ambulans/fireman/vanliga vigaliante uppdragen saknar jag inte ett dugg i nya, dom var ändå bara dryga i de gamla, och bara overkligt.
du är kär i mig.
Polisuppdrag kan man ju göra. Kan man göra taxi uppdrag? Jag gillade det i de gamla spelen. Man kunde tjäna snabba stålar så också i och med att man fick en fet bonus efter var 10:de körning eller nåt. F.ö så använder jag pengarna i GTA4 mest till rocket launcher ammo, som är det roligaste vapnet men varje raket kostar 5000$. Så det går ju ändå åt en del haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Marvin: Du har ju romans uppdrag, fast det är ju bara 10 stycken :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
håller med dig sociopat.. men du kan visst gå in på datorn hemma OCH i internetcafé.. så det är en schysst detalj tycker jag... jag tycker det sämsta med polisen är att som ni säger det finns FÖR många.. alldeles för många patrullerande ensamma poliser och polisbilar.. det borde finnas mindre poliser och istället bara 3 stjärnor, och det borde va i svårare att bli av med snuten om man har 2 stjärnor och helt omöjligt om man har 3 i princip.. bara med typ helikopter och liknande... det är även fett orealistiskt att man kan köra för fort och krocka med människor och in i andra bilar UTAN att polisen reagerar.. det är även fattigt att man promenera förbi en polis med en AK 47... men det ÄR världens bästa spel.. den får 6/5 i betyg asså.. överfett.. så sjukt många feta scenarion man kan uppleva.. aja så jävla fett.. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen som vill lira lite över Xbox live ikväll?
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
haha det vore bara jobbigt om man inte kunde vandra runt med ak:n... men jag håller med om att det är lite skumt att man kan köra HELT jävla tokigt, men så fort man sätter sig i en bil full så kommer snuten och lackar dirr!
du är kär i mig.
doggson P22 Jo jag vet. dom är ju ganska roliga. De brudarna man träffar över internet visade ju sig vara användbara sen också.
Men man kan inte köra taxi själv eller? Alltså, taxiuppdrag?
Heh förresten. Ni som gnäller över att det finns för lite grejer i spelet eller att ni saknar nånting som borde funnits med. Jag hoppas ni förstår att det beror delvis på att rockstar var tvugna att begränsa sig själva så att hela skiten skulle få plats på en hd-dvd skiva så det skulle vara likadant på 360 som ps3. Hade det varit ps3 exklusivt skulle de kunnat klämma in en hel del mer grejer på bluray skivan. Så, endast ps3 ägare har rätt att gnälla över den saken tycker jag. 360 spelarna borde vara glada att GTA inte längre är ps3 exklusivt för då hade de inte kunnat spela det alls just nu. Jag försöker inte starta fanboy krig nu eftersom jag ägt båda konsollerna och tycker båda är lika bra/dåliga.
*GTA inte längre är PS exklusivt ska det givetvis stå
Får hoppas GTA V blir ps3 exklusivt då!
Producent
2008-05-08 23:55
"Men man kan inte köra taxi själv eller? Alltså, taxiuppdrag?" Ring Roman.
När släpps extramaterialet till 360 då? Eller har det redan gjort det? Jag är lite efter );)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kommer GTA 5 ens komma till Xbox 360 lr PS 3 och inte till en ny konsol? vilka är nästa konsoler? och vad är planerna för nästa GTA?
Är förvånad över att ingen saknar pansarvagnen. Och glidantet som Solid säger. Det var det jag hoppades allra mest på och så finns det knappt och ingen tycks bry sig, fattar ingenting asså. Folk måste spelat GTA helt annorlunda än mig. Jag skulle kunna gämföra känslan jag får med att om det kom ett nytt Zelda-spel med snyggare och mer levande värld än nånsin, med massa stämningsfulla grottor att utforska, bara det att på slutet av varje grotta hitta man ingen kista utan istället en spindel eller insekt.
marvingaye P22 Spelet ligger inte på en hd-dvd skiva utan på en blue-ray skiva eller en dual layer dvd skiva.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Nån som kan förklara lite snabbt vara hur rankingsystemet funkar när man lirar multiplayer. Hur många ranker finns det? När rankar man? Hur rankar man? osv osv osv.
10 ranker och du rankar upp med pengarna du tjänar
Hangmans noose och dom coop sakerna ger cirka 7500 per mission, dom vanliga spelsätten varierar det på
Och nej jag saknar inte pansarvagenen,skulle aldrig röra mp om den fanns med
marvingaye P22 : var snack om det ja, men har inte blivit bekräftat från något håll. Skulle rockstar velat dra in mer skit så skulle dom göra det
Dlc på g i augusti
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
pansvagnen skulle gärna få ha funnits i singleplayer... klassisk gta-grej, oavsett vad man tycker om den
du är kär i mig.
Augusti?! Seriöst?
