GTA IV del 3 (spoilers)
I och med att releasen nu bara är drygt 10 minuter bort så startar jag denna nya tråd så att vi kan diskutera spelets innehåll och gameplay m.m. Har därför också lagt till spoilervarning i rubriken. Låser nu del 2 och låter den ligga kvar så folk kan se vad man svarar på. Gott nytt GTA! (Inlägget ändrat av JP 2008-06-14 11:34:50)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Spoilers? Ska man vara rädd för att kika i tråden förrän man har varvat spelet nu? Buuu! Hoppas jag får tag i ett ex imorgon. Slutar 17.00. =/
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Störande, jag måste vänta till Juni, ska köpa PS3 i New York! Prisvärt men ack så lång tid att vänta..
folk kan väl vara snälla att skriva en liten spoilervarning? hur mycket billigare är konsolen i usa? kan man dra hem den utan en massa skatter (tull?) och shit som jag har för mig att dom lägger på..?
du är kär i mig.
de bara ta me hem inge extra fines...nyss vart i NYC kollade inte i nåra spelbutiker men skymta en ps3a i nån skivaffär och där låg den på 400 dollars så du kan säkert hitta rätt mycket billigare än de
Noggaholic http://matej-jenko.com/Tekesh_LO.jpg
Det är sick. Blir fan till att göra nåt sånt. Men har Sony sin egen lilla support eller är man körd om den kraschar då man inte har nånstans att gå med den till? Sorry för off-topic.
du är kär i mig.
wohooo. Har möblerat om vardagsrummet nu för den ultimata natten! Pussade på spelet hela vägen hem från butiken. ha de bra! vi ses aldrig mer
Producent
2008-04-29 00:56
Fick ju fan med 500 ms points och 12 månader Live. Damn, jävla villket kap man gjorde nu. Bytte in två spel som jag payade totalt 500 kr för. Riktigt nice.
Producent
2008-04-29 00:59
Nån som hörde min kompis mundiarré på Game i Lund btw?
Producent
2008-04-29 01:02
Kan inte spela föränn imorgon bitti, var lite surt. Men nu när jag öppnade spelet upptäcker jag att jag har rätt mycket att sysselsätta mig med ändå... haha...
Ok jag vill veta var jag kan se Gervais standup asap, har inte hittat det! Har hört rykten om att klubben är nånstans på Times Square men som sagt inte hittat.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
har precis kört nån timme hos polaren, helt sinnesjukt. satt och glodde på massa tv ingame, vilken hög klass det höll! skrattade som fan
sitter och installerar på ps3 nu... stört vad tid det taaaar, jag vill lira nu. Har dessutom tenta i processrätt imorgon bitti så jag borde inte spela tvspel...
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Stööört snyggt...verkar helt underbart...!
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
Kan ni som skaffat det till 360 berätta om det går att lira spelet på en 50hz tv, har tyvärr bara en gammal häck från slutet på 80-talet.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Jag spelar ps3-versionen på en 29'' sony tjocktv, funkar perfa...
Tack man! Elgiganten here I come.........
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
ja jag får inte pengar förens på onsdag vilket suger o hoppas på att det ska finnas ett ex kvar åt mig (ber till gud)
fuck you and have a nice day sucker
Bra med en spoiler tråd redan Ofta man kommer använda det här jävla skiten då Men eftersom det redan står spoiler så Man kan välja på ett uppdrag om man ska panga vlad eller inte ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Åååå så härligt, har inte ens fått tag på spelet än men är redan måttligt besviken på multiplayer delen Du kan inte kröka/köra minispel i free roam Ingen system link så glöm bort lan + bira med polarna, om ni nu inte vill sitta och supa över xbox live med kassa mickar Sån jävla tabbe med system link där så jag vill spy, kanske inte låter hemskt för andra men för mig är det sjukt sunkigt. Enda alternativet till multiplayer + bärsa nu är att sitta 5 pers och leecha på samma nät, så det kommer ju lagga total kuk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2008-04-29 08:48
har inte råd att köpa det för jag brännde hela min ekonomi på en longboard :( *intresseklubben antecknar*. ne, jag måste fan fixa pengar asap!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
FAN VA BRAAAAAAAAA!!!! världens bästa spel genom tiderna och ja har ägt allt från nintendo 8bitars som jag köpte för 3000kr mååååånga års sen tills idag. UTAN TVEKAN VÄRLDENS BÄSTA SPEL GENOM TIDERNA I ALLA KATEGORIER NÅGONSIN!!!! AAAAAGHHHHHHHHHHmin fråga..... vad är det i början när man stoppar in skivan "u have to uppdate (eller nått) or you wont be abel to play the game". vad är det man MÅSTE instalera?? och VART instaleras de då jag drog ut mitt memorycard och saknar hårdisk (ville inte spara nått igår natt). fett skumt tycker jag. aldrig vart me om förr. PEACE
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Fy fan va nice spel! Dock gillar jag inte kameran verken när man kör bil eller går. Den hänger ju för fan inte me haha.
