__virre__ Tack, ska uggla runt lite noggrannare nästa gång. Hade fullt upp med uppdrag o grejer :P
FAN asså jag ångrar att jag inte blev(ännu mer) nörd när jag fick min första dator asså.. tänk att få jobba på rockstar north och programmera GTA spel och liknande hela dagarna.. och veta att det kommer rulla in $$$400 miljoner$$$ första releasveckan liksom.. DET VORE NÅGOT?! *runkar frenetiskt*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag fick mitt GTA först igår och har redan fått nackspärr av spelandet. Jag är för gammal för detta.. Och så ett litet mer officiellt meddelande:Det räcker med PS3 vs 360 tjafset i den här tråden. Ämnet är GTA4, så håll er till det. Mvh Caliber - Admin Crew: Regulators
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Hehe, fick LawyerChick att messa lite "naughty" bilder på hennes badonkadonk. Känns lite... corny? Några andra flickvänner som gör liknande saker?
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
daNtU P21 hehe tycker det var lite småroligt. Sobohoe messar också bilder.
Det är lite småvärt att få upp statusen med internet datesen. De två brudarna har ganska användbara abilities :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
vad ger sobohoe?
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Bara att ha nice kläder, nice skor och en fetaste bil och ta dom till strippklubben så får man sin fitta.. Jag har fitta av alla brudarna(förutom Kate) men jag har sedan råkat skrämma dom så dom har ringt mig dagen efter och dumpat mig =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"vad ger sobohoe?" Hon ger dig en health bump.
Bra spelutvecklare kan arbeta runt brister,hur fan kom san andreas in på en skiva annars? (Inlägget ändrat av Caliber 2008-05-10 12:50:37)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Producent
2008-05-10 01:24
"Bara att ha nice kläder, nice skor och en fetaste bil och ta dom till strippklubben så får man sin fitta." (ur kontext)
Det är ingen hemlighet att spelen kunde ha varit annorlunda om båda konsoler haft bluray. Kapaciteten är mycket högre helt enkelt och man slipper en hel del kompromisser. Både EA Sports, Rockstar, Insomniac och de där snubbarna som gjorde UT3 har sagt det.
doggson P22 PS3 SUGÄÄÄÄRRRZZZZZ!!!!11 Bra spelutvecklare kan arbeta runt brister,hur fan kom san andreas in på en skiva annars? helt sinnessjukt dålig grafik? bla, förmodligen. Men i och med att rockstar skyller sina begränsningar på att det inte är ps3 exklusivt så är väl dom enligt dig dåliga spelutvecklare då höhö
marvingaye P22 : San Andreas hade helt okej grafik tycker jag, skulle rockstar välja att tona ner grafiken i nästa gta så skulle jag inte bry mig. Spelkänsla > grafik
Håller med solid på några punkter, men orkar inte brusa upp mig såhär på morgonkvisten
Dock så suger Multiplayern fet kuk fortfarande
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hur fan synkar man sin gamertag med Socialclub. Jag fattar inte.
doggson P22 san andreas hade helt horribel grafik jämfört med andra spel som kom ut runt den tiden till ps2, det var det enda som de flesta klagade på. Men jag hade inga problem med det. håller med om spelkänsla>grafik. tycker att gta4 har fett skön spelkänsla och jag har inte mkt att klaga på när det gäller det
marvingaye P22: haha lite illa, jag tyckte den var bra jämnfört med andra spel :D se så olikt folk kan tycka :P dock var det ju inte square förrenderad ala ögonorgasm men ful var den ju inte :P Hade dom inte gjort liberty city som dom gjort nu i 4:an med alla små detaljer så hade Gta 4 blivit ett mediokert spel, kan bara säga att Saints row 2 verkar inte så skit längre.