är vad som är sagt iaf, vet inte om man ska lita 100% på det dock
Läste också på nån sida att slutet på sommaren är det som gäller. Aja, då kan ajag slösa mina points på annat :)
Pansarvagnen borde funnits med bara för faktumet att den ALLTID funnits med och så har de plockat bort den BBBBBBBBBBB Annars suveränt spel. Angående sohogirl och lawchick, när man ska dejta dem första gången hur styr man upp dejten med dem? Har bokad tid i kalendern men när det var den aktuella dagen så hitta man inte dem för fem öre. My dick = sad panda.
Kaneida: Några timmar innan daten börjar så piper telefonen, och dom dyker upp på kartan som ett hjärta.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
marvingaye P22 dummaste jag hört, det är ju bara lägga skiten på 2 xbox skivor isf. det är bullshit de där att dem va tvunga å anpassa sig. så försök inte din fanboy :P
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Bara jag som tycker att multiplayer (deathmatch) är sjukt segt och tråkigt? Svårt som fan också.
vanlig deathmatch suger, testa team deathmatch eller dra iväg med en polare
Men i stora hela, för stort, svårt, går långsamt. Ingen action tycker jag :/
Jag tycker det är rätt bra drag i team deathmatch iallafall. Men inte mitt favoritläge direkt. Mafiya work och Team car jack är nog roligast imho.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Spelet är väl helt ok men har faktiskt börjat tröttna på det, har klarat 50% av spelet och uppdragen börjar bli monotoma nu, åk dit - döda nån - fly från polisen - upprepa. Sen saknar jag lite från dom tidigare GTA där man kunde köpa fastigheter och så, i det här spelet verkar man inte ha stora behov av pengar då jag bara använder mina till taxi så jag inte behöver köra 57 mil för att komma till mitt mål. Dessutom kan jag säga att jag är skitsur att spelet är anpassat till HD-TV endast, har skitsvårt med att se tex sms på min gamla 32" bildrörstv.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Apparently the lack of a built-in Blu-ray or HD-DVD drive in the Xbox 360 means that the year and a half old console is already starting to feel growing pains. In an interview with Official PlayStation Magazine, Rockstar creative VP Dan Houser was asked, "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" His answer? "Yep." Källa
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Har iofs inte testat så mycket. Har inte haft internet sen rlsen, så det blev första gången jag testade inatt. Testade Mafiya Work, det var lite roligare då allt fokuserar sig på att alla ska göra samma sak. i TDM/DM så är nån lirare ändå däääääär borta och knullar en kärring, en annan är där nere och staplar bilar på varandra, osv osv.
men det beror på vilket område som ni väljer
Man kan ju fortfarande tagga därifrån. Hoppas jag, annars har jag fel.
potatissuger P21 som sagt, man kan alltid lägga på 2 skivor, 3, 4, 5, ............... inga problem
Solid Förutom att det skulle kosta satan. Dessutom känner antagligen Rockstar att det är onödigt att offra en hel skiva för inte så värst mycket material och därför väljer de helt enkelt att inte ta med vissa aspekter av spelet.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Producent
2008-05-09 10:50
Ni får ju köra Cops N Crooks ffs!
På tal om skivkapacitet.. MGS4 tar upp hela blu-ray skivan. Därför vi europeiska spelare inte kommer kunna ha japanskt tal. Det ryktas om at detäven kommer släppas till 360 nått år efter PS3 realesen, men då updelat i flera skivor. Men hur kul är det? Känns liteföråldrat faktiskt.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
potatissuger P21 kosta satan?? hahahaha, dem har slagit försäljnings record me häst längder så 2 kr till per skiva för 699kr spel överlver dem galant.... visst kanske känns "föråldrat" men spelet är ju lika bra för de å du slipper punga ut MINNST det dubbla priset för en P3a .... blu ray är fan inte värt priset. häldre en maskin med en HEELT VANLIG KLASSISK DVD för 1000kr. sen kan spelet va uppdelat på 4 skivor... klart värt de än att för att få allt på en skiva så ska jag köpa en maskin för 5000kr... fan inte värt de asså. tar de häldre på 4 skivor.....
å de handlar ju inte om kvalite, bara lagringsutrymme.... och det är ingen ursäkt
Problemet med att dela upp ett spel som GTA på flera skivor är att det utspelar sig i en öppen värld. Lär inte vara speciellt kul att byta skiva varje gång man åker till en ny stadsdel..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Solid P24 Vem är det som är fanboy egentligen? Jag sa bara det som Rockstar själva hade sagt. Att de var tvugna att begränsa sig tack vare att spelet skulle släppas på 360 också. F.ö har jag båda konsollerna.