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P20 håll in kameraknappen (den röda knappen på XBOX) så finns det många vinklar (film vinklar m.m) sen finns det ju en till kamera knapp så det bli "första person" i bilen eller extra långt bort..... hur många kamera vinklar begär du igentligen :P hahaha. kan ju inte bli bättre....
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
jag menar inte vinkeln. Om du kör sakta och runt ett hörn så ser du inte vad som är runt hörnet förens du har kört fram en bit eftersom kameran bara justerar när du kör.. och ja, man kan ju ändra med L-stick men det är väl inte optimalt:P
jag har alltid rätt.
Polarens arbetskamrat har tagit en firmabil o ær ute i nån gudsførgæten førort o letar spel nu.. :) fy fan vad jag hoppas att han fixar det. De hade 50 obokade ex på elgiganten vid øppning idag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att man sitter här mett ett ex, men inte kan spela för att sony är dumma i huvet och inte kan göra ordentliga konsoler. Vart utan ps3 i 4 veckor nu för att sony inte har några på lager att skicka ut. Höll på att gå bärsärkargång på pc city igår :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var tokrush på gta 4 till ps3 överallt. Till x360 finns det kvar i stort sett alla butiker jag pratat med idag. En nu badge kommer in till de flesta botiques om cirkus en vecka.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Yes styrde mitt på elgiganten till ps3 så klart för 399 tog slut på en minut typ haha. men fanns juh kvar några på webhallen imorse men är slut nu såklart...
jävla fitt-eb games.. va o boka ett ex till ps3 förra måndagen men det va visst försent så jag fick inget idag.. bokade precis ett på siba så får se om jag har mer tur där
Graffiti is like music for your eyes.
Producent
2008-04-29 12:57
Fyfan Cops N Robber är ju så jäääääävla ballt :D Det är exakt som när man flyr från polisen i singleplayer fast med riktiga människor. Haha, styr en bil med tre andra killar smattrnades bakåt mot två proppfyllda polisbilar. Känsla alltså...
Var inne i typ 8 affärer idag och letade. Hälften hade slut helt och hälften hade bara x360-versionen kvar. Får jag inte tag på ett ex idag kommer jag gå in i den förra tråden, hitta alla som sa "det är lugnt, man kommer få tag på spelet ändå" och banna er. tah-tah =)
Collectors edition - Naaajs med rockstar väska ;) Och boken med grafiken från spelet... sköna tillbehör. Jaaa o inte förglömma, musik skivan ... - Och spelet, dooope shit! ;)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
jag bokade precis det till ps3 på siba i falun iaf. dom verkar ha ett gäng kvar.
Graffiti is like music for your eyes.