GTA har ju aldrig varit världens snyggaste spel, tycker alltid att dom legat något steg bakom samtida spel, även i detta fall. Men självklart gör det inte speciellt mycket då spelkänsla > grafik som någon sa.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Dieallot X20 du måste vara inloggad med ett Windows Live ID (det som hette passport förrut) i samma webläsare som du försöker syncha med social club. Och det Live ID (inte att förväxla med Xbox Live) måste vara kopplad till ditt Xbox Live-konto (med andra ord, logga in på t.ex. hotmail med samma adress som du la till på ditt xbox live, sen går du på social club och synchar)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Saints row 2 verkar vara brutalt jävla fult ju? lr har jag missat nåt?
du är kär i mig.
Spelkänsla > looks Men om folk vill fortsätta göra samma misstag i livet så kan det ju bli intressant vid brudval ;)
tycker ändå att man borde kunna förvänta sig någorlunda fin graffe vid det här laget.
du är kär i mig.
doggson P22 Spelkänsla > looks Men om folk vill fortsätta göra samma misstag i livet så kan det ju bli intressant vid brudval ;)yes, jag faller alltid för brudar med bäst spelkänsla ;)
Svensson X18 I mitt tycke saknar saints row både spelkänsla och looks, precis som alla de andra gta-kopiorna. Men det är ju en smaksak trots allt. doggson t ex tycker ju även att gta:sa var snyggt för sin tid och älskar halo och wow, vilket är helt tvärtemot mitt tyckte men jag gillar han ändå :) smaksak osv
Problemet med alla GTA-kloner, eller kanske fördelen med GTA snarare, är ju den klockrena satiren som fyller upp varje liten bit av spelet, och bidrar till den största skillnaden enligt mig. Saints Row = GTA utan humor i princip.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
När kommer GTA4 till dator? :-)
be the change
JackVegas- P21
När kommer GTA4 till dator? :-) aldrig! :)
nä men jag tror inte R* har sagt nåt officiellt om det ännu
nån som kan berätta nåt om vilka gäng som är med i spelet?
!!!
Inga direkt "gäng" direkt som i SA. Utan mer stora/små kriminella organisationer av olika nationaliteter. Typ ryssar, albaner, serber, jamaicaner, svarta afroamerikaner, italienare, irländare, vita osv
du måste vara inloggad med ett Windows Live ID (det som hette passport förrut) i samma webläsare som du försöker syncha med social club. Och det Live ID (inte att förväxla med Xbox Live) måste vara kopplad till ditt Xbox Live-konto (med andra ord, logga in på t.ex. hotmail med samma adress som du la till på ditt xbox live, sen går du på social club och synchar)Så jag måste vara onloggad på XBL, hotmail och socialclub samtidigt? Fast jag vet inte, jag är full och jag fattar ingenting av Socialclub-hemsidan. Det går liksom inte att synka öht, eftersom jag får error när jag klickar på GTA IV-grejen.
Det är lite synd, för jag kommer lätt hinna med 100% innan den 19:e
Så jag måste vara onloggad på XBL, hotmail och socialclub samtidigt? Fast jag vet inte, jag är full och jag fattar ingenting av Socialclub-hemsidan. Det går liksom inte att synka öht, eftersom jag får error när jag klickar på GTA IV-grejen. Det är lite synd, för jag kommer lätt hinna med 100% innan den 19:e det räcker med hotmail och socialclub, så läng edu använde din hotmailadress när du reggade ditt xbl-konto
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
marvingaye P22 Finns det inget gäng med vita afroamerikaner?
Jürgen F62 haha, märkte att "svarta" var lite överflödigt efter att jag postade hahah. det finns iofs vita afroamerikaner i verkligheten, albinos :)
Har en snabb fråga bara. Min styvfarsa funderar på att köpa GTA IV till PS 3. Jag är inte så insatt kring funktionerna och de. Men han undrar om det går att spela GTA IV på internet med PS 3:an ungefär som ala MTA på dator. 399 :- bara come on nu
Vet inte vad MTA är, men ja, man kan spela gta4 online på både ps3 och 360
MTA är asså GTA San Andreas på Internet i Racing funktion, om man inte har dem nyare uppdateringarana vill säga.. Vad kan man göra med detta GTA IV online. vad gör man lixom?
ah, ok.