Sen länkade till och med potatissuger till det jag pratade om och du vägrar fortfarande att tro på det. Även om du nu har sett att Mr Houser själv har sagt det hahah.
negro please
MEN VA FAN!!!
marvingaye P22 (å andra)
skiter vell i länken där dem snackar med en snubbe från
Official PlayStation Magazine lixom... SJÄLVKLART snackar han skit om xbox era jävla fanboyz!!!!... så stoppa upp citatet. att rockstar va tvunga å anpassa gta4 för att xbox skivan har för lite utrymme är REN BULLSHIT!
jag ahr EXAKT samma spel som p3 ägare och jag betala fan inte hälften för konsolen, knappt en 3dje del!!!! så fortsätt skryt.... men min plånbok håller sig fetare som xbox ägare utan att gå miste om spel, tvärtom, finns mer å välja bland....
som sagt, dela upp fler skivor har eller kommer aldrig va ett problem.... vi får vell se.
men just nu, i 1 års tid, har p3an förlorat STORT. största anledning är just att den är myyyyyyyyyyycke dyrare helt utan jävla anledning som SPEL konsol
jag är inget fanboy, men tänker fan inte betala dubbla för EXAKT samma syfte
Solid P24 Men herregud hahaha. Det är ingen "snubbe från Playstation Magazine". Det är Dan Houser. Han och Sam Houser är snubbarna bakom alla GTA spelen och ägare av Rockstar.
Snälla, tagga ner och sluta göra bort dig nu.
Producent
2008-05-09 14:32
"som sagt, dela upp fler skivor har eller kommer aldrig va ett problem.... vi får vell se." Ja vill får väll se när ni får sitta och byta skiva när ni åker in i en ny stadsdel i GTA V... Som exempel. "jag ahr EXAKT samma spel som p3 ägare och jag betala fan inte hälften för konsolen, knappt en 3dje del!!!! " Knappt en tredjedel? Då köpte du inte det dyraste xboxet vilket gör att du får slänga pengar till microsoft för delar som krävs för att kunna spela samma spel som oss. Dessutom får du betala för att spela online, vilket kan bli ganska mycket pengar när man spelat et par år. Så det där med priser kan du sluta tjaffsa om. "men min plånbok håller sig fetare som xbox ägare utan att gå miste om spel, tvärtom, finns mer å välja bland" Som sagt så håller sig din plånbok inte så mycket fetare i längden.. Fler spel att välja bland nu ja, det släpptes ett år tidigare. dessutom är 360 en konsol som inte är lika kraftfull som PS3an . dessutom har den ingen blu-ray spelare som är det nya högupplösta formatet på marknaden så i framtiden får man säkert köpa till en blu-ray spelare, för ganska många tusen skulle jag tro, till sin xbox för att kunna se film på den. Om man inte väljeratt köpa en vanlig blu-ray spelare för 10.000. Så sluta vara en fan-boy. Jag äger båda faktiskt båda konsollerna nu också, och ser bara de positiva delarna i varje konsoll. Kalla inte andra fan-boys när du är en själv.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Jag förstår inte varför Solid helt plötsligt blir helt defensiv över sitt val av konsoll när det inte ens är det frågan handlar om? F.ö nämnde jag själv att jag har båda konsollerna så hur relevant är det för mig att spara pengar när jag ändå har båda? herregud
jag skiter i bluray, jag vill ha spel, ingen jävla blu ray... men jaja, vi får va överens att vi inte kommer överäns...
men jag sitter me mitt xbox som
kostar 1/3del av p3an med exakt samma spel i näst intill exakt samma grafik. å det har jag gjort i över ett år nu.UTAN att lägga ner 1kr på delar som
Rapsodisk P20 pratar om.
om jag hade p3an hade jag känt mig JÄÄÄÄÄVLIGT blåst just nu och de senaste året. som sagt..... slicka p3an ni,
vi får va överens att vi inte kommer överns... onödigt å fucka gta tråden me nonsens.... jag kommer PM i fortsättning till den som vill diskutera vidare
Caliber P23 : Sånt går ju också att lösa. Gamla FF till PSX var ju uppdelat på flera skivor, men hade öppen värld, och där hade dom ju världen på alla skivorna, och mer delat upp storyn osv.
xbox live kostar 33:- / månad...
haha, men va fan spelar det för roll hur mkt pengar du sparat på att köpa 360 när dom du försöker argumentera med i tråden äger båda konsollerna. M.a.o priset var ingen faktor. "vi får va överens om att vi inte kommer överens?" Vad finns det att komma överens över? Du sa att jag ljög om att rockstar hade limitations tack vare 360:n, du fick källa på att det var sant. Du hade fel. Sen har inget GTA spel någonsin legat på flera skivor. Det funkar helt enkelt inte på ett spel som GTA som är openworld, ska man byta skiva när man åker till en ny stadsdel? Det förstör ju hela upplevelsen och det fattar ju rockstar. Det enda du har rätt om är att folk köper konsoller för spelens skull. Vilket var precis därför jag även köpte ett ps3 att ha bredvid min 360. MGS4, GT5, Tekken6, Final Fantasy och TeamICO spelen är väldigt värt pengarna för mig.
__virre__ X0 Final Fantasy är inte sandbox spel. Visst öppen värld, men inte på samma sätt. Det hade helt enkelt inte funkat på GTA liksom.