Chizo, det har jag inte heller fattat, någon som har listat ur det?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
han kanske regenererade sig själv efter explosionen men saknade ju den där lilla remsan i ansiktet.
haha långtsökt Ptolemajo
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
Producent
2007-06-02 14:10
det är väl inte långsökt? tänk om hans arm försvinner, brinner upp. växer det ut en ny?
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
word skez
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
VAFAN LEVER SYLAR???? En polare rövknullade idag min värld när han sa "sylar lever ju, han försvinner ju ner i brunnen". Det har jag då fan inte tänkt på!! Hur ligger det till???
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
ja han lever ju.. jag började nästan gråta av ilska över hur keffa dom var som inte såg till att döda ihjäl honom ordentligt, en gång för alla.
ja, eller hur ptolemajo. Jag satt och skrek "hugg honom bitar och bränn upp hans kvarlever samtidigt som ni dansar en never-return dans! "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kasst att dom inte tog livet av honom. Han är inte tillräckligt cool imo för att vara motpolen till samtliga heroes i serien.
Lugn!
Wiek P6 fast det verkar ju vara en ny Big Bad på ingång iallafall.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ja, han som kunde se den lilla tjejen när hon tänker på honom. Tror det är negern, han gamle som dog
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
vad betyder kackerlackorna förresten?
ja eller hur! han som var ännu värre än sylar! haha IIIIIIIEEEEH! ryser när jag tänker på det, kommer ju bli helt otroligt jävla apspännande!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Hangaround
2007-06-27 23:09
Om ni undrar vad Peter Patrelli håller på med mellan uppehållet så stöter han på Ferige i den nya videon.
Ferige? vem var det ?
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
du kanske menar fergie^^
-.-DMX-.-
när kommer hero origins eller vad den hette
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
peter petrelli är hollywoods nya hunk, de börjar få slut på dom nu, gyllenhal blev bögstämplad, toby mcguire e också mesig, colin farrel old news osv ;D
Producent
2007-06-28 18:42
jaa, när börjar "miniserien "? hittar ingenting på den officiella sidan.
Den började förra tisdagen grabbar.
Länk
jävla petiga pet dmx jaja Fergie, vem är hon ?? svara på de istället, för att lära mig stava.
Fergie är hon i black eyed peas . BAH! hon hånglar med killen från heroes , THATS IT!
-.-DMX-.-
pigeon hahaha den där va jobbig
Producent
2007-06-29 02:36
Pigeon_ P18 lol på mig -.- kollade länken, Wtf. släckte ner, kollade alla mina torrentsidor innan jag såg namnet på bilden. jag som blev så glad =(
skulle inte någon slags mini hero serie komma ut nu under sommarn varje vecka?
Meep meep
Pigeon - det där var inte ens roligt. jag blev skitsur... men heroes får INTE sluta sådär...det måste finnas nån fortsättning (jävligt kass slut f.ö.) ang isaac mendez' förmåga att se framtiden: han förutspår det som kommer ske, men det är bara en "hero" som kan förhindra det. *dah*
We call them winerbrods.
ÅAH FAN! ni som tycker slutet var dåligt är fan dumma i huvet!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
skunkafied: Nej, du kan dessvärre inte hitta på egna förklaringar då dom direkt motsägs av hur förmågorna porträtterats i serien.
Pigeon - det där var inte ens roligt. jag blev skitsur... Hahaha, så farligt var det ju inte.
naero - yo man. jag tar min friheten att kicka egna tolkningar. pigeon - det är nackskott på sådana "skämt". har f.ö. läst nånstans att den spin-offen inte kommer förrän april nästa år...nån som hört nåt annat?
We call them winerbrods.
hur många av er läser serie tidningen? har inte pallat läsa den förrens nu när de fanns lite flera avsnitt ute på nätet. man får reda på sjukt mycket som man inte får reda på tv-serien. diggar man tv-serien så skall man helt klart läsa siren åxo
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Så miniserien är en serietidning på deras hemsida??? =D
Märkte det precis, och det har kommit ut jävligt mycket, det blir att sitta o läsa hela kvällen.
För er som inte hittar:
Heroes Miniserier
nej serien e inte miniserien som skall sändas under sommaren, utan serien e en egen del..
ok men vet du när miniserien börjar då?
nej de vet jag tyvär inte.. haha fy fan vad bra serie tidnigen e.. man får reda på grejer om linderman typ alla, hur de hela börjades