jag har spelat om spelet och dödat/skonat olika för att se utgången. SPOILER det vart fan ingen skillnad, dom borde ju kunna skriva lite annorlunda utgångar av sina val. Så stor skillnad på att kate eller roman dör är det ju inte. Om man låter Darko leva så händer ju absolut ingenting, jävligt surt för spelet går ju ut på att hitta honom och hämnas.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
De har inte sagt det rakt ut i spelet (än, har inte spelat igenom det helt), men det mesta tyder på att han är serb. Vet inte om Niko själv har uttalat det "Bellick", men Roman har iaf gjort det. Känns skumt att de har gjort såna missar, när de tydligen har haft nån som snackar jugoslaviska på R*. (Niko säger saker som förutom uttalet är korrekt jugoslaviska, och hans mammas mail till honom är bra skrivet)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
AHA! fyfan va bra det här spelet är! har lirat ett litet tag nu på min brors box och jag är helt fast. har fått mitt 4e safe house av kusinen roman! miljön är topnotch!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
jean claude van damme e lik nico bellic i en av sina filmer wake of death lite likt e det tycker jag dock men men avgör själva =)
bellic
fuck you and have a nice day sucker
haha de e fan likt :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-05-17 14:56
GTA IV - The movie helt klart.
ja det hadde vart coolt om dom gorde en film av gta4
Ja för spelfilmer blir ju alltid så bra. Näe, låt oss be till alla möjliga gudar att inte Uwe Boll får för sig att försöka köpa rättigheterna till att göra GTA film. Fast det är nog inte så troligt. Rockstar vet nog bättre än så.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
eller hur, man har ju redan sett det i stort sett filmiskt i spelet, varför dra upp det på bioduken?
du är kär i mig.
ja ni har nog rätt iof kanske inte ska vara en film av gta4 bara spel =)
Fyfan vad jag fick ångest efter att jag döda Dwayne, specielt när jag sedan stack hem o kollade på mail, där jag såg mail från Dwayne, han hade typ skrivit hur schysst jag var, och att jag är hans typ enda vänn osv...börja fan nästan böla :(
sotarpojken P21 hmm, du får stå till svars för dina handlingar, fy fan att du kunde sjunka så lågt o panga dwayne. Ja säger det, dem som skjuter Dwayne o Derrick i spelet är ondsinta, själviska och dåliga människor!! (lite överdrivet men seriöst vad talar till playboys och francis fördel? dem är ju stora svin båda två)
För övrigt så brukar jag ALLTID vara den "onda" i alla spel =P
Lyricist
2008-05-19 10:41
Dwayne ångrar jag att jag dödade, men vad gav det att döda francis? Derrick var ett jävla fyllo och francis korrupta jävla verksamhet använder man ju emot honom i form av "losewantedlevelnumret".
Derrick var en jävla hårspundande råtta som golade ner sina gamla kollegor.. Det uppdraget där man fritar någon från kåken så berättar han ju att det var egenligen Derrick som golat ner dom ?? Så Derrick var det självklara valet att döda.. En korrupt snut är perfekt att ha på sin sida? Skojar ni eller?? DEssutom fattar jag inte de som dödar Dwayne?? Playboy X är ju bättre att döda för man får penthouset och plus att Dwayne e en nymuckad föredetta cracklangare.. segt med hans depression dock men det är ju tankarna fårn kåken som sitter kvar hehehehe Rockstar e fan överlägset bäst.. !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aina_spanar Korrupta snuten kan ta bort wanted level, vilket dock fixas även av lawchick som du får sätta på. Lätt man knäppte snuten, för han körde med utpressning mot dig. Dwayne kan skicka dessutom backup i form av två thugs till dig ;)
Man är som sagt sjukt, sjukt cynisk om man dödar Dwayne. Mer emo thug får man leta efter, i love it!
jag har hellre en korrupt snut på min sida än en golande knarkare.. och för att få dwayns backup så behöver man göra massa aktiviteter med han :(
men asså derrick är det ju fan synd om, hans brorsa däremot är en cynisk äcklig jävla smutsig korrupt snut, som dessutom vill döda sin egen brorsa!! Och vad hade Packie sagt om man dödat Derrick? "can you look after my brother?".
Nico uttalar det själv "Bellitch"
rapperted.se
Nu har jag klarat storyn =). Slutet va jävligt bra iaf.. det andra va ganska enformigt. Tror ni nästa blir GTA IV Vice City? Antagligen eftersom detta va liberty city. Fan va nice det kommer bli!
jag har alltid rätt.
de dröjer nog ett tag hehe
jag måste fan säga att jag är djupt besviken på uppdragen. storyn är rätt skön, grafiken e fet. men uppdragen är likadana, okej det finns typ 2 olika sorters, antingen ska man döda 50 st poliser/fiender eller jaga en snubbe och döda honom.
huset röd
Nico uttalar det själv "Bellitch" Gjorde precis "anställningsintervjun" på advokatbyrån och han uttalade det "Bellick"
Moderator
2008-05-21 09:02
169cm Hur har uppdragen varit mer varierade i de tidigare gta-spelen? Jag tyckte det var ovanligt balanserade och roliga.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Locco P21 och JonkaGOO P20 ryktet säger att ett sådant spel skulle kunna ha release sent 2009, alltså om drygt 1,5 år.. varken orimligt eller otroligt
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Fan vad tråkigt det skulle vara om hela serien återspelar sig igen. GTA IV, IV:VC och IV:SA. Nej, gör nytt istället.
