är ju behållningen numer på nått sätt, får ingen riktning på det alls. nästa avsnitt måste verkligen sätta igång allt och det har jag en känsla av att det gör med tanke på Sylars återkomst :) men verkligen, upp till bevis nu.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
dagens bästa citat "wait you can't leave...you're like a conscience" tekenzo till hiro. Sååå sant.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Producent
2007-10-10 00:36
Fyfan vad flygscenen var förjävlig :) Gillar Peters story som fan. Säsongen har varit riktigt bra än så länge. Hoppas det håller sig genom hela och inte svackar ner i mitten som säsong 1 gorde.
Haha, hoppas peter stannar på irland och blir contractor för IRA, fett nice..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Ja nästa avsnitt måste mera klaras upp.. peter gone bad my
Get MAD and change
Är det ingen mer än jag som stör sig på att Peter låter sig utnyttjas de irländska gangstrarna bara för att få tillbaka lådan som han kan få tillbaka när som helst genom att bara slänga iväg dom med sina krafter?
hejhej
äh det är nice :)
Get MAD and change
sjukt löjligt att peter inte ville se vem han var.... sen så kommer nog claire va en av dom som är orsakern till bennets död
men vadå, han träffade ju en brud där och han vill inte gå tillbaka än kanske.,
Get MAD and change
det måste väl vara den tjänsten the company ber niki sanders om, att döda bennet alltså
hejhej
mycket möjligt!!!
Get MAD and change
lovar att clairs kompis , elr han som flyger är från the company:D
-.-DMX-.-
Jag tror flygpojken dödar HRG.. Man såg ju på tavlan att Claire stog i bakgrunden och kramade om någon, de va säkert han..
jag skulle nog också sätta mina pengar på att Nicky kommer döda honom, jag menar förutom att flyga så har inte den killen några andra krafter. kan inte se framför mig en kille på 17år slå ner en vuxen man som handskats med folk emd krafter ganska länge :)
Hade han inte ett skotthål i ögat? :S Och om det är Sanders som dödar honom, så kan det vara så att killen tröstar claire på den teckningen. Annars så är det killen som skjuter ihjäl honom eller nått.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob