Själv köade man utanför Game i Kista i morse, kom dit vid 7 - halv 8 ... var först där, så allt för svårt kan det inte vara att ha fått tag på det!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Haha fyfan vad folk verkar hetsa upp sig över att det ska vara slut. Längtar tills man kommer hem från jobbet bara :D Fan vad stört bra det verkar
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Köpte det på onoff runt 11 imorse. Dom skulle visst bara få in 10 ex till varje konsol och han som skulle leverera var försenad. Hon i kassan sa att många hade varit där när dom öppna och frågat. så jag våga inte gå där ifrån. hursom så kom snubben, jag drog hem, gibbat hela dagen och kan bara säga att det är jävligt bra. yay
Får ni Social Club att fungera? Kommer till sidan där man ska länka sitt PSN-account, men efter det händer som inget.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Jobbar på onoff... folk hängde förfan på dörren kl 10 när vi öppna. våra spel sålde slut på 10minuter... fan va många gånger jag sagt "tyvärr är gta4 slut" idag... minst 200-300ggr. varenda skitunge blir lika besviken varje gång också :) tur man la undan ett till sigsjälv innan öppning ;)
http://www.kalvinhiphop.com
min brorsa va o köpte mitt och hans ex idag klockan 12 på pc city i arninge i täby o där fanns de på elgiganten oxå
Lilli: eftersom du jobbar med det, tog affärerna in så få ex för att de underskattade efterfrågan eller för att de inte fick beställa in fler?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Solid: har du ett xbox ska det bara vara att trycka "update now" eller vad det står och så uppdateras det, sen startas konsolen om och dåååå är det bara att spela spelet!
va
Producent
2008-04-29 22:48
"Yeah dIIIs ai knoow asscchhhole" Kan inte få det ur huvet.
Köpte mitt klockan 10 på Pccity i Infra city. 399 spänn, för 360 eller PS3-versionen. De hade 20 eller något av varje i kassan, frågade inte om de hade fler. När polarn var där efter nån timme var PS3-versionen slut medans de hade till 360. Spelet är kul :)
haha sån störig bugg1 När jag går in i en bil är det bara statiskt brus istället för radio och jag måste trycka på start och sen start igen för att radion ska funka. Ännu störigare är att jag måste göra samma sak för att jag ska höra något i telefonen.
jag har alltid rätt.
kan inte connecta till multiplayer (ps3) nån som vart me om samma + lösning?
Noggaholic http://matej-jenko.com/Tekesh_LO.jpg
Nvm , ta bort post om nån admin har lust
Någon som får multiplayern på PS3 att funka? Jag kommer in i lobbyn en liten stund, sen står det nåt i stil med "the connection to one or more players were lost" sen skickas jag tillbaks till singleplayern...
JAG FICK DE PÅ PS3:AN :D:D:D:D:D:D:D FAAAAAAAAAAAAAAAN VA GLAD JA ÄR PS. FUCK FLÄSKBOX 360 KG DE SÖG PÅ 360 !!!!!!!!!!!!!!!! SÄG VA NI VILL :)
seriöst palla jämföra konsoller, det är väl exakt samma spel? fanboy
jag har alltid rätt.
incog...servern e nere ,,,google de
har inte kommit så långt men uppdragen känns väldigt enka?! Kontrollerna suger kuk på ps3. Annars så är spelet helt klart värt... :)
huset röd
värkar vara en massa enkla små grejjer ibörjan, men äh man börjar ju som springpojke snart så kommer det lite tungt skit REPUBLICAN SPACE FORCES
Dunderspelet, och Live äger också Kommer inte ta många dagar att klara det här :)
Då har man spelat sönder det sen kl 14.30 i förmiddags.. Men nu FAN måste man TYVÄRR sova så man pallar gå upp imorgon....FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT SPEL!!!!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT SPEL!!!!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT SPEL!!!!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT SPEL!!!!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT SPEL!!!!! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT SPEL!!!!! Nån som har testat att skjuta föraren med hagelgeväret, genom vindrutan.. Det är fett som fan att det splattar blod på insidan och det blir feta skotthål, plus att föraren/liket ligger död på tutan hahahaha TESTA DET!!! Niko Bellic, see ya tomorrow =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt grymt spel! setat hela dagen nästan. finns så underbara bilar, längtar till att se vad nästa bil att dyka upp blir :) är det någon som försökt sig på att hita seriemördaren? för det borde ju gå tycker jag hehe.. snack om honom på radio och internet i spelet. mördar folk som joggar på natten. ska leta på den jäkeln
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
got the game played the game LOVED THE GAME =) men fick krångla länge för o få pengar av banken heheh (nej rånade inte banken fasten det kan låta så) suttit o spelat sen 15.30 i dag (vaknade lite sent) gillar o datea tjejen i spelet i början
fuck you and have a nice day sucker
föresten har nån testat o spela med nico när han e aspackad (full) grymt roligt allt vinglar o han går som en apa hahaha i en av dating uppdragen o sno inga bilar eller bråka med snuten när ni datear tjejer dom blir sura som fan o vill inte veta av dig
Gervais :) Min bitch gillade honom inte dock. Måste träffa mig en ny, men alla är så tråkiga på nätet, no luck där alltså ;D hahaha
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Vad dött de va i den här tråden. Är ni inte hardcore ? ;)
Producent
2008-04-30 07:33
Dom ända klagomålen jag har är att kontrollen kan bli lite jobbig innomhus med mycket möbler och skit i väger och att det ser förjvligt ut när man går in i folk bara lite grann och Euforiafysiken ska göra så dom inte tappar balansen. Ser helt mobbat ut. Annars är det fan så svinigt bra.