Mitt Gta 4 spelande för idag slutade så här: Skickat:den 29 april 2008 14:23:39Till: [email protected]
Idag är det årets bästa speldag, för alla som inte har beställt ifrån eran jävla skitsida. Förhandsbokade Gta 4 från eran sida 1 anledning: ATT FÅ SPELET PÅ RELEASEDAGEN. Så frågan är, var fan är mitt gta? Kan ni inte hålla såna simpla jävla saker så är ju frågan om ni är totalt jävla efterblivna? Eran sida tar nog priset som den värsta jävla skitsidan någonsin när det gäller att boka spel ifrån och jag lär nog aldrig göra samma misstag igen Håller tummarna för att ni konkar och slutar som hemlösa Tack för att ni förstörde dagen, istället för att svara på detta kan ni lära er att hålla tider istället Jävla idioter Spelbutiken.se kan suga fet kuk Jag har varit uppe i 20 timmar nu så är måttligt jävla irriterad, har sett fram emot den här dagen och fan räknat ner i månader. Och hur jävla bra blir det? var måttligt kul att se polaren sitta och lira gta....
hahahaha jag fick mitt ex för 15 timmar sen och spelar det hela tiden. Mycket bra spel stackars dig doggson :P
jag har alltid rätt.
bokade just upp ett xbox 360 bundle med gta för 3 lax. hämtar skiten imorrn innan jobbet o sen e de fest.
får mitt snart! de är bara sitta och räkna timmar nu!
doggson P22 Fyfan, har köpt av dem innan, tog ca 2 månander att få in ett spel som "plötsligt hade tagit slut".
För er som inte köpt än så e El giganten najs, 399 kr
Det var helt slut i hela jævla oslo, det køade folk utanfør elgiganten kl halv tio imorse, o det ute i en jævla industriførort.. men. men . men, runt tolv kom jag fram till en sericetelefon till siba som sa att de kanske, kanske hade kvar dær. så ja ditchade jobbet tog en halvtimmes tbana, gick vilse, sen taxi, o fick mitt ex tillslut. De hade tom massa ex kvar! Jag kænde mig fan som Indiana Jones nær jag fick tag i den heliga gral tillslut! slutar jobba om 15 min!
Kollade i 12-13 affärer idag, och blev utan spel.. =/ Var fan är affärernas framförhållning? (min vet jag suger..)
Fan va härligt ändå att så många köper det, då kan vi nog se fram emot en riktigt bra 5a :)
du är kär i mig.
Jag fick köpa Special Edition, för de va de enda de hade kvar, men lika glad är jag för det, om inte gladare ;) Ny snygg stashbox och allt! haha Spelt i sig är helt underbart. Grafiken är över förväntan. Cutscenesen är underbara ;) Rockstar överträffar mina förväntingar varje gång. Trodde det skulle vara omöjligt denhär gången, men de lyckades ;D Kul att Ikea finns med.. heter typ Akedea eller liknande. Finns att läsa om på Internet ( i spelet alltså) :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Crapea
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Krapea, faktiskt ;) Jävligt roligt att läsa om Krapea, massa skit om Ikea, och en del om Sverige? "Do lingonberries really exists?"
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
någon som vet hur man kan få tag på spelet från sthlm?? affär eller internet spelar ej roll.. va åxå ute å letade ida på förmidda men fick tag på tji
GTA 4 är för KIDSEnough Said
Producent
2008-04-29 18:42
Republican Space Force! Haha, fastnade framför TVn i säkert en halvtimme...
Såg den idag på 360'n. Jävliiiiigt fräsch och bra grafik, blir att köpa sen när köphetsen lagt sig hos vissa.
What I said, yo!
Det är lite småsegt i början men faaaaaaan va grymt efter ett tag!!!
4 timmar sömn till min ovan nämnda processrättstenta som för övrigt gick galant...! Lyckades missa min klipptid genom gta4 idag med, det är ett bra betyg då jag inte fastnat framför ett spel på år och dar. Helt stört bra är det, tar lite lång tid innan det verkligen kommer igång tycker jag och sen är mobilen lite störande, men annars klockrent spel. Alla ni som gnäller på affärer och och att ni måstat leka action man för att få tag på spelet, är det svårt att boka ett exemplar eller? Jag bokade mitt på ebgames i femman här i gbg någon gång i januari, inget köptvång där iaf. och jag fick det dessutom för typ 200 spänn eftersom jag bytte in två spel jag styrt upp billigt och fick hela spelet därmed förbetalt och klart. Så svårt är det att få njuta av rockstars mästerverk...