Moderator
2008-05-21 09:16
En helt ny stad alltså? Vilken skulle den vara baserad på då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag vet inte, gör vad som helst. Måste den vara baserad på nått?
Man får ju vara bra bortskämd om man ska klaga på ett sånt här spel med denna miljön och all tid som lagts ner på detta, och ja uppdragen är fan sköna, den sköna hetsen med bankrånet var guld, som andra free roams blir spelen vad du gör dem till, kör du bara dit du ska och tillbaka och gör som du blir tillsagd så kan det kanske bli långtråkigt, det finns ju lite annat att fixa och det är ingen hets liksom, som det stog i någon artikel, det är vägen dit som är spelet inte uppdraget i sig självt. Jag har lirat 40% nu och för min del blir det bara bättre.
Jag skulle vilja veta hur folk som klagar skulle konstruera ett spel, med uppdrag och liknande utan att det skulle bli det minsta repetativt. IVs uppdrag är sköna.
förut var det ju snack om london, och det vore inte helt tråkigt skulle jag tro...eller kanska massa galna gangsers i kingston..
Orale!
Moderator
2008-05-21 09:38
Dieallot Skulle väl inte kännas så gta om den inte var baserad på någon riktig stad.
Jespers: Men folk kör på fel sida av vägen i London. Det stör mig. Tar bort flytet ur spelet. Krok: Men jag vet inte, kör på Baltimore eller nått. Skapa nått nytt hade varit sjukt mycket mysigare än att köra samma serie igen. För eller senare måste de byta ut städerna, lite segt att sitta på GTA XXXIII: Vice City. (Nu var det där en total överdrift, i know. Men ändå) Lika bra att köra på direkt.
ni kan ju alltid testa detta om ni blir uttråkade
hie
Nästa stad skulle ju kunna vara Carcer city, dom har snackat om den ett bra tag på ingame kanalerna i spelen så. Ge mig en jävla fallskärm och en Bmx så lovar jag att inte vara bitter
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Moderator
2008-05-21 10:43
Hur skulle samhällskritiken och satiren fungera om det utspelade sig i London? Jag spelade aldrig det tidigare Londonspelet så jag vet inte hur det fungerade då.doggson Vad är Carcer City?
fetlyrik P14: haha riktigt ballt!
för er som inte ser länken han posta,
klicka här!
haha, man får läsa hela grejen bara, skitbra.
Moderator
2008-05-21 14:07
Jag försökte mig på samma sak som snubben i länken. Men tappade tålamodet ganska snart och slog ihjäl mitt objekt istället.
När jag ringer Dwayne är telefonen alltid av.. Jag vill bli bra kompis med honom för då kan man ringa honom så skickar han en bil full med kompisar som hjälper till. Jag har klarat storyn, kan man inte ringa folk då???
jag har alltid rätt.
Du får ringa han vid rätt tidpunkt. För mig brukar han svara mellan 13:00 fram till midnatt. Och ja, man kan fortfarande ringa osv som vanligt efter att man klarat storyn. Han skickar en bil med två hoodrats som hänger med en under en dag sen säger niko till dom att dra hehe men det är ändå soft. Ganska användbart också när man gör assassin uppdrag, polis uppdrag osv
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
jag tycker det vore nice om dom gjorde IV:Vice City och IV:SA faktiskt, jag menar, 4ans liberty såg ju inte ut som 3ans för fem öre, så VC och SA remakes lär inte göra det heller. och då blir det bra omväxling på miljö.
du är kär i mig.
Har jag missförstått hur man använder Carmen's health boost? Trodde man ringde henne när man var skadad så helades man lite. Men när jag ringer henne säger hon grejer i stil med "just apply pressure", "get some rest" osv men jag får inget mer liv?
Caliber: Det betyder att hon tycker att du tar för lite hand om henne. Dejta henne igen, fuck the shit out of her. Då ändras det :)
Ta carmen till en strippklubb då blir hon kåt som fan.
vem är carmen??? =S
jag har alltid rätt.
Producent
2008-05-22 00:09
fetlyrik P14 Hahahahahaha....
Men hon gillar mig ju, har 99% eller 100% med henne. Och hon har ju redan ringt upp mig och sagt att om jag behöver hjälp så ska jag ringa henne så hjälper hon mig..
Jag tror inte det funkar när man har snutjag, (då är man ju stressad/ har högt tempo etc) vilket är i princip enda gången man behöver det, annars har man ju tid att köpa korv. Så hennes hjälp är skit värd.