Jag har bara lirat singleplayer än så länge, så har inte testat det själv. Men det finns 15 olika multiplayer modes.
Mer info här
Team deathmatch och cops & crooks är roligast :) Spelade en 60 minuter lång team deathmatch runda med 4 polare i samma lag häromdan. 3 lag, 5 i varje lag. Sjukt roligt, speciellt eftersom vi alla hade headsets.
det räcker med hotmail och socialclub, så läng edu använde din hotmailadress när du reggade ditt xbl-konto Nu har jag iaf gjort allt som står, stod också att det kan ta upp till 48 timmar innna skiten blir reggat. Får väl vänta.
Jobbig jävla skitsida tycker jag.
Fy fan va härligt GTA är :D Sjukt underbart att bara glida runt å känna sej hemma.. men här är de ju trist, ingen som vet nåt bra forum eller sida för GTA? vill helst läsa om områdena å skit för många områdena e ju riktiga.. firefly = coney island, east hook = red hook, hove beach = brighton beach osv.. Måste väl finnas en topic eller nåt när dom diskutera de?? nu ska ja glida till firefly projects å skjuta me tec9
Jag skiter i Social Club, funakr det inte nu så kommer det aldrig att funka. Jag loggar in på socialclub, sen därifrån loggar jag in på mitt live ID. Men det funkar inte iaf. Prutt på detta. Jag kommer hinna få 100% innan men kommer inte bli belönad för det eftersom deras sida suger pung ;)
Dieallot X20 vad är belöningen då?
"Key to the City"
En nyckel i ett fodral typ.
Social Club 100% Club
vänta med sista stunthoppet då?
du är kär i mig.
Fitta, suttit hela ntten och knäppt duvor. Det har stämt i sifferväg hela natten, tills jag kommer till Statue Of Happiness (FUCKFUCKFUCK!!!) Den 139:e duvan som sitter på räcket nedanför henne är borta. Jag är 99% säker på att jahg skjutit den förut, men den har tydligen inte räknats med. Istället för att ha 145 duvor nu, så har jag bara 144. FUCKFUCKFDksbeggohwgojbhsagbofuh Hjälp :(
Japp, nu har jag dubbelkollat. Duvan som ska finnas där på frihetsgudinnan (man kan hämta en tröjja där, och sen springa runt så sitter det en duva där) har buggats bort. Jag skjöt den tidigt i spelet, och nu finns den inte kvar, men den har inte räknats med. Knullfitta var ordet! Meninslöst att lite spelet nu.
kan man veta att det är just den duvan?
du är kär i mig.
Ja, för jag gick exakt på numret. Följde en karta, började på 1 och gick sen uppåt. 101 var 101 osv. På gudinnan finns 6 duvor, 139-144. När jag kom dit fanns det bara 5 stycken, eftersom jag dödat en där tidigare, men den hade inte räknats med tydligen. Så när jag borde ha haft 144 hade jag bara 143, eftersom duvan buggat bort.
Jag hänger fan inte med i vem som är vem i spelet. Dyker ju upp nya personer hela tiden..
detta hjälper lite dock ;). Storyn är lite seg, inget händer och man gör samma sak hela tiden. Det roligaste hittills har varit att råna banken, sen är det bara åk dit, jaga han blablabla
jag har alltid rätt.
Har du spelat klart storyn? Finns massa feta uppdrag. Såsom (lite spoiler) begravningen, sen det där i det stora huset som sen följs av hotellet, och sista uppdraget såklart. Sen är det lite annat smått mellan :)
hatar uppdraget där man ska jaga 2st mc snubbar på båge e så stört svårt
fuck you and have a nice day sucker