SPOILER Nog för att många säkert hunnit spela så långt redan, men jag missade en del av dialogen efter att man avrättat Vlad för att jag höll på och krånglade med en grej vid sidan av spelet. Jag hade heller inte save:at manuellt på länge så det var inte aktuellt att göra om. Så nu till min fråga: nånting hade hänt för 10 år sedan, vad det var missade jag. Kom in i dialogen igen när han sa att det fanns två stycken, och att en levde i liberty city. Någon som kan upplysa mig?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Okej ska berätta en historia om gårdagen När jag började inse att gta 4 var minst en dag bort, så tänkte jag att jag skiter i allt och går och sover. Vaknar vid 18:20 eller någonting för att morsan väcker mig och säger att polaren har dykt upp. Nyvaken och jävligt förvirrad börjar han snacka om att han genomsökt dom flesta butikerna i området utan att hitta det, så jag står där förvirrad och bitter och hatar världen >< Sen så sker det magiska, hans syrra som var med sträcker fram en liten Gamestop påse och innuti ligger mitt gta :D Tydligen hade han glidit till Hallunda och snackat till sig ett bokat exemplar, hade t.o.m fått skriva bokarens namn på kvittot :P Thats what friends are for <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
***************Spoiler**************** Kanske inte är spoiler men gäller iaf Little jacob Varför är han ledsen och vägrar prata med mig när jag ringer? :(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Spolervarning dårå. Hur gjorde ni när ni fick välja att döda Dwayne eller Playboy X? Jag dödade Dwayn, fick 25lax.. men samtidigt sa Playboy X upp bekantskapen med mig, han vil inte vara vän med en så känslolös grabb :P Skulle vara kul o veta om någon här dödade X istället? Whut happened?
Så jävla bra på så många olika jävla sätt att det är ofattbart. Däremot är jag lite småbesviken på den kassa bilstyrningen och stundtals flippade kameran.
Jag har hållt på att fixa med min 360 nu en vecka ungefär för att fixa överhettningen som gör att den kraschar efter 5 min. Fick ju gta4 igår, så tänkte nu måste jag fan fixa skiten. Lyckades tidigt imorse, och lirade ungefär 1½ timme, har inte kommit så jävla långt, var ute och bowlade med michelle typ, slogs med några killar, typ allt so far, känns som det blir några sömnlösa nätter framöver, det är ju sådana här lir man vill spela och inte annat skit som släppts, ibland krävs det ett gta4 för att påminna sig själv. Men ska lira mer ikväll iaf det är bestämt och ta mig runt i staden lite mer, softa radiokanaler iaf.
det jag tänkte fråga var: kan man gå in i affärer o sånt även om det inte är upplåst på kartan?
Tror jag nog, jag gick in klädaffären där innan man blev ditskickad att köpa nya kläder. Men kanske bara var den, men man borde väl tycker man om öppettiderna stämmer.
Jag är inte så säker på det. Enligt nån sorts "city info" på internet så stod det om massa fler klädbutiker n shiet. Sen vet jag ju iof. inte om dessa är affärer man även kan handla i.
Hur får man lättast cash förresten så här i början? Känns surt att rulla runt med 50 bagis på fickan, knappt man har råd med varmkorven haha.
Finns visst cheat codes ute redan för dem som vill, man använder mobilen för att trycka in dem.
om man kan klaga på nåt så ere bilkörningen.. men annars e de ett helt jävla underbart spel !!
man kunde visst gå in i affärer som inte fanns på kartan i spelet om man bara hittar affärerna kom in på ett internet caffe o kollade internet =) där kan man köpa ringsignaler till mobilen o grejjer
Locco, håller med, som att åka på is.. och småkrockar leder till att bilen flyger iväg som en liten vante.
Orale!
i looove this game! valmöjligheterna är kungliga! man måste ju dock varva om spelet igen för att veta hur det går för en när man är the bad guy!
hmmm dödade nyss vlad hahah så fräsht det sprutade blod ur huvet
Producent
2008-04-30 14:16
Någon som vet vafan man måste köpa för kostym & skor för att komma in på advokat mötet? Har spenderat över 10 000$ på kläderna också kommer jag inte in...
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Köp en suit med slips (tex den med ljusblå slips, om jag kommer ihåg rätt), och ett par svarta loafers sen är du fit :)
Mangan ditt jävla snyggve posta spoilers för folk som inte vill se Hur kan folk klaga på bilkörningen? tycker det är sjukt underhållande, visst är det svårt men va fan ni får ju träna Testat multiplayer och tro det eller ej.... Vann mitt första Gta race :O dock hade snoppkuken till host inte satt igång riktig damage på bilarna så inget achievement :(
Producent
2008-04-30 14:51
Rapsodisk P20 Det första jag köpte var en svart kostym med röd slips och svarta loafers men kom inte in p.g.a. klädseln :S
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
haha mobbad :D Tycker vi får försöka hooka lite Whoa medlemmar som lirar tillsammans på live/psn senare, vore kul att spela med personer som inte står och skjuter teammates i Bomb the base
Drar nån ihop nåt till 360n så är jag på.
Fick min PS3a o Gta4 igår, inte hunnit lira så jätte mkt, men idag o imon blir det mer av det. :D Adda mig gärna online på ps3; Ostinho
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob